Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik wil Guitar Hero 5 graag pre-orderen en ik zag op www.budgetgaming.nl dat als ik hem via het buitenland bestel dat ik hem dan veel goedkoper kan krijgen, maar is er verschil tussen de games uit het buitenland en hier? en kan mijn 360 die spellen wel draaien? hier is een link van de (engelse) site waar ik hem wilde pre-orderen: http://www.gamehubs.com/XBOX360/guitar-hero-5.html
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb medal of honor pacificgedownload, geinstalleerd en alles lijkt goed gegaan, maar ik krijg de melding "dat ik de dvd erin moet doen". Die zat er nog in , dus dat helpt niet. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Laatste reactie door hugohanegraaf, -
kan de single player met zen 2en?? kan dit ook online?? Bedankt O0
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb via FTD cloud9 voor fs9 gedounload. Na de instalatie moet ik een crack plaatsen. Deze crack bestaat uit 2 dll. file's. De ene vervangt hij wel maar de tweede file geeft aan dat ik geen recht heb om deze bewerking uit te voeren. Ik heb bij beveiligingen alle rechten om eea te doen, als admi. ik heb de beveiliging uitgeschakeld en ga zo maar door. Ik draai onder vista 32 bit. Ik weet het niet meer. Als iemand een tip heeft graag. Gr Rinus2008 :-[ :-[
Laatste reactie door rinus2008, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Beste lezers, ik heb me internetkabeltje er ff uitgehad , (werk via homepluggen) en er beneden bij router en boven weer ingedaan maar nu kan die geen lobby meer vinden, normaal nooit last van gehad, wel toen ik nattype strict had maar die staat nu gewoon open.. weten jullie raad? gr Joost (gamertag xbox360 ; MrJoost)
Laatste reactie door IfElse, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb net de nieuwste nfs via bit torent gedownload. Maar deze zit in een ISO bestand. Ik heb gelezen dat je daemon tools nodig hebt om deze te openen, dus heb ik deze ook gedownload. Toen ik het bestand opende sprong er een venster open dat de licentie voorbij was en dat ik eeen code en een of andere naam moest invoeren. Dus heb ik een crack dedownload die die code kan genereren. Maar als ik die code invoer staat er nog steeds dat mijn naam fout is. Dus kan iemand mij mss helpen ;D
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi. Mijn vraag is moet ik nadat ik een bestand heb uitgepakt in iso nog laten patchen of kan ik het meteen branden als image op een dvd? Zoja kun je miij een link geven waar ik de patch zou kunnen vinden? Dit is mij nl niet duidelijk. Groet Faartje
Laatste reactie door Thijs., -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb het spel red faction guerrilla gekocht en het spel zelf is in het engels en ik wou graag vragen hoe ik de taal moet veranderen in het duits. alvast bedankt.
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik zou graag Battlefield 3 op de pc willen hebben. Ik heb het spel al origineel op de Xbox, maar nu wil ik hem ook op pc en heb geen zin om de volle prijs te betalen voor een game die ik al heb. Ik heb BF3 al gedownload via TPB, maar ik kan hem dus niet online spelen. Is het mogelijk een Online pass te kopen, en deze dan te gebruiken met een gedownloade versie van BF? Dit scheelt me namelijk 40 euro ofzo, aangezien een online pass maar een tientje kost.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
Ik heb Fifa 09 voor zowel de pc als de ps3, maar het lijken 2 andere spellen vind ik, maar het lukt mij niet om trucjes te doen en de keeper besturen op de ps3 lukt mij ook niet, terwijl dat met fifa 08 heel makkelijk ging. Kan iemand mij vertellen hoe ik die 2 dingen kan doen op de ps3? Met C. Ronaldo kon je met 08 op de ps2 ook zon vette afkaping, maar die doet die nu ook niet meer op de ps3, dus weet iemand dat misschien ook, want bij 08 dee die, die automatisch, hoe je die doet, want nu doet die dezelfde afkaping als elke andere speler.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Fifa 14 seizoenen
door mummy- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik kon geen centrale game topic over FIFA 14 vinden, vandaar dat ik het hier neerzet Op de PS3 heb ik het idee dat bij de seizoenen FIFA wat anders voetbalt dan in mijn carriere. Erg veel ballen die achter de spelers worden gespeelt etc. Meer mensen hier last van? Overigens ben ik net aan seizoenen begonnen en zie ik tot mijn verbazing elke keer maar tussen de 8000-11000 mensen online seizoenen spelen. Is dit niet erg weinig??? Had het idee dat bij FIFA 12 en 13 veel meer mensen het speelden.
