Jump to content
Canonball

Site om Nintendo Switch Games te downloaden via nzb

Recommended Posts

7 uur geleden zei jan12345:

Citaat

DE REGISTRATIES ZIJN GESLOTEN! VOOR NU IS HET NIET MEER MOGELIJK TE REGISTREREN! 

Heeft niet zoveel nut als de registratie dicht is.

is er ergens een degelijke uitleg, hoe ik gedownloade games kan spelen op de nintendo switch?

23 uur geleden zei Patton:

is er ergens een degelijke uitleg, hoe ik gedownloade games kan spelen op de nintendo switch?

Als ze net als gedownloade originele spellen op je SD-kaart staan zal dat niet anders zijn dan op de manier die beschreven is in de originele handleiding, maar misschien is er een lid die daar meer zekerheid in kan verschaffen. Ik lees wel op het Internet dat er risico's kleven aan het spelen van illegale spellen omdat Nintendo kan checken of een game(cartridge) het juiste certificaat heeft of niet. Zo kan worden voorkomen dat games met het internet verbonden kunnen worden en kunnen consoles zelf verbannen worden van het Nintendo-netwerk.

Er is op Tweakers.net wel een zeer uitgebreide Nintendo Switch Preview die je kan vinden onder deze link en een complete omschrijving over de ombouw van de Nintendo Switch is te lezen onder deze link

Je hebt dan Homebrew software nodig als atmosphere. Installatie handleiding:

Atmosphère 0.8.8 is vanaf nu beschikbaar en voorzien van ondersteuning voor firmware 8.0.0. Het Custom Firmware voor Fusée Gelée kwetsbare Switch consoles heeft volgens de changelog ook enkele bugfixes en verbeteringen aan boord:

Ondersteuning voor firmware 8.0.0

Custom exception handlers zijn toegevoegd aan de stratosphere modules.

Wanneer er zich een crash voordoet in een atmosphere core module zal doormiddel van een reboot informatie (log) naar de SD kaart worden geschreven.

Een bug waardoor de onderhoudsmodus (fw 7.0.0+) niet kon worden geactiveerd is opgelost.

Omdat de sigpatches voor Firmware 8.0.0 nog niet beschikbaar zijn zal je nog geen NSP bestanden kunnen spelen. Je wacht tot best op een update van je homebrew applicatie(s) alvorens je firmware 8.0.0 installeert op je hackbare console.

Downloaden en informatie hier

https://github.com/Atmosphere-NX/Atmosphere

Deze is handig om bij het topic te plaatsen. Overzicht van Nintendo switch rom formaten

Overi

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Moonreine
      Dag
      Ik heb een switch in 8.0.1 al gekraakt met een RCM loader one alles werkt prima
      Ik heb een 128g micro SD die vol is, ik wou dat ik een nieuwe SD-kaart had om andere spellen te plaatsen.
      Welke procedure moet ik volgen om een nieuwe SD-kaart te maken?
      Bedankt voor je hulp
    • By Duken
      Altijd handig om een overzicht te hebben van Nintendo switch download formats welke gebruikt kunnen worden. Deze bestanden zijn nodig om een switch met Homebrew software games te spelen na het downloaden van de spellen.

XCI bestand: staat voor een dump van een spelcassette. Bevat pictogrammen, metadata en een schakelspel. Bevat soms ook updates voor het spel. Gebruikt voor: Dumps of Gamecards waarvan u de eigenaar bent.
      NSP bestand: bevat alle bestanden en gegevens die nodig zijn om pictogrammen, een titel en een game weer te geven. Gebruikt voor: Dumps van SD- en NAND-spellen, Updates
      NCA bestand: een onbewerkt formaat dat een groot aantal dingen kan bevatten (het meest vergelijkbaar met een ZIP-bestand op uw computer) Gebruikt voor: systeemarchieven
      Gedeconstrueerd Rom-adresboek: een NCA die is uitgebreid tot de bijbehorende onderdelen. Gebruikt voor: ontwikkelaars en hoofdgebruikers met meer geavanceerde toepassingen
      NSO / NRO Homebrew bestand: coole en nette applicaties die onofficieel zijn gemaakt door leden van de community
      In het kort: gebruik XCI's voor gamecards van je eigen export, NSP bestanden voor downloads.
      Zoals Pokémon.nsp Google doet de rest.
    • By Duken
      Voor de Nintendo Switch staat weer een nieuwe topper op de agenda. Gamers kunnen straks aan de slag met het spel Super Smash Bros. Ultimate. Ik schrijf straks, maar eigenlijk is het mogelijk om nu al de game te downloaden. Het spel is namelijk online uitgelekt, ruim twee weken voor de daadwerkelijke release.
      Onder meer via Motherboard kwam een exploit aan het licht. Op het wereldwijde web zijn diverse bestanden gerelateerd aan Super Smash Bros. Ultimate te vinden. In principe is het mogelijk om de exploit te downloaden, maar dit is niet geheel zonder risico. Aangezien het om illegale bestanden gaat, is de kans aanwezig dat er bijvoorbeeld malware tussenzit.
      Super Smash Bros. Ultimate voor de Nintendo Switch verschijnt officieel op 7 december. Via YouTube zijn al tal van video’s van de game te kijken, opgenomen met een gekraakte versie van het spel. Natuurlijk zijn er ook officiële beelden van journalisten beschikbaar. Het spel wordt omschreven als één van de grootste Nintendo Switch-games tot op heden.

Toon volledig nieuwsbericht
  • Create New...