Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
Laatste reactie door Stacytje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb medal of honor pacificgedownload, geinstalleerd en alles lijkt goed gegaan, maar ik krijg de melding "dat ik de dvd erin moet doen". Die zat er nog in , dus dat helpt niet. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Laatste reactie door hugohanegraaf, -
Virtua Tennis 3
door Vision- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Nadat hij goed geïnstalleerd is en de crack geplaatst. Druk ik op play en vervolgens doet hij niks, hij geeft geen foutmelding hij doet gewoon niks, hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Vision, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
beste, wie kan me de dawnlaod geven van Driving simmilator school helemaal full ik kan die zo juist niet vinden :S
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo mensen ik ben iandw en ik ben hier nieuw maar kan iemand me helpen als ik op m'n r4i bij pokemon platinum cheats aanvink doen ze het niet in het spel weet iemand hoe ik dit kan voorkomen Post samenvoeging: april 06, 2010, 12:35:48
Laatste reactie door LGamer95, -
uefa euro 2008
door mitsas- 1 reactie
- 1,4k weergaven
eej ik heb een probleem met uefa euro 2008 als ik hem namelijk aanklik word het beeld zwart en verschijnt er niks alvast bedankt
Laatste reactie door Cédric., -
Fifa 14 seizoenen
door mummy- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik kon geen centrale game topic over FIFA 14 vinden, vandaar dat ik het hier neerzet Op de PS3 heb ik het idee dat bij de seizoenen FIFA wat anders voetbalt dan in mijn carriere. Erg veel ballen die achter de spelers worden gespeelt etc. Meer mensen hier last van? Overigens ben ik net aan seizoenen begonnen en zie ik tot mijn verbazing elke keer maar tussen de 8000-11000 mensen online seizoenen spelen. Is dit niet erg weinig??? Had het idee dat bij FIFA 12 en 13 veel meer mensen het speelden.
Laatste reactie door mummy, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb het spel red faction guerrilla gekocht en het spel zelf is in het engels en ik wou graag vragen hoe ik de taal moet veranderen in het duits. alvast bedankt.
Laatste reactie door katarina, -
hallo ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd nu wou ik uhm starten en dan komt er te staan dat ik de registratie code moet in voeren maar die kan ik nergens vinden wat kan ik doe zo dat ik fifa kan gaan spellen mvg
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Ms Splosion Man-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Ms Splosion Man-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ms.Splosion.Man-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 3 april 2013 Bestandsnaam: rls-MSSM Bron: Stream Grootte: 2.10 GB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 85% Uitgegeven door: Microsoft Studios Ontwikkeld doo…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo mensen van DukeN, ik ben hier net nieuw en ik heb een probleem met mijn gedownloade FM 2009.iso * ik heb het gemount * ik heb de patch geinstalleerd * ik heb de carlos cojones ofzo in de programma files - fm 2009 map0 geplaats (rectermuisknop, adminstartor openen) * alles werkt perfect totdat ik het spel eidnelijk speel ik moet dan een wedstrijd spelen, Ajax- excelsior, ik heb dan mijn opstelling neergezet en meot ik op bevestigen drukken zodat ie naar de wedstrijd kan gaan, op dat moment blijft ie elke keer haken, maakt niet uit hoevaak ik new game doe, of opnieuw installeer, het blifjt gebeuren.. hoop dat iemand me kan helpen :police: X :peace:
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Geachte leden: Ik heb een computer met:Amd Athlon 64x2 Dual Core Processor 4200+2,0 Ram en NVIDIA GeForce 6200 Turbo Cache,Grafischekaart of te wel Videokaart. Ik heb het werk geheugen naar 2GB laten brengen. De simulators doen het wel goed,alleen de plattegronden en bij donker vind ik niet zo geweldig. Is hier nog wat aan te doen???Zodat ik misschien een andere b.v. NVIDIA 8800 GT kaart moet aanschaffen??Maar dan zeker weet dat het goed is,is wel kostbaar maar dat ik niet weer voor verassingen komt te staan, Ik heb het beeldscherm.SAMSUNG SYNCMASTER 920N.19 INCH. Zou u mijn nog wat kunnen adviseren??Wat betreft de landschappen,landingsbanen imn het donker. Mvg.the…
Laatste reactie door thecorman, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb een acekard 2i nog maar net. en als ik nu een spel afspeel kan ik geen saves doen.. kan iemand helpen hoe je save game kan doen met acekard 2i?? Greetz, Demy.
