Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
game maken
door wmaster- 5 reacties
- 1,6k weergaven
een goeden dag allemaal ik wil een spel maken maar heb geen iedee welk programaatje het besten is. ik ben zeer goed met 3ds max 2008 en endorphin enig iedee of ik dat kan gebruiken in zoon programmatje? alvast bedankt! ps. ik heb zelf al ge ooglet maar kan niet echt iets vinden!
Laatste reactie door wmaster, -
Team Fortress 2
door Thomah- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hello, ik heb TF2 gedownload, en kan het opstarten. Maar kan niet spelen! Wanneer ik een server join gebeurt er niets en komt er invalid steam blabla in voor. Dus hoe kan ik TF2 spelen met steam?!
Laatste reactie door Duken, -
hoe te downloaden met torrent? kijk;; ik kan geen spellen downloaden met torrent. als je op torrent zit en je zoekt naar sims3 download kan hij die vinden. maar als je dan klikt op'; ''download deze torrent'' is ie binnen 5 sec klaar en kan ik verder neits met het bestand? ik kan het ook niet openen met winRAR hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
er komen 2 nieuwe pokémon spellen uit genaamd: Pokémon Black & White. Hij komt uit in Japan als het 18 september is! Nou mijn vraag is kan ik hem eerder downloaden dan 18 september? Zoja, Waar? en Hoe? En als je misschien weet hoe ik hem in het engels kan krijgen is dat zelfs nog beter! Alvast Bedankt, xx. Tommie Toet
Laatste reactie door Tommie Toet, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Heey betse gamerss..!! wij vinden cod 1 erg leuk en spelen vaak dus we hebben een server geen pb is cracked en home host server ip: 77.166.116.86:28960 kan je wel even aan je favo toeveogen en kan je mischien in onze clan nog meer vragen over de clan dan kan je ook leuk effe spelen en soms is de server ook dicht dan zijn we slapen of pc staat niet aan met vriendelijke groet xfire :mohammed12344
Laatste reactie door gangstermo, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een ps3 dualshock 2 controller, die niet meer oplaat :S ik heb hem gebruikt maar had niet door dat hij bijna leeg was dus ik ging door tot dat hij uit eindelijk helemaal leeg was maar nu laat hij niet meer op :S weet iemand dit probleem op te lossen alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo. Heb van iemand begrepen dat je een spel (originele cd) op de harde schijf kan zetten en er dan met een ander programma een zg mirror van kan maken :-[ Dit om te voorkomen dat je originele cd beschadigd wordt. Nu is mij van dit hele verhaal weinig bij gebleven, wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik dit kan doen - en welk programma ik hiervoor moet hebben. Alvast erg bedankt O0
Laatste reactie door mcs, -
Zero hour
door DutchFighter- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik speel zero hour en nu maak ik gebruik van hamachi om tegen vrienden te spelen (ik heb de game wel legaal) maar telkens krijg ik dat er een mismatch is weet iemand een oplossing hiervoor ik draai Vista Home Premium 32Bits en we hebben allebei Zero Hour niet gepatched Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door spraayer, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
ik had een spel gedownload met newsbin en toen extracte ik het en toen was hij corrupt. Hoe kan ik dit nu fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Als ik ga game dan krijg ik overal kleuren kijk maar: http://s281.photobucket.com/albums/kk227/RoelVording/?action=view¤t=naamloos.jpg Ik heb me drivers 10x opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik t. Weet iemand waar t aan ligt?(Het is bij al me games) Soms is het nog wel erger. Ik denk dat ik een nieuwe video kaart moet kopen maar liever niet. Kan iemand me pls helpen? Oh en ik heb een geforce 7600GS en hij wordt niet te warm dus daar ligt t ook nie aan.
