Jump to content

R4 SDHC Revolution software downloaden DS (NDSL/NDS)

Recommended Posts

Weet iemand een site waar ik de software kan downloaden voor mijn r4 kaartje? Ik heb al zo ontzettend veel geprobeerd, maar niets werkt. De ds blijft alleen maar op loading... staan en doet verder niets...

Pls help me

• Duken changed the title to R4 SDHC Revolution software downloaden DS (NDSL/NDS)
  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Chan.almelo
      help!! Ik heb dus een tijdje geleden via marktplaats een Nintendo dsi met R4 kaart gekocht. Helaas is tijdens het instellen van de nintendo de nintendo geüpdatet omdat hij op het WiFi netwerk kwam. Hij staat nu op versie 1.4.5E. Zodra ik nu de R4 kaart erin doe en aanklik geect hij een Error aan. De nintendo is al geformatteerd maar hij blijft op deze versie staan. Ook is de sd kaart van de spelletjes helemaal geformatteerd en er is nieuwe software opgezet. Helaas doet de R4 kaart nog steeds de foutmelding.. 
      Is dit nog op te lossen of moet ik een nieuwe R4 kaart kopen?
    • By Tijmen DS
      Ik kan geen games spelen; blijft op laden staan. Hier onder in de foto’s welke ds ik heb en welke kaart. Heb er voor t laatst een tijdje terug mee gezeten, doet t nu niet meer. Iemand?

• By arjan124
      Hallo 
      ik heb een r4 gold pro kaartje gekocht voor mijn 3ds. ik heb wel oude r4 kaartje van 2013 en 14 maar wat moet ik doen om deze up and running te krijgen. als ik er een oude in doe met de spelletjes dan krijg ik de melding tlpatch of iets dergelijks. 
      wie kan me aub helpen. groetjes een hulpelose vader van een zoon die graag wil spelen.
    • By Cherry
      Hallo allemaal,
      Ik heb door de quarantaine mijn DSiXL maar weer eens uit de kast gehaald. Ik heb hiervoor een R4 kaartje van R4I-Gold.eu. Helaas kan ik deze website niet meer vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik toch aan de goede update kan geraken?

Ik heb dezelfde als op het plaatje, alleen dan V6.2

• Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 159 Guests (See full list)

• Create New...