Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, ik heb harry potter and the half blood prince voor op de pc gedownload. maar het zijn 74 bestanden. ze heten allemaal rzr-hpbp.001, rzr-hpbp.002 en zo gaat het door tot de 72. dan zijn er nog 2 andere bestanden. 1 om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken en nog 1 bestand dat rzr-hpbp.sfv heet. ik weet niet wat ik er mee moet. allene het bestandje om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken kan ik openen. weet hier iemand hoe ik de game zou moeten installeren?
Laatste reactie door 197328645, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo. Ik denk dat de titel duidelijk is. Ik ben op zoek naar een werkende, goede, nederlandse taal pack voor football manager 2011. Ik hoop dat jullie wat voor mij weten. Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik kan eindelijk doorgaan met find game maar als ik dan ga zoeken blijft ie op searching players staan, wie kan mij helpen wat ik moet doen. ik heb NAT open staan Firewall uitstaan en Steam en COD als opnieuw geinstalleeerd En patch 1.0.182 dit komt er in dat console dingetje te staan als ik een spel ga zoeken misschien kan dit voor iemand wat extra informatie zijn: GamerProfile - Compressed 'Exe' keypairs for storage. Used 73/1000 bytes. GamerProfile - Compressed 'Common' keypairs for storage. Used 164/1000 bytes. Calling Party_StopParty() for partyId 0 Clearing migration data Clearing migration data CL_Live_StartLobby() was called, calling Party_Sto…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Beste members, Ik heb FIFA 11 gedownload en als ik het spel wil starten komt er een wit scherm. Ik heb een r4ultra kaartje Ik heb versie: v1.55(volgens mij is dit de nieuwste versie) Alvast bedankt, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Kan je online games zoals World of warcraft en Lord of the rings online eigenlijk ook downloaden??? Zo ja, gaat dat dan op een andere manier?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Goedeavond heb nds spellen op mijn computer windows 7 geopend met kladblok nu hebben alle spellen het kladblok teken en werken ze niet in de nitendo dsi xl, daar had ik een r4 kaart in gedaan met de nieuwe firmware maar in het begin had ik een spel erop gezet voor te proberen en dat ging goed en toen gebeurde me dat van hier boven nu kan ik mijn kleinzoon niet gelukkig maken hopelijk kan me hier iemand helpen. groet hans
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb het spel gedownload, maar nu wil ik extra auto's. Ik heb deze ook afgehaald, maar waar moet ik die mappen zetten in de map van mm2? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet. Mvg
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
hallo spellen voor de dsi xl doen het niet bij mijn dochter doen de spellen het wel vriend van mij heeft een r4i kaartje gekocht en heb alles geinstalleerd maar bij hem doen de spellen het niet spel start op en als je dan zegt spel beginnen krijg ik allen maar zwart beeld kan dat misschien aan het merk van het sd kaartje liggen kan mij iemand helpen bvb dank
Laatste reactie door williewie1, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo iedereen, ik vroeg me af welke spellen er exclusief zijn uit gekomen voor amerikaanse wii ik weet dat mario super sluggers er 1 van is en ik gok op 1 of 2 resident evils aangezien ik deze alleen nog maar heb gevonden in ntsc maar ik vroeg me af of er nog zijn
Laatste reactie door Flemming, -
Red alert 3
door timsky36- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Mensen, Als ik red alert 3 wil gaan spelen kan ik dat maar na 10 min soelen word mijn scherm zwart en doet mijn pc helemaal niks meer
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
als ik het bestand wil uitpakken met winrar krijg ik standaard 2 foutmeldingen: ! Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. ! Schrijffout: alleen het NTFS-bestandssysteem ondersteunt bestanden groter dan 4 GB wat doe ik niet goed? Ik ben ervan uit gegaan dat het bestand uitgepakt moet worden voordat ik het met img burn kan branden naar een dvd en deze op de gemodde wii kan afspelen...
