Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
nu gaat Test Drive Unlimited terug maar nu hapert hij op de minimumvideo kwaliteit hoe moet ik mijn systeem sneller maken ???
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hey mensen. Ben misschien van plan een Xbox 360 te kopen, maar als je games koopt 2e hands (nieuw is veel te duur), krijg je dan geen problemen met het online spelen van het spel? (met Gold) Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik wil graag met nog iemand op het zelfde netwerk cod4 spelen. :'( kan dat.zo ja, graag met uitleg hoe het moet
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik kan eindelijk doorgaan met find game maar als ik dan ga zoeken blijft ie op searching players staan, wie kan mij helpen wat ik moet doen. ik heb NAT open staan Firewall uitstaan en Steam en COD als opnieuw geinstalleeerd En patch 1.0.182 dit komt er in dat console dingetje te staan als ik een spel ga zoeken misschien kan dit voor iemand wat extra informatie zijn: GamerProfile - Compressed 'Exe' keypairs for storage. Used 73/1000 bytes. GamerProfile - Compressed 'Common' keypairs for storage. Used 164/1000 bytes. Calling Party_StopParty() for partyId 0 Clearing migration data Clearing migration data CL_Live_StartLobby() was called, calling Party_Sto…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Goedemorgen. ik heb een probleem met me Dstti kaart als ik hem erin die zegt ie ''No Card" ik heb toevallig nog een andere micro-sd kaart en die doet het ook niet Alvast bedankt!
Laatste reactie door meowndz, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Onze kinderen hebben allebei een Nintendo DS (2½ jaar oud) met een R4DS-kaartje. Sinds kort lukt het ze niet altijd om het ding goed op te starten. Ipv in het R4DS-menu te komen komen ze bij het picture chat gedeelte terecht. Als ze dan de R4DS er uit halen, in het slot en op het kaartje blazen en er mee 'wapperen', terugstoppen en weer opstarten gaat het wel goed. Herkent iemand deze problemen en wat zou er dan stuk kunnen zijn? De R4DS of de Nintendo? Alvast bedankt...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb net Halo 2 voor de PC gedownload ( de Vista versie ). Maar als ik het wil spelen moet ik me aanmelden voor Windows Live, maar dat heb ik niet. Nu probeer ik een account aan te maken bij Xbox Live maar nu moet ik een 'ouder' aanmaken maar dit gaat niet. Wat moet ik doen? Is er ook een mogelijkheid om dit over te slaan en offline te spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
farcry 2 probleem
door BMW- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoi ik heb far cry 2 succesvol gedownload maar eerst als ik em opstarte vroeg hij om serial dus ben ik om een crack gaan zoeken en heb een gevonden. ik heb de crack toegepast en nou vraagt hij nie meer om serial of juiste dvd/cd maar er komt scherm waarop staat farcry 2 maar vanaf dan gebeurt er dan niks... ik heb al 20 min zitten te wachten en nog steeds het zelfde scherm...
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb eigen server ik heb een klein probleem ik zie me server staan in xfire maar niet in cod 1 mp wat moet ik doen :'( O0 dit is mijn master servers set sv_master1 "codmaster.activision.com"set sv_master2 "master.gamespy.com:28960"set sv_master3 "codmaster.activision.com"set sv_master4 "clanservers.net"set sv_master5 "codauthorize.activision.com heb ik wat vergeten of zo help plz MVG engin O0
Laatste reactie door engin1234444, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M, -
ik heb GTA IV, gedownload & geïnstalleert. maar ze vragen voor serial & die heb ik niet ?
Laatste reactie door Freddytje, -
Jouw top 10 of 5 leukste pc games
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Zet hier je top 5/10 leukste pc games.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 9 reacties
- 1,7k weergaven
De lord of the rings spellen doen het niet op de pc, ik instaleer de torrent (al een paar geprobeert) en alles gaat goed, ik plak de crack maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het laadscherm... hij doet niks, kan ik eeuwig wachten en als ik CRTL ATL DEL doe, zegt hij dat het niet reageert:P Wat is er aan de hand? mijn pc kan het spel goed aan maar op de een of andere manier reageert hij niet... Weet iemand iets?
Laatste reactie door Sjaak12, -
Theme park world
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,7k weergaven
beste dukenaars, Ik heb een probleem met het spel Theme park world. Ik heb tevens de crack gebruikt en het spel gepatched. Het probleem is dat als ik m opstart hij niet verder komt dan een heel klein stukje dat ie heeft geladen. En dan komt windows met de foutmelding: ''Er is een fout opgetreden in tp.exe...'' Ik heb trouwens ook al geprobeert om m in verschillende compatibiliteitmodussen te zetten. Maar zonder succes... :'( Iemand de oplossing ?? GreetZlatan
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Ja dat snap ik wel Heb m ook al, maar ik kan niet online, en dan moet je m wel kopen ;D PS. Je kan wel gratis online. Je hoeft alleen maar te registreren op Spy ID.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Beste iedereen, Ik heb vaker films en muziek gedownload, maar games... daar begin ik nu pas mee! Heb dus net een game gedownload, uitgepakt met winrar, geïnstalleerd, allemaal volgens handleidingen die ik hier en elders lees. Maar dan komt het eerste probleem: het plaatsen van de crack. Ik weet waar de crack staat, en heb geprobeerd het bestandje (in de ISO) dat precies hetzelfde heet hierdoor te vervangen, maar geloof niet dat dat gelukt is. Anyway, toen op het icoontje van van het spel om bureaublad geklikt, ging-ie nog vanalles doen, installaties ofzo, en dan moet ik een serial code hebben. Deze kan ik in de ISO nergens vinden. Er zit een heet simpele handleiding…
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een vraag op school zeggen ze dat je geen gedownloade spellen op windows vista kan spellen(dat vista anti crack is) als iemand weet of dit zo is zeg het me effe kan iemand me ook een handleiding voor cracks openen en die op het spel zetten zodat je het kan spelen(crack openen op spel zetten en wat je moet dan met rar. bestand en .iso bestand ???) bvd!!!!!!!
Laatste reactie door Michiel, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hallo spellen voor de dsi xl doen het niet bij mijn dochter doen de spellen het wel vriend van mij heeft een r4i kaartje gekocht en heb alles geinstalleerd maar bij hem doen de spellen het niet spel start op en als je dan zegt spel beginnen krijg ik allen maar zwart beeld kan dat misschien aan het merk van het sd kaartje liggen kan mij iemand helpen bvb dank
Laatste reactie door williewie1, -
james bond games
door arnem10- 2 reacties
- 1,7k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door Assyrian, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Beste members, Ik heb FIFA 11 gedownload en als ik het spel wil starten komt er een wit scherm. Ik heb een r4ultra kaartje Ik heb versie: v1.55(volgens mij is dit de nieuwste versie) Alvast bedankt, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb gears of war gedownload maar is hij in het spaans :'( ik heb een engels pack gedownload maar waar moet ik die in zetten (als je een link heb voor een bestand heel graag) dus een bestand van (spanish 2 english) alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
DSTT .gba files
door snor1991- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Is het mogelijk om .gba files af te spelen op een dstt kaartje?
Laatste reactie door snor1991,