Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Ik had een vraag over torrents die direct gespeeld kunnen worden zonder iets daarvoor maar te hoeven installeren. Nu wil ik dat zelf gaan doen met een spel maar hoe doe je zoiets? alvast bedankt Mike
Laatste reactie door jochem100, -
Spel downloaden.
door proboss- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Als ik een spel download. Heb ik een map met dat bestand voor te installeren. Maar als je klaar bent met installeren kan ik dat bestand dan verwijderen. Of moet ik het er op houden.
Laatste reactie door boekema, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb net saints row 2 gedownload en ik krijg 72 rzr-srw2.001 001-bestand rzr-srw2.002 002-bestand enz wat moet ik met die bestandjes doen wil ik het spel spelen???
Laatste reactie door shootdoun, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hee iedereen! Ik heb net via uTorrent Sims 2 de hele collectie gedownload. Maar ik weet eigenlijk helemaal niks van spellen downloaden. Ik heb een beetje gezocht en ben er dus achter gekomen dat je de spellen uit moet pakken ? (Winrar heb ik al) En ik ben er ook achter gekomen dat je ze dus blijkbaar op cdtjes moet branden? Het zijn namelijk heel veel mappen, dus als ik ze allemaal stuk voor stuk uit moet pakken? Ik weet eigenlijk ook niet goed hoe dat werkt... Ik heb ook al een Alcohol 52% gedownload, maar snapte die uitleg van iemand niet, weet echt niet wat ik er allemaal mee moet doen. Dus als iemand toevallig tijd over heeft en mij uit wil leggen wat ik nou van s…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 8 reacties
- 3,9k weergaven
Hey! Ik ben nu net 16 geworden en ik ga volgend jaar beginnen voor mijn autorijbewijs. Aangezien ik een logitech stuurtje voor de pc heb, ben ik benieuwd of er ook een "game" is waarmee je kan oefenen met autorijden. Een goede simulator of iets dergelijks. Ik hoop dat jullie wat weten. Gr.
Laatste reactie door IfElse, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, als ik een spel opstart dan sluit ie na plus min 2 minuten weer af.. ik heb dit echter maar met 1 spel kan iemand mij helpen? ik weet zeker dat het geen fout van het spel is mvg, jelkotje
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
hallo allemaal!! ik wil graag een spel vanaf mijn externe harde schijf spelen. ik kon bij het instaleren hem alleen maar op de C schijf zetten maar ik heb nu dus alles verplaatst naar die harde schijf alleen doet hij het niet meer. ik druk op het icoontje en doe dan blader ik daarnaartoe en dan klik ik erop maar dan gebeurt er niks. is het mogelijk om een spel dat ik op die harde schijf heb gezet te spelen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
spel van 3 cd's naar 1 dvd
door Gast Caroelien- 1 reactie
- 2,3k weergaven
ik heb een spel van 3 cd-roms. ik wil hem graah branden op 1dvd hoe doe ik dat???
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een spel gedownload en als ik de map open krijg ik 30 win rar archive files (00t/m0029),57 r bestanden(r30 t/m r87), 1 winrararchive bestand zonder nummer, 1 sfv bestand en 1 nfo bestand. Als ik de genumerde bestanden probeer uit te pakken krijg ik de melding: no archives found,wil ik de ongenummerde winrar archive openen krijg ik de melding: this file is an unknown format or damaged... wat doe ik fout of wat kan ik doen?
Laatste reactie door John E, -
spelen na imagen
door waldek- 9 reacties
- 2,1k weergaven
halloo allemaal ik heb cod 4 gedownload en geinstallerd met behulp van het mounten van een image maar wanneer ik het wil spelen komt er da de juiste cd moet ingezet worden. Ik heb gehoord dat dit met een "crack " moet maar leg eens uit waar vind ik dat en hoe "activeer" ik het ?
Laatste reactie door Robbert, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
weet iemand een spel dat je online kan spelen met vreemde
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi iedereen Ik heb een vraagje waar ik eigelijk nog geen antwoord heb op kunnen vinden .. Ik ben van plan om mijn xbox360 software matig telaten ombouwen en nu is de vraag kan ik ook de games downloaden en dan via mijn computer op de hardeschijf van je xbox360 zetten ? of is de enige optie branden op een dvd double layer ? ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes john
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 7,9k weergaven
hallo, kunnen jullie me helpen. ik wil me wii ombouwen maar is er ook een ander manier om spellen te spelen die gedownload zijn van de pc. want wii spellen in de winkel zijn best duur. alvast bedankt.
Laatste reactie door Freddytje, -
- 9 reacties
- 4,8k weergaven
ik snap er echt geen vlikker van wil gwwn ff pokemon platnum dowlaoden maar ken geen site of ze doen et niet wil ook new mario bros en broders in arms enz maar dat zijn toch wel de leukste denk ik kan iemand me een link sturen alfast bedankt
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 15 reacties
- 4,3k weergaven
Ik heb een niet zo hele goede laptop en ik wil toch wel graag een paar spelletjes spelen op de computers. Het hoeft niet per se van uitmuntende kwaliteit te zijn, ik heb nu bijv. need for speed carbon gekocht, alles op low en ik kan hem goed spelen. ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die graag spellen willen spelen die mindere systeemeisen nodig hebben. ik vraag dan ook iedereen om de namen van de spellen in dit topic te posten! handig voor mij (en veel anderen?) alvast bedankt!
