Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.271 discussies in dit forum
-
- 13 reacties
- 9,3k weergaven
wie o wie zou mij willen helpen , ik heb vroeger veel r4 kaarten gehad en ds , maar nu krijgt mijn jongste zoon de nieuwste 2ds en heb het nieuwste r4 kaartje gekocht , de software erop en wat nieuwere spellen gedownload maar helaas werken alleen de oude spellen (had er nog een paar op de pc staan ) . Ik zie wel de spellen staan op het kaartje maar kan ze niet openen . ik hoop zo dat iemand mij zou willen/kunnen helpen
Laatste reactie door Moonreine, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Ik heb laatst een van de DS lite spelcomputers van de kinderen tegen bijbetaling omgeruild bij Nintendo voor een nieuwe aangezien de oude defect was. Nu werkte echter mijn R4 kaart niet meer op de DS lite. Op de anderen werkte tie nog wel. Gewone spelletjes werken wel (originele spellen). Nintendo geeft aan dat door een nieuwe chip in de nieuwe apparaten van de DS lite de R4 kaarten niet meer werken. is dat zo en is het te omzeilen?
Laatste reactie door Zombymario, -
r4 kaartjes
door use4all- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Voor de mensen die nog een r4 kaartje moeten/willen hebben mogen mij een pm stuuren
- 5 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo, Ik had gisteren mijn micro sd kaartje verkeerd in de adapter gedaan en nu werk hij niet meer. de pc geeft aan dat het sd kaartje moet geformateerd worden, maar als ik dat doe geeft hij aan dat hij het formateren niet kan voltooien. wat moet ik nu doen? mvg, Dylan
Laatste reactie door ferrariking, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vandaag mijn r4 binnen gekregen omdat ik heel graag weer wat spelletjes wil spelen op mijn nintendo DS lite. Ik heb al 100 filmpjes bekeken en heel veel verschillende software erop gezet maar niks werkt. Als ik hem opstart staat er een spel van spongebob en zodra ik erop klik krijg ik een loading scherm die niet meer weggaat. Iemand tips? zou het zo leuk vinden als hij het doet.
-
- 4 reacties
- 6,4k weergaven
Ik heb een probleem met mijn R4 en met name met mijn SD HC kaart.... Ik had hem werkend van A tot Z, maar sinds mijn neefje erop gerommeld heeft, kan mijn PC de SD HC-kaart niet meer lezen. In de DS werkt het nog wel. De games werken prima, maar zodra ik het kaartje nu weer met nieuwe spellen wil vullen, dan kan ik het niet meer detecteren op mijn PC. Het maakt niet uit of ik nu de usb-stick gebruikt of mijn USB 2.0 card reader gebruikt, het komt niet meer in mijn scherm op de laptop terecht. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 15,6k weergaven
Weet iemand een site waar ik de software kan downloaden voor mijn r4 kaartje? Ik heb al zo ontzettend veel geprobeerd, maar niets werkt. De ds blijft alleen maar op loading... staan en doet verder niets... Pls help me
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb 2 r4 kaarten voor de nds van mijn kinderen. Het komt steeds vaker voor dat de kaarten niet willen opstarten, we komen dan in het hoofdmenu. Ik heb 2 nieuwe adapters aangeschaft maar het probleem blijft zich voordoen. Blazen hielp wel maar nu niet echt meer! Wat is dit, slijtage van de NDS of iets anders?? groeten, Wdg
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo, Ik heb een tijdje geleden een R4 Kaartje gekocht met 2GB geheugen. Hij was al geïnstalleerd enzo dus ik kon hem gelijk al gebruiken en hij deed het goed. Maar sommige spellen werkten niet dus heb ik Wood geinstalleerd. Dat deed het toen prima en ik kon alle spellen weer spelen. Tot ik op een keer vast zat met een spel en ik me herrinerde dat ik ook cheats kon gebruiken, en dat wou ik dus gaan proberen. Ik stopte toen dus zoals altijd mijn ubs in mn pc, en keek op internet hoe ik moest cheaten in woods. Er stond dat ik een bestandje nodig had voor de cheat genaamd: usrcheat.dat Dus ik downloade dat en ging naar de folder waar het bestandje in moest. Maar daar stond …
r4 voor nds
door joost1982- 6 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb een r4 kaartje gehad met een 8gb geheugen nu heb ik de software gedownload en uitgepakt en de bestanden _system_ moonshl _ds_meunu en _ds_mshl.nds op me kaart gezet. nu ben ik spellen gaan downloaden en deze uitgepakt en de map die daaruit kwam op me kaartje gezet als ik me kaartje nu in me nds stopt dan komen me spelen wel in me beeldscherm te staan. normaal zie je dan het logo van het spel en kan je het spelen maar ik zie alleen een map(zoals op je pc) wat doe ik fout????
