Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38474.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
Toen ik tijdens een fun war van cod4 aan het recorden was gebeurden er iets vreemds. Ik zag dat mannetje buiten staan ik zocht dekking. Ik dacht laat ik eens op goed geluk op de muur knallen. Eerst maakten ik een draai van 720 graden (gewoon voor de fun/nutteloosheid ) en toen kilde (headshot) ik die kerel ook nog Alleen je ziet de kogel links tegen de muur aan vliegen terwijl die kerel staat waar ik op het laatste kijk. Hoe kan dat? Die kogel kan toch niet met effect gaan of wel? Dis is het filmpje http://www.xfire.com/video/2262ea/
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Beste lezers, ik heb me internetkabeltje er ff uitgehad , (werk via homepluggen) en er beneden bij router en boven weer ingedaan maar nu kan die geen lobby meer vinden, normaal nooit last van gehad, wel toen ik nattype strict had maar die staat nu gewoon open.. weten jullie raad? gr Joost (gamertag xbox360 ; MrJoost)
Laatste reactie door IfElse, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
sorry voor het late antw, ja heb een omgebouwde ps2
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi! ik heb een aantal uitbreidingspaketten van sims 2 gedownload. Ik had sims 2 en een paar orginele uibreidingen al geinstaleerd. Alles werkte goed met de gedownloade uitbreidingen tot ik per ongeluk de mapjes met gedownloade bestande wiste O0 :peace: oke opnieuw gedownload en instaleren, zecht ie aan het einde van de instalatie: Electronic Arts autorun werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht. nu is het spel wel geinstaleert maar het werkt niet als je er op klikt gebeurt er niets. Dus ook wissen is niet meer mogelijk (ook via configuratiescherm enzo niet.) help! weet iemand wat ik nu moet doen? groetjes! p.s ik heb windows 7
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo mensen van DukeN, ik ben hier net nieuw en ik heb een probleem met mijn gedownloade FM 2009.iso * ik heb het gemount * ik heb de patch geinstalleerd * ik heb de carlos cojones ofzo in de programma files - fm 2009 map0 geplaats (rectermuisknop, adminstartor openen) * alles werkt perfect totdat ik het spel eidnelijk speel ik moet dan een wedstrijd spelen, Ajax- excelsior, ik heb dan mijn opstelling neergezet en meot ik op bevestigen drukken zodat ie naar de wedstrijd kan gaan, op dat moment blijft ie elke keer haken, maakt niet uit hoevaak ik new game doe, of opnieuw installeer, het blifjt gebeuren.. hoop dat iemand me kan helpen :police: X :peace:
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb medal of honor pacificgedownload, geinstalleerd en alles lijkt goed gegaan, maar ik krijg de melding "dat ik de dvd erin moet doen". Die zat er nog in , dus dat helpt niet. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Laatste reactie door hugohanegraaf, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik wil Guitar Hero 5 graag pre-orderen en ik zag op www.budgetgaming.nl dat als ik hem via het buitenland bestel dat ik hem dan veel goedkoper kan krijgen, maar is er verschil tussen de games uit het buitenland en hier? en kan mijn 360 die spellen wel draaien? hier is een link van de (engelse) site waar ik hem wilde pre-orderen: http://www.gamehubs.com/XBOX360/guitar-hero-5.html
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb via FTD cloud9 voor fs9 gedounload. Na de instalatie moet ik een crack plaatsen. Deze crack bestaat uit 2 dll. file's. De ene vervangt hij wel maar de tweede file geeft aan dat ik geen recht heb om deze bewerking uit te voeren. Ik heb bij beveiligingen alle rechten om eea te doen, als admi. ik heb de beveiliging uitgeschakeld en ga zo maar door. Ik draai onder vista 32 bit. Ik weet het niet meer. Als iemand een tip heeft graag. Gr Rinus2008 :-[ :-[
Laatste reactie door rinus2008, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi. IK wil de WII software matig gaan updaten (ombouwen wil ik het nog niet meteen noemen..) Nu heb ik al enige software en instrukties maar laatst ving ik op dat het ook nog uitmaakt welke versie legend of zelda je gebruikt. Ik heb nu hier een ongeopende originele zelda liggen maar ja gaat die dan werken of moet je een bepaalde versie hebben??? Dit is in iedergeval een PAL versie.. Benno
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
is er in star wars the old republic single player of moet je maandelijks betalen of is het gratis kan je deze beantwoorden dank u als u kan helpen
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Ik heb Fifa 09 voor zowel de pc als de ps3, maar het lijken 2 andere spellen vind ik, maar het lukt mij niet om trucjes te doen en de keeper besturen op de ps3 lukt mij ook niet, terwijl dat met fifa 08 heel makkelijk ging. Kan iemand mij vertellen hoe ik die 2 dingen kan doen op de ps3? Met C. Ronaldo kon je met 08 op de ps2 ook zon vette afkaping, maar die doet die nu ook niet meer op de ps3, dus weet iemand dat misschien ook, want bij 08 dee die, die automatisch, hoe je die doet, want nu doet die dezelfde afkaping als elke andere speler.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb het spel red faction guerrilla gekocht en het spel zelf is in het engels en ik wou graag vragen hoe ik de taal moet veranderen in het duits. alvast bedankt.
