Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Al vele pakketten met games gedownload voor de nintendo dsi. Wat een uitvinding! Ik had voor de nintendo van mijn dochter een white dual core kaartje gekocht (R4 3ds upgrade SDHC 3ds Dsi deze heeft een aantal maanden uitstekend gewerkt, maar opeens is deze op de een of andere reden geblokkeerd.... heel internet rond gezocht en van alles geprobeerd maar tevergeefs... je begrijpt, mijn dochter is zeer :'(. nu ben ik op zoek naar eerlijk advies, welk r4dsi kaart ik het beste kan aanschaffen. en wellicht weten jullie ook waar? ik hoop dat iemand kan helpen.
Laatste reactie door tamari, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi heeft iemand een link waar ik een werkende key kan vinden van Black Shark? Er zat een key bij de torrent, maar die werkt dus niet helaas >
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
IK heb overal op google en youtube gezocht maar niks gevonden voor 1.0.184. Er zijn er wel paar, maar daar moet je surveys doen alleen dat lukt niet:S/ heeft iemand gwn die crack maar dan bijv. op filefrond of megaupload? ik wil wel graag MP spelen op Cod 6. thx
Laatste reactie door Heisenberg, -
james bond games
door arnem10- 2 reacties
- 1,6k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door Assyrian, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Na PES al velen malen uit te spelen had ik vandaag opeens zin in een nieuwe voetbaluitdaging dus ik dacht ik ga FIFA 08 kopen LEGAAL en alles, ik was 18 euro kwijt,prikkie dacht ik zo Ik kom thuis installeer 'm zoals t hoort geen problemen, ik start fifa op krijg ik deze foutmelding te zien conflict met emulatiesoftware gedecteerd :'( ik zo driftig als ik kon meteen op ge googled maar er kwam niet zo heel veel bruikbaars uit ,bij iedere hit ging t er om dat het spel illigaal was of dat ze hetzelfde probleem hadden maar met een andere game, ook EA dat wel anyways.....ik heb echt geeeeeeeeeeeen idee what to do , want op mn bonnetje staat namelijk …
Laatste reactie door igar079, -
- 10 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb dus Aliens vs Predator gedownload en geïnstalleerd maar als ik hem opstart krijg ik een black screen how los ik dit op? ik heb alles zo'n beetje al geprobeerd
Laatste reactie door roykev3, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eh verder niet zoveel verstand van forums dus als ik wat fout doe... roep ff ik ben overlord 2 aan het spelen en nu ben ik in "the last sanctuary"... je weet wel met the tower heart enzo.... je moet daar helemaal in het begin 5 minions op the heart sweepen en dan met de lift nbaar beneden. maar als ik dan beneden kom zijn mn minions er van af en er kunnen er maar drie bij omdat de rest van het heart over de rand steekt. zo kan ik niet vered... doe ik iets fout , is het een fout in het spel??? plzz post suggestions
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een steam mod gevonden die erg cool is! Het is eigenlijk zo een beetje Obilivion online. Je moet allerlei missie's online uitvoeren. Je hebt 3 teams en je kan kiezen uit : Knight :Footman :archer Het speeld zich af in de middeleeuwen. Je hebt verschillende wapens zoals : pijl en boog, kruisboog, schild + zwaard, enzo.... [img width=600 height=375]http://www.age-of-chivalry.com/images/aoc12_media/1222897598_resized.jpg http://nl.youtube.com/watch?v=OqD20XXhzmA Hoe en waar downloaden ? 1) Download steam: Download 2) Download Half li…
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik het goed doe. Ik heb een vraag over PSP homebrew. Wat is dat precies en hoe kan ik het zelf gebruiken? Ik hoor vaak dat je je PSP moet ‘hacken’ of zo, maar hoe werkt dat? Ik zou het leuk vinden om wat meer games of apps te kunnen spelen. Alvast bedankt! ExpertJan: Hey GamePeter! Welkom op het forum. Fijn dat je het vraagt, want homebrew op de PSP is echt een cool onderwerp. Homebrew zijn eigenlijk games en applicaties die door gebruikers zijn gemaakt, in plaats van door grote bedrijven. Het leuke is dat je met homebrew allerlei nie…
Laatste reactie door gamer12, -
Manhunt prob
door Bozz- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik heb dus net manhunt gedownload en gebrand, maar als ik eerste 2 cd's heb geinstalleerd geeft ie aan dat ie sfx.RAW mist .. wat moet ik ermee ??
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hey, Soms als ik op CS:S ben dan zie je wel is van die zelf gemaakt lvl's, kan ik deze ook maken? Zoja met welk programma?
Laatste reactie door Tuny, -
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
beste mensen ik vind dream tennis erg leuk maar heb geen registratie code hoe kom ik eraan en hoe werkt het daarna al wezen googelen, en dan vind ik wel bestandjes, maar geen code ik kan in het spel gewoon een registratie code invullen, maar weet niet welke wie helpt..
