Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb dus gister SVR2011 gedownload en ik heb een ps2 emulator gedownload maar zodra ik druk op CD/DVD lezen dan krijg ik een error dat ik de bios mis :S Iemand enig idee wat ik nodig heb!? Thanks Post samenvoeging: december 20, 2010, 18:18:30 Kleine update het is me gelukt om hem werkend te krijgen maar zodra ik met smackdown vs raw 2011 een match wil starten word alles zwart
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik zoek een werkende torrent voor Splinter cell double agent
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
heeyy ;D ik heb net ice age 3 gedownload voor de pc gedownload, alleen heb ik een keycode nodig en een no-cd-ding.. heeft iemand een key voor me en weet iemand waar ik zo'n no-cd-ding kan downloaden? alvast bedankt MVG
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
joey alle kaarten
door bilal4- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb op mijn computer yugioh power of chaos joey the passion. maar ik wil alle kaarten door een cheat:all cards. toen heb ik een youtube filmpje gekeken maar ik snap er niks van. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo! Ik ben (nog) een volledige nitwit op psp gebied, maar heb het volgende probleem. Mijn zoontje heeft van zijn grote neef een al omgebouwde psp 2004 overgenomen. Er staan twee spelletjes op, maar dat vinden we natuurlijk niet genoeg. Wij downloaden regelmatig films van Spotnet en dat gaat allemaal prima. Het downloaden van een game daar, is ook geen probleem. Ik kan 'm als .iso of .cso op de psp zetten via een kabeltje, maar de nieuwe game gaf een foutmelding. "Deze game kan niet worden gestart (80020148). Intussen heb ik de game er afgegooid en er opnieuw opgezet (na 4 uren zoeken en surfen en uitzoeken wat er dan aan de hand is), maar nu gaat de psp op zwart…
Laatste reactie door newbie psp, -
game maken
door wmaster- 5 reacties
- 1,5k weergaven
een goeden dag allemaal ik wil een spel maken maar heb geen iedee welk programaatje het besten is. ik ben zeer goed met 3ds max 2008 en endorphin enig iedee of ik dat kan gebruiken in zoon programmatje? alvast bedankt! ps. ik heb zelf al ge ooglet maar kan niet echt iets vinden!
Laatste reactie door wmaster, -
Godfather 2
door Bramm- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Heeft iemand een werkende downloadlink voor de godfather 2? Het liefste dat je ook nederlands kunt spelen, maar engels is ook goed!
-
Frontlines
door widestyle- 3 reacties
- 1,5k weergaven
frontlines leuk spel is van de makers van battle field maar nu ben ik bezig krijg ik zoown ***** foutmelding en sluit hij af net als assassins creed iemand ervaring mee het begint bij het level als je in een tank war zit en er is een grote bom ontploft
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoi, vraagje over het homebrew channel , speel al een aardige tijd met een gesoftmode wii, nou vraag hij sinds een maand of zo, of ik het channel wil update naar een nieuwe versie, heeft iemand hier ervaring mee, ben nl bang dat ik daarna alles weer opnieuw moet doen. ik hoor het graag . :cool2: :cool2:
Laatste reactie door Zombymario, -
Spel downloaden.
door proboss- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Als ik een spel download. Heb ik een map met dat bestand voor te installeren. Maar als je klaar bent met installeren kan ik dat bestand dan verwijderen. Of moet ik het er op houden.
Laatste reactie door boekema, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hey, ik heb net cod 4 mw 2 gedownload via mininova.com de torrent van globe ik weet niet of die bij mensen bekend voor komt. ik heb de folder extract nar bureablad enz. maar als ik dan op de setup klik dan zegt ie foutmelding '' weet je wel zeker dat de setup in deze folder staat'' ofzoiets ik snap er egt niks mer van zou iemand mij misschien kunnen helpen AUB Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hoi Ik heb gehoord dat er software is waardoor je wii kan ombouwen zonder er zelf kostebn aan te hebben? wie weet heir emer van en kan mij helpen gratis spelletjes te krijgen?? groetjes sytske
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoe zet ik steam overlay uit voor bf2? kan iemand uitleggen hoe ik dit doe? mvg PCgamer,
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Beste duken! Mijn Gta iv start niet. ik heb vandaag mijn nieuwe pc aangesloten. en installeren ging toppie maar nu als ik het start dan doet hij niks. :S ik heb het al tig maal keer opnieuwe geinstalleerd maar ik kan het niet vermijden:S MVG
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
wie weet wat ik moet doen als er gevraagd word na een cd na het downloaden van het spel? heb verder alles geinstalleerd, maar zodra ik het wil opstarten vraagt hij na de cd! :-[
Laatste reactie door kampie3, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Assassin's Creed start bij mij op in Windowed Mode, wat ik nogal vervelend vind... Nu wil ik het weer in Full Screen hebben, maar heb geen idee hoe Op internet lees ik: Alt + Enter, maar dit maakt niks uit... Iemand hier een oplossing?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
We hebben Kirby's Return to Dream Land voor de wii binnengehaald, maar nu is het beeld zwart-wit en dit hebben we met meerdere spellen. We hebben de wii software-matige omgebouwd en spelen via een harde schijf, ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar weet iemand of we hier iets aan kunnen doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
Gran Turismo 5
door Bart'- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Weet iemand waar ik Gran Turismo 5 kan downloaden???
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo,wie kan mij helpen met het volgende. ik heb dit spel gedownd en gemount,en dus ook geinstalleerd. maar bij setup.exe of als ik het wil spelen,zegt hij van:onjuiste cd/dvd en plaats juiste cd/dvd. wat moet ik doen. bij voorbaat dank. :(
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb al een tijde xbox360. en al heel wat spellen gedownload en gebrand zonder een probleem. maar nu heb ik 2 nieuwe spellen gebrand (ufc en prodotype) maar de xbox lees het als een dvd. maar je kan het niet afspelen de dvd. en nieuwe update is niet nodig geef die aan. mvg
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb gisteren Call of duty Modern warfare 2 gekocht. Ik heb de cd gestart dan installeert die Steam. Daarna updat die Steam alleen blijft hij de hele tijd bij 99% van de update hangen. Iemand een idee waardoor dit komt?
Laatste reactie door steven1994, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hey kan iemand me helpen ik heb het spel van desperate housewives afgehaald. Heb een heleboel werk gehad om het uit te pakken maar heb het eindelijk kunnen installeren. Maar hij vraagt nu naar de originele cd die ik natuurlijk niet heb. Kan iemand me helpen aub.
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Het Guys , vraagje , hoop dat het mag . Ik zou graag de classic red alert en settlers spelen op mijn mac maar heb echter geen flau idee hoe en of het mogelijk is ? iemand raad ! eeuwig dank en en diepe buiging voor de hulp .
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik zag op Xfire in de top 10 Warcraft III: The Frozen Throne staan. En ik zag hier dat je het gratis kunt downloaden : http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-g-l-x-n-a.htm Moet je voor dat spel betalen ? (zoals world of warcraft) of is het echt gratis ? :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Tijdens het downloaden van fifa 2009 krijg ik na het downloaden van 4 Gb, nog 1,5 Gb te gaan, de melding dat ik te weinig ruimte op m'n harde schijf heb terwijl dit pertinent niet zo is. Op m'n harde schijf is nog 15 Gb. Wanneer ik het bestand naar m'n externe harde schijf download komt na 4 Gb dezelfde mededeling. Wie weet waar dit aan ligt? Bix
Laatste reactie door Heisenberg,