Spring naar bijdragen

warrock sluit af!!!!


Dark Legend

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hey, ik weet niet of er hier mensen zijn met ervaing met warrock, maar ik probeerde gister na maanden weer eens warrock te spelen... eerst allemaal patches en kwam oppeens dat venstertje van hackshield (wat me virusscanner als virus zag). ik ik aangeklikt dat virussysteem zich er niks van moet aantrekken en warrock starte dus op... toen ik inlogde en wilde kiezen uit close quarters, urban ops of battle group sloot het spel zich spontaan af :'( >:(. ik dus het spel opnieuw gedownd maar dit werkt ook niet... als ik de virusscanner er nog bij uit zet help het ook niet... :s weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?? :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...