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik heb de Sims 2 op mijn computer staan doormiddel van 1 gebrandde cd (met behulp van DEAMON). Nu heeft mijn broertje de echte CD van Glamour Life, maar als ik die wil instaleren vraagt die om de 4de cd van de Sims 2. Ik probeer dan in DEAMON > mount image en dan ga ik naar de gekopieerde CD van de Sims 2 en dan naar het mapje van CD4 en klik ik dat bestandje aan (zoals ook bij de instalatie van de Sims 2 toen er werd gevraagd om CD4). Maar dit werkt dus niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Laatste reactie door candesco, -
- 9 reacties
- 1,6k weergaven
De lord of the rings spellen doen het niet op de pc, ik instaleer de torrent (al een paar geprobeert) en alles gaat goed, ik plak de crack maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het laadscherm... hij doet niks, kan ik eeuwig wachten en als ik CRTL ATL DEL doe, zegt hij dat het niet reageert:P Wat is er aan de hand? mijn pc kan het spel goed aan maar op de een of andere manier reageert hij niet... Weet iemand iets?
Laatste reactie door Sjaak12, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb net een harde schijf gekocht en een sd kaart, een vriend van mij wil er spellen voor mij opzetten, en de wii ook voor mij aanpassen. maar als hij spellen op de schijf zet via zijn pc(windows) kan ik er dan gewoon nog later zelf spellen bijzetten via mijn apple?ben zelf helemaal niet zo slim met computers. dus kan misschien een stomme vraag zijn.alvast bedankt . eigenlijk wil ik het zelf proberen op mijn apple,maar weet niet of ik de standaart programma's kan gebruiken. zoals ik al zei:ik heb echt geen verstand van computers. ik hoop dat iemand mij kan helpen. bedankt vast
Laatste reactie door chriscorona, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal hoe zet ik de cheats aan op deze kaart???? ik zoek nu al uren maar kan nergens iets vinden waar ik ze aan kan zetten op het kaartje staat wel in het r4i menu een DAT bestandje met urscheat. kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door quinta, -
ik heb GTA IV, gedownload & geïnstalleert. maar ze vragen voor serial & die heb ik niet ?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik weet niet waar ik left 4 dead 2 moet spelen. al verschillende torrents gedownload :S heeft iemand een tutorial om left 4 dead 2 te downloaden en te spelen? heb gelezen dat je geen directe links mag geven? maar mag je ook de naam geven zodat ik die zelf zoek? Post samenvoeging: mei 22, 2010, 15:42:09 welke torrent is clean? gewoon de game, verder niets Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:32:26 wie weet of dit werkt: http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html ik kan alleen heel lastig aan die game krijgen :S kan geen goeie torrent copie... dus moet met megaupload een voor een downloaden :S
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Beste iedereen, Ik heb vaker films en muziek gedownload, maar games... daar begin ik nu pas mee! Heb dus net een game gedownload, uitgepakt met winrar, geïnstalleerd, allemaal volgens handleidingen die ik hier en elders lees. Maar dan komt het eerste probleem: het plaatsen van de crack. Ik weet waar de crack staat, en heb geprobeerd het bestandje (in de ISO) dat precies hetzelfde heet hierdoor te vervangen, maar geloof niet dat dat gelukt is. Anyway, toen op het icoontje van van het spel om bureaublad geklikt, ging-ie nog vanalles doen, installaties ofzo, en dan moet ik een serial code hebben. Deze kan ik in de ISO nergens vinden. Er zit een heet simpele handleiding…
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hello everybody! Vraagske... Iemand die ook Witches And Vampires speelt op DSi? Ik zit namelijk ergens vast... Als ge zo aan de opdracht komt 'zoek het verborgen eiland in het park' weet ik niet hoe ik daar geraak. Heb al gependeld naar dat eiland en dat ding vindt het ook, maar ik geraak er gewoon niet... Iemand een idee? Grts ^-^
Laatste reactie door ben1203, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik zou graag Wotlk willen installeren op mijn computer (is niet van cd, maar van de officiële download van de officiële Blizzard website) maar ik krijg deze error: The installer was unable to read the file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\LichKing common\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_35_25.adt", and the erro…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
ik wil et gwwn weten wat jullie leuker vinden :-[
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb anno 1701 gedownload en het werkt maar nu probeer ik met me broer (2 pcs, beide ander serial) anno te spelen over local maar als ik een game create ziet de andere pc de game niet! weet iemand hoe ik local kan spele?
Laatste reactie door The Source, -
hallo ik heb een linksys router en op die is al een ps3 geiinstaleerd.nou wil ik nog 2 ps3 op die router instaleren,hoe doe ik dat? gr bavaria
Laatste reactie door los-cuentos,