Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 4.5k weergaven
Sommige gedownloade games sluiten automatisch af kort nadat ik ze opstart. Eerst had ik dit bij de Skidrow versie van Far Cry 3, die al heel kort nadat ik hem opstarten afsloot, ondanks dat ik hem helemaal juist heb geïnstalleerd. Ik dacht dat dit aan de game lag, maar nu is het mij zojuist ook bij een 2e game gebeurt. Bioshock Infinite start helemaal op, je ziet de filmpjes. Hij laadt. Vervolgens moet je op een toets klikken om verder te gaan en vervolgens krijg ik de melding Bioshock Infinite werkt niet meer en het enige wat ik nog kan doen is op programma afsluiten klikken. Ik wou er eigenlijk een screenshot van maken. Toen ik de screenshot wou plakken in word kwam er …
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
hallo ik zit met een vraag ik heb nu eidelijke ps2 spellen kunnen downloaden nu heb ik dus de bestanden laten repareren en toen zijn er dus heel wat isorar bestanden in beeld. nu ben ik echt al heel wat uren aan het zoeken hoe is dit nu moet branden en wat ik moet branden. moetsen al die iso bestanden samen branden of moet ik er maar een hebben van al die iso bestanden? ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik kom er niet meer uit. gr tanja
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hoi, ik vroeg me af wat ik nou precies kreeg als ik op mijn playstation 3 ps plus koop. Krijg ik dan alle games die ooit free waren op mijn ps3? Of alleen de gratis games van de maand? Ik heb namelijk een 1 maand kaart gekregen. Alvast bedankt.
Zero hour
door DutchFighter- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Ik speel zero hour en nu maak ik gebruik van hamachi om tegen vrienden te spelen (ik heb de game wel legaal) maar telkens krijg ik dat er een mismatch is weet iemand een oplossing hiervoor ik draai Vista Home Premium 32Bits en we hebben allebei Zero Hour niet gepatched Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door spraayer, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hallo, ik heb zojuist GTA san andreas gedownload via nieuws groepen en hij is binnen maar nu heb ik 2 bestanden 1 bestand GTA SAN ANDREAS.mds van 5kb en een GTA SAN ANDREAS.mdf van 4.1gb. maar hoe moet ik het nu instaleren? hier nog een picca voor extra info: ik hoop dat ie werkt...
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi. IK wil de WII software matig gaan updaten (ombouwen wil ik het nog niet meteen noemen..) Nu heb ik al enige software en instrukties maar laatst ving ik op dat het ook nog uitmaakt welke versie legend of zelda je gebruikt. Ik heb nu hier een ongeopende originele zelda liggen maar ja gaat die dan werken of moet je een bepaalde versie hebben??? Dit is in iedergeval een PAL versie.. Benno
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Firmware van DS
door Bart'- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Waar kan ik zien op welke Firmware mn DS werkt? http://www.bigdennis.com/sdhc-card-micro-secure-digital-card-p-13791.html?language=nl Ik wil deze bestellen maar ik weet niet of de firmware overeenkomt.. Pls iemand help me!
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hey, ik heb een probleem met de installatie van Far Cry 2 (van Razo1911). Ik heb de game gedownload en op CD gebrand zoals stond beschreven. maar nu start ik hem op. dat lukt gewoon maar als ik dan op installeren druk. Dan komt er heel even voor een seconde ofzo een zwart schermpje in beeld en gaat dan meteen weer weg. daarna gebeurt er niks meer. Hij start de installatie maar niet op. ik heb al geprobeerd om hem als administrator op te starten en wat beveiligingen uit te zetten maar niks helpt. weet hier misschien iemand er een oplossing voor?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Ik heb een origineel spel dat ik wil spelen op mijn omgebouwde Wii (softwarematig). Dat lukt niet direct omdat het spel aangeeft dat de Wii geupdate moet worden en dat kan natuurlijk niet. Nu heb ik het advies gehad om het spel te spelen via Gecko omdat dat zonder bezwaar zou kunnen. Ik heb Gecko gedownload en kan het starten via Homebrew. Maar dan gaat het verder niet goed. Als ik naar mijn idee het spel dan ga starten krijg ik een foutmelding. Ik zie dat er allerlei instellingen veranderd kunnen worden maar heb daar geen ervaring mee. Kan ik iemand mij op weg helpen?
Laatste reactie door Flemming, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Kan je een patch installeren voor Stronghold legends ook al is het spel illegaal? Want als je volgens mij die patch installeert gaat de pc kijken of het spel legaal is. Wie weet het? Alvast bedankt.
