Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
Hallo, Ik wou vragen of iemand hier weet hoe je xlink kai kan instaleren. En dan ook nog kan gebruiken voor de xbox 360. Als je met xlink kai wilt beginnen moet je dan ook al alvast xbox live kopen, of kun je het zonder ook al instellen? Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
NCAA Football 11 Er is vrij weinig informatie over deze game. Maar hier toch een korte inleiding om je een beetje een idee te geven van wat dit spel inhoud. In Amerika heb je een aantal sporten die aardig groot zijn. Nu is american football daar eentje van en in deze game doe je mee met het college kampioenschap. Speel als echte american football speler en beuk iedereen onderuit! Maak doelpunten en wordt steeds beter Review: Screens: http://www.gamecloud.nl/games/1015/ncaa-football11/screenshots/ Xbox 360 , PS3, PSP, PS2 op 13 Jul 2010 (is dus al uit) Gemiddelde score: 8,6
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hee, Ik heb vanmiddag de PROPER-SKIDROW versie gedownload van Modern Warfare 2, wil ik de rar bestanden uitpakken werkt het niet. CD1 kan ik wel gemount krijgen, maar CD2 krijg ik niet uitgepakt, ik wil hem uitpakken, en loopt op het einde vast bij het bestand vip0428dvd2.r63. Daarna valt de computer uit met een blauw scherm met een error. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar De Bazaar. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37894.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Baldurs.Gate.II.Enhanced.Edition-RELOADED Releasedatum: 16 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: RLD-bg2ee Bron: Stream Grootte: 2.35 GB Genre: RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Beamdog Ontwikkeld door: Beamdog Omschrijving Ontvoerd. Gevangengezet. Gemarteld. De wizard Irenicus houdt je gevangen in zijn bolwerk, een p…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Hoi, Ik probeer nu al een tijdje om comics te lezen op mijn psp in cbr en cbz formaat. Maar ik blijf problemen krijgen met pspcomic v0.9.8. Weet iemand misschien een goede alternatief, behalve dan die van sony die volgende maand uitkomt, of kan iemand mij hiermee helpen? heb het al gevonden. KAn dicht
Laatste reactie door Musta, -
codename eagle
door katarina- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hoy Ben het spel codename eagle aan doen weet niet hoe inzoomen met sluipschutergeweer reagert nergens op BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb FIFA 08 v1.0 [MULTI3/MULTI5/MULTI2] Fixed EXE (crack) gekopieerd in de map program files: EA Sprots : FIFA 08 en alles goed en wel tot ik het wil spelen. als ik dubbelklik op de crack zegt gy : "plaats de FIFA08-schijf in het station en selecteer Opnieuw. Selecteer Annuleren als je wilt stoppen". Wat nu te doen? Ik zou liefst rap een antwoord hebben omdat ik volgende week vertrek op vakantie en ik doe mijn laptop mee zo dat ik kan spelen. Groetjes
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey Ik heb sims 3 en ik ben een privédetective nu moet ik remsporen analyseren bij het politie bureau. Nu klik ik op die activiteit en dan gebeurt er niks.. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb net Hour of Victory geinstalleerd op mijn computer, en ben het gaan spelen. Na een korte tijd valt het spel uit, en krijg ik een schermpje met 'Hour of Victory werkt niet meer'. Nu heb ik dit al met meer spellen gehad, en ik denk dat het telkens aan de crack ligt. Heeft iemand meer hier last van? En heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Het ligt trouwens niet aan mijn computer: Intel Quad Q6600 2048 mb ram 800 Nvidia 8800 GTX 768 mb Hopelijk heeft hier iemand een antwoord op... Groetjes
Laatste reactie door walter1988, -
- 6 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb het spel red faction guerrilla gekocht en het spel zelf is in het engels en ik wou graag vragen hoe ik de taal moet veranderen in het duits. alvast bedankt.
