Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb saw the videogame gedownload maar nu heb ik geen geluid en ondertiteling :'( :'( weet er iemand misschien waar ik een goeie vandaan kan halen of hoe dit komt....het spel doet het wel alleen in het begin heb ik wel geluid maar als het spel gaat beginnen is het geluid weg weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit kan verhelpen....alvast bedankt. groetjes chrissie
Laatste reactie door Karel!, -
- 6 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, als ik met Moonshell op mijn ds video's ga kijken heb ik altijd heel slecht beeld. Ik ben er achter gekomen dat dat komt omdat de video op de pc zelf al niet full screen was, maar met zwarte randen er omheen. Maar dat is bij bijna elke video! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedank
Laatste reactie door jelmer11, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14, -
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Laatste reactie door Jeroen, -
Hallo, Sinds ik weer een beetje actief ben met het 'torrent-en' heb ik twee spelletjes gedownload, namelijk: *anno 1701 *sid meier's pirates Beide zijn volledig geinstalleerd, en ik heb ook geen cd (of mount) meer nodig om ze te kunnen spelen. Echter bijde spellen hebben een vreemde lagg, het lijkt net of het spel stapje voor stapje beweegt ipv. een vloeiende beweging te maken. Nou maakt dit voor het spel opzich niks uit, maar ik vindt het wel vervelend en raar, aangezien ik toch een redelijk nieuwe computer heb. En de spellen zelf zijn toch vrij oud. De pc (laptop) heeft gewoon dual core en 3 gb intern geheugen. Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen? Bij voorba…
Laatste reactie door Erwin., -
cod2
door anoniemaccount4457- 5 reacties
- 1.7k weergaven
kan het zo zijn dat je systeem te sterk is voor cod2? want ik had een videokaart een maand terug ( ati radeon HD4650, maar heb inmiddels een sterkere (Nvidia GeForce GTX 260) met mijn oude videokaart haalde ik een fps van 250 steady. maar met deze veel sterkere krijg ik hem niet eens naar 250. Heeft iemand hier een antwoord op? mvg Rowin
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hey leden ik heb net worms 4 mayhem gedownload en geinstalleerd maar als ik het programma opstart frijg ik een bericht dat starforce protection niet compatibel is. ik heb als besturingssysteem vista,heeft dat er iets mee te maken? tnx alvast
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hoi, ik heb laatst world of warcraft van iemand gekregen, hij was 15 euro zonder de burning crusade erbij. Er is ook battlechest editie voor 15 euro met uitbreiding erbij, maar die moet ik ruilen en helemaal opsturen. En ik las laatst dat je de burning crusade er gratis bijzat.. bedoelen ze dan de battlechest of gewoon dat als je WoW koopt je automatisch the burning crusade erbij krijgt?
Laatste reactie door C.K7, -
- 8 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb nu nog de oude standaard versie van fifa 09 op de psp. Alleen nu zou ik graag de patches installeren voor de nieuwe spelers, stadions, velden, shirts etc etc. Waar kan ik die vinden en hoe installeer ik die? Gr, Snor
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb voor mijn DSI voor €30,00 een action replay DSI gekocht . Nu gebeurt iedere keer het volgende: wanneer ik de micro SD in dat ding doe en dit wil terugplaatsen in de DSI dan blijft de AR niet vastzitten maar schiet die terug. Maar de DSI kan zo de gegevens niet laden?? Hoort dit zo en doe ik iets verkeert of moet de AR terug naar de winkel? :'( Wanneer ik de AR tegen de tafel duw en die zo vastzet krijg ik op een gegeven moment een melding dat de AR niet goed in de DSI zit. Kunnen jullie mij helpen de kaart draaiend te krijgen? Alvast bedankt voor julie reacties. Xarian
Laatste reactie door xarian, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
hallo spellen voor de dsi xl doen het niet bij mijn dochter doen de spellen het wel vriend van mij heeft een r4i kaartje gekocht en heb alles geinstalleerd maar bij hem doen de spellen het niet spel start op en als je dan zegt spel beginnen krijg ik allen maar zwart beeld kan dat misschien aan het merk van het sd kaartje liggen kan mij iemand helpen bvb dank
Laatste reactie door williewie1, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
bestaan er cracked servers voor far cry 2. En waar kan ik ze vinden. En kan iemand er mij meer info over vertellen hoe ik die cracked servers join enz. O0 gts
Laatste reactie door onestar, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hey, Ik speel in FIFA 08 Cerriere. Alleen, ik kan geen Kampioenenbal (Champions League) spelen... Weet iemand hoe ik hem in kan stellen? ik ben trouwens Real Madrid. Dus Champions Leagie zou ik makkelijk moet kunnen spelen.
