Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hallo mensen van duken en mischien ook zijn er kenners onder jullie daarom een vraagke van een zeer goede kameraad hij is een gamer via de pc nu hij vroeg aan mij hoe kan livestreamen be welke software of dergelijk kan dat
Laatste reactie door guguuihuifhidhfihellboy, -
- 11 reacties
- 6.5k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]22-07-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc[/td] [td]Genre:[/td] [td]Strategie en Management, Simulatie[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Excalibur Publishing[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Windows XP, processor: Intel Core Duo van 2.60 GHz, 2 GB RAM, Videokaart met 512 MB geheugen, 2.00 GB vrije hardeschijfruimte [/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Alleen Singeplayer[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Astragon[/td] [/table] verhaallijn: In Street Cleaning Simulator is de speler eigenaar van e…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Torrent: http://www.mininova.org/tor/2729271 NZB: http://www.nzbindex.nl/release/11144317/www.usenetmasters.orgbydownload2dayStreet.Fighter.IV-RELOADED-rld-stf4.r00.nzb Post Merge: juli 02, 2009, 01:52:56 pm Iemand enige idee hoe je kan saven ?
Laatste reactie door lover_boytje, -
- 6 reacties
- 3.3k weergaven
Tekken x Street Fighter Algemene informatie: Release datum: USA: 6 maart 2012 EU: 9 maart 2012 Multiplayer: Ja Platform: Xbox 360 & Playstation 3 Uitgever: Namco Bandai & Capcom Game info: Two of the greatest fighting game franchises of all time face off in the first of two cross-over melee games that mix Street Fighter and Tekken characters. Street Fighter x Tekken makes history as fighters from these two bastions of the fighting genre come together for the very first time. Utilizing the same 2D viewpoint and technology that powered Street Fighter IV, this game allows for Tekken characters s…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 4.7k weergaven
[table][th] STRIDER-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]STRIDER-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: STRIDER-RELOADED Releasedatum: 19 februari 2014 Retail Datum: 19 februari 2014 Bestandsnaam: RLD-Strider Bron: Retail DVD Maat: 3,33 GB Genre: Fantasy Critici: N / A Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Double Helix, Capcom Laat Omschrijving Strider keert terug in een gloednieuw avontuur, compleet met ongelooflijke side-scrolling actie, en razendsnelle gevechten allemaal in een enorme onderling verbonden wereld! Do…
Laatste reactie door Nieuws, -
stronghold 2
door rolts88- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hoi ik heb pas geleeden stronghold 2 deluxe gedownload en daarvoor nog veele keeren omdat hij het niet dee de crack werkt niet ik had dus het icoontje vrandert naar de crack maar dan zegt ie dragonfly kan ik niet vinden kan iemand helpen?
Laatste reactie door rolts88, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
hallo kan mischien iemand mij helpen ik heb stronghold gedownload maar ik heb geen goeie crack kan iemand mij helpen Post Merge: oktober 07, 2009, 19:26:16 pm ja heb er al naar gezogd
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 3.2k weergaven
Algemene informatie: Stronghold 3 is een Real-time-strategy-computerspel het wordt ontwikkeld door Firefly Studios en wordt gepubliceerd door SouthPeak Games. Stronghold 3 is de 6e game uit de series. Eerst kwam Stronghold in 2001, gevolgd door Stronghold 2 in 2005. Het werd oorspronkelijk gepubliceerd door Take-Two Interactive, maar het wordt nu gepubliceerd door SouthPeak Games. SouthPeak Games is nu de patent houder van Gamecock Media Group uitgever van de Stronghold Crusader series [table] [td]Release datum:[/td] [/table] 27 Sep 2011 [table] [td]Genre:[/td] [/table] RTS [table] [/table] SouthPeak Games [table] [/table] Intel CPU…
