Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Resonance v1.3-VACE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Resonantie v1.3-VACE Release-informatie Groep : VACE (Scene) Release naam: Resonance_v1.3-VACE Releasedatum: 9 juli 2013 Retail Datum: 9 juli 2013 Bestandsnaam: v-rv1303 Bron: DVD Grootte: 381 MB Genre: Avontuur | Point-and-click | Detective-mysterie Critici: 7.9/10 Uitgegeven door: Wadjet Eye Games Ontwikkeld door: Xii games en Wadjet Eye Games Omschrijving Een deeltje natuurkundige’s mysterieuze en spectaculaire dood vonken een race om zijn verborgen kluis vinden en beweren zijn …
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
[table][th] Reus-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Reus-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Reus-TiNYiSO Releasedatum: 22 juni 2013 Retail Datum: 22 juni 2013 Bestandsnaam: t-reus Bron: DVD Grootte: 513 MB Genre: Strategie, Indie, Simulation Critici: 7.4/10 Ontwikkeld door: Abbey Games Uitgegeven door: Abbey Games style=”color: #FF0000″> Update: Reus.incl.Update.2.RIP-Unleashed (NFO – Download) Omschrijving Reus, bestuur je machtige reuzen die u helpen de planeet vorm geven aan uw wil. U kunt b…
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hierbij een Review van het spel 'Emergency 4' Waarom? Ik persoonlijk vind het een leuk spel en wil jullie graag wat info geven over deze leuke game! 'Stel je eens voor dat jij alle dingen in een stad mag regelen. Je mag regelen hoeveel politieauto's er naar die ene dief gaaf, hoeveel brandweerauto's er naar die ene brand gaan en hoeveel ambulances er naar dat ongeval gaan. Dat zou eens leuk wezen hé? Juist, dat dachten de ontwikkelaars ( Sixteen Tons Entertainment ) van de Emergency reeks ook. He…
Laatste reactie door Farid., -
- 11 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo, Ik heb vorige week een logitech driving force gt gekocht en kwam op het idee om er ook rfactor mee te spelen, maar nu heb ik een probleempje: Ik kan het gas niet vol intrappen. Nouja, ik druk het gaspedaal wel helemaal in, maar het balkje van rfactor geeft aan dat ik maar voor 3/4 gas geef. Dit is vrij hinderlijk als je online speelt want dan verlies ik altijd ;p Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. gr
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Ride to Hell Retribution-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ride to Retribution-FLT Hel Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Ride_to_Hell_Retribution-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: flt-rthb Bron: Stream Grootte: 10,45 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving Ride to Hell: Retribution is een onbevangen brawler set in de tumultueuze tijdperk van de 1960 ‘s. Een eenzame ruiter, Jake Conway, wordt o…
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hoy ben sinds kort Riders of icarus aan speelen en kan niet verder dan level 15 heb nergens Quest meer wat doe ik verkeerd BVB Dank
Laatste reactie door k2711, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Net Rig'n'Roll Gedownload alleen er is geen engelse Crack alleen een russiche en sinds ik dat niet kan wou ik vragen naar de duitse crack!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hoy Heb problemen met deze spel loopt vast op Windows 7 wat kan ik doen
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Rise of the Triad-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of the Triad-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Releasedatum: 31.07.13 Retail Datum: 31.07.13 Bestandsnaam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Bron: DVD Grootte: 5,8 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Apogee Ontwikkeld door: Interceptor Entertainment Omschrijving Het spel dat ooit werd beschouwd als de meest belachelijke shooter ooit is teruggekeerd in deze reboot van de Rise of th…
- 0 reacties
- 4.8k weergaven
[table][th] Rise of Venice-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of Venice-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.Venice-RELOADED Releasedatum: 27 september 2013 Retail Datum: 27 september 2013 Bestandsnaam: Rise.of.Venice -RELOADED Bron: DVD Grootte: 3 GB Genre: Stratedgy Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Media Ontwikkeld door: Kalypso Media Omschrijving Rise of Venice dompelt spelers onder in het Renaissance-tijdperk, waar ze beginnen als een jonge koopman, op zoek naar zijn…
- 0 reacties
- 4.2k weergaven
[table][th] Rise of Venice-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of Venice-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.Venice-RELOADED Releasedatum: 27 september 2013 Retail Datum: 27 september 2013 Bestandsnaam: Rise.of.Venice -RELOADED Bron: DVD Grootte: 3 GB Genre: Stratedgy Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Media Ontwikkeld door: Kalypso Media Omschrijving Rise of Venice dompelt spelers onder in het Renaissance-tijdperk, waar ze beginnen als een jonge koopman, op zoek naar zijn…
- 4 reacties
- 5.4k weergaven
hoi, ik kan rivaldo niet vinden op football manager 11. iemand een idee? hoe ik hem kan vinden?
