Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb een Wow private server gemaakt volgens deze filmpjes: Maar de server werkt niet helemaal goed want als ik in een zappilin ga, in een boot of lift dan doet hij het niet. Ik ga er dan in en op de helft of in het begin val ik er uit. De teleports werken ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Kweet niet of hier eigenlijk aparte topic voor moest begonn worden, maja... Mijn ma heeft dus een IPod en had die in de usb-poort gestoken. Ze laadt enkele files op en wat blijkt... Hij zit er maar half in. Juist ingestoken en blijkt dan dat er geen enkel bestand meer naar geload kan worden. Beginnen foefelen met CHKDSK, maar dat werkte niet. Heb nu een uitstkend progje gevonden vr grote bestanden, beschadigde,... te verwijderen naam: AbsoluteShield File Shredder kan je ook gewoon gebruiken om te zorgen dat je bestanden zelfs met undelete of uneraser niet meer kan recoveren. (p.s.: is freeware)
Laatste reactie door Duken, -
Probleempje
door Gast RowanG- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb dus een laptop met windows 7. Mijn probleem is dat bijne elk spel dat ik heb (gedownload) na een tijdje gaat haperen. Ik hoor allemaal gekraak en het beeld gaat heel sloom reageren. Na een tijdje houdt dat dan weer op, en dan begint het weer opnieuw. Ik weet cker dat ik een goede videokaart heb. Kan iemand me helpen? alvast bedankt.
-
probleempje bij opstarten myst v
door Gast sergeannabel- 9 reacties
- 4.1k weergaven
Heb zonet myst v geïnstalleerd zonder problemen. Als ik nu de game wil opstarten krijg ik voortdurend volgende foutmelding \"emulator detected, please deactivate virtual drive and emulation software\" Ligt daemon tools hier aan de basis? Hoe kan ik dit verhelpen? Op de mds file zijn nergens cracks terug te vinden, dus dat kan het ook niet zijn? Kan iemand me uit de nood helpen, zodat ik niet voor niets 16 uur gedownload heb?
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 5.4k weergaven
Hoi! Heb net fifa 2007 gedownload en geinstalleerd, maar als ik het spel wil starten krijg ik de melding "plaats de juiste dvd, klik op ok en start het programma opnieuw". Weet iemand een manier hoe ik toch het spel kan starten? Alvast bedankt! Gr. Dennis!
Laatste reactie door Robin, -
Probleempje.
door Niels.- 6 reacties
- 3.2k weergaven
Kheb een probleem met Cod 4 , die ik gedownload heb. Als ik hem opstart krijg ik een error , die zegt dat ik wat mis : Weten jullie waar ik dit bestand kan downloaden ? Of kan 1 van jullie mij helpen? Alvast heel erg bedankt! :zwaai: Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hoi allemaal, ik heb met de nieuwe sims 3 alleen nog maar problemen gehad, eerst kreeg ik m op de mac niet geinstalleerd, en nu heb ik hem op de pc, maar krijg ik naar ongeveer 5 min een zwart beeld. spel liep door. Via via hoorde ik om iets te downloaden voor mijn video kaart, heb ik gedaan het zwarte beeld is nu weg, maar nou is hij heel traag en blijft het beeld hangen! iemand een idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? videokaart heb ik NVIDIA GeForce 7500 LE wie kan en wil mij er een beetje mee op weg helpen? alvast thanks! XxX Brenda
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Beste mensen, Ik zit nu al ongeveer 3 uur te kloten met de installatie van mijn net nieuw gedownloade versie van Empire Total War Special forces edition. Dit is een Razor versie! (wat dat opzichzelf is weet ik eigenlijk niet eens :geheim:) Het gaat er iig om ik het spel heb gedownload en via Razor (denk ik) heb geinstalleerd. Hij vroeg constant om bepaalde .sid bestanden die ik elke keer heb geselecteerd en naar mijn idee is de installatie volledig voltooid. Er is echter een probleem want ik kan het spel niet spelen, ik zou de bestanden van de gecreerde Razor map 1 voor 1 (volgens comment op FTD) in de ''data'' map van het spel moeten doen. Ik had echter maar 1 bestand…
Laatste reactie door n00biachi, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb gisteren Fi 2010 gekocht. Na instalatie vraagt hij wil je automatisch saven Ja dit wil ik Hiervoor heb ik account aangemaakt Games for windows live Alles werk Krijg alleen geen conction met games voor windows Roept kijk op www.xbox.com/support ( en iets met ip adres) Wie kan mij helpen Wat word er aangegeven Als ik mij spel moet aanmelden bij Games for live The live service may be unavailable ore the may be an issue withyour home networking equipment or firewall to check live service status Status is Ok Ik werk met XP Met vista draaid hij in een keer . Wat kan dat zijn
Laatste reactie door TeamRSP, -
problemen fifa06
door Gast bescherming- 12 reacties
- 3.5k weergaven
ik heb dit spel normaal geinstalleerd, hij doet het ook normaal. Ik heb alleen een probleem, als ik een team wil kiezen lukt dit niet omdat het spel de teams heel snel doorscrollt zodat ik geen team kan aanklikken. iemand nog meer last van dit probleem?
