Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik speel in FIFA 08 Cerriere. Alleen, ik kan geen Kampioenenbal (Champions League) spelen... Weet iemand hoe ik hem in kan stellen? ik ben trouwens Real Madrid. Dus Champions Leagie zou ik makkelijk moet kunnen spelen.
Laatste reactie door steffris, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb gistere modern warfare gedownload, hij doet het goed, maar als ik aan het gamen ben gaat hij heel traag, volgens de can you run it test moet alles lukken :s ik weet niet wat het is , men pc gaat snel
Laatste reactie door -lol-, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
kan je computer het wel aan ?
Laatste reactie door Wesley, -
ik heb GTA IV, gedownload & geïnstalleert. maar ze vragen voor serial & die heb ik niet ?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
iemand zij in een server dat ik vals speelde omdat ik volgens hem juggernoud (of iets dergelijks) zou gebruiken wat is dat eigelijk??
Laatste reactie door svenholtman, -
GBA flashcard
door The Source- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Weet iemand een goede flashcard voor mijn GBA Micro? Heb zelf al een CycloDS Evolution voor de DS + binnenkort een slot 2 flashcard zoals EZFlash 3 in 1 alleen ik zoek nog een standalone flashcard voor mijn micro om gba roms af te spelen en homebrew. dank bij voorbaat, The Source
Laatste reactie door The Source, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Beste iedereen, Ik heb vaker films en muziek gedownload, maar games... daar begin ik nu pas mee! Heb dus net een game gedownload, uitgepakt met winrar, geïnstalleerd, allemaal volgens handleidingen die ik hier en elders lees. Maar dan komt het eerste probleem: het plaatsen van de crack. Ik weet waar de crack staat, en heb geprobeerd het bestandje (in de ISO) dat precies hetzelfde heet hierdoor te vervangen, maar geloof niet dat dat gelukt is. Anyway, toen op het icoontje van van het spel om bureaublad geklikt, ging-ie nog vanalles doen, installaties ofzo, en dan moet ik een serial code hebben. Deze kan ik in de ISO nergens vinden. Er zit een heet simpele handleiding…
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb eigen server ik heb een klein probleem ik zie me server staan in xfire maar niet in cod 1 mp wat moet ik doen :'( O0 dit is mijn master servers set sv_master1 "codmaster.activision.com"set sv_master2 "master.gamespy.com:28960"set sv_master3 "codmaster.activision.com"set sv_master4 "clanservers.net"set sv_master5 "codauthorize.activision.com heb ik wat vergeten of zo help plz MVG engin O0
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik speel sinds kort Warrock(een online gratis shooter) alleen elke keer als warrock ongeveer 1 minuut aanstaat blijft hij hangen en reageert nergens meer op ook ctr+alt+del niet (geluid hoor ik wel maar valt later weg)Dus moet ik de hele tijd de computer opnieuw opstarten en daar word je computer ook niet beter van. Dus was mijn vraag weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan punkbuster liggen?(een programma waarmee warrock werkt) kijk maar even op http://www.evenbalance.com daar kan je handmatig updaten alleen snap niet hoe dat moet. MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb het spel test drive unlimited en probeerde het te instaleren maar krijg foutmelding maar ik heb het spel heel wat op mijn pc gehad en gespeeld maar toen verwijderde ik het maar meteen de dag erna wou ik hem weer spelen dus ik dacht instaleren en spelen maar dat was dus niet het geval. Ik krijg deze foutmelding. KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN http://img32.imageshack.us/my.php?image=dfsdfsdm.png Alvast bedankt;), Gr Kush.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik wil graag met nog iemand op het zelfde netwerk cod4 spelen. :'( kan dat.zo ja, graag met uitleg hoe het moet
Laatste reactie door Robin, -
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
Kent er iemand een co-op campaign spel, hebben niet zo'n goede pc's voor graphics.
Laatste reactie door guilpje, -
farcry 2 probleem
door BMW- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoi ik heb far cry 2 succesvol gedownload maar eerst als ik em opstarte vroeg hij om serial dus ben ik om een crack gaan zoeken en heb een gevonden. ik heb de crack toegepast en nou vraagt hij nie meer om serial of juiste dvd/cd maar er komt scherm waarop staat farcry 2 maar vanaf dan gebeurt er dan niks... ik heb al 20 min zitten te wachten en nog steeds het zelfde scherm...
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Beste members, Ik heb FIFA 11 gedownload en als ik het spel wil starten komt er een wit scherm. Ik heb een r4ultra kaartje Ik heb versie: v1.55(volgens mij is dit de nieuwste versie) Alvast bedankt, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
Theme park world
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,7k weergaven
beste dukenaars, Ik heb een probleem met het spel Theme park world. Ik heb tevens de crack gebruikt en het spel gepatched. Het probleem is dat als ik m opstart hij niet verder komt dan een heel klein stukje dat ie heeft geladen. En dan komt windows met de foutmelding: ''Er is een fout opgetreden in tp.exe...'' Ik heb trouwens ook al geprobeert om m in verschillende compatibiliteitmodussen te zetten. Maar zonder succes... :'( Iemand de oplossing ?? GreetZlatan
-
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik kan eindelijk doorgaan met find game maar als ik dan ga zoeken blijft ie op searching players staan, wie kan mij helpen wat ik moet doen. ik heb NAT open staan Firewall uitstaan en Steam en COD als opnieuw geinstalleeerd En patch 1.0.182 dit komt er in dat console dingetje te staan als ik een spel ga zoeken misschien kan dit voor iemand wat extra informatie zijn: GamerProfile - Compressed 'Exe' keypairs for storage. Used 73/1000 bytes. GamerProfile - Compressed 'Common' keypairs for storage. Used 164/1000 bytes. Calling Party_StopParty() for partyId 0 Clearing migration data Clearing migration data CL_Live_StartLobby() was called, calling Party_Sto…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Goedemorgen. ik heb een probleem met me Dstti kaart als ik hem erin die zegt ie ''No Card" ik heb toevallig nog een andere micro-sd kaart en die doet het ook niet Alvast bedankt!
Laatste reactie door meowndz, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Bij verschillende spellen van mij gaat het spel zomaar dicht als ik het toetsenbord gebruik dit gebeurde bij NFS Carbon,Counterstrike 1.6, Tactical Ops en Emergency 4. Counterstrike 1.6 en Tactical ops moet werke deze 2 spellen werkte ook maa nu niet meer. Ze opene wel maar als ik op een toets druk gaat het zomaar dicht.!
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een vraag. Wie heeft er nog een Battlefield 2 Hamachi server waar ik op kan spelen ik zoek maar op google en ik vind niks als iemand een leuke server weet post het hier dan Alvast bedankt. ScorpionQ
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik wil dus call of duty 4 pro mod gaan spelen, alleen hoe installeer je dit precies? MVG Thijs Post Merge: april 01, 2009, 01:06:47 pm Er is heir dus niemand die ook pro mod speelt?
Laatste reactie door martijn1, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hallo spellen voor de dsi xl doen het niet bij mijn dochter doen de spellen het wel vriend van mij heeft een r4i kaartje gekocht en heb alles geinstalleerd maar bij hem doen de spellen het niet spel start op en als je dan zegt spel beginnen krijg ik allen maar zwart beeld kan dat misschien aan het merk van het sd kaartje liggen kan mij iemand helpen bvb dank
Laatste reactie door williewie1, -
Jouw top 10 of 5 leukste pc games
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Zet hier je top 5/10 leukste pc games.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door Bolleeder,