Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo! Ik ben (nog) een volledige nitwit op psp gebied, maar heb het volgende probleem. Mijn zoontje heeft van zijn grote neef een al omgebouwde psp 2004 overgenomen. Er staan twee spelletjes op, maar dat vinden we natuurlijk niet genoeg. Wij downloaden regelmatig films van Spotnet en dat gaat allemaal prima. Het downloaden van een game daar, is ook geen probleem. Ik kan 'm als .iso of .cso op de psp zetten via een kabeltje, maar de nieuwe game gaf een foutmelding. "Deze game kan niet worden gestart (80020148). Intussen heb ik de game er afgegooid en er opnieuw opgezet (na 4 uren zoeken en surfen en uitzoeken wat er dan aan de hand is), maar nu gaat de psp op zwart…
Laatste reactie door newbie psp, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Tijdens het downloaden van fifa 2009 krijg ik na het downloaden van 4 Gb, nog 1,5 Gb te gaan, de melding dat ik te weinig ruimte op m'n harde schijf heb terwijl dit pertinent niet zo is. Op m'n harde schijf is nog 15 Gb. Wanneer ik het bestand naar m'n externe harde schijf download komt na 4 Gb dezelfde mededeling. Wie weet waar dit aan ligt? Bix
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Drox Operative v1.014-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Drox Operative v1.014-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Drox.Operative.v1.014-TE Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: Drox.Operative.v1.014-TE Bron: DVD Grootte: 159 MB Genre: Role-Playing Critici: 7.8/10 Uitgegeven door: Soldak Entertainment, Inc Ontwikkeld door: Soldak Entertainment, Inc Omschrijving Eeuwen geleden de Drox oordeelde de melkweg door hun machtige Operatives. Deze elite sterrenschip kapiteins werden opgeleid o…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy heb probleem met starten van spel geeft melding instaleer physx ageia met dat deze geinstaleert is wat kan ik doen?
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
als ik een ps2 game heb gedownload met welk programma zou ik het best branden?? en moet er daarvooreen chip in mijn playstation zitten??
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik was oblivion aan het installeren maar toen heb ik per ongeluk de pc afgesloten Ik kan hem nu niet spelen en niet unstalleren kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Snorfietsman, -
PS3 Kopen
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo mensen, Ik ga een PS3 kopen ik weet dat de ps4 over een jaar uitkomt maar toch ga ik voor de ps3. Ik was een beetje aan het rondkijken op internet en kwam bij deze site uit: Site Heeft iemand van jullie enige ervaring met deze site? De producten zijn wel heel goedkoop en daarom weet ik het niet zeker. Graag jullie ervaring en of mening erover. Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow] Ps. Ik weet niet zeker of ik hem hier goed gepost heb. Wil je hem anders even ergens anders heen verplaatsen zomby.
-
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een manier weet om Dungeon fighters USA te kunnen spelen in EUROPE ik hoop dat iemand me kan helpen. want er zit een beveiliging op op de site als ik het spel wil downloaden zegt ie only for canada en voor usa ik hoop dat iemand me hier uit kan helpen
Laatste reactie door Phairdy, -
- 8 reacties
- 1,5k weergaven
Ik gebruik Daemon om COD4 te spelen en dat lukt heel aardig want ik heb de game geinstalleerd. Echter kan ik geen 'single mode' spelen want dan begint ie wel te klagen over het feit dat er geen disc is... kan ik hier ook om heem met Daemon?
