Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 8 reacties
- 3,4k weergaven
Hey ik heb net de sims2 apartements leven gedownload utgepakt en hij vroeg om de code bij het installeren en krijg de code nergens
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
hoe te downloaden met torrent? kijk;; ik kan geen spellen downloaden met torrent. als je op torrent zit en je zoekt naar sims3 download kan hij die vinden. maar als je dan klikt op'; ''download deze torrent'' is ie binnen 5 sec klaar en kan ik verder neits met het bestand? ik kan het ook niet openen met winRAR hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Robin, -
sims3
door renate20608- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb nu sims3 op mijn pc gedownload, maar kan ik ook de uitbreidingspakketten downloaden ofniet? en zo ja, hoe moet ik dat dan doen met installeren aangezien ik hem illegaal heb?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 4,2k weergaven
hello iedereen, ik heb een probleem: ik heb net de sims3 wereldavonturen gekocht en ik heb het geïnstaleerd maar als,ik op het start scherm klik komt er dit :''Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten voor meer details bekijk het logboek'' :-\ ik heb al meerdere keern het spel opnieuw geïnstaleerd maar er komt telkens dat weer Wat moet ik nu doen? Wil iemand mij helpen a u b? ;D
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb de sims3 en de sims3 wereldavonturen gedownload en geïnstalleerd. Nu wil ik dus de sims 3 wereldavonturen gaan spelen en ik klik zodat hij gaat opstarten. In het begin gaat alles goed, ik krijg het filmpje te zien etc. Dan moet ik kiezen met welke buurt ik wil spelen. Ik klik dan op Sunset Valley. Dan laadt hij een heel klein stukje van die buurt, en dan sluit hij zich zelf af. Weet er iemand waar dit door kan komen?
Laatste reactie door Robbert, -
we hebben een memor kaart in de playstation2 zitten en singstar doet het niet (andere wel) het volgende heb ik gedaan:uitpakken,iso maken, iso gepatcht met memento, gebrand met imageburn laagste snelheid (4X) op een dvd-r. Wat gaat er fout?
Laatste reactie door leeloo, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
- 3 reacties
- 984 weergaven
Hallo! Ik heb een vraag: Ik heb mijn ps2 omgebouwd met een memor32 chip. Dit werkt want ik heb al een aantal spellen gedownload en werkend gekregen. (vind ik al een hele prestatie). Nu het volgende; mijn dochter wil dolgraag singstar studio 100. Singstar Disney heb ik al werkend gekregen maar studio 100 dus niet terwijl ik hetzelde doe; downloaden, openen met winrar, image branden op lage snelheid met Imgburn op een DVD -r. Het spel blijft hangen op de mededeling; spel wordt geladen. Hebben jullie een tip??? Alvast bedankt.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Haay haay.[move] ;D[/move] Wij willen Singstar kopen voor op de PS3. Ze zeggen dat je meer dan 300 songs kunt downloaden in de Singstore. Maar ik ken Sony en mijn vraag is of dat je, net als bij Little big Planet, voor datsoort dingen moet betalen. Ik vraag dit omdat er op de game zelf maar 30 nummers staan en ik de meeste dnek ik niet zo leuk vind. Alvast bedankt. SilverScribbler
Laatste reactie door SilverScribbler, -
- 10 reacties
- 35,9k weergaven
Hi, Weet iemand een goede site waar NZB's staan voor Nintendo Switch games ? Thanks, Canonball
Laatste reactie door Moonreine, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoi, bestaat er een site waarop ik ps2 iso's kan downloaden? en dan niet een torrent-site
Laatste reactie door happyboy, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hoi allemaal weet iemand ook paar goeie site's waar je xbox360 spellen kunt downloaden ? ik heb zelf veel spellen van www.twilightnzb.com gehaald mischien heeft iemand er wat aan ...
Laatste reactie door boekema, -
Sites om No-CD/DVD Cracks te downloaden?
