Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heeft er iemnd een profile hack en hoe het werkt want ik snap er niets van ik wil zo graag het spel spelenm aar ik heb een profile hack nodig dank u als u me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb mijn Wii om laten bouwen met Wiikey. Veel spellen gedownload en gebrand. Werkt allemaal prima. Nu heb ik Super smash bros. brawl binnengehaald en gebrand. Stop m in me Wii en hij geeft het volgende aan: Er is een fout opgetreden. Druk op de eject knop, verwijder de disc en zet het wii systeem uit. Heb ik gedaan, werkt niet. Hij geeft steeds hetzelfde weer. Meerdere downloads geprobeerd, dit is mijn derde poging. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sam Cooper, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand een headset van ongeveer 15euro?? als hij maar goed werkt er hoeft niks op of aan. alvast bedankt O0 kan een van dees op de ps3 http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/trust-headset-hs-2400/1003004000010150/index.html http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C09&KAC=I29&SC=I0A&ArtikelNummer=740627&Cid=16&KAid=4294925647&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=headset&Nao=0&AI=0&N=186
Laatste reactie door .Wouter., -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik zou graag een game willen downloaden voor de PS2 want ik vind hem nergens meer in de winkel. Hierover een paar vraagjes: 1) Ik las iets over ombouwen maar moet dit echt? En zo ja, wat kost het? Kan dit schade aan mijn PS2 aanbrengen? En waar kan ik het doen? 2) IS het spel beschadigd als het gedownload is? Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Geachte Leden: Wie kan mij vertellen dat Battlefield 2 met de aanvullingen AIX(mod) en Project Reality,niet spelen,(Dus de aanvullingen staan wel in battlefield 2 maar kan ze niet in het schermpje meerdere spelen,laten werken),waar moet ik zoeken omdat werkend te krijgen,Battlefield 2 speelt gewoon. Even ter vermelding,als ik de patch 1.4 erbijvoegd,doet het hele spel het niet meer.wat doe ik verkeerd,ik ben onderhand radeloos,en mijn zoon wil maar spelen met die extra uitbreidingen. Even ter vermelding,het is een gekraakt spel. Ik heb een super computer,met de 8800gt videokaart.en een 600wat,34amp nieuwe voeding.2gb geheugen,dual processor enz,dus dat is dik voor elk…
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Onderwerp: Waarom kan ik niet inloggen op Nintendo Online? Iemand tips? GamePeter Hey allemaal, Ik heb een probleem met inloggen op Nintendo Online. Ik heb m’n switch die ik net heb gekocht, maar als ik probeer in te loggen, krijg ik steeds een foutmelding. Iemand tips of ideeën hoe dit op te lossen? Alvast dank! ExpertMike Hey GamePeter, Geen paniek, dit is best een veelvoorkomend probleem! Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer je internetverbinding: Zorg ervoor dat je internet goed werkt. Ga naar instellingen en test je verbinding. Soms helpt het om je router even opnieuw op te starten. Controleer je accountgegevens: Misschien…
Laatste reactie door gamer12, -
Is het niet leuk om met een paar mensen een custom map voor Wolfenstein ET the maken, helemaal geweid aan Duken.nl ??? Ik wil wel ontwerpen maken maar ik kan nog niet zo best met de modelling programmas omgaan
Laatste reactie door Bart', -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hallo iedereen. Ik heb nu call of duty (ik wil de mensen bedanken die mij de serials gestuurd hebben) maar als ik in een cracked server ga zie ik dit: http://img15.imageshack.us/img15/5968/40169345.png hoe kan ik dit fixen? bedankt alvast.
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb cod4 gedownload maar als ik online wil spelen en ik klik op een host dan komt er ''key code in use, please try reconnection later '' te staan. wat moet ik doen om online te kunnen spelen?
Laatste reactie door kipneck, -
Ik heb football manager 2007 gekrege van een vriend maar als ik de cd in de laptop doe geeft deze aan dat het een bin-bestand is , (k heb windows vista premium) kan ik dit nog omzetten of is de computer er nu niet geschikt voor?
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb voor mijn DSI voor €30,00 een action replay DSI gekocht . Nu gebeurt iedere keer het volgende: wanneer ik de micro SD in dat ding doe en dit wil terugplaatsen in de DSI dan blijft de AR niet vastzitten maar schiet die terug. Maar de DSI kan zo de gegevens niet laden?? Hoort dit zo en doe ik iets verkeert of moet de AR terug naar de winkel? :'( Wanneer ik de AR tegen de tafel duw en die zo vastzet krijg ik op een gegeven moment een melding dat de AR niet goed in de DSI zit. Kunnen jullie mij helpen de kaart draaiend te krijgen? Alvast bedankt voor julie reacties. Xarian
Laatste reactie door xarian, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hej, Ik ben op zoek naar een vette, coole, ruige skateboardgame. Ikzelf heb op de xbox 360 skate 2, maar ik zou graag ook zo'n vette game op de pc willen hebben. Ik weet alleen niet welke? Iemand tips? Ik heb al gezocht bij verschillende topics, maar niets gevonden. Groetjes, Wouter. Torrents e.d. zijn altijd welkom.
