Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.277 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo mensen ik ben iandw en ik ben hier nieuw maar kan iemand me helpen als ik op m'n r4i bij pokemon platinum cheats aanvink doen ze het niet in het spel weet iemand hoe ik dit kan voorkomen Post samenvoeging: april 06, 2010, 12:35:48
Laatste reactie door LGamer95, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb laatst simcity societies gedownload maar hij speelde eerst super lekker op hoogste resolutie ik start hem een 2e keer op en nu blijft hij telkens vastlopen niet direct maar na 15/30 min spelen okee me stad was al vrij groot dus ik dacht laat ik de resolutie van very high naar medium zetten (volgens mij is dat een hele beste stap terug ) maar nog steeds blijft hij vast lopen, ook heb ik last van slowdowns, terwijl ik dat helemaal niet heb met CoD4 op high liggen deze problemen aan het spel of aan mij computer of zijn hier patches voor ??? :-[ :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
Laatste reactie door Stacytje, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
IK heb een GAME genaamd MYST (meerdere delen) windows 95 spel gedownload. Uitgepakt met Quickpar en Winrar. En gebrand met NERO (ISO), burn image to disk. Nu kon ik het eerste deel wel geinstalleerd krijgen maar, het werkt niet. Ik krijg geen normaal beeld. Ik heb windows 98 op m'n PC. De andere delen kon ik niet installeren omdat, er geen install exe bij zaten. Kan iemand mij helpen met, hoe ik een GAME na het downloaden het beste kan uitpakken en branden?. Met welke programma's zodat, de GAME ook daadwerkelijk werkt. Elke vorm van hulp stel ik zeer op prijs!!
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Geachte leden: Ik heb een computer met:Amd Athlon 64x2 Dual Core Processor 4200+2,0 Ram en NVIDIA GeForce 6200 Turbo Cache,Grafischekaart of te wel Videokaart. Ik heb het werk geheugen naar 2GB laten brengen. De simulators doen het wel goed,alleen de plattegronden en bij donker vind ik niet zo geweldig. Is hier nog wat aan te doen???Zodat ik misschien een andere b.v. NVIDIA 8800 GT kaart moet aanschaffen??Maar dan zeker weet dat het goed is,is wel kostbaar maar dat ik niet weer voor verassingen komt te staan, Ik heb het beeldscherm.SAMSUNG SYNCMASTER 920N.19 INCH. Zou u mijn nog wat kunnen adviseren??Wat betreft de landschappen,landingsbanen imn het donker. Mvg.the…
Laatste reactie door thecorman, -
GTA IV: Online?
door wii0fan- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo DukeN, ik ben Luke! Ik ben nieuw hier, ikben 14 jaar en woon in de omgeving Rotterdam. Ik heb gelijk een vraag en hoop dat het te beantwoorden valt. Ik heb GTA IV gedownload, en ik wil graag online; maar omdat ik geen serial heb, kan het niet. Is er iets zodat ik wel online kan? MVG, Luke - Wii0fan Als dit illegaal is, meld het dan even, maar ik heb het idee als ik rondkijk dat het toegestaan is om over illegale dingen te praten/helpen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb een acekard 2i nog maar net. en als ik nu een spel afspeel kan ik geen saves doen.. kan iemand helpen hoe je save game kan doen met acekard 2i?? Greetz, Demy.
Laatste reactie door Stan., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Dit is het vorvolg van het topic WoWscape probleem (World of Warcraft) want ik kan blijkbaar niet meer antwoorden in het topic :-[ maar goed, kan iemand me nu helpen met mijn probleem? (http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25399.40)
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
is er in star wars the old republic single player of moet je maandelijks betalen of is het gratis kan je deze beantwoorden dank u als u kan helpen
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar De Bazaar. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37894.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
NCAA Football 11 Er is vrij weinig informatie over deze game. Maar hier toch een korte inleiding om je een beetje een idee te geven van wat dit spel inhoud. In Amerika heb je een aantal sporten die aardig groot zijn. Nu is american football daar eentje van en in deze game doe je mee met het college kampioenschap. Speel als echte american football speler en beuk iedereen onderuit! Maak doelpunten en wordt steeds beter Review: Screens: http://www.gamecloud.nl/games/1015/ncaa-football11/screenshots/ Xbox 360 , PS3, PSP, PS2 op 13 Jul 2010 (is dus al uit) Gemiddelde score: 8,6
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, ik heb Virtua Fighter 5 gedownload voor de XBOX 360. Toen hij klaar was met downloaden had ik 1 RAR file, van 7.05 GB. Normaal gesproken pak ik die RAR file uit, en krijg je een .iso en .dvd of zo. Nu nadat ik hem had uitgepakt kreeg ik 2 nieuwe mapjes, een AUDIO_TS en een VIDEO_TS. Het AUDIO_TS mapje is leeg, en in het VIDEO_TS mapje zitten een aantal files, maar geen .dvd of .iso.. Wat moet ik nu doen? Het heeft zeker geen zin om de RAR file te branden? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Hallo, Ik wou vragen of iemand hier weet hoe je xlink kai kan instaleren. En dan ook nog kan gebruiken voor de xbox 360. Als je met xlink kai wilt beginnen moet je dan ook al alvast xbox live kopen, of kun je het zonder ook al instellen? Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
na het behalen van 1 missie loopt die vast. geen foutmelding niks. maar ik kan gewoon op klikken en naar het menu. wat moet ik doen?