-
- 4 reacties
- 4,8k weergaven
De nieuwste DS spellen werken niet meer met de R4 kaart, dit komt doordat er geen update meer uit word gebracht door de jappen. Dit kaartje is namelijk sinds kort illegaal in japan. Er is nu een nieuw kaartje maakt, de R4i, deze werkt wel met de nieuwe spellen maar is helaas alleen voor de nieuwe Nintendo DSi.
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 3,8k weergaven
hallo iedereen ik heb heel HEEL vaak gehoord over mensen die problemen hebben met hun ds kaartje nou ik heb eens vlink over internet gezogt wat de problemen zijn + oplossingen hier zijn ze dan (DIT IS ECHT) errorcode 4 (ttds): je firmware is out of date je moet hem upgraden (nieuwe firmware) als je hem niet kunt upgraden of de gene die het upgrayd het haast nooit doet kan ik je aanraden een nieuw kaartje te kopen de beste kaartjes zijn (niet dat ik reklame wil maken ofzo): syclods en m3REAL deze kaartjes ondersteunen hast alle nieuwe en oude games ok volgende probleem wit scherm na laden (r4): het spel werkt niet op de r4 hetzelfde als zonet update de fi…
R4DS probleem
door kik3333- 8 reacties
- 4,1k weergaven
Heej, Ik heb problemen met sommige games. Ik krijg ze niet op mijn R4. Hij zegt dan: Het volgende volume is nodig. Dit is alleen met de gedownloade games in .rar folders. De games in .zip folders kan ik wel gewoon op mijn R4 zetten. Kan iemand helpen? BVD, erik
Laatste reactie door kik3333, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
hey, (meschien domme vraag :s) ik heb laatst Red Alert 3 op me oude pc gezet en als ik hem wil opstarten geeft hij datik moet checken of ik wel een goede videokaart heb of directX 9.0 heb.. DirectX heb ik en dus is mijn videokaart te slecht (1,7Ghz terwijl 2Ghz nodig is).... is er een manier om dit toch te kunnen spelen (liever niet overklokken) mzzls, royke
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 9 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ik heb een spel gedownload van dopeman maar ik open het en het zijn alemaal rar :'(bestande wat moet ik er mee doen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
heb dit spel gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding als ik het spel opstart. rom loading failed load rom errcode-4 please reset system. wat kan ik doen om dit spel werkend te krijgen voor de ds.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
heb het spel rabbids go home gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding. rom loading failed load rom errcode-4 al de andere spellen op de ds doen het wel. oj, bij world of zoo het zelfde probleem. > > > > >
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb het spelletje rabbits go home op mijn r4 kaartje van de ds gezet maar hij zegt error moet hiet iets overheen worden gezeten of is dit gewoon een verkeerde download?? zo ja waar kan ik dit downloaden?? Groeten Moniek
race 07
door Dark Legend- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hey, ik heb laasts de game Race 07 gedownload... nu heb ik alles geinstalleerd zonder problemen en ook de crack eraf gehaald. als ik op het icoontje op m'n deskop klik start het spel gewoon niet op! :buck: ik gebruik Deamon Tools om het bestand (iso) de mounten. kan iemand mij plz helpen??? Royke93
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Beste forum leden. Ik heb een tijdje geleden Racedriver Grid gedownload.. Nu ben ik bij seizoen 9 en heb ik alleen nog maar de keuze van een on board camera,klopt dit!! Bij de eerdere seizoenen kon je nog een andere camera kiezen,ik rij het liefst dat je de auto op de voorgrond ziet namelijk. Zo'n on board camera vindt ik helemaal niks en het was juist een super spel....maar door die camera vind ik er niks meer aan.... Zijn er nog meer van dit soort spellen te vinden??? Thanxs
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi. Ik wil racedriver grid (weer) kopen voor de ps3. Heb het spel vorig jaar weggedaan maar heb nu stuurtje en het lijkt me toch weer erg tof. Maargoed, ik zag dat er nu ook Racedriver Grid Reloaded is. Iemand die het verschil tussen Grid Reloaded en de "normale" Grid voor de ps3 weet? En of het uberhaupt wel te spelen is met een Logitech Driving Force GT. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11,