Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Hallo, Ik heb net een spel gedownload en in de handleiding staat dat ik het bestand moet mounten iemand enig idee met welk programma ik dat moet doen en hoe??? Alvast bedankt voor de reacties Groetjes
Laatste reactie door steffris, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Ik heb net Cod WaW gedownload maar ik kan geen zombies spelen. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo ik zoek die spel Dead to Rights II kan imand helpen Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb een omgebouwde nintendo wii. Alleen lopen de orginele spellen steeds vast (alleen wii sports doet het nog), de gebrande spellen doen het helemaal niet meer. *Ik heb em naar de ombouwservice gebracht die heeft een nieuwe laserstraal erin gedaan, maar tevergeefs, dat ding doet het nog steeds niet. *Toen weer teruggebracht zeggen ze: update je wii. (heb ik toen gedaan via de console waarbij ik eerst de wii verbond met het internet, helpt ook niet) *Ik heb toen een update via internet gezocht op de site van wiikey.cn, toen wiikey geklikt vervolgens EUR. (de gebrande schijf doet et niet op de wii) Weten jullie wat ik nu nog kan doen?? :-[ Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hey! ik heb Pes 2010 een paar maanden geleden nog kunnen spelen op mijn windows 7, maar als ik de disc er nu in doe, krijg ik niet dat de game automatisch start. Als ik kijk bij Deze Computer staat er ook niet vermeld dat de disc van pes er inzit. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Groeten
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik zou graag een No CD-crack hebben van Battlefield 2. Want ik heb er een gedownload maar die blijkt niet te werken. bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 3.6k weergaven
Hallo, Weet Iemand waar ik m3 ds simply firmware kan downloaden?
- 1 reactie
- 985 weergaven
hee weet iemand hoe ik bij guitar hero world tour voor de pc een online acount kan maken want ik weet niet wat ik bij licens moet invoeren en hoe dat moet aan elkaar of streep er tussen? en hoe kan ik het probeel oplossen
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
sorry voor het late antw, ja heb een omgebouwde ps2
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb samen met een maatje van me allebei PCM gekocht en we hebben alle 2 gewoon een legale code. maar is het mogelijk om samen online een carrière te beginnen net zoals bij football manager?? Mvg Wouter
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
ik had een tijdje geleden een bericht geplaast over veel games die het niet doen bij softmod. De meeste reacties waaren dat ik het opnieuw moest proberen ik heb de volgende tuts gedaan: BTW gebruik usb loader gx neogamma 7 heb 6 gig usb in http://dewiiombouwen.nl/de-wii-ombouwen/25-de-wii-ombouwen-met-firmware-42e.html Homebrew Channel installeren -> gaat goed IOS249 aanpassen -> !!!! er staat Selecteer IOS36 maar ik kan alleen iso 249 selecteren en daarna unstallen mja hoort geen probleem te zijn ??? Cios38rev14 installeren -> gaat goed nu start ik usb loader en heb fouten bij volgende games: Weekend miljonairs:…
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Nadat ik mijn laptop geformateerd had, heb ik sims 3 er weer op gezet, maar helaas lukt het niet meer spel te spelen. Als ik op icoon dubbelklik dan start het spel rechtstreeks (d.i. spelen zonder dvd met aangepaste ts3.exe file) en je ziet eerst het spel laden en meteen na volladen uitvallen en soms valt het uit als het na laden de keuze van de city Sunset Valley wordt gemaakt. Je ziet het bij aanklikken van sunset Valley na ca 1 a 2 cm groen het uitvallen. Ik had eerst Vista erop en nu windows 7, kan het daarmee te maken hebben?
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
als ik sims 2 deluxe wil instaleren zegt ie je moet over beheersrechten beschikken om dit spel te kunnen verwijderen. maar ik wil hem insteleren :-[
Laatste reactie door Erwin., -
Geen icoontje van FIFA 11 op mijn bureaublad
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hey, Ik heb FIFA 11 gedownload met Bitorrent en nu krijg ik geen FIFA 11 icoontje op mijn bureaublad, hoort dat zo of wat? Want nu heb ik problemen bij het opstarten van FIFA 11.
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
ik heb met wiu ntsc naar pal gedaan. bij wiu staat ook dat bij dit spel een updat hoort. is het spel nu 100% pal? want anders krijg ik dat dadelijk de wii kapot gaat als ik die update voor dat spel doe groetjes ivo
Laatste reactie door sandra17281, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hey Ik heb sims 3 en ik ben een privédetective nu moet ik remsporen analyseren bij het politie bureau. Nu klik ik op die activiteit en dan gebeurt er niks.. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Ik ben een cod speler en heb al enkele clips gehit, niet zo'n heel speciale maar gewone. Ik zoek dus iemand die een montage wil maken voor mij en ik kan het dan doorsturen naar enkele vrienden van mij, zij hebben een youtube kanaal van 200 subs maar het kanaal blijft maar groeien. Ben je geïnteresseerd? Laat dit dan zeker weten hieronder en dan zal ik je zeker een shoutout geven en mijn vrienden ook
Laatste reactie door guilpje, -
De Sims 2 No-CD Crack
door Gast Michielvsb- 1 reactie
- 16.2k weergaven
Weet iemand een goede no-cd crack van de sims 2? Ik heb er al veel geprobeerd, maar deze cracks hebben telkens mijn spel omzeep geholpen. Ze komen van GameCopyWorld.com. Ik heb het sims2.exe bestand dat in het rar bestand zat, oveschreven met het originele sims2.exe bestand in de TSBIN map. Weet iemand een goede werkende crack op deze site (of op een andere site), want persoonlijk heb ik geen zin om al die cracks uit te proberen, en telkens weer dat hele spel opnieuw te installeren.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 8.9k weergaven
Ik heb vannacht Pro evolution soccer 2008 voor de pc via een nieuwsgroep binnengehaald...nu kan ik hierbij de registratie code niet vinden, zodat ik het ook niet kan installeren...een crack zit er wel bij inbegrepen, maar ja daar heb ik weinig aan als ik het nog niet geinstalleerd heb... Kan iemand me aan de serial helpen?!? bij voorbaat dank
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
als ik cod mw2 wil opstarten dan reageert hij niet want dan zegt hij van steamAPIhelper.exe werkt niet meer wat moet ik doen? alvast bedankt! :zwaai:
Crack Codes
door timzor- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Heeft iemand voor mij een call of duty 5 download torrent of link, en hoe kan ik crack servers spele? met een IP ofzo maar waar moet ik die zetten :S
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
heey ik heb AIX 2.0 gedownload maar als ik het opstart dat lukt allemaal wel maar als ik multiplayer wil doen dan hoor je een lijst met servers te krijgen maar die heb ik niet dus kan iemand me helpen om die wel te krijgen.
Laatste reactie door appelkoek123, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
wie kan mij helpen ik moet mangos halen van een andere eiland maar daar moet je een boot hebben en om die boot te maken moet je die hamer hebben maar waar kan je die vinden en dan moet ik ook nog limoenen hebben voor de kok en nog soort van curry voor de dokter kan iemand mij helpen? ps het is voor de ds
Laatste reactie door Erwin.,