Laatste reactie door steffris, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Beste iedereen, Ik heb vaker films en muziek gedownload, maar games... daar begin ik nu pas mee! Heb dus net een game gedownload, uitgepakt met winrar, geïnstalleerd, allemaal volgens handleidingen die ik hier en elders lees. Maar dan komt het eerste probleem: het plaatsen van de crack. Ik weet waar de crack staat, en heb geprobeerd het bestandje (in de ISO) dat precies hetzelfde heet hierdoor te vervangen, maar geloof niet dat dat gelukt is. Anyway, toen op het icoontje van van het spel om bureaublad geklikt, ging-ie nog vanalles doen, installaties ofzo, en dan moet ik een serial code hebben. Deze kan ik in de ISO nergens vinden. Er zit een heet simpele handleiding…
Laatste reactie door Tom, -
ps3 camera
door predator- 3 reacties
- 1.7k weergaven
hallo mijn zoontje heb pas de nieuwste ps3 gehad (deze is iets kleiner dan de eerste en maakt minder herrie). nou heb ik voor hem de ps3 camera gekocht,heb het aangesloten heb wel beeld maar geen geluid. wat moet ik doen? mvgr bavaria
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hej, Ik ben op zoek naar een vette, coole, ruige skateboardgame. Ikzelf heb op de xbox 360 skate 2, maar ik zou graag ook zo'n vette game op de pc willen hebben. Ik weet alleen niet welke? Iemand tips? Ik heb al gezocht bij verschillende topics, maar niets gevonden. Groetjes, Wouter. Torrents e.d. zijn altijd welkom.
Laatste reactie door Peter., -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Eey Heb net bij Steam een pack gekocht waar oa Call of Juarez Bound in Blood in zat. Nu is deze klaar met downloaden ik wil gaan spelen. Dus ik start op. Maak nieuw game aan story mode op easy dan krijg je intro. Dan staat er in de hoek Press Esc to skip this movie (zoiets was het). Dus ik druk op Esc en dan sluit ie automatisch af Heb het 3 keer geprobeerd en het start maar niet op Iemand die weet waar aan dit kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 22 oktober 2010 Multiplayer elementen: nee Platform: Xbox360 en Playstation 3 Ontwikkelaar: Platinum Uitgever: SEGA verhaallijn: Rusland en de Verenigde Staten wedijveren met elkaar over het eigendom van de steeds schaarser wordende energiebronnen op aarde. De Verenigde Staten heeft daarom een ruimtestation ontwikkeld om de energie van de zon te gebruiken. Wanneer de Russen het Amerikaanse ruimtestation overnemen en deze gebruiken om San Francisco te vernietigen moet de geheime agent Sam met behulp van een futuristisch gevechtspak de Russen tot een halt roepen. Sam neemt het op tegen…
Laatste reactie door Heisenberg, -
Goedeavond Ik ben nog old-skool aan het gaan (gewoon aan het wachten op nieuwjaar tot ik centjes heb) en speel nog Fifa 2009. Ik heb die fifa al geruime tijd. 2 weken geleden had ik een oude HP die dit spel perfect aankon, en het was nochtans geen echt krachtige machine. Nu heb ik een nieuwe, die krachtiger (Intel pentium 4,3.40GHZ) is, en waarop ik al mijn games heb kunnen installeren zonder problemen (Race07 en GTA IV). De PC installeert schijnbaar zonder problemen ook Fifa, maar als ik fifa opstart blijken de achtergronden niet te willen laden. Iedereen die het speelt kent het wel: de bruinige achtergrond waarop je eerst je taal moet kiezen? die achtergrond laad niet.…
Laatste reactie door ivo80000, -
- 7 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb het spel test drive unlimited en probeerde het te instaleren maar krijg foutmelding maar ik heb het spel heel wat op mijn pc gehad en gespeeld maar toen verwijderde ik het maar meteen de dag erna wou ik hem weer spelen dus ik dacht instaleren en spelen maar dat was dus niet het geval. Ik krijg deze foutmelding. KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN http://img32.imageshack.us/my.php?image=dfsdfsdm.png Alvast bedankt;), Gr Kush.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Goedeavond heb nds spellen op mijn computer windows 7 geopend met kladblok nu hebben alle spellen het kladblok teken en werken ze niet in de nitendo dsi xl, daar had ik een r4 kaart in gedaan met de nieuwe firmware maar in het begin had ik een spel erop gezet voor te proberen en dat ging goed en toen gebeurde me dat van hier boven nu kan ik mijn kleinzoon niet gelukkig maken hopelijk kan me hier iemand helpen. groet hans
-
ps3 internet
door Renedeman- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hallo, ik heb draadloos internet met ps3, en beneden doet hij het gewoon heel goed maar ik heb hem nu naar mijn slaapkamer verplaatst en dan zegt hij dat hij de toegangspoort niet kan vinden? Router is net nieuw en kan ( zei de verkoper ) probleemloos door het hele huis internet geven. weet iemand het probleem?
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb de Sims 2 op mijn computer staan doormiddel van 1 gebrandde cd (met behulp van DEAMON). Nu heeft mijn broertje de echte CD van Glamour Life, maar als ik die wil instaleren vraagt die om de 4de cd van de Sims 2. Ik probeer dan in DEAMON > mount image en dan ga ik naar de gekopieerde CD van de Sims 2 en dan naar het mapje van CD4 en klik ik dat bestandje aan (zoals ook bij de instalatie van de Sims 2 toen er werd gevraagd om CD4). Maar dit werkt dus niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Laatste reactie door candesco, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
hoe te downloaden met torrent? kijk;; ik kan geen spellen downloaden met torrent. als je op torrent zit en je zoekt naar sims3 download kan hij die vinden. maar als je dan klikt op'; ''download deze torrent'' is ie binnen 5 sec klaar en kan ik verder neits met het bestand? ik kan het ook niet openen met winRAR hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Robin,