Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.271 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi. Mijn vraag is moet ik nadat ik een bestand heb uitgepakt in iso nog laten patchen of kan ik het meteen branden als image op een dvd? Zoja kun je miij een link geven waar ik de patch zou kunnen vinden? Dit is mij nl niet duidelijk. Groet Faartje
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Goede dag, Ik heb een vraag waar je het goedkoopst playstation plus kan halen. Want na de stijging van de prijs is het voor 3 maanden overall ongeveer 25 Euro. Ik zou het liefst via Mail de code willen ontvangen, zodat je meteen weer kan beginnen met spelen. Hopelijk weet iemand hierop een antwoord.
Laatste reactie door Monkie, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb via bittorrent the sims 2 gedownload met alle uitbreidings pakketten erbij in. Je moest eerst de sims 2 installeren en dat ging allemaal goed. Er zat ook een bestand bij van magicISO virtual CD/DVD, en tijdens het downloaden werkte die helemaal goed, alleen nu ik het spel wil spelen niet. Heb ook nog 2 uitbreidingspakketten geinstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee. ik krijg de hele tijd een melding van: plaats de cd. maar ik doe dat via virtual cd...bij het installeren werkte het wel :S Het is voor mij echt al 2 jaar geleden dat ik zoiets heb gedownload dus sorry als het verhaal niet helemaal duidelijk is. Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
als ik background dowloader 100% is kan finesdh die maar dat blijft de hele tijd doorgaan help me plz ik kom er egt niet meer uit :-\
Laatste reactie door Duken, -
Brothers in arms earned in blood
door Gast flatron- 1 reactie
- 2,3k weergaven
hallo allemaal, Ik probeer de image van BIA te branden maar het wil niet helemaal lukken. Het image bestand is 4.2GB Maar als ik die op cd wil branden is ie 213 MB. En toch is het diezelfde bestand. Ken iemand dit probleem ook?
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo duken leden ik heb een probleem met hidden & dangerous 2 als ik een server wil joinen dan zegt ie cdkey invalid dus ik dacht dat jullie wel een key voor mij hadden dankje wel groet almacees O0 Post Merge: augustus 05, 2009, 01:55:27 pm Nou ??? krijg ik nog antwoord!? :-[
Laatste reactie door pelle64, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Beste,, als ik op google ; need for speed mw savegame, intyp kom ik hier op duken.nl terecht met een topic over deze game met een 100% savegame.. alleen ik kan daar nergens een link vinden, zwaar k*t heeft iemand die link voor mij? BVD ...
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
Ik heb fifa 09 gedownload van isohunt met Utorrent. Als ik het bestand open, komt er een venster dat ik de registratie code moet open. Ik heb het NFo bestand geopend en één van de codes gebruikt, maar het lukt nog steeds niet. Help!!!! kan iemand me alsjeblieft helpen?
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik weet niet waar ik left 4 dead 2 moet spelen. al verschillende torrents gedownload :S heeft iemand een tutorial om left 4 dead 2 te downloaden en te spelen? heb gelezen dat je geen directe links mag geven? maar mag je ook de naam geven zodat ik die zelf zoek? Post samenvoeging: mei 22, 2010, 15:42:09 welke torrent is clean? gewoon de game, verder niets Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:32:26 wie weet of dit werkt: http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html ik kan alleen heel lastig aan die game krijgen :S kan geen goeie torrent copie... dus moet met megaupload een voor een downloaden :S
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Dus yesss , spel geinstalleerd etc etc alleen geen serial number en thepiratebay is down dus kan daar niet op snuffelen dus iemand toevallig de serial ? Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 944 weergaven
Hallo, Heb battlefield 2 geinstalleerd, maar na een paar minuten blijft het scherm hangen en het geluid ook. ik had al gekeken op de forums van steam daar stond dat je iets moest uitzetten dat had ik gedaan maar dit was helaas ook zonder resultaat. Wie weet de oplossing?
