Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.265 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Fast and Furious Showdown-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fast and Furious Showdown-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fast.and.Furious.Showdown-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-ffs Bron: Stream Grootte: 1,712 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Ontwikke…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Heyy mensen, Ik wou graag weten of je een server kan maken met een gedownloade CSS. MVG Lajos.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Resident Evil Revelations-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Resident Evil Revelations-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Resident_Evil_Revelations-FLT Releasedatum: 21 mei 2013 Retail Datum: 24 mei 2013 Bestandsnaam: flt-rer Bron: Stream Grootte: 7.85 GB Genre: Actie Critici: 95% Uitgegeven door: CAPCOM Ontwikkeld door: CAPCOM …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe omgebouwde Xbox en gebruik ABGX om mijn spellen te controller. Ik heb gelezen dat ik eigenlijk alleen spellen moet spellen als alles groen is in de ABGX, maar nu krijg ik de laatste tijd wat meldingen met dit erin: Caution: This SS contains a value (angle 359) that will cause older versions of iXtreme to return a detectable bad response! Make sure your drive is flashed with iXtreme version 1.4 or newer. Alternatively, you may enable the option to adjust angle 359 for compatibility with iXtreme < v1.4 Ik heb al een beetje gezocht via google maar wilde het toch graag zeker weten of het niet schadelijk is om deze spellen te spelen…
Laatste reactie door woutertje6, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Heeft iemand misschien een inlognaam en wachtwoord voor mij voor op www.sims2.com ? Ik ga er verder niks mee doen, behalve downloaden. Ik zelf kan namelijk niet regristreren omdat ik geen regristratienummer heb.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb net sims 3 (met uitbreidingen: wereldavonturen, ambities en na middernacht) geupdate. En nu kan ik in een keer het spel niet meer spelen. Op internet kon in niet echt een duidelijk antwoorde vinden omdat ik de versie van mijn sims spellen niet kan vinden. kan iemand a.u.b. helpen?? :s
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb deze torrent binnengehaald Age Of Empires 3 http://www.btmon.com/Games/PC/Age_Of_Empires_3_Incl_Expansion_and_CD_Keys.torrent.html maar weet nu niet wat ik precies moet doen kan iemand helpen a.u.b
Laatste reactie door siebee_, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0]http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo mensen. Ik speelde laatst Top Spin 3 op een Xbox 360, en vond het een erg goed spel. Weten jullie een goed tennis spel voor de computer? Ik vind Virtua tennis niet zo heel goed, ook door die minigames enzo. graag jullie advies. mvg jamie
Laatste reactie door lser, -
begin september krijg ik aion binnen. lijkt me een super vet spel maar wat moet je eigenlijk per maand betalen? dat is mijn vraag mvg. magicm14
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Als ik ga game dan krijg ik overal kleuren kijk maar: http://s281.photobucket.com/albums/kk227/RoelVording/?action=view¤t=naamloos.jpg Ik heb me drivers 10x opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik t. Weet iemand waar t aan ligt?(Het is bij al me games) Soms is het nog wel erger. Ik denk dat ik een nieuwe video kaart moet kopen maar liever niet. Kan iemand me pls helpen? Oh en ik heb een geforce 7600GS en hij wordt niet te warm dus daar ligt t ook nie aan.
Laatste reactie door Polleey, -
- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi, ik heb dus Warcraft 3 gedownload en dat zijn 3 bestanden! 1 voor de crack serial en patch en de andere 2 voor de 2 spellen! ik heb allereerst beide geinstalleerd! toen probeerde ik te spelen! vroeg om cd! dus ik het iso bestand op cd gezet! vraagt ie er nog steeds om! wat kan ik het nu het beste doen om toch te kunnen spelen? Thnx RR
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
de meeste spellen doen het gelukkig wel. maar als ik petz fantasie, laura passie Tekenen & Schilderen en art acadamy opstart dan loopt mijn ds vast. kan bij petz fantasie wel een taal uit kiezen maar dan houdt het op. heb de nieuwste software op mijn dstt kaartje staan.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Microsoft brengt rond de kerst volgend jaar een opvolger van zijn Xbox-spelcomputer op de markt onder de naam Project Scarlett. De nieuwe spelcomputer wordt tegelijk met de nieuwe game Halo Infinite uitgebracht. De Scarlett wordt "vier keer zo krachtig" als de Xbox One X-console, meldde Microsoft tijdens de jaarlijkse gameconferentie E3. Scarlett bevat een chip gebaseerd op de grafische technologie van de Zen 2 van AMD en de Navi van Radeon RDNA. Het zal GDDR6-werkgeheugen bevatten. Volgens het bedrijf kan daardoor het aantal mogelijke beelden per seconde bijzonder hoog komen te liggen (tot 120FPS) en wordt het mogelijk om beeldresoluties tot 8K te behalen…
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo mensen, ik heb heel veel ervaringen en kennis van wii gestudeerd en na het harder werken heb ik nieuwe programma gemaakt voor de wii ombouw en het kost 35 euro. dan heb je zeker ombouw zo al na half uurtje als je zo snel heb begrepen succes
Laatste reactie door marco1, -
Warrock error
door Joris.- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb een error bij warrock, ik krijg maar een deel van het eigenlijke scherm te zien, eerst moest ik eerst 1 keer opstarten, en dan weer stoppen, en weer opstarten voordat hij het deed, maar nu niet meer? Ik heb hem al eens verwijdered(gisteren) en daarna weer gedownload, en opnieuw gedownload. Maar nog steeds hetzelfde probleem? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit rare probleem.
