Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Goedemorgen. ik heb een probleem met me Dstti kaart als ik hem erin die zegt ie ''No Card" ik heb toevallig nog een andere micro-sd kaart en die doet het ook niet Alvast bedankt!
Laatste reactie door meowndz, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje …
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik zou graag Wotlk willen installeren op mijn computer (is niet van cd, maar van de officiële download van de officiële Blizzard website) maar ik krijg deze error: The installer was unable to read the file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\LichKing common\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_35_25.adt", and the erro…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik zou graag Bioshock 2 downloaden van The Pirate Bay, die ene van razor (zoekopdracht: BioShock_2-Razor1911 ) Maar, ik heb het overzicht gezien en het zijn allemaal bestandjes van 95.3 MB, wat moet ik daarmee? Ik kan ze zelfs (denk ik) niet mounten met Daemon Tools Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Toen mijn wow gametime op was ging was ik eventjes op een private server geweest.. Nu ik weer gametime heb wil ik dus weer gewoon inloggen maar ik denk dat ik dan misschien geband wordt. Ik hoorde dus wat over account bannen en andere zeggen het ook van niet. Maar ik vroeg me dus af wat te verwijderen om weer naar real WoW te gaan. Je cache + WTF verwijderen? Iedegeval bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
farcry 2 probleem
door BMW- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoi ik heb far cry 2 succesvol gedownload maar eerst als ik em opstarte vroeg hij om serial dus ben ik om een crack gaan zoeken en heb een gevonden. ik heb de crack toegepast en nou vraagt hij nie meer om serial of juiste dvd/cd maar er komt scherm waarop staat farcry 2 maar vanaf dan gebeurt er dan niks... ik heb al 20 min zitten te wachten en nog steeds het zelfde scherm...
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
als ik het bestand wil uitpakken met winrar krijg ik standaard 2 foutmeldingen: ! Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. ! Schrijffout: alleen het NTFS-bestandssysteem ondersteunt bestanden groter dan 4 GB wat doe ik niet goed? Ik ben ervan uit gegaan dat het bestand uitgepakt moet worden voordat ik het met img burn kan branden naar een dvd en deze op de gemodde wii kan afspelen...
Laatste reactie door pcblontje, -
Theme park world
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,7k weergaven
beste dukenaars, Ik heb een probleem met het spel Theme park world. Ik heb tevens de crack gebruikt en het spel gepatched. Het probleem is dat als ik m opstart hij niet verder komt dan een heel klein stukje dat ie heeft geladen. En dan komt windows met de foutmelding: ''Er is een fout opgetreden in tp.exe...'' Ik heb trouwens ook al geprobeert om m in verschillende compatibiliteitmodussen te zetten. Maar zonder succes... :'( Iemand de oplossing ?? GreetZlatan
-
DSTT .gba files
door snor1991- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Is het mogelijk om .gba files af te spelen op een dstt kaartje?
Laatste reactie door snor1991, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik zou graag weten of mijn laptop Far Cry 2 aankan, hier zijn me specs: CPU: Intel Centrino Duo Video card: NVIDIA GeForce 8600M GS RAM: 2 GB Bedankt En als ik iets mis, wat moet ik dan doen?
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Kan je online games zoals World of warcraft en Lord of the rings online eigenlijk ook downloaden??? Zo ja, gaat dat dan op een andere manier?
Laatste reactie door Phairdy, -
Lord Of the Rings Battle for Midddlearth II Crasht!
