Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
stand by
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik had vandaag me pc een uurtje op stand by gezet. maar toen ik daarna ging gamen begon me spel opeens te stotteren terwijl ik het normaal zonder problemen kan spelen :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
ben het spel star wars republic commando aan het doen bij F drukken reageert niet F knop is vooe use/activate/pickup
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo mensen, ik heb swbfII gedownload, gemount & geïnstalleerd. Als ik hem ga spelen krijg ik eerst gwn menu. dan staat er start game. dus klik ik daarop & dan krijg ik deze foutmelding: Please remove disk from current cd/dvd drive en insert the original ''battlefrontII'' disk in drive E:. iemand enig idee? oh Ik weet het ik ben supernoob maar wat is een crack? plzzzzz ik wil het spel supergraag spelen...
Laatste reactie door Die Durr, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Als ik het spel opstart dan kom ik weer terug bij me bureau blad als ik loading zie wat moet ik doen?
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb star wars knight of the old republic gedownload en als ik hem run: Geeft die een berichtje dat er een fout is opgetreden (Niet/wel verzenden) Ik had daarvoor weer het zelfde probleem weet iemand hoe ik dat kan fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
is er in star wars the old republic single player of moet je maandelijks betalen of is het gratis kan je deze beantwoorden dank u als u kan helpen
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 12 reacties
- 7.2k weergaven
Informatie over StarCraft II: Wings of Liberty (PC) Releasedatum: 27 juli 2010 Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Genres: Strategie en Management Bevat: Singleplayer, Multiplayer en Online Minimale systeemeisen: Windows XP, processor: Pentium IV van 2.60 GHz, 1 GB RAM, Videokaart met 128 MB geheugen, 12.00 GB vrije hardeschijfruimte StarCraft II is het vervolg op het populaire real-time strategy computerspel StarCraft van Blizzard Entertainment. Het werd op 19 mei 2007 aangekondigd op de Blizzard Worldwide Invitational in Seoel, Zuid-Korea. StarCraft II is ontwikkeld voor Windows XP, Windows Vista, Windows 7 en…
Laatste reactie door Stan., -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Stardew Valley biedt een enorme rijkdom aan content, en met de uitbreiding Stardew Valley Expanded wordt deze ervaring nog verder uitgebreid met uren aan nieuwe mogelijkheden. Aanvankelijk lijkt Stardew Valley een bescheiden indiegame waarin je een boerderij beheert: graan oogsten en koeien melken. Achter deze schijnbare eenvoud schuilt echter een diepgaande gameplay die veel meer omvat. De charme van Stardew Valley ligt in de diversiteit van de spelersbasis. Van hardcore gamers die hun boerderij efficiënt willen runnen tot beginnende spelers die genieten van de sfeervolle wereld, de game heeft voor ieder wat wils. Na bijna tien jaar blijft de game, ondanks zijn nost…
Laatste reactie door William, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] StarDrive-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Stardrive-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Stardrive-FLT Releasedatum: 26 april 2013 Retail Datum: 26 april 2013 Bestandsnaam: flt-stdr Bron: Scene Grootte: 1,10 GB Genre: Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Iceberg Interactive Ontwikkeld door: Zero Sum Games Omschrijving Stardrive zet een nieuwe benchmark voor de ’4 X Space Strategy ‘genre. Beginnend met een planeet en een klein aantal van de ruimte-waardige schepen, moet je voren te wagen…
Laatste reactie door Nieuws, -
Starforce
door kevinho1444- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb last van dat irritante starforce, weet iemand er iets tegen?
Laatste reactie door kevinho1444, -
Starforce Nightmare
door Gast gidius- 3 reacties
- 4.1k weergaven
Hoi jongens ben ik weer En alweer een stomme rot probleem Kep laatst POP two thrones gedownload en er stond in de infe dat ik me cd drive kabels eruit moesten, dus d8 ik dat kan vast wel anders. Ik begon te zoeken op tools voor starforce en kwam uiteindelijkterecht bij starforce nightmare. Starte het tooltje en klikte op ch1. en opeens kreeg ik een blauw scherm met wat tekst te zien en moest ik reboote. deed ik dat wou me pc niet zo snel als normaal opstarte duurde een hele tijd tot die windows laadde.... en nu nog steeds. iemand een oplossing?
-
start menu
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
soms als ik aan het gamen ben druk ik op dat knopje dat het start menu komt en dan verdwijnt me spel en zie je het bureaublad. is er een manier om er voor te zorgen dat als je aan het gamen ben en je drukt op dat knopje van start menu dat er dan niks gebeurt ???
