Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb Empire total war gedownload en het een tijdje gespeeld. als ik een battle 1 vs 1 doe is er niks raars aan de hand en alles speelt gewoon goed. maar als ik 2 v 2 doe gaan alle units opeens stuiteren en stukje bij beetje vooruit lopen. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Specs: GT630 2GB i3 540 4GB ram
Laatste reactie door Phairdy, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
er komen 2 nieuwe pokémon spellen uit genaamd: Pokémon Black & White. Hij komt uit in Japan als het 18 september is! Nou mijn vraag is kan ik hem eerder downloaden dan 18 september? Zoja, Waar? en Hoe? En als je misschien weet hoe ik hem in het engels kan krijgen is dat zelfs nog beter! Alvast Bedankt, xx. Tommie Toet
Laatste reactie door Tommie Toet, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft iemand misschien een inlognaam en wachtwoord voor mij voor op www.sims2.com ? Ik ga er verder niks mee doen, behalve downloaden. Ik zelf kan namelijk niet regristreren omdat ik geen regristratienummer heb.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ben ergens verschillende versies van Mario Kart tegen gekomen onder de naam Wiimms Mario Kart Fun. Zover ik kan zien is er regulier maar één versie van Mario Kart. Wie kan mij hier over iets vertellen?
Laatste reactie door rico18, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Wat is de beste site om Call of Duty 4 Modern Warfare te downloaden. Ik zoek de hele tijd al maar voor bijna alles moet je betalen of het is een demo. Het moet wel gratis zijn en geen demo. Maar als je ook weet hoe je call of duty 6 modern warfare 2 moet downloaden, wil je dan alsjeblieft die geven
Laatste reactie door mikey_33, -
Warrock error
door Joris.- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een error bij warrock, ik krijg maar een deel van het eigenlijke scherm te zien, eerst moest ik eerst 1 keer opstarten, en dan weer stoppen, en weer opstarten voordat hij het deed, maar nu niet meer? Ik heb hem al eens verwijdered(gisteren) en daarna weer gedownload, en opnieuw gedownload. Maar nog steeds hetzelfde probleem? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit rare probleem.
Laatste reactie door Joris., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Even om het duidelijk te maken. Het is heel makkelijk om verbannen te worden bij Ciunter Strike en zoiezo alle online computer games. Iemand maakt één keer een screen van je terwijl je bezig bent met cheaten en je wordt verbannen. Zonde van je geld... Geef dan het goede voorbeeld aan de rest om juist niet te cheaten! Je verziekt het hele online gedeelte ermee. Kijk, als je een server huurt , een pass erop zet en met een vriend voor de gein gaat cheaten, oke. Dat kan nog wel. Nogmaals: verziek het niet voor de anderen! Ivo8000
Laatste reactie door headsh0t, -
searial PES 2009
door maxs- 4 reacties
- 1,6k weergaven
help heb een serail nodig heb de reloaded versie maar zie m,n nergens
Laatste reactie door kaasbroodje, -
dstt kaart
door monique71- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hoi ik heb een dstt kaartje en daar staat op dat het voor nds en ndsl is.betekekend het dan dat ik het niet voor de ndsi kan gebruiken??? GR:monique71
Laatste reactie door Vico, -
cod4 multiplayer key
door Dio- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eey allemaal. ik heb vandaag cod 4 gedownload met heel veel moeite en lezen heb ik voor elkaar gekregen die crack overschrijven ik denk ik ga maar single player doen ik denk chill ik kan ook multiplayer maar hij vraag om een key, > :geheim: :-[ ik heb wat gegooglt, maar te vergeef ik kan niks vinden. help me Vr Gr Dio
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
als ik sims 2 deluxe wil instaleren zegt ie je moet over beheersrechten beschikken om dit spel te kunnen verwijderen. maar ik wil hem insteleren :-[
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Mijn zoons hebben een ds. Ik heb verschillende rar bestanden uitgepakt en ze er opgezet en deze werken ook goed. Ik heb verschillende nds bestanden, deze kan ik wel naar de ds kopieren, maar verder niks. Wie kan mij helpen.