-
- 3 reacties
- 3k weergaven
Ik heb wat problemen met de installatie van Red Alert 3. Na eerste de illegale versie te hebben geinstalleerd en te hebben gespeeld heb ik de update geinstalleerd. Zoals was te verwachten kreeg ik de melding dat ik een juiste key moets invoeren heb ik besloten om de game in de winkel te kopen. Eerst de oude download verwijderd maar nu kan ik het nieuwe spel niet installeren. Hij opent het auto run bestand wel, maar als ik op instaleren druk gebeurt er helemaal niks!!! blijkbaar staat er ergens op mn pc een bestand opgeslagen waardoor ik helemaal geen red alert 3 meer kan installeren. Weet iemand hoe en wat want ik kom er niet meer uit!!!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Ik heb een R4 voor nintendo DS en deze geinstalleerd volgens de handleiding R4. Ik heb ook een paar spellen gedownload en wil nu de R4 afspelen op de DS. Wanneer deze in het apparaat gaat blijft de melding "loading..." in beeld, maar verder gebeurt er niets . Wie kan me verder helpen?
Laatste reactie door enrique_LV, -
- 0 reacties
- 4.4k weergaven
Hallo allemaal. Ik heb vorige week 2 harde schijven type Samsung S2 portable 320 GB gekocht om aan te sluiten om mijn Wii. Mijn Wii is gesoftmod. Ik heb eerst via Configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, en schijfbeheer via de snelfunctie de hdd geformatteerd. Toen aangesloten op de Wii. De USB loader opgestart en toen werd er gevraagd of de hdd geformatteerd moest worden. Dit is goed gelukt en met de WBFS manager heb ik er wat spellen op kunnen zetten en deze kunnen goed worden afgespeeld. Echter de andere hdd, van precies het zelfde type lukt dus niet, wat ik ook probeer. Heb hem ook gefomatteerd en aan Wii gekoppeld, maar kreeg alleen zwart beeld. Toen gep…
Laatste reactie door viarijn, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
hoi hoi, graag zou ik willen vragen of iemand weet waarom de dsi van mijn zoontje ineens niet meer opstart en een error weergeeft? bij het opstarten en aanklikken van de acekard, verschijnt er zwart beeld met het bericht: an error has occurred. press and hold the power button to turn the system off. please refer to the nintendo dsi operations manual for details bij de handleiding staat alleen dat ik contact met de nintendo service moet opnemen. het vreemde is dat mijn zoontje al maanden speelt op zn dsi, zonder problemen. wel zijn er onlangs nieuwe spellen opgezet, waaronder een spelletje die japans bleek te zijn? kan dat er mee te maken hebben? wie heeft er …
Laatste reactie door mamasan, -
Problemen met battle rage pc
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb battle rage voor de pc gedownload ), gebrand en geinstalleerd, dit ging allemaal goed, maar als ik het spel wil spelen krijg ik alleen een zwart scherm en geluid, maar geen beeld, weet iemand hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen? bvd [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak]
-
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
L.s. Al geruime tijd donwload en brand ik XBOX360 spellen zonder problemen. Echter de laatste weken krijg ik de boel niet meer aande gang. Ik gebruikte tnt XDVD mulleter ter controle. Inmiddels heb ik gelezen dat AGBX360 betrouwbaarder moet zijn. Wanneer ik nu bv Need for Speed Shift door AGBX360 laat nakijken krijg ik onderstaand scherm: ────────────────────────────────────────────────── ───────────────────────────── \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\ //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\// ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v1.0.1── ─────[http://abgx360.net]──── ▀▀▀ Check…
Laatste reactie door laska12, -
- 1 reactie
- 5.1k weergaven
Hey, Nadat ik de nieuwe C&C geinstalleerd had en het spel wou spelen stond er: Conflict met Emulation Software opgetreden: Toen ik op google ging kijken voor meer info hierover kwam ik erachter dat dit kwam doordat mijn broer Alcohol 120& gebruikt. Ik zou dit kunnen verhelpen door het programma Y.A.S.U. te gebruiken. Ik heb dit geinstalleerd maar toen ik C&C weer aanzette stond er gelukkig niet meer Conflict met Emulation Software opgetreden maar er kwam jammer genoeg te staan: Verkeerde CD/DVD geplaatst. Plaats de originele "Command and Conquer 3" CD/DVD. (Terwijl ik die niet meer heb) Ik heb geen idee wat ik nu zo kunnen doen... Heeft iemand een idee…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 4.4k weergaven