Laatste reactie door ajaxestria, -
- 13 reacties
- 3,9k weergaven
Goedendag,ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb een Wii u gekocht met externe harde schijf voor mijn kinderen. Nu staan hier een aantal spellen op die ze kunnen spelen. Maar nu is mijn vraag hoe kan ik hier zelf nieuwe spellen op zetten die ze kunnen spelen? Ik heb het programma USB helper al gedownload,maar veel verder kom ik nog niet. Moet ik nog iets anders doen om dit voor elkaar te krijgen? Als ik nl een spel via USB helper op een USB stick zet,dan herkent de Wii u deze niet. Wie kan mij stap voor stap hier mee helpen? Alvast bedankt voor enige reactie.
Laatste reactie door erik73, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
Ik vroeg me af of er Spellen zijn waarmee je films moeten maken, naast the movies. Omdat het niet lukt om the movies te downloaden ... Of kan iemand me daaar meehelpeeeeeeeen??!
Laatste reactie door Rosemarieke, -
- 2 reacties
- 7,1k weergaven
Ik heb een iPod touch en ik wil spelletjes en zo downloaden, maar voor de meeste moet je betalen (apple store) weet iemand een site waar je de spelletjes gratis kan downloaden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 9,4k weergaven
Ha people, ik heb mijn nintendo Switch laten ombouwen. Nu ontbreekt nog dat ik spelletjes moet downloaden. Weet een van jullie hoe en waar ik dat kan doen? Ik heb een paar site geprobeerd alleen zie ik de spelletjes dan wel op mijn SD kaart staan, maar eenmaal ik die in mijn switch zet; staan ze er niet op. Wat doe ik fout? Kan iemand stapsgewijs vertellen wat ik moet doen? Gr,
Laatste reactie door William, -
- 7 reacties
- 3,3k weergaven
Hey, Kan je ook spelletjes voor je mobiel downloaden? Zoja waar? Wel gratis natuurlijk.
Laatste reactie door Vantage93, -
Splinter cell 3
door Hulsmans- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo Dukes, kan iemand mij goed uitleggen hoe ik Splinter Cell 3 kan cracken. Groetjes Ivo
Laatste reactie door koenmaarleveld, -
- 19 reacties
- 7k weergaven
hallo. Vele mensen kunnen Splinter Cell 3 niet spelen na installatie. Ik heb een fout gemaakt in de readme, mijn verontschuldigingen. Na de update, van 1.00 naar 1.05, moet je een crack downen. Je moet naar gamecopyworld.com gaan, en Splinter Cell 3 v1.05 [EURO] No-DVD/Fixed EXE downloaden. Kopieer alles wat in de map system zit, en plak het in de map waar splinter cell is geinstalleerd. Zo en dan gaat ik nou eerst een takkie roken, als het niet lukt, laat het weten, ik help je verder. Captain Buttface
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 0 reacties
- 4,3k weergaven
[table][th] Splinter Cell Blacklist-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Splinter Cell Blacklist-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Splinter.Cell.Blacklist-RELOADED Releasedatum: 21 augustus 2013 Retail Datum: 22 augustus 2013 Bestandsnaam: RLD-scblack Bron: Stream Grootte: 20,77 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Toronto Omschrijving De Verenigde Staten heeft een militaire aanwezigheid in tweederde van de landen over de hele wereld, en sommi…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 6 reacties
- 6,3k weergaven
heej mensen, ik heb Splinter Cell Double Agent gedownload, vervolgens gemount, geinstalleert, YASU.exe erover heengehaald( de laatste nieuwe versie), en vervolgens gewoon nog de error : Plaats de originele CD/DVD in plaats van de backup (1000). Zie http://www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000&l=nl voor meer details. ik heb bij de post van Denianxxx, gekeken en ik weet heus wel hoe ik een crack moet zetten, en waar ik ze moet vinden. maar dit gaat mijn pet te boven,hij heeft geen dvd-drives meer omdat ze gehide zijn met YASU.exe en vervolgens krijg je nog die error:) *leve de beveiliging !* *not '* wie helpt me uit de brand ! alvast bedankt !!!!!!! …
-
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Een hele goeie middag, ik zit hier natuurlijk met een probleem, ik heb splinter cell double agent gedownload voor de computer en ik kreeg een winzip bestand die ik vervolgens heb uitgepakt en geplaatst bij mijn programm files en toen kreeg ik daar een map die je normaal krijgt als je het spel al geïnstalleerd hebt, en dus druk ik op het programma icoontje en krijg ik een menu met single player multiplayer credits en exit dus gewoon normaal dan druk ik op single player en krijg ik een bericht met : Must Check en dan kan ik alleen op oke drukken en dan krijg ik deze foutmelding: This Application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact th…
Laatste reactie door koenmaarleveld,