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 12 reacties
- 2.4k weergaven
Ik bedacht laatst om weer eens rollercoaster tycoon 3 te gaan spelen(officieel spel niet gedownload) nu heb ik dus alles geinstaleerd en natuurlijk alle updates geinstaleerd en dan als ik hem wil opstarten geeft hij deze error: Microsoft Visual C++ Runtime library Program: C:\Program files\...................................................... Abnormal program termination. ik heb hem natuurlijk opnieuw geinstaleerd en dan zonder de updates geprobeert en weer hetzelfde probleem gekregen. dus ik op internet zoeken en er zijn dus kennelijk meer mensen met dit probleem en het zou liggen aan de duo proccesor in de computer ofzo. dus ik naar oplossingen gezocht en ben er ve…
Laatste reactie door 122Daan, -
- 4 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, Ik heb rollarcoaster tycoon 3 gedownload, alleen hij loopt na een tijdje spelen telkens vast, en ik krijg de melding: bestand wel/niet verzenden. Word er echt schijt ziek van, moet telkens overnieuw beginnen met het park. Wie kan mij helpen? Licht het aan de crack of iets? Groetjes Robin
-
- 10 reacties
- 10.8k weergaven
Ik was aan het opruimen en kwam toen het spel Rollercoaster Tycoon (1) tegen. Nu is mijn vraag werkt dit spel nog op Windows 7? Of moet ik er aparte handelingen voor doen zodat hij wel werkt.
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 4.2k weergaven
Hey mensen, Als ik een zelfgemaakte scenario laad in RCT2 krijg ik de volgende error: Exception Raised - Access Violation Error Location - Unknown Ik gebruik Win Vista Home Premium en heb RCT2 origineel en de twee uitbreidingen gedownload. Groeten Lajos
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik wou bij RCT3 downloads toevoegen aan het spel. Ik heb het gedowload en kreeg 2 bestandjes met tracks .ovl en 2 bestandjes met cars .ovl Ik moes volgens de handleiding die er bij zat de 2 mapjes, in Cars en in Tracks zetten. Dat heb ik gedaan maar kan het spel de download niet vinden. Iemand een iedee? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer1, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
HOE doe ik rollercoaster tycoon 3 in het nederlands ken iemand mij helpen
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 5 reacties
- 7.3k weergaven
haai ik heb een park aangemaakt waarbij je geld kan uitgeven maar er komt geen geld bij?? ik heb de honger van de mensen naar 46 procent en de dorst ook? ksnap nie wat ik fout doe deed dit via video?
Laatste reactie door Astrid-Brouwer, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
ik heb dus RT3 gedownload en ik heb het geinstalleerd. Maar nu vraagt hij altijd om een CD-rom in te steken. er zit een no-CD crack bij. daarin staat: replace the original RCT3plus.exe with the one in this file.. Ik zet dus dat bestand van in de crack in de map C:\Program Files\Atari\RollerCoaster Tycoon® 3 maar de computer vraagt niets om te vervangen ofzo en als dat bestand er instaat vraagt hij nog altijd achter de CD-rom. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door spillievd, -
- 7 reacties
- 1.3k weergaven
ik zou graag willen weten hoe je rollercoaster3 soaked + wild moet downloaden met crack alvast bedankt O0
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
- 5 reacties
- 3.8k weergaven
hoi, nadat ik Rome Total War heb geïnstalleerd en ik het wil opstarten dan krijg ik het beginscherm en dan na een paar seconde krijg ik een Zwarte Scherm en dan sluit het zich af... Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Ik ben echt hopeloos het een paar keer overnieuw geinstaleerd enzo... niks helpt. Alvast Bedankt :
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
[table][th] Rotastic-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Rotastic-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Rotastic-PROPHET Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 456 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: Dancing Dots Omschrijving Rotastic, navigeren elke cur…
Laatste reactie door Duken,