Laatste reactie door mummy, -
hulp met regedit
door xx090- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hey ik heb problemen met het veranderen van regedit dan moet je zo cd key omzetten naar een IDE maar wanneer ik dit doe krijg ik deze foutmelding: "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde" hulp graag :s
Laatste reactie door xx090, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
Toen ik tijdens een fun war van cod4 aan het recorden was gebeurden er iets vreemds. Ik zag dat mannetje buiten staan ik zocht dekking. Ik dacht laat ik eens op goed geluk op de muur knallen. Eerst maakten ik een draai van 720 graden (gewoon voor de fun/nutteloosheid ) en toen kilde (headshot) ik die kerel ook nog Alleen je ziet de kogel links tegen de muur aan vliegen terwijl die kerel staat waar ik op het laatste kijk. Hoe kan dat? Die kogel kan toch niet met effect gaan of wel? Dis is het filmpje http://www.xfire.com/video/2262ea/
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Beste ik heb een Pioneer Blu ray Brander in mijn laptop zitten Type: PIONEER BD-RW BDRTD01RS Ik lees hier dat je u bookmarksetting bij DVD+r schijfjes op DVD-ROM moet zetten Ik woon in BE dus heb ik nog geen manier gevonden om goedkoop aan DVD-r schijfjes te komen Maar Pioneer ondersteunt geen bookmark setting, heb al rondgesnuffeld naar een firmware hack maar niets gevonden of zet mijn pioneer die automatisch om naar DVD-rom? Graag hulp gevraagd Dank bij voorbaat
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi. IK wil de WII software matig gaan updaten (ombouwen wil ik het nog niet meteen noemen..) Nu heb ik al enige software en instrukties maar laatst ving ik op dat het ook nog uitmaakt welke versie legend of zelda je gebruikt. Ik heb nu hier een ongeopende originele zelda liggen maar ja gaat die dan werken of moet je een bepaalde versie hebben??? Dit is in iedergeval een PAL versie.. Benno
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo mensen ik ben iandw en ik ben hier nieuw maar kan iemand me helpen als ik op m'n r4i bij pokemon platinum cheats aanvink doen ze het niet in het spel weet iemand hoe ik dit kan voorkomen Post samenvoeging: april 06, 2010, 12:35:48
Laatste reactie door LGamer95, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo daar ben ik weer ik had laatst me age of mythology onder het stof vandaan gehaad e wilde het weer eens gaan spelen. (online natuurlijk). het bleek dat ik hem moest updaten naar 1.03v. helaas vraagt mijn computer nu als ik het spel wil startten om een cd-rom* terwijl er een originele cd-rom erin zit. ik vind dat maar vreemd en ik kan geen goede hulp krijgen van microsoft zelf. als iemand me hierbij kan helpen graag. (het probleem is van toepassing bij zowel de uitbreiding -de Titans- als bij het basisspel) sorry van de typfouten in andere posts me toetsebord is zo'n beetje naar zijn grootje.
Laatste reactie door payat, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
beste, wie kan me de dawnlaod geven van Driving simmilator school helemaal full ik kan die zo juist niet vinden :S
Laatste reactie door gangstermo, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Ms Splosion Man-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Ms Splosion Man-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ms.Splosion.Man-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 3 april 2013 Bestandsnaam: rls-MSSM Bron: Stream Grootte: 2.10 GB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 85% Uitgegeven door: Microsoft Studios Ontwikkeld doo…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Blizzard heeft tijdens een presentatie meer informatie over de aankomende uitbreiding van de mmorpg World of Warcraft onthuld. De spelers kunnen nieuwe gebieden verkennen en kiezen uit een nieuwe spelersklasse. Wrath of the Lich King is de tweede uitbreiding voor WoW en volgt in de voetstappen van The Burning Crusade. De limiet van de level die de spelers kunnen bereiken is gestegen van 70 naar 80 en de wereld van Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend, waar de titulaire Lich King heerst met zijn leger van ondode Scourge. Dit nieuwe continent is bedoeld voor spelers van level 68 en hoger. In Northrend zijn verschillende dungeons te vinden…
Laatste reactie door Tom, -
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
Laatste reactie door Stacytje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
halloo allemaal als ik football manager 2010 start dan bij het menu staat er van unable to found Football manager 2010 disc Kunnen jullie me asjeblieft helpen
Laatste reactie door marco1, -
Virtua Tennis 3
door Vision- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Nadat hij goed geïnstalleerd is en de crack geplaatst. Druk ik op play en vervolgens doet hij niks, hij geeft geen foutmelding hij doet gewoon niks, hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Vision, -
GTA IV: Online?
door wii0fan- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo DukeN, ik ben Luke! Ik ben nieuw hier, ikben 14 jaar en woon in de omgeving Rotterdam. Ik heb gelijk een vraag en hoop dat het te beantwoorden valt. Ik heb GTA IV gedownload, en ik wil graag online; maar omdat ik geen serial heb, kan het niet. Is er iets zodat ik wel online kan? MVG, Luke - Wii0fan Als dit illegaal is, meld het dan even, maar ik heb het idee als ik rondkijk dat het toegestaan is om over illegale dingen te praten/helpen
Laatste reactie door Heisenberg,