Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
swap van slidecard met flip/flop cover
door Gast vinnie- 1 reactie
- 2.2k weergaven
wie heeft er ervaring met een swap van slidecard met een flip/flop cover? mijn vraag is: slijt de laser van de ps2 door het lezen van de gecopieerde spellen? of is het risico dat de ps2 kapot gaat kleiner dan wanneer ik hem om laat bouwen?wie gebruikt er zo\'n swap?en hoe lang al?Ik kan er nl 1 voor mijn dochter kopen,maar ze is bang dat haar (zelf gekochte) ps2 kapot gaat...
-
Heey allemaal, Doen jullie hier ook aan swat 4? Zoja, keer een potje? Mijn 'nickname' {CIH}T0rres<LTN>
Laatste reactie door TorresNL, -
Swat 4 serial
door Gast alberto- 5 reacties
- 11.5k weergaven
wie heeft er een serial voor Swat 4
-
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, ik heb hier net een nieuw product van team xecuter gevonden, het is voor de Nintendo Switch-jailbreak, zoals sx pro voor Switch 2017. Is dit waar ? zo ja, echt waard om te kopen?
-
Switch ombouwen
door lexmarvel- 4 reacties
- 20.6k weergaven
Hi, weet er toevallig iemand een adresje waar je je nintendo switch kan laten ombouwen? voor homebrew dus zeg maar
Laatste reactie door Duken, -
- 13 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Ik heb een r4 kaart met spelletjes er op voor de nintendo ds lite. Als ik nu met een spel wil stoppen en een ander spel wil doen, moet ik dan eerst de nintendo uit doen met de power-knop. of is er een andere oplossing?
Laatste reactie door downloader100, -
syberia 2
door Gast antigua- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Hi Ik ben erin geslaagd het spel te downloaden dus na installatie vraagt ie de 1ste cd en die voer ik dan in met power iso.. ik heb nochtans een nocd crack geplaatst maar misschien niet op de juiste plaats. Kan mij iemand zeggen wat ik kan doen aub? En dit is de map van de program files c: thnx
-
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
[table] [th] Syndicate [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.insidegam...game/syndicate/[/td2] http://www.insidegam...yndicate/media/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]Syndicate speelt zich af in de redelijk verre toekomst: het jaar 2069. Tegen die tijd wordt de wereld bestuurd door gigantische syndicaten (verder: syndicate) en heeft elk mens op de planeet een computerchip in hun hoofd waarmee ze in contact staan met de wereld. Met deze chip zijn ze vooral verbonden aan een syndicate, dat zaken voor hen regelt. Door die chip weten deze bedrijven ook…
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
nu gaat Test Drive Unlimited terug maar nu hapert hij op de minimumvideo kwaliteit hoe moet ik mijn systeem sneller maken ???
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, Ik krijg steeds de melding check NDS system dat. op mijn SDHC kaart van de nintendo.Kan er mij iemand zeggen wat dit is en wat ik moet doen.Danku
Laatste reactie door greetlotte, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo iedereen, ik heb een taalprobleem, ik heb net CoD5: WaW gedownload...maar hij is in het duits :S is er een mogenlijk heid om de engelse taal toe te voegen via een map of eender te downloaden en te vervangen/toevoegen? alvast bedankt, Ledgick
Laatste reactie door ledgick, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo allemaal! Ben al tijden niet maar op duken.nl geweest maar ik moet zeggen dat de website er fantasties uitziet. Ik heb eigenlijk een klein probleempje met mijn gedownloade spel. Ik heb Take one helicopter Reloaded gedownload van TPB Maar wanneer ik heb bespeel en de crack plaats gaat het de eerst 5 a 10 min goed met spelen. Maar na een tijdje komt het logo van take on a helicopter tevoorschijnen en word het beeld als ware een soort zeeachtig golven. Alles begint heen en weer te schudden enzovoort:S Nu was mijn vraag. Heb ik mijn crack niet goed geplaatst of is het wat anders? Ik heb mijn crack in de installatie folder geplakt. zoals werd vermeld bij de torrent. Ik w…
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
[table][th] Takedown Red Sabre-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Takedown Red Sabre-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Takedown.Red.Sabre-RELOADED Releasedatum: 20 september 2013 Retail Datum: 20 september 2013 Bestandsnaam: Takedown.Red.Sabre -RELOADED Bron: DVD Grootte: 2,4 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Serellan Omschrijving Takedown positioneert zich als schutter een denkend persoon. De speler die neemt dingen langzaam, richt…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
Awaceb heeft aangekondigd dat Tchia aankomende zomer op Nintendo Switch verschijnt. Daarnaast is de Steam-versie van de game nu beschikbaar. Het spel verscheen vorig jaar maart al op Epic Games Store, PlayStation 5 en PlayStation 4. In Tchia kunnen spelers controle krijgen over elk dier of object dat men in de tropische open spelwereld tegenkomt. Daardoor kan men verschillende puzzels oplossen. Men kan bijvoorbeeld in een vis, vogel of kokosnoot veranderen. De wereld van Tchia is geïnspireerd op New Caledonia, een klein tropisch eiland waar de makers van de game vandaan komen. Speler besturen Tchia, die op avontuur gaat om haar ontvoerde vader te redden.