Laatste reactie door Stan., -
GTA IV: Online?
door wii0fan- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo DukeN, ik ben Luke! Ik ben nieuw hier, ikben 14 jaar en woon in de omgeving Rotterdam. Ik heb gelijk een vraag en hoop dat het te beantwoorden valt. Ik heb GTA IV gedownload, en ik wil graag online; maar omdat ik geen serial heb, kan het niet. Is er iets zodat ik wel online kan? MVG, Luke - Wii0fan Als dit illegaal is, meld het dan even, maar ik heb het idee als ik rondkijk dat het toegestaan is om over illegale dingen te praten/helpen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hey, ik heb Virtua Fighter 5 gedownload voor de XBOX 360. Toen hij klaar was met downloaden had ik 1 RAR file, van 7.05 GB. Normaal gesproken pak ik die RAR file uit, en krijg je een .iso en .dvd of zo. Nu nadat ik hem had uitgepakt kreeg ik 2 nieuwe mapjes, een AUDIO_TS en een VIDEO_TS. Het AUDIO_TS mapje is leeg, en in het VIDEO_TS mapje zitten een aantal files, maar geen .dvd of .iso.. Wat moet ik nu doen? Het heeft zeker geen zin om de RAR file te branden? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
heey ik heb AIX 2.0 gedownload maar als ik het opstart dat lukt allemaal wel maar als ik multiplayer wil doen dan hoor je een lijst met servers te krijgen maar die heb ik niet dus kan iemand me helpen om die wel te krijgen.
Laatste reactie door appelkoek123, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Dit is het vorvolg van het topic WoWscape probleem (World of Warcraft) want ik kan blijkbaar niet meer antwoorden in het topic :-[ maar goed, kan iemand me nu helpen met mijn probleem? (http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25399.40)
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt
Laatste reactie door njitram, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
NCAA Football 11 Er is vrij weinig informatie over deze game. Maar hier toch een korte inleiding om je een beetje een idee te geven van wat dit spel inhoud. In Amerika heb je een aantal sporten die aardig groot zijn. Nu is american football daar eentje van en in deze game doe je mee met het college kampioenschap. Speel als echte american football speler en beuk iedereen onderuit! Maak doelpunten en wordt steeds beter Review: Screens: http://www.gamecloud.nl/games/1015/ncaa-football11/screenshots/ Xbox 360 , PS3, PSP, PS2 op 13 Jul 2010 (is dus al uit) Gemiddelde score: 8,6
Laatste reactie door Duken, -
codename eagle
door katarina- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hoy Ben het spel codename eagle aan doen weet niet hoe inzoomen met sluipschutergeweer reagert nergens op BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb FIFA 08 v1.0 [MULTI3/MULTI5/MULTI2] Fixed EXE (crack) gekopieerd in de map program files: EA Sprots : FIFA 08 en alles goed en wel tot ik het wil spelen. als ik dubbelklik op de crack zegt gy : "plaats de FIFA08-schijf in het station en selecteer Opnieuw. Selecteer Annuleren als je wilt stoppen". Wat nu te doen? Ik zou liefst rap een antwoord hebben omdat ik volgende week vertrek op vakantie en ik doe mijn laptop mee zo dat ik kan spelen. Groetjes
Laatste reactie door svenholtman, -
Hallo, Ik wou vragen of iemand hier weet hoe je xlink kai kan instaleren. En dan ook nog kan gebruiken voor de xbox 360. Als je met xlink kai wilt beginnen moet je dan ook al alvast xbox live kopen, of kun je het zonder ook al instellen? Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
[WII] Wii laten updaten?
door Gast dibyo- 6 reacties
- 1,4k weergaven
Hey, Mijn Wii is omgebouwd, maar nu weet ik niet of ik hem kan laten updaten of niet. Ik had ergens gelezen dat het je Wii kapot maakt, dus ik vraag aan jullie of ik hem wel of niet moet updaten. Mvg, Dibyo
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
halloo allemaal als ik football manager 2010 start dan bij het menu staat er van unable to found Football manager 2010 disc Kunnen jullie me asjeblieft helpen
Laatste reactie door marco1, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
is er in star wars the old republic single player of moet je maandelijks betalen of is het gratis kan je deze beantwoorden dank u als u kan helpen
Laatste reactie door anoniemaccount4457,