Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
hard geluid
door Maserati- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hey ik heb net me xbox op de lcd monitor van me pc aangesloten... Ik heb een vga cabel gekogt voor het beeld en een audio spliiter van 20 euro voor het geluid.. maar als ik nu me xbox aandoe is de geluid verschrikkelijk hard... ik kan hem ook niet zachter zetten, als ik gewoon muziek luister op de pc met dezelfde boxe lukt het wel met zachter zetten. weet iemand hoe?
Laatste reactie door Maserati, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi Hoi Ik heb problemen met de dsi van mijn dochter. Hij heeft he altijd goed gedaan. Op een of andere manier deden bepaalde spellen het ineens niet meer die het voorheen wel deden. Ik heb op de dstti kaart alles op nieuw geinstalleerd, maar nog steeds doen sommige spelen zoals mario party, mario bros het nog steeds niet, ( er zijn er nog een paar) De rest doet het wel. Ik snap er niets van, vooral omdat de genoemde spellen het voorheen gewoon deden. Ik word er inmiddels een beetje gek van, want ik heb al zoveel geprobeerd. Wie kan helpen. gr Michelle
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo ik probeer al een poosje het spel slender: elementary te downloaden. hij is nu geinstalleerd en doet het, maar als ik een paar minuten speel valt mijn hele computer uit, echt BOEM! zwart scherm. dit is niet goed voor mijn computer denk ik, ik heb het spel er nu vanaf gehaald, maar weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
als ik cod 4 MP opstart, krijg ik een error: iw3mp.exe werkt niet meer, wat moet ik doen? en oja, SP doet het nog wel gewoon.... pls help me : groetee :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik wil deze gaan downloaden: http://eastore.ea.com/store/eaemea/nl_NL/DisplayProductDetailsPage&productID=72859400 Alleen als ik da dan heb gedownload kan ik die dan gewoon op cd zetten, want als mn pc een keer crasht. Dan ben je hem miss kwijt en kan je opnieuw geld gaan betalen.
Laatste reactie door Thijs, -
Games afspelen
door Lloooooydd- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb net een game gedownload, maar nu is mijn vraag: hoe doet hij het :-[ het bestand heet: FIFA.09.Full-Rip.Skullptura.rar een RAR-bestand dus, ik heb echt geen idee hoe je deze game in werking moet stellen :redface: Help me?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb gisteren Call of duty Modern warfare 2 gekocht. Ik heb de cd gestart dan installeert die Steam. Daarna updat die Steam alleen blijft hij de hele tijd bij 99% van de update hangen. Iemand een idee waardoor dit komt?
Laatste reactie door steven1994, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft er iemnd een profile hack en hoe het werkt want ik snap er niets van ik wil zo graag het spel spelenm aar ik heb een profile hack nodig dank u als u me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
Frontlines
door widestyle- 3 reacties
- 1,6k weergaven
frontlines leuk spel is van de makers van battle field maar nu ben ik bezig krijg ik zoown ***** foutmelding en sluit hij af net als assassins creed iemand ervaring mee het begint bij het level als je in een tank war zit en er is een grote bom ontploft
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, ik heb mafia 2 gedownload, en ook al via deamon tools geopend, maar hij wil maar niet starten, wat nu ??? groetjes en alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] R.I.P.D. The Game-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]R.I.P.D. De Game-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: RIPD_The_Game-FLT Releasedatum: 17 juni 2013 Retail Datum: 16 juli 2013 Bestandsnaam: flt-RIPD Bron: Stream Grootte: 1,97 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Atlus Ontwikkeld door: Old School Games Omschrijving Op basis van de 3D bovennatuurlijke actie-avonturenfilm, RIPD, zullen u en een partner te nemen van de holsters van twee lawmen verzonden naar de andere wereld te beschermen en…
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Bij fifa 2007 speel ik met coach, alleen nu kan ik tijdens de wedstrijd niet wisselen, of van taktiek veranderen. hij geeft dan aan dat ik de leiding moet nemen van het team ????? doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd Ciao Kevin
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Fast and Furious Showdown-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fast and Furious Showdown-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fast.and.Furious.Showdown-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-ffs Bron: Stream Grootte: 1,712 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Ontwikke…
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Sinds enkele dagen, een weekje misschien, kan ik Rainbow 6 Siege niet meer normaal spelen. Als ik de game online speel, met een ping van 10, een 5MB/sec verbinding, dan zijn er ook lags, het ligt dus niet aan mijn verbinding. Het probleem is alleen als ik online speel. Het lijkt mij dus aannemelijk dat het waarschijnlijk bij Ubisoft fout gaat. Mogelijk is er iets m.b.t. mijn hardware in combinatie met RB6S. Ik heb allerlei grafische aanpassingen gedaan. Van laagste FPS en instellingen tot de hoogste, het probleem verdwijnt niet. Dit is mijn PC.