Laatste reactie door Polleey, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb dus gister SVR2011 gedownload en ik heb een ps2 emulator gedownload maar zodra ik druk op CD/DVD lezen dan krijg ik een error dat ik de bios mis :S Iemand enig idee wat ik nodig heb!? Thanks Post samenvoeging: december 20, 2010, 18:18:30 Kleine update het is me gelukt om hem werkend te krijgen maar zodra ik met smackdown vs raw 2011 een match wil starten word alles zwart
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Crack Codes
door timzor- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Heeft iemand voor mij een call of duty 5 download torrent of link, en hoe kan ik crack servers spele? met een IP ofzo maar waar moet ik die zetten :S
Laatste reactie door marco1, -
SA stemmen
door Razor- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Omdat ik zag dat de Steam versie van SA niet gaat met SA-MP, zoek ik nu het(de) bestand(en) waardoor ik stemmen krijg, bij mij werken ze namelijk niet. Waarschijnlijk komt het doordat mijn torrent een RIP is, dus je moet de game niet echt installeren. Kan iemand me dus dat bestand geven? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Laatste reactie door Razor, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy heb hulp noodig bij instaleren xlive ik weet hiet in welke map moet ik zoken alvast bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb Black&White gedownload. In de gedownloade Black&White winzip map stonden twee bestandjes, een keygen en een iso bestand. Ik heb het Iso bestand gemount met Deamon Tools waardoor ik Black&White kon installeren zonder problemen. Maar ik kan hem niet spelen. Ik moet denk ik een no-cd crack kopieren maar waar naar toe? Als ik dat in C: program files/lionhead doe, dan haalt het niks uit. Hij kopieert wel, maar dan start het spel nog niet, ook niet als ik dan op autorun druk. Toen dacht ik dat ik het naar een schijf moest kopieren, (Want als ik nu naar mijn computer ga dan staat er wel HD-DVD-romstation (E:) BNW (het gemounte isobestand), en de pictogra…
Laatste reactie door Mleentjee, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Het playstation network is al een paar weken offline. Is er al meer bekend wanneer die weer online gaat?
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo ik heb een nintendo ds met een r4 kaartje, gaat normaal altijd goed, heel handig maar de laatste tijd doet niet een spel het dat ik download bij alle spellen krijg ik een wit of zwart scherm als ik het opstart en verder niks ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet aan de download ligt een vriend van had dit ook en had volgens mij (weet ik niet zeker dus) iets aan zijn r4 geupdate alleen is die gast nu op vakantie en ik kom er niet echt uit weet iemand wat ik hieraan kan/moet doen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door garfield24, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ben ergens verschillende versies van Mario Kart tegen gekomen onder de naam Wiimms Mario Kart Fun. Zover ik kan zien is er regulier maar één versie van Mario Kart. Wie kan mij hier over iets vertellen?
Laatste reactie door rico18, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Op ScapeGaming is er een LK realm uitgekomen en zou die graag spelen, maar ik zou TBC nog willen houden. Er bestaat een topic op het ScapeGaming forum maar ik kan niet zo goed engels. Link:http://forums.scapegaming.com/index.php?showtopic=227570
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
weet iemand of er private servers zijn van left 4 dead? en zo ja? hoe kan je ze dan spelen? ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Wat is de beste site om Call of Duty 4 Modern Warfare te downloaden. Ik zoek de hele tijd al maar voor bijna alles moet je betalen of het is een demo. Het moet wel gratis zijn en geen demo. Maar als je ook weet hoe je call of duty 6 modern warfare 2 moet downloaden, wil je dan alsjeblieft die geven
Laatste reactie door mikey_33, -
searial PES 2009
door maxs- 4 reacties
- 1,6k weergaven
help heb een serail nodig heb de reloaded versie maar zie m,n nergens
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Beste,, als ik op google ; need for speed mw savegame, intyp kom ik hier op duken.nl terecht met een topic over deze game met een 100% savegame.. alleen ik kan daar nergens een link vinden, zwaar k*t heeft iemand die link voor mij? BVD ...
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Even om het duidelijk te maken. Het is heel makkelijk om verbannen te worden bij Ciunter Strike en zoiezo alle online computer games. Iemand maakt één keer een screen van je terwijl je bezig bent met cheaten en je wordt verbannen. Zonde van je geld... Geef dan het goede voorbeeld aan de rest om juist niet te cheaten! Je verziekt het hele online gedeelte ermee. Kijk, als je een server huurt , een pass erop zet en met een vriend voor de gein gaat cheaten, oke. Dat kan nog wel. Nogmaals: verziek het niet voor de anderen! Ivo8000
Laatste reactie door headsh0t,