Laatste reactie door pcblontje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
heb het spel ice age 3 gedownload en nu zie ik allemaal winrar bestanden welke moet ik hebben. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin., -
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik zou graag Bioshock 2 downloaden van The Pirate Bay, die ene van razor (zoekopdracht: BioShock_2-Razor1911 ) Maar, ik heb het overzicht gezien en het zijn allemaal bestandjes van 95.3 MB, wat moet ik daarmee? Ik kan ze zelfs (denk ik) niet mounten met Daemon Tools Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
Ik heb GTA IV gedownload dus ik heel blij de DVD mounten. Gedaan. Start de DVD niet automatisch. Dus ik naar de DVD gegaan en autorun.exe dubbel aangeklikt, maar nog steeds niks. Het enige wat ik krijg is een zwarte cmd scherpje wat ook gelijk weer afsluit. Weet iemand misschien wat het probleem is en hoe ik het kan verhelpen? Autorun als tekstbestandje is helemaal leeg. [img width=150 height=109]http://img235.imageshack.us/img235/2231/gta2om2.th.jpg Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door Devellish, -
Team Fortress 2
door repoc- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hej, spelen hier ook mensen Team Fortress 2? zoja, dan had ik de vraag: komen er ook nog achievements voor scout enzo, en als dat zo is; Wanneer?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoe kan ik software gebruiken om een external hard schijf te vullen met speletjes voor wii u , en hoe kan ik aankomen aan de speletjes want mijn kind kkan niet omgaan met cd's. Als ik een spel op een cd heb hoe kan ook kopiëren naar de hard. Alvast bedankt Ehab
Laatste reactie door William, -
crack fifa 11 pc
door sekkel- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoe zet je crack in fifa 11 gr sekkel
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Forumdiscussie: Waarom zou ik een VPN gebruiken voor Steam en hoe werkt dat eigenlijk? GamePeter Hey allemaal, ik heb een vraagje! Ik hoorde laatst van een vriend dat je een VPN kan gebruiken voor Steam. Maar waarom zou ik dat eigenlijk doen? En hoe werkt zo’n ding? Ik snap er niet zoveel van. Iemand die me dat kan uitleggen? TechGuru87 Hey GamePeter, goede vraag! Een VPN (Virtual Private Network) is eigenlijk een soort ’tunnel’ die je internetverbinding beveiligd. Als je Steam gebruikt via een VPN, lijkt het alsof je je locatie verbergt. Dit kan een paar voordelen hebben: Toegang tot Regionale Inhoud: Sommige games zijn in bepaalde landen goedkoper of…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Mijn kinderen zijn helemaal weg van de lego spellen. Nu heb ik een aantal nieuwe spellen gedownload, maar die doen het niet op de dsi. Ik heb volgens mij wel de nieuwste r4 download. Wie kan helpen?
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb een spel gedownload. Daarbij had ik deze twee bestanden: mohpa.mds mohpa.mdf Nu is mij al een link gegeven om het spel te mounten. (http://www.duken.nl/content/view/27/24/) Ik heb de handleiding stap voor stap gevolgd. Maar als ik dan in deze computer op DVD-station N klik. (Waar de image is geladen) Dan gebeurt er niks en krijg ik een melding: N:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door yannick93, -
Top 10 Wii Games
door Wous- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Ik zou graag weer eens een nieuw wii spel willen donwloaden maar ik weet niet welke.. Ik zou graag jullie top 10 willen weten of top 5
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headset voor mijn ps3 & pc, en ik kom de turtle beach tegen. Ik wil vragen of jullie goede ervaringen hebben met de turtle beach earforce PX21 Foto: Alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door Dark Legend, -
Black & White 2
door spraayer- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hey iedereen ik speel sinds kort B&W 2 en ik krijg een error tijdens het spelen. het komt steeds op een ander moment voor, dan wordt het beeld zwart, en sluit het zichzelf af en daarna krijg ik een error dat er een fout is opgetreden in het white.exe bestand. ook zou ik het andere mensen aanraden het te spelen mvg spraayer
Laatste reactie door spraayer, -
cod2
door anoniemaccount4457- 5 reacties
- 1,8k weergaven
kan het zo zijn dat je systeem te sterk is voor cod2? want ik had een videokaart een maand terug ( ati radeon HD4650, maar heb inmiddels een sterkere (Nvidia GeForce GTX 260) met mijn oude videokaart haalde ik een fps van 250 steady. maar met deze veel sterkere krijg ik hem niet eens naar 250. Heeft iemand hier een antwoord op? mvg Rowin
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb The Elder Scrolls 4 Oblivion gedownload en heb ook gelijk de crack gedowload. Alleen snap nou niet welk bestand ik moet vervangen, want als ik hem in het bestand zet, geeft ie nog steeds dat ik er een cd in moet doen. En de bestandsnaam van de crack komt net niet overeen met de iconen die er al staan. Ben al de hele dag bezig en word er beetje moe van... Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?? Spanks
Laatste reactie door b0rs,