Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.271 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Weet iemand hoe ik sneller kan downloaden met uTorrent?? Heeft het iets met mijn port te maken ofzo?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 13 reacties
- 5,5k weergaven
[table] [th] Sniper Elite V2 [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.rebellion.co.uk/[/td2] http://sniperelitev2.com/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table] De game moet een ultra-realistische sniper-game worden, volgens de makers. De spelers moeten tactisch te werk gaan om hun doel te kunnen bereiken. Weinig is bekend over het verhaal van de aankomende titel, alleen dat het een vervolg is op de cult-titel Sniper Elite die uitkwam in 2005. Sniper Elite V2 heeft een release ergens in het voorjaar van 2012 voor de PS3, Xbox360 en PC. Hier een korte uitleg…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 9 reacties
- 2,8k weergaven
[table] [th] Sniper Ghost Warrior 2 [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://city-interactive.com/en/Games/Sniper-Ghost-Warrior-2[/td2] http://www.sniperghostwarrior.com/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]In tegenstelling tot zijn voorganger draait Sniper: Ghost Warrior 2 helemaal om het sniperen. Je kunt de machinegeweren van dode tegenstanders niet langer oppakken om de rest van de missie als een Rambo uit te spelen. Je uitrusting bestaat uit een sluipschuttersgeweer, pistool en mes. Verknal je een schot, dan is het verstandig om je terug te trekken of j…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 35 reacties
- 14,1k weergaven
Naam: Sniper Ghost Warrior Release Date: 24 juni Uitgever: City Interactive Platform: PC en XBOX 360 heeft Singleplayer, Multiplayer (16 spelers) en Online (16 spelers) Systeemeisen: Onbekend In Sniper Ghost Warrior moet je als stealth sniper allerlei missies uitvoeren. Demo is al te downloaden (ook op FTD). Het spel draait op de Chrome Engine 4. Ik heb de demo gespeeld, en vond het erg leuk. Soms heb je bij head-shots en double kills ook een bullet cam. Gameplay Trailer: PC demo gameplay: Ik ga hem zeker kopen/downloaden.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
bij updaten van wii softmod 4.3 krijg ik bij gebruik van oude neo gamma loader steeds foutmelding 1249 . iemand een idee wat dit betekent en al een oplossing?
Laatste reactie door Nigeltjuhh, -
softmod wii
door daltoni25- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo , Heb van een vriend een wii vers.3.2 gesoftmod en enkele iso bestanden gebrand op dvd , waar ik geen enkel probleem mee heb . Maar nu heb met een paar spelletjes , het probleem dat hij bij het opstarten , een groen scherm verschijnt en terug opstart naar het wii menu . wat zou de oorzaak daar kunnen van zijn , hoe kan ik dit oplossen . Alvast bedankt. groeten , daltoni
Laatste reactie door daltoni25, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb net een harde schijf gekocht en een sd kaart, een vriend van mij wil er spellen voor mij opzetten, en de wii ook voor mij aanpassen. maar als hij spellen op de schijf zet via zijn pc(windows) kan ik er dan gewoon nog later zelf spellen bijzetten via mijn apple?ben zelf helemaal niet zo slim met computers. dus kan misschien een stomme vraag zijn.alvast bedankt . eigenlijk wil ik het zelf proberen op mijn apple,maar weet niet of ik de standaart programma's kan gebruiken. zoals ik al zei:ik heb echt geen verstand van computers. ik hoop dat iemand mij kan helpen. bedankt vast
Laatste reactie door chriscorona, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo , ik heb men Wii gesoftmod , nu start ik neogamma op steek ik men gebrande wii game er in , die ik gebrand heb met Imgburn , en nu zegt neogamma DVD ERROR (1053) , Weet iemand het probleem ?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 8,6k weergaven
Hoi!!! heeft iemand cheats voor Soldier Front??? (zoals sp-cheats, wapencheats, enz.) Ivo b.
- 0 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb het spel soldier of fortune op een cd gebrand en geiinstaleerd. heb ook de code erbij gedaan maar er wordt om de cd gevraagd. ben aan het zoeken geweest voor een crack maar kan hem niet vinden. en er wordt toch nog om een cd gevraagd. wat moet ik doen? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
he ik heb via digi-tor.org de torrent voor sof3 gedownload. ik heb hem met succes geinstalleert en als ik hem wil spelen komt er eerst een zwart beeld en daar komt dat berichtje van rapport verzenden of niet verzenden. ikheb gehoord dat andere ook zwart beeld kregen maar voor somige deed het prima.. wie weet wat ik moet doen ?
