Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, ik heb dus Warcraft 3 gedownload en dat zijn 3 bestanden! 1 voor de crack serial en patch en de andere 2 voor de 2 spellen! ik heb allereerst beide geinstalleerd! toen probeerde ik te spelen! vroeg om cd! dus ik het iso bestand op cd gezet! vraagt ie er nog steeds om! wat kan ik het nu het beste doen om toch te kunnen spelen? Thnx RR
Laatste reactie door miran102, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik zit met een vraag, kan ik met mijn DS op het internet? ik heb een WII met internet-connectie maar met een WPA-code, maar met een DS heb je een WEP-code nodig en ik wil die net veranderen. alle hulp is welkom mvg, guilpje
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo,wie kan mij helpen met het volgende. ik heb dit spel gedownd en gemount,en dus ook geinstalleerd. maar bij setup.exe of als ik het wil spelen,zegt hij van:onjuiste cd/dvd en plaats juiste cd/dvd. wat moet ik doen. bij voorbaat dank. :(
Laatste reactie door Thijs, -
ik heb een vraagje he ik heb een omgebouwde wii met een exsterne schijf daar staan iso games op voor de wii maar zou er ook films mee af willen spellen schelt weer dvd is dit mogelijk en wat moet ik hebben dan
Laatste reactie door gekie1973, -
PS3 Kopen
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik ga een PS3 kopen ik weet dat de ps4 over een jaar uitkomt maar toch ga ik voor de ps3. Ik was een beetje aan het rondkijken op internet en kwam bij deze site uit: Site Heeft iemand van jullie enige ervaring met deze site? De producten zijn wel heel goedkoop en daarom weet ik het niet zeker. Graag jullie ervaring en of mening erover. Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow] Ps. Ik weet niet zeker of ik hem hier goed gepost heb. Wil je hem anders even ergens anders heen verplaatsen zomby.
-
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik was oblivion aan het installeren maar toen heb ik per ongeluk de pc afgesloten Ik kan hem nu niet spelen en niet unstalleren kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik had al 1 gevonden maar die deed het niet. wie weet waar ik er 1 kan vinden alvast bedankt
Laatste reactie door Schaapje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo I create my site about PS3 Jailbreak [mod]Link removed[/mod] I now create forums
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb mijn PS3 verplaatst naar mijn kamer toen had ik nog geluid en beeld, ik speelde FIFA tegen een vriend toen had ik ook nog geluid en beeld. Toen ik mijn PS terug opstartte had wel beeld maar geen geluid, ik heb eens alle kabels uitgetrokken en in geblazen maar het was nog altijd hetzelfde. Als ik hem uitschakel en terug opstart blijft het zo. Als ik op mijn WII speel heb ik wel geluid. Kan iemand mij helpen? Guilpje Post samenvoeging: juni 26, 2011, 23:54:22 Heb al gevonden. Heb SCART van WII gebruikt.
Laatste reactie door guilpje, -
Gaming toernooien
door mummy- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Dit is geen probleem, maar meer wat informatie die ik hier graag over wil hebben. Zelf game ik namelijk op de ps3 en dan vooral Fifa11 en Black ops. Nu zag ik op internet dat bijvoorbeeld het NK gaming was begonnen. Zelf heb ik altijd voor de fun gegamed, maar zonder op te scheppen kan ik zeggen dat ik met name in Black ops behoorlijk goed ben. Als ik black ops online doe, eindig ik bijna altijd als beste van mijn team. Nu lijkt het mij wel leuk om een keer met een toernooi mee te doen, toevallig zag ik nu dat het NK bezig was en snap natuurlijk wel dat ik niet meteen daar aan mee kan doen, maar het lijkt me wel leuk om een keer ergens aan een toernooi mee te doen. Ver…
Laatste reactie door mummy, -
Kan ik de map waarin de bestand install.exe inzit verwijderen? Dus de map waarin ik GTA SA heb gedownload van utorrent? En hoe ga ik online in SA? //modbreak: Je hebt twee topics lopen over hetzelfde spel. Ik hoef je niet te vertellen dat dat niet nodig is. Het andere topic is verwijderd. Ook jij mag wel eens op de kwaliteit van je berichten gaan letten, want ik zie vaak onnodige posts en posts zonder informatie erin of met nutteloze uitspraken.