- 1 reactie
- 5.7k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Groeten, Joran
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, -weten jullie een site waar ik auto's kan vinden ( wat leuke bekende merken) -Hoe ik deze kan toevoegen aan gta IV gr stefjuh
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Problem met dit spel kreig bericht de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing omjuist is heb geen idee wat bedoelt is Post samenvoeging: april 23, 2011, 16:07:04 kan imand helpen kan dit spel helemaal niet starten configuratie error Post samenvoeging: april 24, 2011, 12:22:30 probleem opgelost spel verwijderd kon niets anders
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik heb de sims2 v1.0 met een cd crack alleen als ik op de bouwknop druk en ik klik bijv. muren aan dan kan ik dat niet bouwen. :-[ weet iemand hier iets voor? of is er nog een andere crack? Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Helloww Ik heb met dank aan deze site de sims 3 prachtig gedownload. Werkt prima dus nog bedankt daar voor O0 Maar nu heb ik een aantal haarstijlen gedownload omdat de haarstylen in game gewoon al uit de mode zijn Alleen wil ik nu weten in welke map ik ze moet gooien, want bij de sims 2 was er een speciale map voor waar ik ze in propte, maar deze is er blijkbaar voor de sims3 niet.. Ook heb ik ergens gelezen dat er een speciaal programma voor nodig is, deze heb ik al, maar ook weet ik niet waar ik deze moet neerzetten en hoe het verder werkt. Heeft iemand een goede stapvoorstap handleiding (ik ben blond) of wil iemand het mij uitleggen? (ps ik heb ze al wel…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
is dit spel alleen voor de dsi of ook voor de ds.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 5.1k weergaven
Hey, Nadat ik de nieuwe C&C geinstalleerd had en het spel wou spelen stond er: Conflict met Emulation Software opgetreden: Toen ik op google ging kijken voor meer info hierover kwam ik erachter dat dit kwam doordat mijn broer Alcohol 120& gebruikt. Ik zou dit kunnen verhelpen door het programma Y.A.S.U. te gebruiken. Ik heb dit geinstalleerd maar toen ik C&C weer aanzette stond er gelukkig niet meer Conflict met Emulation Software opgetreden maar er kwam jammer genoeg te staan: Verkeerde CD/DVD geplaatst. Plaats de originele "Command and Conquer 3" CD/DVD. (Terwijl ik die niet meer heb) Ik heb geen idee wat ik nu zo kunnen doen... Heeft iemand een idee…
wolfenstein
door roeland- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb rtc wolfenstein maar als ik het wil instaleren krijg ik deze errror: in DemoShield Runtime Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. hoe kan ik rtcw instaleren moet ik mijn video kaart driver updaten?
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 4.2k weergaven
ik heb fifa 09 net geinstalleerd, maar nu moet ik een registratiecode invoeren. die hij niet goed vind. Waar kan ik wel de goede vinden? (of is hier een ander topic voor? kan ik hier dan naar doorverwezen worden?)
Laatste reactie door Robin, -
2 .daa files
door Mfie- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Ik denk dat dit in dit forum het beste thuis hoort: Ik heb een spel gedownload (return to krondor, 1998, 1 Gig). Er zaten 2 .daa files in de download omdat het oorspronkelijke uit 2 cd's bestond. Ik download dus een programma dat .daa files kan lezen (Power ISO) en koppel mijn eerste bestandje eraan vast. Na een tijdje komt er een scherm met 'install', ik duw daarop ga akkoord met de voorwaarden enz.enz. Als het op 70% komt vraagt het 'selecteer de directory van Disk 2'. Ik selecteer de .daa file van disk 2, probeer ook die file in een map 'Disk 2' te plaatsen. Maar dat werkt niet. Dus daarom vraag ik: Wat nu?
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Als ik op de ps3 black ops doe, speel ik vrij veel zombies. Ik heb daar nu 3 maps die ik nu kan doen, namelijk Kino der Toten, Five en Dead ops arcade. Nu zag ik op internet dat iemand naast deze 3 maps nog 4 maps heeft namelijk, Nacht der Untoten(uit cod world at war), Verruckt, Shi no numa en Der riese heeft. Ik ben op internet gaan zoeken, maar het is mij een beetje onduidelijk hoe ik deze maps nu ook op mijn ps3 kan doen. Ik weet wel dat bij de nieuwe map pack van black ops First Strike nog een extra zombie level zit. Is hier ook een speciale map pack van of weet iemand hoe ik deze maps kan krijgen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Had al een poos geleden fifa 2005 gedownload, maar nog geen intresse gehad om hem te installeren. Nu dan wel gedaan, en opgeslagen op de pc. Daarna opgestart via pc->insert cd-rom, dat werkte dus niet daarna crack ge-installeerd, fifa2005 start nu wel opm hij vraagt niet meer om cd. Krijg menu, waar ik kan kiezen ui talen, maar dan kom ik niet verder iemand die raad weet?
-
pacman world 3
door badgirl009- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hoi hoi is er iemand hier die pacman world 3 kan vinden ik heb er en paar gevonden maar daar moet je steeds een cd voor hebben Maar die heb ik dus niet hahaha bedankt alvast
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Mijn zoon wil graag weer nieuwe spelletjes op zijn DS. Nu lukt het niet meer om er nieuwe spellen op te zetten. Alles wat we nieuw downloaden speelt niet. Hij heeft een N5 kaartje en we downloaden al 2 jaar spelletjes zonder problemen. Maar nu lukt er niets meer. Ik heb verschillende sites geprobeerd maar overal het zelfde. Wie weet wat er hier aan de hand is. Groetjes
Laatste reactie door Vico,