Laatste reactie door 040, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo als ik online wil spelen met soldier of fortune kom het vaak voor dat als ik in het veld sta niks kan doen en de andere zie ik wel spelen heb iemand daar nog last van want komt vaak voor. en kan ik daar nog wat aan doen.
Laatste reactie door panter36, -
soldierfront
door Jacob- 12 reacties
- 2,5k weergaven
mijn broertje speelt soldierfront maar nu tijdens de installatie/deistallatie krijgt hij de volgende fout [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
ik download game voor de nds maar sommige games werken niet heeft iemand advies ik heb een m3 card
Laatste reactie door fokkema, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
Hellow Guys, ik zoek een soortgelijk spel net zoals Red Alert III! - Geen Modern - Je moet dingen kunnen bouwen - het liefst richting WWII Een ander voorbeeld is Warhammer 40k Daar bouw je ook je eigen huizen etc. Iemand? Farid :peace:
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
[table][th] Space Hulk-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Space Hulk-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Space.Hulk-SKIDROW Releasedatum: 19 augustus 2013 Retail Datum: 15 augustus 2013 Bestandsnaam: sr-spacehulk Bron: Stream Grootte: 695 MB Genre: Indie, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Volledig beheer Ontwikkeld door: Volledig beheer Studios Omschrijving Space Hulk is gelegen in het geïsoleerde gangen en graf-achtige kamers van een oud schip verloor op het kerkhof van de ruimte. Spelers le…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 966 weergaven
[mod]spam en ban.[/mod]
Laatste reactie door bjorn130, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
hallo ik heb COD1 en ook expansion pack. hoe moet ik die alletwee op een dvd branden? Ik vind het niet bij handige tips.
-
- 6 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload en dat is een iso bestand. Nu wil ik die installeren via poweriso. Hij installeert het spel, maar dan zegt hij dat er een bestand ontbreekt. Wat doe ik verkeerd.
Laatste reactie door Siebrand, -
Spel blijft om CD vragen...
door Gast pax- 11 reacties
- 4,6k weergaven
He gasten, ondanks dat het me laatst dankzij de tips van DukeN gelukt is om de gedownloade (via BitComet) versie van Age of Empires 3 te installeren en te spelen door de drie CD\'s te mounten met Alcohol 120%, lukt dit niet met andere gedownloade spellen. \'Battle of Britain 2: Wings of Victory\' en \'FIFA: Road To WC 98\' laten zich prima instaleren door ze te mounten, maar als het spel geinstaleerd is en ik wil het openen, vraagt deze om de (orginele) CD in te voeren. Wat bij AoE 3 wel lukte, namelijk de gevraagde CD nogmaals te mounten (dus zogenaamd in te voeren in de (=virtuele) CD/DVD-drive), lukt bij deze spelen niet. Weet iemand hier een oplossing voor, …
Laatste reactie door buck55, -
spel branden
door Gast steefje- 3 reacties
- 9k weergaven
wie kan me helpen? Ik downlaod via xdcc daar haal ik game op. Die krijg ik in winrar zip bestand,hoe kan ik ze nu branden op een cd,moet ik een speciale programa moeten gebruiken om het spel te branden? Als ik de zipbestand open maak krijg ik meerdere bestand met het naam , RLD-SFN3 ook cue en bin. help help :blush:
Laatste reactie door Duken, -
- 15 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo. ik wil een spel direct op een dvd branden. en dan bij iemand anders spelen maar hoe gaat dat ookalweer? moet je dan niet op die andere computer mounten? groetjes!
-
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Starwars Galactic Battlegrounds en Worms World Party staan al een tijd ongebruikt op mijn pc. Ze staan echter niet in mijn softwarelijst omdat ze op de F-schijf staan en niet op de C-schijf. Weet niet goed of dat logisch klinkt maar ok.. In de installatiemappen van beide spellen staan ook geen icoontjes waarmee deinstallatie mogelijk is? Is er een manier om deze twee te deinstallleren als ze dus niet in de softwarelijst staan?
Laatste reactie door PatrickV94,