Spring naar bijdragen

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Trizomu

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Bron: Tweakers

 

Samengevat

The Legend of Zelda: Breath of the Wild is een game die flink afwijkt van het vaste stramien van de voorgaande delen. Dat is gewaagd. Gelukkig voor Nintendo pakken de veranderingen verrassend goed uit. Nintendo weet van Hyrule een prachtige open spelwereld te maken waarin van alles te doen is. Doordat wapens slijten als je ze gebruikt en je hapjes en drankjes moet vervaardigen, moet je tactischer te werk gaan, vooral tijdens gevechten. Het maakt van BotW een mooi samenspel van weersinvloeden, de physics engine die ingebouwd is, het ontdekken van de spelwereld, het volgen van de verhaallijn en het verzamelen van voorwerpen en grondstoffen. Er zijn wat minimale kritiekpunten te leveren op een verder uitmuntende game, die je bovendien dagen, weken, maanden zoet zal houden. Want Breath of the Wild is niet alleen goed, het is ook ontzettend uitgebreid.

Om het hele artikel te lezen volgt u de volgende link https://tweakers.net/reviews/5251/all/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-vertrouwd-vernieuwend-en-goed.html

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Echt een geweldig spel! Wat ziet het er mooi uit een sfeer die in het spel hangt. 

Ik heb hem ook gekocht en kreeg hem gisteren (02-03) al binnen.

Daarna de eerste 4 uur op de Wii U gespeeld tot 01.00 in de nacht (dat is laat voor mij... ;) )
Man..... Overweldigend... Wat een pareltje welke uit de hardware van de Wii U wordt getrokken. 

Mijn gameover scherm kwam een keer of 6 langs. :D Ik kan niet wachten tot ik weer kan. Daarbij ook nog samen met zoonlief spelen. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou, ik speel dus met mijn zoontje van 8 jaar samen.... Ze hadden hem debugger moeten maken. Als ik aan geef dat hij daarheen moet is meneer van mening dat het anders kan.... En dat kan....  

Het gekke is dat wij nu de eerste herinnering hebben gehaald en op weg moesten naar de 4 titanen. Mijn zoontje was erg onder de indruk van dat beest op de vulkaan. Daar kan je officieel natuurlijk niet op maar zoonlief speelt, klimt en zweeft waar je niet behoord te komen komt op aai afstand van van die titaan. 

Hij huppelt wat verder, duikt van de vulkaan af. Wipt op wat bergjes opent zo een toren die omgeven was van modder omdat meneer ook daar heen zweeft en land op de toren....  

Daarna gaan we door huppelen naar het kasteel komt via via via via via via bij een herinnering en level 50 wapens die je vrijwel niet zo moeten kunnen vinden zonder hulp (ik noem heeeeelll veel tijd of internet) en wipt daarna het kasteel binnen.... .  

Probleem.....
1: dit gebeurt terwijl ik de spaghetti maak en 

2: Nu staat ons character tegen de eindbaas in het kasteel met 5 hele hartjes..... Vanuit het kasteel de level 50 wapens opgepikt maar we hebben nog geen titaan vrijgespeeld (op aaien na).  

Nu wil ik graag alleen weten van de verdere spelers of het nog wel handig is om verder te gaan en wellicht de eindbaas te verslaan of toch terug te gaan? Ik ben bang dat ik straks het spel heb "uitgespeeld" op de meest buggy manier aan toe. 
Of, is dit het begin en kan je later alsnog aan de slag met de titanen?  

Dank, een zorgzame papa. ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

LOL :lol::P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

True story ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...