Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo mensen, is het mogelijk om een wii spel te starten vanaf een ftd server of van je computer? alvast heel erg bedankt p.s hij is oimgebouwt
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb PCM 2008 gedownload en de eerste keer spelen ging gewoon goed maar toen ik het voor de tweede keer wilde spelen en een etappe wilde opstarten kreeg ik eerst een wit scherm en daarna ging hij terug naar bureaublad. Weet iemand hoe dit komt? Groetjes Patrick
Laatste reactie door PatrickV94, -
RTC3
door geertjuh94- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar nu heb ik alles gedaan, alleen er staat dat er geen cdrom inzit, maar mounten lukt niet met daemon tools, hoe moet ik verder?
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik kon nergens een gelijk of iets wat er op leek vinden, dus bij deze mijn probleem is dat ik de sims 3 met nieuwste update 1.4.6.00002 , niet zonder cd kan spelen. ik heb de cd geleent , geinstaleert en met een aantal cracks geprobeert.. niets dat werkte. nu heb ik ook nog geprobeert om de sims via de cd een image bestand van te maken, en op een virtuele schijf te zetten, opnieuw zonder resultaat. ik krijg hem aleen werkent zonder de update en dan cracken, MAAR zonder de update kun je een dag wachten tot dat een sims uur voorbij is en dat is niet zoals het hoort te zijn. heeft iemand nog sugesties? groeten proZac
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is SPAM en msn jSPAM om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hey Ik heb wario ware DIY nu op mijn R4 staan. Het spel werkt perfect, alleen kan ik niet saven Er staat wel saving enzo en dan krijg ik geen foutmelding Maar als ik het spel afsluit en dan weer opstart is alles weg. Is hier iets aan te doen? Groeten JimJim
Laatste reactie door JimJim, -
Game recorder
door petie- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, Ik zou graag video's willen maken over FIFA 11, daarvoor heb ik natuurlijk een game recorder nodig. Ik heb het al met FRAPS (v2.6.0) geprobeerd, maar het vertraagt mijn spel. WeGame heb ik ook al geprobeerd maat deze heeft een slechte kwaliteit als ik mijn video's wil bekijken. Alvast bedankt Petie
Laatste reactie door IfElse, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
please help me ik moet cd-key voor hidden & dangerous 2 hebben maar waar staat tie ik kan niet instaleren want ik kan die cd key niet vinden geef zo snel mogelijk andtwoord graag.
Laatste reactie door robin1994, -
Two Worlds 2
door katarina- 4 reacties
- 1,5k weergaven
H oy heb een vraag is een mogelikheit om het spel verder te kunen spelen al aleen demo versie problemen met activering spel
Laatste reactie door katarina, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Weet iemand hoe ik sneller kan downloaden met uTorrent?? Heeft het iets met mijn port te maken ofzo?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
k heb een heel klein probleempje : Ik heb al langer dan vandaag problemen met IE8 dus was mij aangeraden eens Ccleaner te downloaden. Ik heb bijna alle aangeduide fouten in het register gemaakt maar nu kan ik niet meer mijn harry potter spel opstarten xD. Hij geeft een zwart scherm en daarna gebeurt er niks. Vermoedelijk denk ik dat er is geknoeit aan de program files bestanden of zo. Nu vraag ik mij af of er een oplossing is om deze terug te herstellen zonder opnieuw te hoeven installeren van het spel?
Laatste reactie door Kelly__, -
goede game pc ?
door boeskool- 2 reacties
- 1,5k weergaven
- AMD Athlon64-X2-5600-(2x2,8GHz, S.AM2) - 2048 MB (=2 GB) DDR2-RAM/800 MHz - 320 GB Marken-Festplatte, 7.200U., SATA2 - Midi-Tower-Gehäuse, Silent-Netzteil! - 1024 MB GeForce 9500 GT, DDR2, TV-O, DVI, PCIe. - Marken-Mainboard Abit oder Asus/Asr. - 22-fach DVD-Dual-Brenner, brennt alle Formate! - PS/2-Windows-Tastatur, ergonomisch - optische PS/2-Scroll-Mouse - 2x Front-USB 2.0-Anschluß, 4x Back-USB! - CardReader 12in1 vorn - 10/100/1000 Mbit LAN, xDSL-fähig, UDMA133 is dit goed om call en duty en zo tespelen of wie helpt me opweg v…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
hey, ik weet niet of er hier mensen zijn met ervaing met warrock, maar ik probeerde gister na maanden weer eens warrock te spelen... eerst allemaal patches en kwam oppeens dat venstertje van hackshield (wat me virusscanner als virus zag). ik ik aangeklikt dat virussysteem zich er niks van moet aantrekken en warrock starte dus op... toen ik inlogde en wilde kiezen uit close quarters, urban ops of battle group sloot het spel zich spontaan af :'( >. ik dus het spel opnieuw gedownd maar dit werkt ook niet... als ik de virusscanner er nog bij uit zet help het ook niet... :s weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?? :peace:
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy heb probleem met starten van spel geeft melding instaleer physx ageia met dat deze geinstaleert is wat kan ik doen?
