-
Similar Content
-
By guilpje
Ik heb een tijdje geleden mijn PS3 gejailbreakt en kan daarmee dus spellen downloaden en spelen, via MultiMan. Maar ik kan geen enkele goede site vinden met de Europese versie van de games. Iemand die hier wel succes mee heeft?
-
By guilpje
Enkele weken geleden heb ik mijn PS3 gejailbreakt via USB. De software was versie 4.82 maar heb het kunnen downgraden naar 4.81.2 rebug. Op mijn PS3 staat wel nog steeds dat ik 4.82 DEX heb, maar dat is het probleem niet. Na enkele keren mod menu enzo te gebruiken heeft Sony mijn PlayStation een consoleban gegeven. Heb al reeds geprobeerd om mijn MAC adres te veranderen via SEN Enabler maar dan crasht mijn PS3 en als ik het probeer via CCAPI werkt de software op mijn PC niet. Iemand die me kan helpen?
-
By NISSANGTR
Goedemorgen allemaal,
er is laatst een jailbreak verschenen voor de ps3 ofw 4.82 is er iemand die mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen hoe dit moet? Ik vraag het even omdat ik ook had gelezen dat er veel neppe jailbreaks zijn.
groetjes
-
By NISSANGTR
Hallo,
Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken.
Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden?
Alvast bedankt!
-
-