door Gast dibyo- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Als jullie de afbeelding niet zien dan: http://img163.imageshack.us/i/crashd.jpg/ [modbreak]Één uitroep teken is voldoende[/modbreak]
-
Red alert 3
door timsky36- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Mensen, Als ik red alert 3 wil gaan spelen kan ik dat maar na 10 min soelen word mijn scherm zwart en doet mijn pc helemaal niks meer
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hello everybody! Vraagske... Iemand die ook Witches And Vampires speelt op DSi? Ik zit namelijk ergens vast... Als ge zo aan de opdracht komt 'zoek het verborgen eiland in het park' weet ik niet hoe ik daar geraak. Heb al gependeld naar dat eiland en dat ding vindt het ook, maar ik geraak er gewoon niet... Iemand een idee? Grts ^-^
Laatste reactie door ben1203, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik weet niet waar ik left 4 dead 2 moet spelen. al verschillende torrents gedownload :S heeft iemand een tutorial om left 4 dead 2 te downloaden en te spelen? heb gelezen dat je geen directe links mag geven? maar mag je ook de naam geven zodat ik die zelf zoek? Post samenvoeging: mei 22, 2010, 15:42:09 welke torrent is clean? gewoon de game, verder niets Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:32:26 wie weet of dit werkt: http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html ik kan alleen heel lastig aan die game krijgen :S kan geen goeie torrent copie... dus moet met megaupload een voor een downloaden :S
Laatste reactie door Duken, -
james bond games
door arnem10- 2 reacties
- 1,7k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik speel sinds kort Warrock(een online gratis shooter) alleen elke keer als warrock ongeveer 1 minuut aanstaat blijft hij hangen en reageert nergens meer op ook ctr+alt+del niet (geluid hoor ik wel maar valt later weg)Dus moet ik de hele tijd de computer opnieuw opstarten en daar word je computer ook niet beter van. Dus was mijn vraag weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan punkbuster liggen?(een programma waarmee warrock werkt) kijk maar even op http://www.evenbalance.com daar kan je handmatig updaten alleen snap niet hoe dat moet. MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik wil graag met nog iemand op het zelfde netwerk cod4 spelen. :'( kan dat.zo ja, graag met uitleg hoe het moet
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Al vele pakketten met games gedownload voor de nintendo dsi. Wat een uitvinding! Ik had voor de nintendo van mijn dochter een white dual core kaartje gekocht (R4 3ds upgrade SDHC 3ds Dsi deze heeft een aantal maanden uitstekend gewerkt, maar opeens is deze op de een of andere reden geblokkeerd.... heel internet rond gezocht en van alles geprobeerd maar tevergeefs... je begrijpt, mijn dochter is zeer :'(. nu ben ik op zoek naar eerlijk advies, welk r4dsi kaart ik het beste kan aanschaffen. en wellicht weten jullie ook waar? ik hoop dat iemand kan helpen.
Laatste reactie door tamari, -
Team Fortress 2
door repoc- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hej, spelen hier ook mensen Team Fortress 2? zoja, dan had ik de vraag: komen er ook nog achievements voor scout enzo, en als dat zo is; Wanneer?
Laatste reactie door Duken, -
Xbox 360 fout
door Bart'- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Als ik mn Xbox 360 op mn hd-ready tv aansluit krijg ik zwart-wit beeld! Hoe komdt dit? Hoe kan ik het verhelpen? Post samenvoeging: december 04, 2009, 19:52:46 pm Heb er net nog wat mee zitten kloten, PAL 50 pakt ie wel, PAL 60 niet..... Wat te doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
Jouw top 10 of 5 leukste pc games
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Zet hier je top 5/10 leukste pc games.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Bron: Tweakers Samengevat The Legend of Zelda: Breath of the Wild is een game die flink afwijkt van het vaste stramien van de voorgaande delen. Dat is gewaagd. Gelukkig voor Nintendo pakken de veranderingen verrassend goed uit. Nintendo weet van Hyrule een prachtige open spelwereld te maken waarin van alles te doen is. Doordat wapens slijten als je ze gebruikt en je hapjes en drankjes moet vervaardigen, moet je tactischer te werk gaan, vooral tijdens gevechten. Het maakt van BotW een mooi samenspel van weersinvloeden, de physics engine die ingebouwd is, het ontdekken van de spelwereld, het volgen van de verhaallijn en het verzamelen van voorwerpen en gron…
Laatste reactie door Duken,