Laatste reactie door Zombymario, -
mp4 speler
door r4dioactivity- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Mijn oude mp3 is kapot en nu wil ik een nieuwe mp4 halen. Liefst eentje met een beetje groot scherm zodat ik er ook video op kan kijken. Natuurlijk komt dan de ipod touch naar boven (twijfel ik over), al wil ik liever een goedkopere die alleen video en muziek kan afspelen. Hoop dat iemand ervaring heeft met eentje. alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Als ik Fifa '08 opstart, krijg ik de volgende foutmelding: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). Het spel start dus niet op... En ik wou nog zo graag Fifa '08 spelen Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast héél erg bedankt
Laatste reactie door gerbertt1990, -
Assassin's Creed
door Bart'- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Waar kan ik Assassin's Creed downloaden voor de pc?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
kan iemand mij helpen met het volgende? Ik heb nu verschillende cracks geinstalleerd maar ik krijg het spel niet werkend. het volgende gebeurd: Ik star het spel en krijg nu de keuze voor een taal, als ik deze op welke taal dan ook zet krijg ik niet de mogelijkheid om verder te gaan. Ik krijg de mogelijkheid selecteren niet te zien. Sluit ik af, dan komt deze mogelijkheid wel in beeld. Iemand een oplossing voor dit probleem zou hem graag willen spelen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Citadels-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Burchten-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Citadels-FLT Releasedatum: 26 juli 2013 Retail Datum: 26 juli 2013 Bestandsnaam: flt-cita Bron: DVD Grootte: 2.11 GB Genre: Actie, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: bitComposer Games Omschrijving In Citadels, de speler ervaart de Arthur-legende in twee campagnes, een strijd aan de kant van Arthur en de Ridders van de Ronde Tafel, en de andere aan de kant van Morgana en Mordred. Bur…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hoi Ik heb gehoord dat er software is waardoor je wii kan ombouwen zonder er zelf kostebn aan te hebben? wie weet heir emer van en kan mij helpen gratis spelletjes te krijgen?? groetjes sytske
Laatste reactie door Erwin., -
- 7 reacties
- 1,6k weergaven
heb probleem met deze spell en weet geen oplossing voor moet antwoorden aanklikken maan geet niet een of twee van die rest niet
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Beste duken! Mijn Gta iv start niet. ik heb vandaag mijn nieuwe pc aangesloten. en installeren ging toppie maar nu als ik het start dan doet hij niks. :S ik heb het al tig maal keer opnieuwe geinstalleerd maar ik kan het niet vermijden:S MVG
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi. Ik wil racedriver grid (weer) kopen voor de ps3. Heb het spel vorig jaar weggedaan maar heb nu stuurtje en het lijkt me toch weer erg tof. Maargoed, ik zag dat er nu ook Racedriver Grid Reloaded is. Iemand die het verschil tussen Grid Reloaded en de "normale" Grid voor de ps3 weet? En of het uberhaupt wel te spelen is met een Logitech Driving Force GT. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
prison tyc00n 3
door davey1515- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen ?? ik speel net Prison tycoon3 en ik kan nu Al niet meer verder... Ik kan geen prisoners in mijn Gevangeis krijgen terwijl ik een dominator en ene Cellblock ?? Hoe kan dit ??
Laatste reactie door davey1515, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Allemaal. Graag zou ik jullie hulp wille lenen bij het volgende probleempje. Als ik bij GTA Ballad of Gay Tony de Multiplayer op de PS3 wil starten, lukt dat niet. Er verschijnt een melding in beeld met deze tekst : "This game session does not longer excist" Dusss, mijn vraag ; kunne jullie mij helpen/ is er een verklaring voor? Alvast Bedankt Gr SneakySnake
Laatste reactie door Markey54,