Wii update
door snookerjunkie- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hey, Ik heb een omgebouwde Wii (soft) maar ik heb een probleem bij sommige spellen dat die niet werken en dat er een error verschijnt. Ik ben helemaal geen kenner van software en dergelijke, maar na veel zoekwerk ben ik al iets wijzer geworden. Mijn Wii is omgebouwd met het programma Gator Beta 0.3 en de error is 001 en 002. Dat ik bepaalde software moet installeren weet ik ondertussen, maar hoe moet ik dit allemaal doen? Kan iemand mij daarin helpen? Zou het ook kunnen dat ik een update moet doen en hoe moet ik dit dan doen? grtzz Snookerjunkie
Laatste reactie door snookerjunkie, -
ik heb een vraagje he ik heb een omgebouwde wii met een exsterne schijf daar staan iso games op voor de wii maar zou er ook films mee af willen spellen schelt weer dvd is dit mogelijk en wat moet ik hebben dan
Laatste reactie door gekie1973, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, mijn broertje heeft call of duty mw 2 gekocht en nu had ik de vraag ofdat ik ergens een extra serial kan kopen zodat we dat kunnen spelen op 2 pc's? weet iemand waar ik dit kan kopen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi Allemaal Warhammer 40.000: Space Marine weet niet wat die orzak is maar dit spel start helemal niet weet imand wat dat kan zijn geen foutmelding helemaal niets Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo mijn lettertype bij sommige sites is heel klein dat het bijna onleesbaar is dit is bijv. ook op de site van thepiratebay. Het ligt niet aan het lettertype want dat staat gewoon normaal. Want het is ook niet op deze site(ook niet op deze) Gr. Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb mijn PS3 verplaatst naar mijn kamer toen had ik nog geluid en beeld, ik speelde FIFA tegen een vriend toen had ik ook nog geluid en beeld. Toen ik mijn PS terug opstartte had wel beeld maar geen geluid, ik heb eens alle kabels uitgetrokken en in geblazen maar het was nog altijd hetzelfde. Als ik hem uitschakel en terug opstart blijft het zo. Als ik op mijn WII speel heb ik wel geluid. Kan iemand mij helpen? Guilpje Post samenvoeging: juni 26, 2011, 23:54:22 Heb al gevonden. Heb SCART van WII gebruikt.
Laatste reactie door guilpje, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Als ik via Utorrent games download moet ik ze dan ook op cd branden? of hoeft dit niet persé? Zo ja, hoe installeer je de game dan meteen vanaf de computer, en hoe moet dat als je hem wil gaan branden (heb er namelijk helemaa geen verstand van ) Alvast bedankt voor je hulp!
Laatste reactie door marco1, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb PCM 2008 gedownload en de eerste keer spelen ging gewoon goed maar toen ik het voor de tweede keer wilde spelen en een etappe wilde opstarten kreeg ik eerst een wit scherm en daarna ging hij terug naar bureaublad. Weet iemand hoe dit komt? Groetjes Patrick
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Assasin's creed. er staat steets plaats cdrom:S .. hoe gaat dat weg?? wie kan me effe helpen?
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Heeft er iemand een goede link voor een makkelijke en snelle download van assassins creed voor de pc ?
Laatste reactie door superboy33, -
RTC3
door geertjuh94- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar nu heb ik alles gedaan, alleen er staat dat er geen cdrom inzit, maar mounten lukt niet met daemon tools, hoe moet ik verder?
Laatste reactie door Markey54, -
Kan ik de map waarin de bestand install.exe inzit verwijderen? Dus de map waarin ik GTA SA heb gedownload van utorrent? En hoe ga ik online in SA? //modbreak: Je hebt twee topics lopen over hetzelfde spel. Ik hoef je niet te vertellen dat dat niet nodig is. Het andere topic is verwijderd. Ook jij mag wel eens op de kwaliteit van je berichten gaan letten, want ik zie vaak onnodige posts en posts zonder informatie erin of met nutteloze uitspraken.
-
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een DSi van mijn neefje liggen, die graag wil internetten er op. Ik gisteren alle Wi-Fi instellingen ingesteld (duh ). Nu dacht ik, in de Nintendo Shop is het internet "kanaal" te verkrijgen. Helaas hebben we geen toegang tot die shop, vanwege de beroemde software update. Hij heeft een Acekard 2i Nu concreet: Hoe krijg ik met een Acekard 2i het internet/browser op de DSi zonder dat de spellen niet meer speelbaar zijn? Moet ik dus ook de kaart updaten, voor zover daar een update voor is? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Zombymario, -
Assassins creed 2
door damn4- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Is er een crack die het mogelijk maakt om missies te spelen en zonder de white screen error. Alstublieft als u het weet zeg het dan.
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ey. Ik heb een 7 day free trial van lotro gespeeld en nu wil ik de game gaan kopen. Ik heb nu 2 vragen over lotro. 1.Kan ik mijn trial account in een echt account veranderen?kan dat dan ook met een timecard of moet ik dan direct de hele game kopen? 2.Als ik van plan ben de game in de winkel te gaan kopen welke moet ik dan nemen voor de gewone basis zonder uitbreiding? Want er is mines of moria siege of mirkwood en shadows of angmar.. Welke moet ik dan kopen? Bedankt.
Laatste reactie door xxlbuk,