Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo ik heb een wii spel uit amerika gekocht maar na beginnen te hebben ingedruk wordt het scherm zwart en doet verder niks weet iemand wat hiervan de oorzaak is gr. Rene
Laatste reactie door Jeroen, -
jojo fashion game
door inkies7- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo Ik heb hier een trial van maar ik zoek nu een serial of crack. Kan iemand mij helpen??
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hoy heb probleem met starten van spel geeft melding instaleer physx ageia met dat deze geinstaleert is wat kan ik doen?
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo ik heb windows 7 ultimate deze heb ik van torrentz.com precracked. ik ben zeer tevreden erover heb alleen 1 probleem met spellen installeren ik krijg in het geval van fm 10 bijvoorbeeld de fout melding dat er essentielen bestandsdelen missen en kan niet eens de setup runnen.. ik heb het al geprobeerd in compabilliteit modus met windows xp sp2 iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door TomCollombon, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Heyy mensen, Ik wou graag weten of je een server kan maken met een gedownloade CSS. MVG Lajos.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
heey ik was net c&c3 tiberium wars aan 't spelen en toen kreeg ik een game crash (zie plaatje) weet iemand wat ik hieran kan doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Heeft iemand die voor mij (torrent) van demonoid mag ook (ik hoef niet online dus een online crack hoeft er ook niet bij) Ik hoor het wel. <Mart> :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik …
Laatste reactie door Majoow, -
Combat Arms
door Dark Legend- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hey... ik heb dus CA (free2play MMOFPS) gedownd en geinstalleerd en toen kreeg ik een error (errorcode 30022). dit betekend dat ik het spel niet kan spelen, omdat ik uit europa kom, maar een paar vrienden van me spelen het ook gewoon hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook kan spelen? Combat Arms Europa zou pas in october uitkomen ofzo en zolang wil ik niet w8en
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Als Ik een wedstrijd speel moet er normaal in het balkje onderaan het etappe profiel staan maar dit staat er niet bij mij.. Wie Kan mij helpen? Laurenszz http://i40.tinypic.com/j77t54.jpg
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
hallo mensen ik zoek een site waar je de boekjes van games kunt downloaden(jeweetwel die boekjes die binnenin het hoesje zitten als je een spel koopt :s)
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo mensen. Ik speelde laatst Top Spin 3 op een Xbox 360, en vond het een erg goed spel. Weten jullie een goed tennis spel voor de computer? Ik vind Virtua tennis niet zo heel goed, ook door die minigames enzo. graag jullie advies. mvg jamie
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
[table][th] Resident Evil Revelations-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Resident Evil Revelations-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Resident_Evil_Revelations-FLT Releasedatum: 21 mei 2013 Retail Datum: 24 mei 2013 Bestandsnaam: flt-rer Bron: Stream Grootte: 7.85 GB Genre: Actie Critici: 95% Uitgegeven door: CAPCOM Ontwikkeld door: CAPCOM …
Laatste reactie door Duken, -
Firmware van DS
door Bart'- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Waar kan ik zien op welke Firmware mn DS werkt? http://www.bigdennis.com/sdhc-card-micro-secure-digital-card-p-13791.html?language=nl Ik wil deze bestellen maar ik weet niet of de firmware overeenkomt.. Pls iemand help me!
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik zou graag een No CD-crack hebben van Battlefield 2. Want ik heb er een gedownload maar die blijkt niet te werken. bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb met azureus een torrent gedownload 'Need for speed undercover' Dan heb ik het uitgepakt met winrar. De installatie was vlot verlopen. Als ik de crack opende. Dan vroeg een registratie code in te vullen. Dat heb ik gedaan en dan zegt hij registraitcode niet juist, game afgesloten. Het is wel een 'exe' bestand. Als ik het dan opent komt er eerst een zwart scherm, zoals opdrachtpromt en dan die foutmelding. Dank u wel.
Laatste reactie door Robin, -
begin september krijg ik aion binnen. lijkt me een super vet spel maar wat moet je eigenlijk per maand betalen? dat is mijn vraag mvg. magicm14
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hey Ik ben van plan om m'n 360 te gaan ombouwen, ik wou dit eerst in één of andere shop doen, maar aan de Oost kant van België hebben ze bijna NIKS van deze shops. Dus wil ik hem proberen zelf om te bouwen, ik weet dat m'n garantie vervalt, etc.. Maar ik heb er 2 dus ja.. (1 gratis gekregen) Moest hij kapot gaan kan ik dus evengoed de andere gebruiken. Maar hoe gaat zo'n ombouwing? Ik moet de DVD drive van de 360 erUIT halen en in die van m'n pc stoppen, en dan een nieuwe driver installeren, toch? Is dit alles dat ik moet doen? Lijkt wel simpel.. Ik heb een BenQ driver (denk ik - heb gekeken op deze link). Moesten jullie een winkel ofzo weten liggen in …
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik heb deze torrent binnengehaald Age Of Empires 3 http://www.btmon.com/Games/PC/Age_Of_Empires_3_Incl_Expansion_and_CD_Keys.torrent.html maar weet nu niet wat ik precies moet doen kan iemand helpen a.u.b
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik had al 1 gevonden maar die deed het niet. wie weet waar ik er 1 kan vinden alvast bedankt
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik zoek de topic sims 3, voor hulp maar kan het nergens vinden, dus mijn berichtje staat ook hier onder.. Zal wel blond zijn ofzo
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Hoij mensen Ik heb een cd'rom van een vriendin van me gekregen waar de download van de sims 3 opstaat. Ik had al een x eerder een sims 3 download gekregen, alleen wilde deze niet verder dan het opstart scherm. Er stond dan dat ik de productcode in moest voeren, maar aangezien een gedownloade had, heb ik de code via crack > rld sims > en dan generate. Wanneer ik dezelfde code als bij de installatie invoerde, zei myn laptop harrie nog steeds dat de code niet geldig was! Misschien heeft een van jullie hier al antwoord op. Toen heb ik dus een nieuwe cd'rom gekregen. Deze installeerde ik en deze leek het wel te doen. Ik kon de sims opstarten zonder problemen dat ik een…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
Laatste reactie door k2711, -
Ps2 ombouwen
door 1234jantje- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoi, Ik wil graag mijn ps2 ombouwen en heb gezien dat dit bij verschillende bedrijven mogelijk is. Zelf heb ik Ps2flash op het oog (www.ps2flash.nl) echter zag ik ook een soort van speciale memory card waarmee de machine ook is omgebouwd. Iemand hier ervaring mee? Mvg, Jan
Laatste reactie door los-cuentos,