Hebben mensen hier ook last gehad van dit voorval: Zoals jullie zien is het een raar beeld! Hebben jullie hier ook last van gehad? Zo ja, wat kan ik er aan doen? Het ligt niet aan mijn pc, ik heb Can You Run It gebruikt en daar kwam uit dat mijn pc het makkelijk aan zou moeten kunnen maar blijkbaar dus niet! Wat te doen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hoi, ik zit net op dit forum en ben al bezig met downloaden ^-^, ik heb net gta sa binnen, maar krijg er steeds geen goede cracks voor, kan iemand me wat aanwijzingen geven hoe ik de goede crack kan vinden, (hij geeft steeds aan dat hij een bestand mist .dll). Ik wil plz zosnel mogelijk antwoord want het is best een leuke game, alvast bedankt wilbert03
Laatste reactie door wilbert03, -
Problemen met Fable 2 xbox360
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb Fable 2 voor de xbox360 gedownload, gebrand en gespeeld, het spel deed het tot op een moment dat ie ermee stopte, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en dan doet ie het weer tot aan het hoofdmenu, als je dan op continue drukt gaat ie door, maar na een paar secondes wordt het beeld zwart :'(, ( ik heb 2 versies gedownload, maar bij beide doet ie dit) dit heb ik niet als ik een nieuw spel begin, maar daar heb ik geen zin in, BVD
-
- 11 reacties
- 2.7k weergaven
hallo. ik heb een probleem bij het online spel Rose. Ik had het spel gedownload en geïnstalleerd. het installeren ging al met veel moeite want hij gaf de hele tijd meldingen van dat het geen zip file was of iets dergelijks. Toen ik hem uiteindelijk na heel veel keer op enter te hebben gedrukt was hij geïnstalleerd. Toen wou ik hem opstarten en toen deed hij het nog niet. Toen ging ik weer terug naar de site en daar stond iets dat je nog moest downloaden voor je videokaart. Dat heb ik dus gedaan en toen geïnstalleerd. Daarna drukte ik weer op spelen en toen startte hij wel op maar het inloggen lukt niet helemaal. Hij geeft de melding dat het account niet geldig …
Laatste reactie door giganielsie, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb de sims levensverhalen gedownload en op een cd gebrand. Nu wilde ik hem installeren maar op 38% blijft hij steken. Er komt een bericht met: Er is een probleem opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand 'TSData/Res/UI/ui.package'. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Laatste reactie door inekea, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hoi mensen, Ik heb al meerdere topics gepost over verschillende spellen die niet correct werken op mijn pc. Ik kom telkens hetzelfde tegen bij deze spellen, ik zal er even een aantal noemen. Gears of War, The Club, Hour of Victory, Universe At War, Kane & Lynch: Dead Men. Deze spellen heb ik allemaal gedownload, en de bijbehorende crack op de normale manier (kopieren naar de installatie map) geplaatst. De spellen starten heel mooi op, niks mis mee. Ik kan ze zelfs een tijdje spelen. Daarna stoppen deze spellen, en krijg ik een bericht op windows vista dat er een fout is opgetreden. Nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is, en ik weet ook niet of iemand mij ka…
Laatste reactie door Tuny, -
problemen met PES 2008
door Gast- 7 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo mensen, ik heb een vraagje over Pro evolution soccer 2008 ik probeer dit spel te spelen, maar bij het opstarten krijg ik een zwart scherm en de melding: Reageert niet :-[ weet iemand hoe dit komt? en hoe ik dit kan oplossen? (ik draai het spel als administrator op vista met XP service pack 2) Mvg, Steffen...
Laatste reactie door C.K7, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb Pokémon SoulSilver gedownload. De europese versie. En nu ik hem op me r4 heb gezet doet hij het wel, maar loopt ongv. om de 10/5 min vast. Dan bv als ik een huisje binnenloop dan krijg ik een zwart scherm met alleen maar muziek. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg, Floris
Laatste reactie door Zombymario,