Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi heeft iemand een link waar ik een werkende key kan vinden van Black Shark? Er zat een key bij de torrent, maar die werkt dus niet helaas >
Laatste reactie door Farid., -
- 10 reacties
- 1,6k weergaven
Hellow everyone, Sorry dat ik zo'n noob ben in games : Maar ik heb een vraagje, Ik heb laatst Saints Row 2 (Direct Play) gedownload. Maar ik kom er niet helemaal uit :redface: Here's a Screeny ^^ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Weet iemand hoe ik auto's in Trackmania Nations Forever kan importeren ? Want ik heb geen idee hoe dat moet. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik wil dus call of duty 4 pro mod gaan spelen, alleen hoe installeer je dit precies? MVG Thijs Post Merge: april 01, 2009, 01:06:47 pm Er is heir dus niemand die ook pro mod speelt?
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Al vele pakketten met games gedownload voor de nintendo dsi. Wat een uitvinding! Ik had voor de nintendo van mijn dochter een white dual core kaartje gekocht (R4 3ds upgrade SDHC 3ds Dsi deze heeft een aantal maanden uitstekend gewerkt, maar opeens is deze op de een of andere reden geblokkeerd.... heel internet rond gezocht en van alles geprobeerd maar tevergeefs... je begrijpt, mijn dochter is zeer :'(. nu ben ik op zoek naar eerlijk advies, welk r4dsi kaart ik het beste kan aanschaffen. en wellicht weten jullie ook waar? ik hoop dat iemand kan helpen.
Laatste reactie door tamari, -
james bond games
door arnem10- 2 reacties
- 1,6k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door Assyrian, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, enige tijd geleden heb ik Scene it Twilight gedownload voor op de DSiXL. Alleen bij vragen waarbij een filmclip hoort krijg ik alleen een zwart scherm en loopt het spel vast. Ook bij het spel sing it krijg ik in plaats van een videoclip een zwart scherm. Ik heb een M3i zero kaart met 2 Gb SD en de laatste firmware. Ik heb ook Moonshell al gedownload, maar het helpt niets. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een steam mod gevonden die erg cool is! Het is eigenlijk zo een beetje Obilivion online. Je moet allerlei missie's online uitvoeren. Je hebt 3 teams en je kan kiezen uit : Knight :Footman :archer Het speeld zich af in de middeleeuwen. Je hebt verschillende wapens zoals : pijl en boog, kruisboog, schild + zwaard, enzo.... [img width=600 height=375]http://www.age-of-chivalry.com/images/aoc12_media/1222897598_resized.jpg http://nl.youtube.com/watch?v=OqD20XXhzmA Hoe en waar downloaden ? 1) Download steam: Download 2) Download Half li…
Laatste reactie door jeroen755, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eh verder niet zoveel verstand van forums dus als ik wat fout doe... roep ff ik ben overlord 2 aan het spelen en nu ben ik in "the last sanctuary"... je weet wel met the tower heart enzo.... je moet daar helemaal in het begin 5 minions op the heart sweepen en dan met de lift nbaar beneden. maar als ik dan beneden kom zijn mn minions er van af en er kunnen er maar drie bij omdat de rest van het heart over de rand steekt. zo kan ik niet vered... doe ik iets fout , is het een fout in het spel??? plzz post suggestions
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik heb de Sims 2 op mijn computer staan doormiddel van 1 gebrandde cd (met behulp van DEAMON). Nu heeft mijn broertje de echte CD van Glamour Life, maar als ik die wil instaleren vraagt die om de 4de cd van de Sims 2. Ik probeer dan in DEAMON > mount image en dan ga ik naar de gekopieerde CD van de Sims 2 en dan naar het mapje van CD4 en klik ik dat bestandje aan (zoals ook bij de instalatie van de Sims 2 toen er werd gevraagd om CD4). Maar dit werkt dus niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Laatste reactie door candesco, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik speel in FIFA 08 Cerriere. Alleen, ik kan geen Kampioenenbal (Champions League) spelen... Weet iemand hoe ik hem in kan stellen? ik ben trouwens Real Madrid. Dus Champions Leagie zou ik makkelijk moet kunnen spelen.