Laatste reactie door Joris., -
Game recorder
door petie- 6 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, Ik zou graag video's willen maken over FIFA 11, daarvoor heb ik natuurlijk een game recorder nodig. Ik heb het al met FRAPS (v2.6.0) geprobeerd, maar het vertraagt mijn spel. WeGame heb ik ook al geprobeerd maat deze heeft een slechte kwaliteit als ik mijn video's wil bekijken. Alvast bedankt Petie
Laatste reactie door IfElse, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
Sinds enkele dagen, een weekje misschien, kan ik Rainbow 6 Siege niet meer normaal spelen. Als ik de game online speel, met een ping van 10, een 5MB/sec verbinding, dan zijn er ook lags, het ligt dus niet aan mijn verbinding. Het probleem is alleen als ik online speel. Het lijkt mij dus aannemelijk dat het waarschijnlijk bij Ubisoft fout gaat. Mogelijk is er iets m.b.t. mijn hardware in combinatie met RB6S. Ik heb allerlei grafische aanpassingen gedaan. Van laagste FPS en instellingen tot de hoogste, het probleem verdwijnt niet. Dit is mijn PC.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik zit met een probleem met veel wii games die ik gedownload heb 1. ik heb 8gig usb met wbfs manager geformateerd naar wbfs 2. ik heb weekend miljonair erop gezet (DOET HET) 3. ik zet new super mario erop (DOET HET) 4. ik zet astro boy erop (DOET HET) Maar de volgende games heb ik een probleem mee waar kan het aan liggen Super mario kart (zie de karts niet en als ik wil spelen freezt die op zwart beeld) Super mario bros brawl (als ik game wil starten freezt die (net als mario) Cake mania 2 (na license by nitendo krijg ik wit beeld) En zo kan ik nog wat doorgaan Maar wat me opvalt is dat dus de ubisoft games wel werkenen maar nitendo games niet me usb loader gfx …
Laatste reactie door meowndz, -
jojo fashion game
door inkies7- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo Ik heb hier een trial van maar ik zoek nu een serial of crack. Kan iemand mij helpen??
Laatste reactie door Fredpascal, -
Firmware van DS
door Bart'- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Waar kan ik zien op welke Firmware mn DS werkt? http://www.bigdennis.com/sdhc-card-micro-secure-digital-card-p-13791.html?language=nl Ik wil deze bestellen maar ik weet niet of de firmware overeenkomt.. Pls iemand help me!
Laatste reactie door Farid., -
Men of War
door xxlbuk- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik speel het spel men of war nu, ik ben al aardig ver, maar ik loop vast > weet iemand hoe ik (bij de dacht ik eerste nachtmissie van de soviets, waar je met 4 soldaten moet infiltreren, mijn moet ruimen en tijdbomen moet leggen..) tijdbommen moet plaatsen, en hoe ik hun kamp ik kan komen? ik heb alle mijnen al geruimd..maar dat kamp is zo dik bewapend..
Laatste reactie door xxlbuk, -
Kan ik de map waarin de bestand install.exe inzit verwijderen? Dus de map waarin ik GTA SA heb gedownload van utorrent? En hoe ga ik online in SA? //modbreak: Je hebt twee topics lopen over hetzelfde spel. Ik hoef je niet te vertellen dat dat niet nodig is. Het andere topic is verwijderd. Ook jij mag wel eens op de kwaliteit van je berichten gaan letten, want ik zie vaak onnodige posts en posts zonder informatie erin of met nutteloze uitspraken.
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb een vraag over True Crime New York City. Ik heb pas geleden dit spel gedownload, geinstalleerd, crack.exe erop geplakt, maar nu krijg ik iedere keer als ik het spel opstart een foutmelding. Iedere keer krijg ik onder de intro, de algemeen bekende melding, met die twee opties van 'rapport verzenden' of 'rapport niet verzenden'. Nu is mijn vraag of dit bij meerdere mensen voorgekomen is ofdat iemand weet hoe je dit oplost? Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. B.v.D
Laatste reactie door dwayne91,