Laatste reactie door katarina, -
Warrock error
door Joris.- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb een error bij warrock, ik krijg maar een deel van het eigenlijke scherm te zien, eerst moest ik eerst 1 keer opstarten, en dan weer stoppen, en weer opstarten voordat hij het deed, maar nu niet meer? Ik heb hem al eens verwijdered(gisteren) en daarna weer gedownload, en opnieuw gedownload. Maar nog steeds hetzelfde probleem? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit rare probleem.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb tm united forever gedwonload geinstalleerd en nu wil ik de upgrade installeren die ik van tm site heb gedownload maar als ik een map moet selecteren van waar ik tm heb geinstalleerd die selecteer ik en druk dan op ok dan komt er dit te staan: Tm kon niet worden gevonden op deze computer. weet iemand wat ik moet doen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Roelandd, -
ikea engels
door inekea- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb de sims ikea in het engels gedownload, want ik zie hem nergens in het nederlands staan. Mijn sims is in het nederlands, en ik vroeg me af of dat gaat als je dan een engels spel eroverheen zet... Weet iemand of dit gaat en als het niet gaat, weet iemand dan misschien een nederlandse ikea download?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb gisteren COD 4 gedownload ik heb hem ook geinstalleert. Dat is allemaal volgens mij goed gegaan. Ik heb ook alle patches gedownload en geinstalleert. Alleen als ik nu het spel start komt er een opstartscherm van het spel daarna zwart beeld en daarna geeft mijn computer de volgende foutmelding: Problem signature: Problem Event Name: APPCRASH Application Name: iw3mp.exe Application Version: 0.0.0.0 Application Timestamp: 47043f08 Fault Module Name: iw3mp.exe Fault Module Version: 0.0.0.0 Fault Module Timestamp: 47043f08 Exception Code: c0000005 Exception Offset: 00276555 OS Version: 6.0.6000.2.0.0.256.1 Locale ID: 1043 Additional Information 1: 8d13 Additional Inform…
-
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo kan mischien iemand mij helpen ik heb stronghold gedownload maar ik heb geen goeie crack kan iemand mij helpen Post Merge: oktober 07, 2009, 19:26:16 pm ja heb er al naar gezogd
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Resident Evil Revelations-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Resident Evil Revelations-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Resident_Evil_Revelations-FLT Releasedatum: 21 mei 2013 Retail Datum: 24 mei 2013 Bestandsnaam: flt-rer Bron: Stream Grootte: 7.85 GB Genre: Actie Critici: 95% Uitgegeven door: CAPCOM Ontwikkeld door: CAPCOM …
Laatste reactie door Duken, -
Assassins creed 2
door damn4- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Is er een crack die het mogelijk maakt om missies te spelen en zonder de white screen error. Alstublieft als u het weet zeg het dan.
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Reus-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Reus-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Reus-TiNYiSO Releasedatum: 22 juni 2013 Retail Datum: 22 juni 2013 Bestandsnaam: t-reus Bron: DVD Grootte: 513 MB Genre: Strategie, Indie, Simulation Critici: 7.4/10 Ontwikkeld door: Abbey Games Uitgegeven door: Abbey Games style=”color: #FF0000″> Update: Reus.incl.Update.2.RIP-Unleashed (NFO – Download) Omschrijving Reus, bestuur je machtige reuzen die u helpen de planeet vorm geven aan uw wil. U kunt b…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Assasin's creed. er staat steets plaats cdrom:S .. hoe gaat dat weg?? wie kan me effe helpen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoe kun je de snelheid van het downloaden van Wii spellen veranderen. Het duurt bij mij wel een dag.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Kan ik de map waarin de bestand install.exe inzit verwijderen? Dus de map waarin ik GTA SA heb gedownload van utorrent? En hoe ga ik online in SA? //modbreak: Je hebt twee topics lopen over hetzelfde spel. Ik hoef je niet te vertellen dat dat niet nodig is. Het andere topic is verwijderd. Ook jij mag wel eens op de kwaliteit van je berichten gaan letten, want ik zie vaak onnodige posts en posts zonder informatie erin of met nutteloze uitspraken.