Spring naar bijdragen

Spel blijft om CD vragen...


Gast pax

Aanbevolen reactie

Gast DeadPoet

He gasten,

ondanks dat het me laatst dankzij de tips van DukeN gelukt is om de gedownloade (via BitComet) versie van Age of Empires 3 te installeren en te spelen door de drie CD\'s te mounten met Alcohol 120%, lukt dit niet met andere gedownloade spellen.

\'Battle of Britain 2: Wings of Victory\' en \'FIFA: Road To WC 98\' laten zich prima instaleren door ze te mounten, maar als het spel geinstaleerd is en ik wil het openen, vraagt deze om de (orginele) CD in te voeren.

Wat bij AoE 3 wel lukte, namelijk de gevraagde CD nogmaals te mounten (dus zogenaamd in te voeren in de (=virtuele) CD/DVD-drive), lukt bij deze spelen niet.

Weet iemand hier een oplossing voor, zodat ik me kan uitleven op die spellen...

Alvast bedankt! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Bij oude spellen kun je beter een crack instaleren.

www.gamecopyworld.com dan de game zoeken en de crack downloaden.

dan open je de map waar het spel instaat en kopieer je de crack (als het een .exe bestand is) en plak je die in de map waar je spel in staat. dan vraagt hij of je hem wilt overschrijven en dan klik je op ja.

als het een mdf/mds bestand is die bij de crack zit moet je die gewoon mounte.

maar bij de meeste oude spellen lukt het met een gewone crack ook gewoon.

ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast DeadPoet

Ik heb de cracks binnengehaald en in de map gezet waar het spel zich ook in bevind, maar kan deze cracks niet in het spel plaatsen (immers BIN/MDF/MDS, dus alleen te openen, niet te verkennen, laat staan er iets in vervangen of bijplaatsen).

Deze cracks mounten met alcohol 120% kan ook niet want het zijn geen image bestanden.

Iemand nog tips voor eventuele oplossingen???

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De cracks moet je plaatsen na de installtie van het spel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast DeadPoet

De spellen zijn al geinstalleerd; ik weet alleen niet waar ik de crack moet plaatsen... Alleen in de zelfde map (dus met eigen icoontje) helpt niets en ik weet niet hoe je in een BIN/MDS/MDF-file (het eigenlijke spel) kunt kijken (verkennen), laat staan iets toevoegen of vervangen!

Hier misschien een tip over???

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast coolieguy

DeadPoet schreef:

He gasten,

ondanks dat het me laatst dankzij de tips van DukeN gelukt is om de gedownloade (via BitComet) versie van Age of Empires 3 te installeren en te spelen door de drie CD\'s te mounten met Alcohol 120%, lukt dit niet met andere gedownloade spellen.

\'Battle of Britain 2: Wings of Victory\' en \'FIFA: Road To WC 98\' laten zich prima instaleren door ze te mounten, maar als het spel geinstaleerd is en ik wil het openen, vraagt deze om de (orginele) CD in te voeren.

Wat bij AoE 3 wel lukte, namelijk de gevraagde CD nogmaals te mounten (dus zogenaamd in te voeren in de (=virtuele) CD/DVD-drive), lukt bij deze spelen niet.

Weet iemand hier een oplossing voor, zodat ik me kan uitleven op die spellen...

Alvast bedankt! ;)

waar dan ik zou het heel graag willen weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

hai mense ,

k heb battlefield 2 gedownload en met geinstalleert maar nou vraagt hij om de juiste cd. waar kan ik een crack ofzo vinde die werkt en in welke map moet ik hem dan plaatse, reager aub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Hier is een crack voor battlefield 2

Hier is een mini-image voor special forces

crack moet je plaatsen in de map waarin battlefield 2 is geïnstalleerd, dus: C:\\Program Files\\EA GAMES\\Battlefield 2 (C is je harde schijf)

en de mini-image kan je laden in deamon of alcohol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast n03Porgo

De spellen van EA zijn meestal beveiligt tegen Virtual Drives dan kan je idd het beste een Mini Image downloaden van GameCopyWorld en die mounten, dan doet ie het wel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

www.gameburnworld.com

werkt ook meestal wel;)

althans bij mij :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...