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 kaartje en het bevalt me goed. Maar soms zijn er games die super leuk zijn maar het niet doen Kan je iets doen om het spel te laten werken? Alvast bedankt! Groeten Jurgen
Laatste reactie door jurgen466, -
Cod 2 punkbuster
door florenzo- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo ik heb net van een vriend cod2 gehad en nu wil ik dus gaan spelen en heb ik veel gezeur met punkbuster. Als ik punkbuster manual wil updaten moet ik hier voor pbsetup gebruiken. Maar als ik dit gebruik komt er te staan van http://webfile2.evenbalance.com/downloads/pbgame.htm is missing on the update servers try again later. Nou ik 2 dagen gewacht nog keer geprobeerd maar er gebeurt gewoon niks wil ieumand mij helpen aub. :-\ Groetjes Florenzo
Laatste reactie door Beuzer, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb dus van een vriend het spel far cry 2 gekregen. Ik mount het bestandje met behulp van deamon tools maar ik krijg het gewoonweg niet geïnstalleerd, als ik het 'eerste' venster tegekom van far cry 2 en ik klik op instal dan doet hij gewoon niks. Belangrijk om te weten - Bij mijn vriend werkt het spel wel (onder windows xp met behulp van deamon tools) - Ik heb http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest hier al gekeken of ik het spel kan draaien en het antwoord is ja. - Ik heb alle drivers geüpdate - Ik heb direct x 10 Iemand die mijn probleem kan oplossen? Patchen ofzo? Ik weet dus niet hoe ik iets moet patchen, ik ben nog niet zo vertrouwd met het…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een ps3 code voor de beta dc universe online voor de ps3 ik hoop dat iemand me kan helpen en naar dit e-mail kan sturen. E-Mail: gerald_damian@hotmail.com Ik hoop dat iemand me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb laatst simcity societies gedownload maar hij speelde eerst super lekker op hoogste resolutie ik start hem een 2e keer op en nu blijft hij telkens vastlopen niet direct maar na 15/30 min spelen okee me stad was al vrij groot dus ik dacht laat ik de resolutie van very high naar medium zetten (volgens mij is dat een hele beste stap terug ) maar nog steeds blijft hij vast lopen, ook heb ik last van slowdowns, terwijl ik dat helemaal niet heb met CoD4 op high liggen deze problemen aan het spel of aan mij computer of zijn hier patches voor ??? :-[ :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 7 reacties
- 1,3k weergaven
Weet iemand welk programma ik moet downloaden om mijn Xbox 360 controller te gebruiken voor COD 4 op mijn pc? En weet iemand ook hoe je dat programma vervolgens gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoi allemaal, ik heb met de nieuwe sims 3 alleen nog maar problemen gehad, eerst kreeg ik m op de mac niet geinstalleerd, en nu heb ik hem op de pc, maar krijg ik naar ongeveer 5 min een zwart beeld. spel liep door. Via via hoorde ik om iets te downloaden voor mijn video kaart, heb ik gedaan het zwarte beeld is nu weg, maar nou is hij heel traag en blijft het beeld hangen! iemand een idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? videokaart heb ik NVIDIA GeForce 7500 LE wie kan en wil mij er een beetje mee op weg helpen? alvast thanks! XxX Brenda
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Helloww Ik heb met dank aan deze site de sims 3 prachtig gedownload. Werkt prima dus nog bedankt daar voor O0 Maar nu heb ik een aantal haarstijlen gedownload omdat de haarstylen in game gewoon al uit de mode zijn Alleen wil ik nu weten in welke map ik ze moet gooien, want bij de sims 2 was er een speciale map voor waar ik ze in propte, maar deze is er blijkbaar voor de sims3 niet.. Ook heb ik ergens gelezen dat er een speciaal programma voor nodig is, deze heb ik al, maar ook weet ik niet waar ik deze moet neerzetten en hoe het verder werkt. Heeft iemand een goede stapvoorstap handleiding (ik ben blond) of wil iemand het mij uitleggen? (ps ik heb ze al wel…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb monsterhunter tri gedownload voor de Wii en op de harde schijf gezet samen met nog 400 spellen. Alleen monster hunter tri werkt niet . Enig idee waarom en natuurlijk hoe ik m wel werkend krijg??
Laatste reactie door bilal4, -
- 6 reacties
- 1,3k weergaven
Het is in 1 keer gebeurd dat hij ging lekken en nu doet hij dat de hele tijd. Dit is ook maar alleen op online. wat kan het zijn.??
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
IK heb een GAME genaamd MYST (meerdere delen) windows 95 spel gedownload. Uitgepakt met Quickpar en Winrar. En gebrand met NERO (ISO), burn image to disk. Nu kon ik het eerste deel wel geinstalleerd krijgen maar, het werkt niet. Ik krijg geen normaal beeld. Ik heb windows 98 op m'n PC. De andere delen kon ik niet installeren omdat, er geen install exe bij zaten. Kan iemand mij helpen met, hoe ik een GAME na het downloaden het beste kan uitpakken en branden?. Met welke programma's zodat, de GAME ook daadwerkelijk werkt. Elke vorm van hulp stel ik zeer op prijs!!
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
gwn uit nieuwsgierigheid!!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
wilt iemand me helpen want ik heb dead space gedonwload klaar maar nu klik ik op play en dan staat er voer uw regrisratie code in en dan staat er vedergaan of niet verder gaan. ik heb windows vista en 4 gb ram en werkgeheugen. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg,