Jump to content

Recommended Posts

• Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Staat dat niet in het boekie? Of de instellingen in het menu van de sims

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Mijkie
      Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen 

deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids) 

iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin 

• By Mijk
      Wij hebben een Wii overgenomen. Hierbij zit een externe harde schijf met heeeeel veel spellen. Als ik deze aanzet dan zien wij alleen de titels ipv de spellen met afbeelding. Deze zagen we eerst wel. Titels is nog niet handig voor onze dochter. Iemand een idee? Ps ik heb echt geen verstand hiervan ;)
    • By mustangBEL
      hallo,

Ik heb een wii van 12 jaar oud voor mijn zoon met WODE en homebrew.
      Hieraan hangt een HDD van 2TB aan met spelletjes die ik opstart met USBloader GX.
      De spelletjes starten op en ik kan in de menu's maar van zodra het spel moet geladen worden loopt hij vast op "Loading"
      De problemen zijn begonnen toen ik een spel op de HDD wou zetten (kopieeren naar de schijf) van meer dan 4GB, aangezien de schijf in FAT32 staat lukte dit niet en ik wist niet dat het via WIIbackup software moest.
      Dus heb ik de schijf omgezet naar NTFS en een update gedaan van USBloader GX, de spelletjes werkte maar het opstarten ging zeer traag enz...
      Dan heb ik de schijf terug geformatteerd naar FAT32 en de backup terug op de schijf gezet.
      Sindsdien gaat het mis.
      Ik heb al geprobeerd via andere usbloaders maar deze werken helemaal niet of lopen ook vast.
      Op Google vond ik al de ze moeten opstarten in IOS249 maar voor zover ik kan zien gebeurd dat ook.
      Heeft er iemand een idee wat ik kan doen.
    • By skatje001
      Weet iemand misschien waar je nog pal wii spellen kan downloaden. En hoe ik ze precies op de wii kan spelen. De wii heb ik gesoftmodded.

• Who was online  12 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...