Laatste reactie door William, -
Team Fortress 2
door Thomah- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hello, ik heb TF2 gedownload, en kan het opstarten. Maar kan niet spelen! Wanneer ik een server join gebeurt er niets en komt er invalid steam blabla in voor. Dus hoe kan ik TF2 spelen met steam?!
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
Team Fortress 2
door repoc- 3 reacties
- 1.6k weergaven
hej, spelen hier ook mensen Team Fortress 2? zoja, dan had ik de vraag: komen er ook nog achievements voor scout enzo, en als dat zo is; Wanneer?
- 8 reacties
- 2.4k weergaven
Hoi, Ik heb teamfortress 2 legaal gekocht.Maar nu heb ik het volgende probleem dat hij de servers niet kan vinden. Zie plaatje ik denk dat dat meer uitlegt dan dat ik het zeg. Maar weet iemand hoe ik dat kan fixe? Alvast bedankt PC [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door daandj, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
heey, ik heb een probleem met team fortress 2 op windows 7. als ik namelijk online wil en een mannetje heb uitgekozen dan schiet hij opeens vast en zegt die dat mijn "connection lost" is en dan na 30 sec ben ik dus uit de server. verder is mijn totale verbinding offline want bij mijn connectie pictogram in mijn taakbalk staat een kruisje er door. de verbinding herstelt zich naarmate ik niet meer online speel bij TF2 ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Iemand enig idee hoe je AI-gestuurde bots kunt toevoegen, zodat je player vs bots kunt spelen? Ik ben al zover dat ik een bot kan toevoegen, maar dan blijft ie gewoon stilstaan zonder iets te doen.
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Goedemiddag mensen. Als ik een server probeer te joinen in TF2 dan krijg ik een error te zien dat m'n protocol is verouderd ofzoiets. Even een screenshotje: http://i465.photobucket.com/albums/rr15/Bounco/tf2.jpg Er staat dus ''... is using a newer protocol (14) than your client'' Weet er iemand wat ik moet doen? Heb hem gedownload trouwens.
Teamspeak in WoW
door Valcorb- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo daar, ik wou eens vragen? hoe gebruik je teamspeak op WoW? dat is: als je in party bent, dat je kunt praten meteen microfoon in plaats van als je alles typt, dus hoe gebruik je het? greetz, yolanneke
Laatste reactie door Valcorb, -
Teamspeak?
door tepro- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hey wie weet waar ik een goeje gratis teamspeak kan krijgen heb heel google afgespeurd maar kan niks vinden jullie miss?
Laatste reactie door tepro, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
[table][th] Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Releasedatum: 28/08/13 Retail Datum: 28/08/13 Bestandsnaam: Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Out_of_the_Shadows-FLT Bron: DVD Grootte: 2,38 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Developer: Red Fly Studio Omschrijving Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows neemt…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 21 reacties
- 9.5k weergaven
Heren, om de centrale game topics netjes te behouden en te zorgen voor een goed overzicht willen we gaan werken met een (makkelijke) template. En zoals je weet, goede centrale game topics leveren Reputatie op. Hierbij de template. Met dank aan Jeroen ( + Enige aanpassingen) Indien je deze beter kan opzetten zien / horen we het graag! Feedback of verbeteringen zijn natuurlijk alleen maar goed. De onderstaande code dien je te plaatsen met "Bewerking modus aan" (Het schakelaar icoon) Titel - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB [table] [th][center]NAAM VAN DE GAME[/center] [/th] [tr][td] [center][img=LOGO-PLAATJE-VAN-DE-GAME][/center] [/td][/tr] [/table] [table] [t…
Laatste reactie door Wous,