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey Ik heb sims 3 en ik ben een privédetective nu moet ik remsporen analyseren bij het politie bureau. Nu klik ik op die activiteit en dan gebeurt er niks.. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
Hoi, Ik probeer nu al een tijdje om comics te lezen op mijn psp in cbr en cbz formaat. Maar ik blijf problemen krijgen met pspcomic v0.9.8. Weet iemand misschien een goede alternatief, behalve dan die van sony die volgende maand uitkomt, of kan iemand mij hiermee helpen? heb het al gevonden. KAn dicht
Laatste reactie door Musta, -
- 6 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb het spel red faction guerrilla gekocht en het spel zelf is in het engels en ik wou graag vragen hoe ik de taal moet veranderen in het duits. alvast bedankt.
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Baldurs.Gate.II.Enhanced.Edition-RELOADED Releasedatum: 16 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: RLD-bg2ee Bron: Stream Grootte: 2.35 GB Genre: RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Beamdog Ontwikkeld door: Beamdog Omschrijving Ontvoerd. Gevangengezet. Gemarteld. De wizard Irenicus houdt je gevangen in zijn bolwerk, een p…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallotjes, ik wil lotr bfme 2 spelen, met een no cd crack. ik ga het nu dowloaden, alleen heb ik geen flauw idee hoe je moet werken met een no cd crack, > zou iemand een link kunnen geven naar een topic met uitleg. of zou iemand kunnen uitleggen waar ik het vandaan haal en hoe ik het erinzet. mvg nongrada ^-^
Laatste reactie door Jeroen, -
codename eagle
door katarina- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hoy Ben het spel codename eagle aan doen weet niet hoe inzoomen met sluipschutergeweer reagert nergens op BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb FIFA 08 v1.0 [MULTI3/MULTI5/MULTI2] Fixed EXE (crack) gekopieerd in de map program files: EA Sprots : FIFA 08 en alles goed en wel tot ik het wil spelen. als ik dubbelklik op de crack zegt gy : "plaats de FIFA08-schijf in het station en selecteer Opnieuw. Selecteer Annuleren als je wilt stoppen". Wat nu te doen? Ik zou liefst rap een antwoord hebben omdat ik volgende week vertrek op vakantie en ik doe mijn laptop mee zo dat ik kan spelen. Groetjes
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
beste lezers, ik had vandaag weinig tedoen en liep ff door de stad en zag battlefield 2 liggen voor bijna niks. ik gekocht en naar huis om teinstalleren. alles verliep goed volgens mijn 100% geinstalleerd maar toch niet. install wizard bleef maar in menu balk staan en na 10 min was ik het zat en ga naar programma`s en start battlefield 2 ziet er allemaal veel belovend uit maar nee toch niet. foute boel en kom weer op desktop. nouw ik taak beheer opgestart en install wizard gesloten want stond er nog steeds. terwijl wel het allang klaar was met installeren en moest alleen nog op voltooien wachten. ik alles dus afgesloten en bf2 nog eens proberen optestarten maar nee to…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb dus van een vriend het spel far cry 2 gekregen. Ik mount het bestandje met behulp van deamon tools maar ik krijg het gewoonweg niet geïnstalleerd, als ik het 'eerste' venster tegekom van far cry 2 en ik klik op instal dan doet hij gewoon niks. Belangrijk om te weten - Bij mijn vriend werkt het spel wel (onder windows xp met behulp van deamon tools) - Ik heb http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest hier al gekeken of ik het spel kan draaien en het antwoord is ja. - Ik heb alle drivers geüpdate - Ik heb direct x 10 Iemand die mijn probleem kan oplossen? Patchen ofzo? Ik weet dus niet hoe ik iets moet patchen, ik ben nog niet zo vertrouwd met het…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb net Hour of Victory geinstalleerd op mijn computer, en ben het gaan spelen. Na een korte tijd valt het spel uit, en krijg ik een schermpje met 'Hour of Victory werkt niet meer'. Nu heb ik dit al met meer spellen gehad, en ik denk dat het telkens aan de crack ligt. Heeft iemand meer hier last van? En heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Het ligt trouwens niet aan mijn computer: Intel Quad Q6600 2048 mb ram 800 Nvidia 8800 GTX 768 mb Hopelijk heeft hier iemand een antwoord op... Groetjes
Laatste reactie door walter1988,