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb het spel colin mc rae gedownload, er word nu gevraagd om de cd. die heb ik dus niet, heb al op gamecopy gekeken maar snap er niks van. kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit spel spelen kan. alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb de sims 3 gedownload en geinstalleerd! All1 kan ik hem niet spelen omdat hij een cd vraagt die ik niet heb, of moet ik alle bestanden eerst naar cd branden??? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb laatst CoD2 gedownload (cracked by deviance) maar mijn multiplayer werkt niet! Ik speelde dit spel altijd bij een vriend van me en daar zocht hij via Xfire naar een server met 'cracked' in de naam en dan klikte hij daarop en kon hij spelen. Maar als ik dat bij mij doe dan zegt ie alleen maar dat Call of Duty 2 multiplayer not responding is. Ik heb alleen een crack voor de singleplayer ontvangen bij het pakket, kan dit wat uitmaken? Alvast bedankt, Zaye
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Fifa''09''
door ramon_nmgn- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Yow,, Ik heb sinds kort Fifa 09 gedownload voor de pc ( van Skullptura ) En nou wil ik weten hoe je online kan spelen. Want als ik me inlog bij de online widget bij fifa, vraagt hij om een Serial code. Helaas heb ik die niet. Hoe kan ik online spelen? Cheers
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hey ik vroeg me af of iemand gewoon een normale ps3 headset weet die niet zo snel kapot gaat en die ook relatief goedkoop is? Bedankt.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Nah ik ben weer eens dom geweest en ik heb het voor elkaar gekregen om de FS disc 4 kwijt te raken :-\ En je raad het al, zonder disc 4 kan je um niet installeren en spelen. Mijn vraag is dus aan julie: Kan ik zonder het spel van 1.8 GB te downloade, tog het spel installeren zonder disc 4. Zelf zat ik aan cracks te denken maar of dat gaat werken Ik kan de installatie wel starten maar op het einde zegt hij dan: Please insert disc 4. Ik hoop dat julie mij kunnen helpen want ik mis het spel erg :'( Groetjes Daan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Modchip probleem
door Darkwing- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik heb een jaar geleden tweedehands een PS2 met modchip aangekocht. De verkoper liet me weten dat het gaat om een Duo2 modchip, die normaalgezien ook PSX backups zou moeten kunnen draaien. http://modchipstore.com/PS2-Duo-2-Mod-Chip-V1-V10-16186.html Nu heb ik backups gemaakt van mijn oude PSX games, maar deze draaien niet op mijn PS2 ("plaats een PS of PS2 disc"). Ligt dit aan het feit dat mijn lens de CD-Rs waarop ik de spellen brand niet kan lezen, of het feit dat mijn modchip niet goed geïnstalleerd is?
- 1 reactie
- 3k weergaven
hey jongens ik ben nieuw hier en zou graag wat informatie vinden over het downloaden en het op een r4 kaart zetten van nintendo ds games. ik ben al de hele avond aan het downloaden en heb er 2 op de kaart staan nu maar als ik die kaart dan in de ds steek dan zegt hij in het rood omkaderd MENU? wat word hier mee bedoeld ? zou het kunnen zijn omdat ik er nog geen enkele game mee gespeeld heb bv dat ik eerst een originele game moet spelen of zo of doe ik iets verkeerd met het op de kaart zetten ? graag jullie ervaringen hiermee ... groetjes kaatje06
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi hoi.. Ik heb het spel need for speed undercover gedownload met het programma utorrent. ik heb het spel met winrar uitgepakt en ik krijg inderderdaad ook allemaal pictogrammen van setup etc. ook staat er autorun.exe ik klik deze aan en hij geeft het scherm van undercover.. ik klik op : PLay maar ik krijg ook het scherm van die registratiecode. Die code heb ik niet en ik weet ook niet waar ik die moet vinden. Kan iemand mij misschien door te zeggen hoe ik de code kan vinden, en waar? en uit welk gedownload bestand ik het misschien kan halen? groetjes JEroen
Laatste reactie door danny21, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb momenteel een Ipod Touch 8G, maar ik dacht vandaag, laat ik eens mijn ipod herstellen.... Krijg ik fout 6.... Weet iemand wat dit is en hoe dit op te lossen is?
-
- 1 reactie
- 963 weergaven
Hallo allemaal , Ik heb een heel irritant probleempje en vroeg me af of het aan mij ligt of dat er meerdere mensen zijn met dit probleem , als ik een spel gedownload heb zoals ik dus downloade , NFSU2,Assasin's Creed,NFSMW en ze vervolgens crack met een NO CD of DVD crack ... lopen ze vast tijdens het opstarten van het spel .. :geheim: op XP krijg ik het Report venstertje en bij Vista krijg ik dat de .exe file niet werkt of reageert... Iemand een idee? B.v.d Kevin
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Ik heb een probleem met de language changer voor de sims 3. Ik heb een torrent gedownload, die alleen beschikbaar was in koreaans, engels en chinees ofzo. Uit een comment onder die torrent stond er dat je de language changer kon gebruiken en hem bijv. in het nederlands kon veranderen. De game doet het gewoon normaal, maar is engels dus ik proberen met de language changer, maar er gebeurde niks. Als ik op 'ok' klikte, bleef het kadertje er gewoon staan. Ik las ergens dat als je Vista hebt, je het als administrator moet uitvoeren, ik deed dat en heb daarna zelfs me pc opnieuw opgestart en het spel opgestart. Nog steeds is het spel engels :S Ik heb hem spel nu al 5 keer opge…
Laatste reactie door Robin,