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hoi ik wou weten of ik product key kan wijzigen? ik ga namelijk een cs key van iemand kopen voor 5je en ik wil weten of je de key kan wijzigen
Laatste reactie door Wesley, -
- 9 reacties
- 2k weergaven
yu ik heb iets gevonden dat je steam kan hacken dan zie je alle games die je kunt kopen maar dan kun je die gewoon dowloaden ik heb er team fortress 2 gedownload en kan het gwn online spelen op alle normale servers maar er zijn meer dan 50 games en goeie volg gewoon de stapen in het word doc. readme first http://b5f160c8.linkbucks.com het is geweldig en je download een heel spel maar op een halfuur
Laatste reactie door marcelvn, -
- 10 reacties
- 2.3k weergaven
Linkje: http://store.steampowered.com/ Genoeg games voor een prikkie! just sayin'
Laatste reactie door Freddytje, -
Steam loopt vast bij 26% bij de update
door Gast IceCube- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Iemand een oplossing? Geklooi met de firewall werkt niet reinstaleren werkt niet opnieuw opstarten werkt niet fixwareout(filetje dat alle progammas die steam kunnen blokeren sluit) werkt niet (ondersteunt vista niet) IceCube
-
Steam questpasses
door Pctje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ewa, Ik heb een questpass voor counterstrike source, en 1 voor day of defeat source. Zeg maar welke je wilt vergeet niet om dan ook je steam naar erbij te zetten dat ik je kan toesturen. De 1e 2 krijgen em. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 15 reacties
- 2.2k weergaven
Ik ben nu al 3 dagen aan het hamsteren op steam om de summer sale games maar nergens hier op duken zie ik topics waar mensen er over praten dus voor de mensen die het nog niet weten. Elke dag tot 10 juli heeft steam enkele games Fiks afgeprijsd + deze 10 dagen krijg je korting op bijna alle games. Korting tot 10 juli: Alle ubisoft games : 25% korting Alle bethesda games: 25% korting Alle THQ games : 25-33% korting Alle Activision games: 25-33% korting Alle Eidos games : 33% korting Alle Valve games : 33% korting Alle Rockstar games : 33% korting Alle Sega games : 33% korting Alle 2K games : 33% korting Voor alle kortingen v…
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 3.4k weergaven
De steam Summersale 2012 is beginnen tot 22 juli hebben ze dagelijks geweldige aanbiedingen. De dagaanbiedingen en pakket aanbiedingen zijn te zien op http://store.steampowered.com/ Mocht je een bepaald spel willen kopen omdat het in de aanbieding is, wacht dan met de aankoop. De kans is er dat-ie als Daily Deal langskomt en dus nog meer korting heeft! Mocht dit niet het geval zijn dan kan je hem alsnog op de laatste dag van de sale kopen. Geduld kan euro's schelen! Community Choice Deal Dit jaar is er de Community choice deal; deze deal betekend dat er elke 8 uur een nieuwe speciale deal komt die door de community bepaald wordt. M.a.w. wij kunnen invloed hebben op w…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 44 reacties
- 8.7k weergaven
Steam: Feestdagen uitverkoop! Tot met 1 januari kans op gratis games en kortingen. Naast "De Grote Geschenkenstapel zijn er ook elke dag tot 1 januari fixe kortingen op verschillende spellen! Kans op gratis games! Elke dag is het nu mogelijk om gratis games of gratis vouchers te winnen, hiervoor moet je opdrachten voltooien. Elke dag komen er 6 nieuwe opdrachten die je kan doen voor prijzen minstens 1 van die opdrachten is dagelijks gratis te voltooien! Onder aan dit topic zie je elke dag de betreffende opdrachten en de manier waarop je dit kan voltooien! Kortingen! Naast de kans om elke dag gratis games te winnen zijn er ook elke dag fixe kortingen op …
Laatste reactie door ActionWaction, -
steamunlocked
door Bril- 3 reacties
- 30.3k weergaven
Heeft iemand van jullie ervaring met steamunlocked? Hiermee kan je games gratis downloaden op je computer. het is Steam maar dan zonder het kopen van de spellen. https://steamunlocked.net/ De site staat vol met games maar niet de nieuwste. Halo invite of gta 5 staan er wel op als directe download vanuit die clinet. Op de site staan al deze games: https://steamunlocked.net/all-games-2/ bijna to good to be true. voordat ik ga beginnen wie weet meeeeer?
Laatste reactie door Bril, -
Stimulus map packs
door mummy- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb op de PS3 de stimulus map packs gedownload, maar ik heb de vraag of je deze ook af en toe uit kan zetten. Ik vind het namelijk mooie maps, maar als ik nu een andere game mode dan de stimulus doe, krijg ik nog steeds vaak de nieuwe maps. Ik wil ook de orginele MW2 maps veel blijven spelen, dus dan zou ik dat graag uit willen zetten en als ik dan zin heb in de nieuwe maps, zet ik het wel weer aan en doe ik de stimulus game mode. Is dit mogelijk?
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
hey, ik ben al een tijdje op zoek naar de goede crack van stranglehold.... ik ben veel cracks tegen gekomen maar nog geen een ervan was goed :buck:... kan iemand mij plz aan een goede crack helpen...?? alvast bedankt..
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey allemaal, Ik heb zojuist een oud spel uit de doos (lees: download map getrokken) genaamd Strategic Command 2: Blitzkrieg. Na het installeren van patch 1.08 begint ie nu te miepen over een license, iets waar ik op tegen ben op financiele redenen Iemand toevallig een crack hiervoor? Tis een redelijk onbekend spel dus kon nog weleens een zoektocht worden :-\ Ciao a tutti, Senc
Laatste reactie door SencilaDeux,