Laatste reactie door katarina, -
FM 08
door ricardo144- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hallo allemaal, ik heb vandaag via bittorent FM 08 gedownload maar 1 probleem: als ik hem probeer te openen staat er eits over dat er geen cd-rom is(wat nogal duidelijk is) dus heb ik dat gedoe van deamons gedaan, maar dat lukte niet, kreeg foutmelding als ik de sd-rom wou openen: het bestand us beschadigd..... dus ben ikion het mpaje gaan kijken, waar ik autorun.exe vond, dus heb ik gedaan, maar er gebeurt niks toen heb ik het mapje crack ge opent en fm.exe opengemaakt, dan pakt hij het uit en dan geeft hij aan dat hij een dll mist zou iemand mij kunnen helpen? of iemand ff mijn pc overneemt en FM 08 aan het werken kreigt? of geef ff een goede link naar de GOEDE…
Laatste reactie door ricardo144, -
codename eagle
door katarina- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hoy Ben het spel codename eagle aan doen weet niet hoe inzoomen met sluipschutergeweer reagert nergens op BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
kan de single player met zen 2en?? kan dit ook online?? Bedankt O0
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi. Mijn vraag is moet ik nadat ik een bestand heb uitgepakt in iso nog laten patchen of kan ik het meteen branden als image op een dvd? Zoja kun je miij een link geven waar ik de patch zou kunnen vinden? Dit is mij nl niet duidelijk. Groet Faartje
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
beste, wie kan me de dawnlaod geven van Driving simmilator school helemaal full ik kan die zo juist niet vinden :S
Laatste reactie door gangstermo, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik zou graag Battlefield 3 op de pc willen hebben. Ik heb het spel al origineel op de Xbox, maar nu wil ik hem ook op pc en heb geen zin om de volle prijs te betalen voor een game die ik al heb. Ik heb BF3 al gedownload via TPB, maar ik kan hem dus niet online spelen. Is het mogelijk een Online pass te kopen, en deze dan te gebruiken met een gedownloade versie van BF? Dit scheelt me namelijk 40 euro ofzo, aangezien een online pass maar een tientje kost.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Beste ik heb een Pioneer Blu ray Brander in mijn laptop zitten Type: PIONEER BD-RW BDRTD01RS Ik lees hier dat je u bookmarksetting bij DVD+r schijfjes op DVD-ROM moet zetten Ik woon in BE dus heb ik nog geen manier gevonden om goedkoop aan DVD-r schijfjes te komen Maar Pioneer ondersteunt geen bookmark setting, heb al rondgesnuffeld naar een firmware hack maar niets gevonden of zet mijn pioneer die automatisch om naar DVD-rom? Graag hulp gevraagd Dank bij voorbaat
-
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
Laatste reactie door Stacytje, -
Fifa 14 seizoenen
door mummy- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik kon geen centrale game topic over FIFA 14 vinden, vandaar dat ik het hier neerzet Op de PS3 heb ik het idee dat bij de seizoenen FIFA wat anders voetbalt dan in mijn carriere. Erg veel ballen die achter de spelers worden gespeelt etc. Meer mensen hier last van? Overigens ben ik net aan seizoenen begonnen en zie ik tot mijn verbazing elke keer maar tussen de 8000-11000 mensen online seizoenen spelen. Is dit niet erg weinig??? Had het idee dat bij FIFA 12 en 13 veel meer mensen het speelden.
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Rise of the Triad-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of the Triad-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Releasedatum: 31.07.13 Retail Datum: 31.07.13 Bestandsnaam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Bron: DVD Grootte: 5,8 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Apogee Ontwikkeld door: Interceptor Entertainment Omschrijving Het spel dat ooit werd beschouwd als de meest belachelijke shooter ooit is teruggekeerd in deze reboot van de Rise of th…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
GTA IV: Online?
door wii0fan- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo DukeN, ik ben Luke! Ik ben nieuw hier, ikben 14 jaar en woon in de omgeving Rotterdam. Ik heb gelijk een vraag en hoop dat het te beantwoorden valt. Ik heb GTA IV gedownload, en ik wil graag online; maar omdat ik geen serial heb, kan het niet. Is er iets zodat ik wel online kan? MVG, Luke - Wii0fan Als dit illegaal is, meld het dan even, maar ik heb het idee als ik rondkijk dat het toegestaan is om over illegale dingen te praten/helpen
Laatste reactie door Heisenberg,