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Kan je een patch installeren voor Stronghold legends ook al is het spel illegaal? Want als je volgens mij die patch installeert gaat de pc kijken of het spel legaal is. Wie weet het? Alvast bedankt.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en toen geinstalleerd, er zat een crack bij. toen ik heb geinstalleerd had en ik hem wou openen zegt hij ( no disc inserted pleas insert the original stronghold legends cd/dvd wat moet ik doen ( er zat een crack bij de game)
- 5 reacties
- 3.2k weergaven
style boutique gedownload voor de ds maar doet het niet. krijg de volgende foutmelding. rom loading faled disk errcode-81 graag jullie help. oja is dit spel er ook in het nederlands.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hoooii,,' Ik heb een vraagje en hoop dat iemand het weet,, Hoe sla je Style Boutique op want ik moet de hele tijd opnieuw beginnen?? Alvast bedankt,, ^^, x :angel: [modbreak]Graag bij één topic houden, je andere topic gaat over hetzelfde spel dus kan je vraag daar ook in[/modbreak]
Laatste reactie door muchlove4you, -
- 4 reacties
- 9.8k weergaven
Goedemiddag, Heb even een vraagje, mijn zoontje heeft per ongeluk de firmware van zijn Super CARD DS ONE verwijderd en kan dus nu geen spellen meer spelen. Nu heb ik geprobeerd het zelf te downloaden maar als ik de kaart weer in de DS stop dan krijg ik de melding: Kan het SCFW>SC File niet vinden. Nu is het kaartje niet van hem zelf maar van een vriendje, dus is het noodzakelijk dat ik dat er weer op kan zetten. Kunnen jullie mij misschien helpen de juiste firmware te downloaden? Als het mogelijk is graag voor het weekend antwoord. Alvast bedankt voor jullie moeite, groetjes Carol
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Ik speel al een tijdje super mario bros op de Nds. maar als ik een level speel. kan ik nergens saven, ik heb alle huisjes open gemaakt die 5 munten kosten. Kan iemand mij helpen :sos:
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Heya, ik heb dus via een vriend dit spel gevonden maar.... Zodra ik het spel opstart krijg ik video mode not supported en ik heb al wat dingen geprobeerd via properties maar helaas.. ik hoop dat iemand mij kan helpen. TableOfJapan ~
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
hoi, weet iemand hoe je wolf moet vrijspelen op super smash bros brawl? mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 6 reacties
- 3.2k weergaven
Zoals de titel zegt, en als er iemand een private tracker heeft voor wii games, kan hij die even posten? <Mart>
Laatste reactie door Purpleforce, -
Supreme Commander product key
door Gast pubel- 1 reactie
- 19k weergaven
Zoals hierboven staat ben ik op zoek naar een Supreme Commander product key! Gr, michael
Laatste reactie door Botjeman, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb een philips surround systeem op mijn tv (sony bravia) maar nu hoor ik het geluid prima als ik gewoon tv kijken tot ik op mijn ps3 wil dan hoor je niks meer. maar met welk kabeltje moet ik die twee aan elkaar connecten? gr Wouter alvast bedankt O0
- 2 reacties
- 2k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
Laatste reactie door Pietje8501, -
swap disc
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 2.7k weergaven
kan ik een orginele swap disc ( voor playstation) kopieren??
-
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi, ik heb vandaag mijn swap magic 3.8 coder + binnen gekregen. Ik het gelijk uitproberen, werkt niet... Na wat gezoek op internet kwam ik er achter dat het belangrijk is om dvd's te gebruiken van hoge kwaliteit dus ik heb opnieuw een paar spellen gebrand op dvd's van hoge kwaliteit. Gek genoeg hielp dat niets. Ook een origineel spel werkt niet. Dit is wat er gebeurt: -Swap magic start op -Ik swap de dvd met de slide card -Ik kies en video mode -druk op X -Hij zegt dat hij de disc boot -na 2 seconden gaat hij naar de browser van de playstation (waar je de memory cards kan zien etc.) Hij zegt dat hij de disc probeert te lezen, maar faalt dan omdat het een gebran…
Laatste reactie door McBacon0, -
Swap Magic Fat PS2
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Weet iemand of een gedownloade Swap Magic CD te gebruiker is op mijn Fat PS2? Niet gaan vragen welk model ik heb want deze is vlak na de release van PS2 gekocht Bvd, LatinBabe
Laatste reactie door Erwin.,