Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Assassin's Creed start bij mij op in Windowed Mode, wat ik nogal vervelend vind... Nu wil ik het weer in Full Screen hebben, maar heb geen idee hoe Op internet lees ik: Alt + Enter, maar dit maakt niks uit... Iemand hier een oplossing?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Sinds vandaag is de Crysis Single Player Demo uit Dus allemaal downloaden via FTD of Torrents Je pc moet het alleen wel aan kunnen: www.srtest.com
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Even om het duidelijk te maken. Het is heel makkelijk om verbannen te worden bij Ciunter Strike en zoiezo alle online computer games. Iemand maakt één keer een screen van je terwijl je bezig bent met cheaten en je wordt verbannen. Zonde van je geld... Geef dan het goede voorbeeld aan de rest om juist niet te cheaten! Je verziekt het hele online gedeelte ermee. Kijk, als je een server huurt , een pass erop zet en met een vriend voor de gein gaat cheaten, oke. Dat kan nog wel. Nogmaals: verziek het niet voor de anderen! Ivo8000
Laatste reactie door headsh0t, -
Men of War
door xxlbuk- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik speel het spel men of war nu, ik ben al aardig ver, maar ik loop vast > weet iemand hoe ik (bij de dacht ik eerste nachtmissie van de soviets, waar je met 4 soldaten moet infiltreren, mijn moet ruimen en tijdbomen moet leggen..) tijdbommen moet plaatsen, en hoe ik hun kamp ik kan komen? ik heb alle mijnen al geruimd..maar dat kamp is zo dik bewapend..
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Als ik PCM 2009 op start komt er een error, hij zegt dan er een fout zit in het bestandje PCM_NiDX9RendererVC80.dll: Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hallo,wie kan mij helpen met het volgende. ik heb dit spel gedownd en gemount,en dus ook geinstalleerd. maar bij setup.exe of als ik het wil spelen,zegt hij van:onjuiste cd/dvd en plaats juiste cd/dvd. wat moet ik doen. bij voorbaat dank. :(
Laatste reactie door petertje37, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
hallo ik heb al een tijde xbox360. en al heel wat spellen gedownload en gebrand zonder een probleem. maar nu heb ik 2 nieuwe spellen gebrand (ufc en prodotype) maar de xbox lees het als een dvd. maar je kan het niet afspelen de dvd. en nieuwe update is niet nodig geef die aan. mvg
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
weet iemand of er private servers zijn van left 4 dead? en zo ja? hoe kan je ze dan spelen? ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, ik heb Virtua Fighter 5 gedownload voor de XBOX 360. Toen hij klaar was met downloaden had ik 1 RAR file, van 7.05 GB. Normaal gesproken pak ik die RAR file uit, en krijg je een .iso en .dvd of zo. Nu nadat ik hem had uitgepakt kreeg ik 2 nieuwe mapjes, een AUDIO_TS en een VIDEO_TS. Het AUDIO_TS mapje is leeg, en in het VIDEO_TS mapje zitten een aantal files, maar geen .dvd of .iso.. Wat moet ik nu doen? Het heeft zeker geen zin om de RAR file te branden? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
als ik een ps2 game heb gedownload met welk programma zou ik het best branden?? en moet er daarvooreen chip in mijn playstation zitten??