Laatste reactie door Peter., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi Hoi Ik heb problemen met de dsi van mijn dochter. Hij heeft he altijd goed gedaan. Op een of andere manier deden bepaalde spellen het ineens niet meer die het voorheen wel deden. Ik heb op de dstti kaart alles op nieuw geinstalleerd, maar nog steeds doen sommige spelen zoals mario party, mario bros het nog steeds niet, ( er zijn er nog een paar) De rest doet het wel. Ik snap er niets van, vooral omdat de genoemde spellen het voorheen gewoon deden. Ik word er inmiddels een beetje gek van, want ik heb al zoveel geprobeerd. Wie kan helpen. gr Michelle
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoi ik heb een ipod touch 32 gb 3 G firmware : 3.1.3 als ik hem wil downgraden naar 3.1.2 krijg ik dit : ERROR : en dat is nou het probleem : uw ipod wordt gewist en de IPHONE maar het moet ipod zijn ?? ik doe het met deze software kubus , ik heb het al met heel veel gebprobeerd ook met bijvoorbeeld de software 3.1.1 maar daar kreeg ik hetzelfde SOFTWARE KUBUS :
Laatste reactie door Joris., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb Need For Speed Hot Pursuit (2010) gedownload. en ik hij doet het prima maar nu wil ik graag online spelen, maar dan heb ik helaas wel een echte keygen nodig. Heeft er iemand een site of een keygen om NFS hot pursuit online te spelen?? gr. Kanus
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik wil deze gaan downloaden: http://eastore.ea.com/store/eaemea/nl_NL/DisplayProductDetailsPage&productID=72859400 Alleen als ik da dan heb gedownload kan ik die dan gewoon op cd zetten, want als mn pc een keer crasht. Dan ben je hem miss kwijt en kan je opnieuw geld gaan betalen.
Laatste reactie door Thijs, -
ps zonder chip?
door robin1994- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb crash bandicoot 2 (psX) gedownload en omgezet naar ISO bestand. is er nu een manier waarop ik het kan branden en op me ps2 spelen zonder een mod chip te hebben? het kan zowel cd als dvd zijn. any help?
Laatste reactie door los-cuentos, -
Gratis MMORPG
door pelle64- 16 reacties
- 1,7k weergaven
Hey iedereen, Ik vroeg me af of er mensen zijn die van MMORPGs houden maar het te duur vinden om te 12 euro per maand te betalen. Ik heb zelf wow gespeeld maar ben gestopt omdat het te duur was. Nu speel ik Runes of magic. Is vergelijkbaar. Wel iets minder natuurlijk maar als je niet al te kritisch bent erg leuk. Als je gaat spelen kom dan ff naar NL server zit ik ook
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hee wie weet een linkje voor r4 codes het liefst voor sims2 op een onbewoond ijland (castaway).
Laatste reactie door rolts88, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Goedemiddag, Ik wil graag weten of de handleiding voor R4DS Nintendo DS (lite) ook geldt voor een Mac. We hebben een poging gewaagd, maar lopen al bij stap 1 vast. Alvast dank, Mildred
-
Gamecam
door HenkGameVids- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hey mensen, ik ben opzoek naar een goede gratis gamecam om filmpjes te maken op mijn pc. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik heb vandaag van SKIDROW Assasin's Creed Brotherhood gedownload enkel om te testen of m'n pc dit spel aankan. Maar op de laagste settings gaat hij tegen 6 fps met een maximum van 8 fps. M'n pc kon Assasin's Creed 2 zeer vlot aan op de maximale settings en dit spel heeft dezelfde systeemeisen. Dit zijn mn specs: Intel Core i5 460M 4 GB RAM nVidia GeForce GT 325M De drivers zijn geüpdate en de computer is virus-vrij aangezien ik hem pas geformatteerd heb. Kan het zijn omdat dit een download is? Nochtans waren er bij de commentaren van deze download geen personen die hier last van had. Als dit het probleem is koop ik meteen de legale versie…
Laatste reactie door jann, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb bij de game Modern Warfare 2 een aantal offline accounts, maar omdat het veel te lang zou duren om deze te laten prestigen, heb ik gehoord dat je deze offline accounts kunt laten prestigen door een bestand(hack). Dan heb je namelijk meteen level 10 prestige. Weet iemand hoe dit moet?
Laatste reactie door mummy, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo iedereen. Ik heb command & conquer gedownload maar ik heb geen cd-key. Heeft iemand er een voor mij? bedankt.
Laatste reactie door dinges123, -
playstation 3
door gkeeee- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hey, ik ben van plan om een playstation 3 van iemand te gaan kopen op marktplaats. ik heb er een paar gevonden maar het enige waar ik bang voor ben is dat er meschien binnenin gekoeid kan zijn in de ps3. kan dit het geval zijn of is het maar mijn fantasie? want met de ps 2 was het vaak het geval dat ze dingen in verwijderden en dan verkochtten. meschien praat ik hier nu wel onzin ofsow maar hoor graag jullie reactie`s en ervaringen(als jullie die hebben)
Laatste reactie door Rikkert.,