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Drox Operative v1.014-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Drox Operative v1.014-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Drox.Operative.v1.014-TE Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: Drox.Operative.v1.014-TE Bron: DVD Grootte: 159 MB Genre: Role-Playing Critici: 7.8/10 Uitgegeven door: Soldak Entertainment, Inc Ontwikkeld door: Soldak Entertainment, Inc Omschrijving Eeuwen geleden de Drox oordeelde de melkweg door hun machtige Operatives. Deze elite sterrenschip kapiteins werden opgeleid o…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Leden Ik heb een dstt kaartje maar hij loopt steeds vast heb hem al geformateerd en heel af en toe doet hij het wel krijg ik steeds deze melding warning health and safety before playing read the health and safety precautions booklet for important information about health and safety to get an extra copyfor your region go online at www.nintendo.com/healthsafety/ Wie weet de oplossing met de orginele spellen doet hij het wel wie weet de oplossing groetjes Sarika
-
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy heb probleem met starten van spel geeft melding instaleer physx ageia met dat deze geinstaleert is wat kan ik doen?
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb PCM 2008 gedownload en de eerste keer spelen ging gewoon goed maar toen ik het voor de tweede keer wilde spelen en een etappe wilde opstarten kreeg ik eerst een wit scherm en daarna ging hij terug naar bureaublad. Weet iemand hoe dit komt? Groetjes Patrick
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heyy mensen, Ik wou graag weten of je een server kan maken met een gedownloade CSS. MVG Lajos.
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een manier weet om Dungeon fighters USA te kunnen spelen in EUROPE ik hoop dat iemand me kan helpen. want er zit een beveiliging op op de site als ik het spel wil downloaden zegt ie only for canada en voor usa ik hoop dat iemand me hier uit kan helpen
Laatste reactie door Phairdy, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Assasin's creed. er staat steets plaats cdrom:S .. hoe gaat dat weg?? wie kan me effe helpen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ey. Ik heb een 7 day free trial van lotro gespeeld en nu wil ik de game gaan kopen. Ik heb nu 2 vragen over lotro. 1.Kan ik mijn trial account in een echt account veranderen?kan dat dan ook met een timecard of moet ik dan direct de hele game kopen? 2.Als ik van plan ben de game in de winkel te gaan kopen welke moet ik dan nemen voor de gewone basis zonder uitbreiding? Want er is mines of moria siege of mirkwood en shadows of angmar.. Welke moet ik dan kopen? Bedankt.
Laatste reactie door xxlbuk, -
CoD WaW LAN
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb pas CoD 5: World at war gedownload voor de pc(deze: [modbreak=cancan] Het linken naar illegaal content is niet toegestaan op DukeN.nl. Zie de huisregels.[/modbreak] Hij doet het goed, maar als ik een online account aan wil maken doet hij het niet, hij geeft steeds aan dat je om online te spelen een acc aan moet maken, dan geef ik een naam op, en dan vraagt hij hetzelfde weer, en dat gaat maar door. Is er een manier om een acc aan te maken, en is het account nodig om een LAN party te hosten? bvd Niels
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Mijn zoon heeft nu een ds lite met micro sd kaart. Ik wil nu voor hem de DSI XL kopen. Moet ik dan weer een nieuw sd kaartje kopen? of kan dit kaartje er ook in? Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb en welke firmware ik er voor nodig heb? Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
RTC3
door geertjuh94- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar nu heb ik alles gedaan, alleen er staat dat er geen cdrom inzit, maar mounten lukt niet met daemon tools, hoe moet ik verder?
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik en mijn vrienden spelen graag Halo Combat Evolved. Vroeger kon ik spelen maar nu niet meer, ik heb verschillende iso's gedownload maar ik krijg steeds dit : (Er staat wel iets van istallation complete.) Ik en een vriend hebben dezelfde iso gedownload en hij kan het spelen maar ik niet.
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik was laatst een potje call of duty aan het doen op mijn playstation 3, toen er een hacker in de game kwam, hij heeft bij mij alle uitdagingen voltooid en hij heeft me 10 prestige level 70 gemaakt. Dus nu heb ik het spel zeg maar "uitgespeeld". Weet iemand hoe ik mijn level en challenge's kan reseten? Alvast bedankt,
Laatste reactie door Marciej123, -
Wii update
door snookerjunkie- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hey, Ik heb een omgebouwde Wii (soft) maar ik heb een probleem bij sommige spellen dat die niet werken en dat er een error verschijnt. Ik ben helemaal geen kenner van software en dergelijke, maar na veel zoekwerk ben ik al iets wijzer geworden. Mijn Wii is omgebouwd met het programma Gator Beta 0.3 en de error is 001 en 002. Dat ik bepaalde software moet installeren weet ik ondertussen, maar hoe moet ik dit allemaal doen? Kan iemand mij daarin helpen? Zou het ook kunnen dat ik een update moet doen en hoe moet ik dit dan doen? grtzz Snookerjunkie
Laatste reactie door snookerjunkie,