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik kwam deze video tegen ivm softmodden van je wii en wil deze met jullie delen. Het volledig pakket met alle programma's nodig voor het softmodden van je wii kan je hier downloaden: [admin]Link verwijderd! Graag een link plaatsen waar men geen survys dient in te vullen!![/admin] Je kan hem hier zien: Mod Wii 4.2 proof 100% All Apps + downloadlink
Laatste reactie door oneilboy, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Beste duken! Mijn Gta iv start niet. ik heb vandaag mijn nieuwe pc aangesloten. en installeren ging toppie maar nu als ik het start dan doet hij niks. :S ik heb het al tig maal keer opnieuwe geinstalleerd maar ik kan het niet vermijden:S MVG
Laatste reactie door Wous, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
Hoy heb hulp noodig bij instaleren xlive ik weet hiet in welke map moet ik zoken alvast bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
de meeste spellen doen het gelukkig wel. maar als ik petz fantasie, laura passie Tekenen & Schilderen en art acadamy opstart dan loopt mijn ds vast. kan bij petz fantasie wel een taal uit kiezen maar dan houdt het op. heb de nieuwste software op mijn dstt kaartje staan.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo Ik heb NFS Undercover maar nu wil ik er een trainer er in stoppen. Maar als NFS ga spelen met Trainer aan enzo werkt hij wel als je hem wilt starten maar dan doe ik een nummer intikken zegt die on maar niks verandert ??? NFS Undercover EU is versie 1.01.17 en Trainer ook 1.01.17
Laatste reactie door proboss, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een DSi van mijn neefje liggen, die graag wil internetten er op. Ik gisteren alle Wi-Fi instellingen ingesteld (duh ). Nu dacht ik, in de Nintendo Shop is het internet "kanaal" te verkrijgen. Helaas hebben we geen toegang tot die shop, vanwege de beroemde software update. Hij heeft een Acekard 2i Nu concreet: Hoe krijg ik met een Acekard 2i het internet/browser op de DSi zonder dat de spellen niet meer speelbaar zijn? Moet ik dus ook de kaart updaten, voor zover daar een update voor is? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
hoi, weet iemand hoe je wolf moet vrijspelen op super smash bros brawl? mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een manier weet om Dungeon fighters USA te kunnen spelen in EUROPE ik hoop dat iemand me kan helpen. want er zit een beveiliging op op de site als ik het spel wil downloaden zegt ie only for canada en voor usa ik hoop dat iemand me hier uit kan helpen
Laatste reactie door Phairdy, -
pc game shrink
door divx1977- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hallo daar ik wil graag een pc game dvd 9 naar een dvd 5 shrinken kan dat en zo ja kan iemand mijn er mee helpen alvast bedankt
Laatste reactie door divx1977, -
[PS3] Controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb laatst een PS3 gekocht met een controller erbij, ik heb nu ook gekeken naar andere controllers maar ik moet even wachten voordat ik die kan bestellen en binnen heb dus ik dacht even aan een andere altenatieve controller die ik nog ergens had liggen. Op de Computer werkt alles goed maar als ik hem aansluit op de PS3 doet een heel belangrijk knopje het niet. Namelijk het X knopje. Het is een Medion MD 85175 controller. Heeft iemand hier een oplossing voor want ik wil graag mijn broertjes inmaken Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb Bf2 op mijn PC en als ik een map wil spelen geeft hij een punkbust fout melding die luid als volgt: inadequte O/S privilages of zo iets ligt het er aan dat mijn pc vista is????? P.S. dit gebeurt bij elke map die ik wil spelen HELP MIJ PLAESSSSS!!!!!!!!! :-\ THNX O0
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, heeft iemand een goede torrent voor shaun white snowboarding. Ik heb hier gezocht, maar kon niets vinden. Internet gezocht, ook niets gevonden? Iemand anders? Wouter.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 8 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb bij de game Modern Warfare 2 een aantal offline accounts, maar omdat het veel te lang zou duren om deze te laten prestigen, heb ik gehoord dat je deze offline accounts kunt laten prestigen door een bestand(hack). Dan heb je namelijk meteen level 10 prestige. Weet iemand hoe dit moet?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22575.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Game recorder
door petie- 6 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, Ik zou graag video's willen maken over FIFA 11, daarvoor heb ik natuurlijk een game recorder nodig. Ik heb het al met FRAPS (v2.6.0) geprobeerd, maar het vertraagt mijn spel. WeGame heb ik ook al geprobeerd maat deze heeft een slechte kwaliteit als ik mijn video's wil bekijken. Alvast bedankt Petie
Laatste reactie door IfElse,