Laatste reactie door steffris, -
Manhunt prob
door Bozz- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik heb dus net manhunt gedownload en gebrand, maar als ik eerste 2 cd's heb geinstalleerd geeft ie aan dat ie sfx.RAW mist .. wat moet ik ermee ??
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb van alles geprobeerd om games te downloaden, dat lukt allemaal maar nu is mijn vraag hoe installeer ik het spel goed want blijkbaar doe ik iets niet goed. het spel dat geinstaleerd is werkt niet vraag om een registratie code die achter op de verpakking staat. heb ook cracks toe gevoegd maar alles is zonder resultaat zou iemand mij goed kunnen helpen ? mis via MSN ? bvd.
Laatste reactie door klaasauke, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Na PES al velen malen uit te spelen had ik vandaag opeens zin in een nieuwe voetbaluitdaging dus ik dacht ik ga FIFA 08 kopen LEGAAL en alles, ik was 18 euro kwijt,prikkie dacht ik zo Ik kom thuis installeer 'm zoals t hoort geen problemen, ik start fifa op krijg ik deze foutmelding te zien conflict met emulatiesoftware gedecteerd :'( ik zo driftig als ik kon meteen op ge googled maar er kwam niet zo heel veel bruikbaars uit ,bij iedere hit ging t er om dat het spel illigaal was of dat ze hetzelfde probleem hadden maar met een andere game, ook EA dat wel anyways.....ik heb echt geeeeeeeeeeeen idee what to do , want op mn bonnetje staat namelijk …
Laatste reactie door igar079, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Goedeavond heb nds spellen op mijn computer windows 7 geopend met kladblok nu hebben alle spellen het kladblok teken en werken ze niet in de nitendo dsi xl, daar had ik een r4 kaart in gedaan met de nieuwe firmware maar in het begin had ik een spel erop gezet voor te proberen en dat ging goed en toen gebeurde me dat van hier boven nu kan ik mijn kleinzoon niet gelukkig maken hopelijk kan me hier iemand helpen. groet hans
-
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallotjes Heb zojuist Fifa manager 08 gedownload uitgepakt gemount geinstaleerd. patch #2 geintsaleerd alleen wanneer ik heb probeer te spelen krijg ik bij het opstarten Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA Manager 08. nu heb ik een ''crack'' geprobeerd te doen ofzo maar als ik de schijf (fifa 08) verken dan kom ik dus in die map en dan kan ik het er niet in plakken omdat er staat dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is. (op mijn schijf heb ik nog 100gb beschikbaar dus daar gaat het niet om) Ik kan ook geen bestanden verwijderen en dan opnieuw plakken etc. Had precies hetzelfde met een ander spel en kon geen opl…
Laatste reactie door Vico, -
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Bij verschillende spellen van mij gaat het spel zomaar dicht als ik het toetsenbord gebruik dit gebeurde bij NFS Carbon,Counterstrike 1.6, Tactical Ops en Emergency 4. Counterstrike 1.6 en Tactical ops moet werke deze 2 spellen werkte ook maa nu niet meer. Ze opene wel maar als ik op een toets druk gaat het zomaar dicht.!
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hey, Soms als ik op CS:S ben dan zie je wel is van die zelf gemaakt lvl's, kan ik deze ook maken? Zoja met welk programma?
Laatste reactie door Tuny, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb eigen server ik heb een klein probleem ik zie me server staan in xfire maar niet in cod 1 mp wat moet ik doen :'( O0 dit is mijn master servers set sv_master1 "codmaster.activision.com"set sv_master2 "master.gamespy.com:28960"set sv_master3 "codmaster.activision.com"set sv_master4 "clanservers.net"set sv_master5 "codauthorize.activision.com heb ik wat vergeten of zo help plz MVG engin O0
Laatste reactie door engin1234444, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal hoe zet ik de cheats aan op deze kaart???? ik zoek nu al uren maar kan nergens iets vinden waar ik ze aan kan zetten op het kaartje staat wel in het r4i menu een DAT bestandje met urscheat. kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door quinta, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door NISSANGTR, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik zou graag Wotlk willen installeren op mijn computer (is niet van cd, maar van de officiële download van de officiële Blizzard website) maar ik krijg deze error: The installer was unable to read the file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\LichKing common\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_35_25.adt", and the erro…
Laatste reactie door Valcorb,