Laatste reactie door Meh Meh, -
ps zonder chip?
door robin1994- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb crash bandicoot 2 (psX) gedownload en omgezet naar ISO bestand. is er nu een manier waarop ik het kan branden en op me ps2 spelen zonder een mod chip te hebben? het kan zowel cd als dvd zijn. any help?
Laatste reactie door los-cuentos, -
Is het niet leuk om met een paar mensen een custom map voor Wolfenstein ET the maken, helemaal geweid aan Duken.nl ??? Ik wil wel ontwerpen maken maar ik kan nog niet zo best met de modelling programmas omgaan
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met updaten van farcry2 Het is een gedownloadde versie. Bij de update vraagt die om een serial. Hier: Please enter your SERIAL in the relevant text area and click ACTIVATE to unlock. Click CANCEL to abort. Wat voor serial moet ik intikken en waar kan ik die vinden? Hebben er hier meer last van? GR.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
mannen, ik zit met een probleem, ik krijg eflc maar niet geinstalleerd. hij vraagt om een serialcode die ik niet gevonden krijg en een bruikbare crack kan ik ook niet vinden. kan iemand mij helpen adios
Laatste reactie door eagledust, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik heb vandaag van SKIDROW Assasin's Creed Brotherhood gedownload enkel om te testen of m'n pc dit spel aankan. Maar op de laagste settings gaat hij tegen 6 fps met een maximum van 8 fps. M'n pc kon Assasin's Creed 2 zeer vlot aan op de maximale settings en dit spel heeft dezelfde systeemeisen. Dit zijn mn specs: Intel Core i5 460M 4 GB RAM nVidia GeForce GT 325M De drivers zijn geüpdate en de computer is virus-vrij aangezien ik hem pas geformatteerd heb. Kan het zijn omdat dit een download is? Nochtans waren er bij de commentaren van deze download geen personen die hier last van had. Als dit het probleem is koop ik meteen de legale versie…
Laatste reactie door jann, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi, ik heb net een nieuwe R4 kaart! ik heb alle software die erop moet(staat op deze site) erop gezet. en toen mn spellen. maar als ik nu 1 van die spellen wil spelen zegt die dat het bestandformaat niet geaccepteerd wordt! maar die spellen zijn ook gewoon gedowload op de sites die op deze site staan~! wat moet ik hieraan doen? ik baal er echt van :geheim: ik hoor het graag!
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, ik zou graag Bioshock 2 downloaden van The Pirate Bay, die ene van razor (zoekopdracht: BioShock_2-Razor1911 ) Maar, ik heb het overzicht gezien en het zijn allemaal bestandjes van 95.3 MB, wat moet ik daarmee? Ik kan ze zelfs (denk ik) niet mounten met Daemon Tools Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hey! Ik heb de Sims 3 gedownload en aan het installeren. Ik heb net de code ingevoerd en nu krijg ik deze foutmelding; "Bestand J:\Game\Bin\bin\cs-CZ\Sims3Launcher.recources.dll Fout: De parameter is onjuist." Ik druk telkens op "opnieuw" en dan laad hij verder, maar als ik bijna bij honderd procent ben 'vraagt' hij dit telkens opnieuw en laad hij ook niet meer. Dan moet ik dus op annuleren klikken.. Wat kan ik nu doen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
ps3 internet
door Renedeman- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb draadloos internet met ps3, en beneden doet hij het gewoon heel goed maar ik heb hem nu naar mijn slaapkamer verplaatst en dan zegt hij dat hij de toegangspoort niet kan vinden? Router is net nieuw en kan ( zei de verkoper ) probleemloos door het hele huis internet geven. weet iemand het probleem?
Laatste reactie door teun2, -
Top 10 Wii Games
door Wous- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Ik zou graag weer eens een nieuw wii spel willen donwloaden maar ik weet niet welke.. Ik zou graag jullie top 10 willen weten of top 5
Laatste reactie door Wous, -
FSX: FlightSimulatorX
door gaz- 1 reactie
- 1,6k weergaven
[move]Hey luitjes[/move] Ik heb FSX gedownload en gerepareerd en uitgepakt. Nu wil ik hem natuurlijk instaleren, alleen ik heb een probleem. telkens als ik hem wil instaleren dan wordt zo'n install voorbereider gestart en dan geeft hij een error. zie plaate/bijlage voor preciese error. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen/verhelpen. [move]groetjes en alvast bedankt GAz[/move]
Laatste reactie door nazarian,