Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Hallo, ik heb hier net een nieuw product van team xecuter gevonden, het is voor de Nintendo Switch-jailbreak, zoals sx pro voor Switch 2017.
Is dit waar ?
zo ja, echt waard om te kopen?

Hallo Moonreine,

Het valt me nu ineens op dat in elke door jou geplaatste reactie of aangemaakte topic een link of naam wordt geplaatst van 1 specifieke website. Jouw vragen zijn overduidelijk geen probleemvragen en zijn naar mijn idee een zuivere vorm van Spam, waar ik weinig respect voor op kan brengen, als dat ook inderdaad jouw intentie is.

Edit: Ik zie dat de Administrator (Duken) mijn mening deelt, want er zijn inmiddels een paar linkjes verwijderd

Edited by Drifter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By guilpje
      Ik heb een tijdje geleden mijn PS3 gejailbreakt en kan daarmee dus spellen downloaden en spelen, via MultiMan. Maar ik kan geen enkele goede site vinden met de Europese versie van de games. Iemand die hier wel succes mee heeft?
    • By guilpje
      Enkele weken geleden heb ik mijn PS3 gejailbreakt via USB. De software was versie 4.82 maar heb het kunnen downgraden naar 4.81.2 rebug. Op mijn PS3 staat wel nog steeds dat ik 4.82 DEX heb, maar dat is het probleem niet. Na enkele keren mod menu enzo te gebruiken heeft Sony mijn PlayStation een consoleban gegeven. Heb al reeds geprobeerd om mijn MAC adres te veranderen via SEN Enabler maar dan crasht mijn PS3 en als ik het probeer via CCAPI werkt de software op mijn PC niet. Iemand die me kan helpen?
    • By NISSANGTR
      Goedemorgen allemaal,
      er is laatst een jailbreak verschenen voor de ps3 ofw 4.82 is er iemand die mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen hoe dit moet? Ik vraag het even omdat ik ook had gelezen dat er veel neppe jailbreaks zijn.

groetjes
    • By NISSANGTR
      Hallo,
      Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken.
      Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden?
      Alvast bedankt!

• Create New...