door Gast pax- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Kent iemand nog andere sites om No-CD/DVD Cracks te downloaden, naast \'MegaGames\' en \'GameCopyWorld\' ? Die 6-in-1-searcher van coolieguy kon de No-CD/DVD Crack voor \'World War 2 Sniper: Call to Victory\' niet vinden net als bovengenoemde sites... Alvast bedankt! :whistle:
-
- 0 reacties
- 3,4k weergaven
[table][th] Skullgirls-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Skullgirls-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Skullgirls-SKIDROW Releasedatum: 22.08.13 Retail Datum: 22.08.13 Bestandsnaam: sr-Skullgirls Bron: DVD Grootte: 1 GB Genre: Vechten Critici: N / A Uitgegeven door: Autumn Games Ontwikkeld door: Reverge Labs, Lab Zero Games Omschrijving ligt in de Canopy Koninkrijk, Skullgirls vertelt het verhaal van acht vrouwelijke krijgers als ze vechten om een wens-toekenning artefact bekend als de “Skull Hea…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo iedereen, ik heb een poosje geleden Skyrim gedownload en het werkt prima Nu heb ik de 3 DLC's gedownload en nu crasht het spel na het Bethesda logo. als ik ze uitzet doet hij het weer. Op internet stond dat ik met Nexus mod manager de Load order moest veranderen, dit heb ik geprobeerd maar in de skyrim launcher staan ze nog op verkeerde volgorde. Ook mis ik het bestand Update.esm. Dawnguard en Dragonborn hebben dit bestand nodig? Wat kan ik hieraan doen? alvast bedankt groetjes,saskia
Laatste reactie door saskiat, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb geprobeerd skyrim dawnguard te spelen op de pc, ik heb gewoon skyrim gedownload en in mijn skyrim map gezet, alleen als ik nu skyrim opstart en met een guard praat komt er helemaal geen quest. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Ik heb ook al een andere versie geprobeerd en die werkte ook niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
Slaapstand in Windows ME
door Gast milan987987- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Geachte helpers, Laatst las ik in het blad Computer idee del 6 van 06 hoe je Windows XP in slaapstand moest zetten het stond alleen voor XP beschreven (hier baal ik van er wordt bijna niet meer rekening gehouden met Lagere Windows dan XP) Maar nu probeerde ik het in W ME maar dat lukte niet weet iemand hoe je Windows Me in slaapstand erbij kan instellen . IK zou heel blij zijn als het in ME ook kan! (mijn pa heeft ook Windows ME maar daar staat Slaapstand al bij ingesteld) mvg, Jel,mobelmo
-
Slecht beeld FIFA 10
door sep- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, als de spelers bij fifa 10 in de spelerstunnel staan is het beeld gewoon prima, maar zodra ze op het veld(aftrappen) is het beeld slecht. Terwijl ik denk ik toch een goede PC heb: Vista 2.0 geheugen(RAM) Processor: Pentium® Duel-Core CPU E5300 @ 2.60Ghz 2.60 Ghz Harde schijf: 282 gb Ik denk dat het aan de video kaart moet liggen, maar ik kan nergens informatie vinden over mijn video kaart. Wie denkt het te weten?
Laatste reactie door Tom, -
- 12 reacties
- 3,7k weergaven
Gister is dus eindelijk de crack uitgekomen voor sleeping dogs, ik het spel geinstalleerd de crack en nog een 1.4 update gedaan. maar zodra ik het spel opstart sluit het spel direct af. wat kan het probleem zijn?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo ik probeer al een poosje het spel slender: elementary te downloaden. hij is nu geinstalleerd en doet het, maar als ik een paar minuten speel valt mijn hele computer uit, echt BOEM! zwart scherm. dit is niet goed voor mijn computer denk ik, ik heb het spel er nu vanaf gehaald, maar weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Slide Card PS 2 Werkt niet??? Oproep aan de computer freaks en geeks Allereerst, ik weet niet of ik op de juiste pagina zit voor dit onderwerp.. Zo niet sorry.. Laat het mij dan even weten.. Dan plaats ik het alsnog op de juiste pagina.. Hallo, Wie kan mij helpen?? Ik heb een slide card gemaakt voor de ps2 van een oude creditcard.. Deze werkt gewoon zoals deze zou moeten... Zodra ik m lock op t witte klipje kan ik het PS2 laadje met gemak openen en ook weer sluiten... Ik heb een PS2 MDF file gebrand op een DVD of CD rw , op het moment dat ik de originele cd wissel voor de gebrande versie pakt de PS2 de game helaas niet... Mijn standaard scherm wordt …
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 29 Oktober Multiplayer elementen:Xbox (4) / Ps3:(6) Platform: Xbox360/PS3 Ontwikkelaar:Yuke's Media Creations Uitgever: THQ verhaallijn: Met wereldwijd meer dan 50 miljoen stuks, keert de bejubelde WWE simulatie ervaring dit jaar terug met nog meer creatieve vrijheid voor de speler in het creëren van hun eigen verhaal binnen de WWE. WWE Smackdown vs. Raw 2011 zal de speler meer dan ooit de mogelijkheid geven om hun gameplay ervaringen zelf vorm te geven in een dynamische en voortdurend veranderende WWE. De gameplay scenario's zullen veranderen op ba…
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Snel downloaden
door ultra- 15 reacties
- 3k weergaven
Ik wil rainbow six vegas snel downloaden hoe kan je het dan het snelst downloaden?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoe kun je de snelheid van het downloaden van Wii spellen veranderen. Het duurt bij mij wel een dag.
Laatste reactie door kaasbroodje,