Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Weet iemand waar ik een Moonshell kan downloaden die werkt als je de Wood kernel op je R4 hebt staan,de Wood kernel is inderdaad goed,maar ik kan nu geen foto's of muziek afspelen,met normale firmware lukt dat wel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik wil graag guitar hero voor mijn pc downloaden. weet iemand ook een winkel waar je alleen een gitaar kan kopen zonder spel?
Laatste reactie door njitram, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik zag dat ookal iemand anders het had gevraagd maar ik snapte er niks van Maargoed Ik heb dus Need for speed carbon gedownload en toen zei die dat ie geen dvd had. Er zat wel een crack bij, maar die gaf zwart beeld en daarna een foutmelding. Ik heb ook nog andere cracks geprobeerd maar die doen hetzelfde Kan iemand me ffe helpen
Laatste reactie door miran102, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Beste lezers, ik heb me internetkabeltje er ff uitgehad , (werk via homepluggen) en er beneden bij router en boven weer ingedaan maar nu kan die geen lobby meer vinden, normaal nooit last van gehad, wel toen ik nattype strict had maar die staat nu gewoon open.. weten jullie raad? gr Joost (gamertag xbox360 ; MrJoost)
Laatste reactie door IfElse, -
Call of duty 5
door xxlbuk- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hee mensen ik vroeg me af..ik heb net call of duty 5 uitgespeeld, en het leek me leuk om het ook online te spelen. alleen ik kan geen profiel aanmaken, en, ik denk niet dat er al cracked servers zijn. als mensen een idee voor het profiel probleem hebben zou ik het graag horen. (er stonden al enkele profielen in de lijst..die niet te verwijderen zijn.. ???) en als mensen een cracked server vinden zou het ook leuk zijn ;D Heeft iemand hem al gespeeld? en zo ja wat vond je ervan? lijkt me leuk de meningen te horen
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38474.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
sorry voor het late antw, ja heb een omgebouwde ps2
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb medal of honor pacificgedownload, geinstalleerd en alles lijkt goed gegaan, maar ik krijg de melding "dat ik de dvd erin moet doen". Die zat er nog in , dus dat helpt niet. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Laatste reactie door hugohanegraaf, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb via FTD cloud9 voor fs9 gedounload. Na de instalatie moet ik een crack plaatsen. Deze crack bestaat uit 2 dll. file's. De ene vervangt hij wel maar de tweede file geeft aan dat ik geen recht heb om deze bewerking uit te voeren. Ik heb bij beveiligingen alle rechten om eea te doen, als admi. ik heb de beveiliging uitgeschakeld en ga zo maar door. Ik draai onder vista 32 bit. Ik weet het niet meer. Als iemand een tip heeft graag. Gr Rinus2008 :-[ :-[
Laatste reactie door rinus2008, -
PCM 2008
door Darklord91- 1 reactie
- 1,4k weergaven
He , ik heb effe een vraagje want als ik PCM 2008 wil opstarten en druk op start kan ik niets meer doen heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen>?
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik wil Guitar Hero 5 graag pre-orderen en ik zag op www.budgetgaming.nl dat als ik hem via het buitenland bestel dat ik hem dan veel goedkoper kan krijgen, maar is er verschil tussen de games uit het buitenland en hier? en kan mijn 360 die spellen wel draaien? hier is een link van de (engelse) site waar ik hem wilde pre-orderen: http://www.gamehubs.com/XBOX360/guitar-hero-5.html
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Als ik een spel gebrand heb met Image burn. Krijg ik time out te zien op het beeld bij het laden van het spel. Wat is hier de oorzaak van?
Laatste reactie door anko, -
Cod MW 2 Groep!!
door mikey_33- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik wil een groep maken met cod 6! (PC) Als je interesse heb zet je steam naam hieronder en ik voeg je toe! Mijn Steam naam is mikey_33 op het spel zelf is het ''M.G [NL]'' mischien al gezien.. Ik heb nog geen naam dus als je een echte leipe naam weet zet het even hier. niet lang want dan zet je gewoon je groep naam als eerst en dan zo een streep| en dan je echte naam.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb net de nieuwste nfs via bit torent gedownload. Maar deze zit in een ISO bestand. Ik heb gelezen dat je daemon tools nodig hebt om deze te openen, dus heb ik deze ook gedownload. Toen ik het bestand opende sprong er een venster open dat de licentie voorbij was en dat ik eeen code en een of andere naam moest invoeren. Dus heb ik een crack dedownload die die code kan genereren. Maar als ik die code invoer staat er nog steeds dat mijn naam fout is. Dus kan iemand mij mss helpen ;D
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hoy weet iemand waar ik deze spel kopen kan voor PC
Laatste reactie door katarina, -
ejay dance 7
door niro- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo daar ik heb ejay dance 7 en heb al een paar liedjes gemaakt maar er is een probleem en dat probleem is heel belangrijk..... namelijk ik kan niet saven (opslaan dus) kan iemand me alsjeblieft helpen!!! gr niro Post Merge: september 05, 2009, 11:22:50 am nimand die dit weet???????
Laatste reactie door snor1991, -
Pokémon Emerald
door ben1203- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hello Ik heb eens een klein vraagje! Ik ben namelijk Pokémon Emerald aan het spelen, en ben ondertussen aangekomen in een stad genaamd: Lavaridge Town. Nu mijn probleem ligt bij de gym van deze stad. Deze is namelijk volledig bedekt met een soort stof. Het enige dat ik binnenin zie zijn de mensjes die stilstaan. Is dit normaal? Moet ik hier nog iets voor doen voor het "stof" verdwijnt? Of klopt dit niet helemaal? Even nog mededelen dat ik dit via No$gba speel. Greetz Ben
Laatste reactie door mannetje123, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
ik heb swat 4 gedownload leuke singelplayer maar nu wil ik online op een gecracked server ik heb qtracker. ik wil graag nog een lijst hebben nou mensen graag hulp;)
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
zijn er thema`s voor de wii menu die je als achtergrond en de hand in plaats is van een master sword
Laatste reactie door geraldo13, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik zou graag Battlefield 3 op de pc willen hebben. Ik heb het spel al origineel op de Xbox, maar nu wil ik hem ook op pc en heb geen zin om de volle prijs te betalen voor een game die ik al heb. Ik heb BF3 al gedownload via TPB, maar ik kan hem dus niet online spelen. Is het mogelijk een Online pass te kopen, en deze dan te gebruiken met een gedownloade versie van BF? Dit scheelt me namelijk 40 euro ofzo, aangezien een online pass maar een tientje kost.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 7 reacties
- 1,4k weergaven
heb probleem met deze spel start niet heb zwzrt beeld het spel is origineel gekocht geen copy
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo mensen van DukeN, ik ben hier net nieuw en ik heb een probleem met mijn gedownloade FM 2009.iso * ik heb het gemount * ik heb de patch geinstalleerd * ik heb de carlos cojones ofzo in de programma files - fm 2009 map0 geplaats (rectermuisknop, adminstartor openen) * alles werkt perfect totdat ik het spel eidnelijk speel ik moet dan een wedstrijd spelen, Ajax- excelsior, ik heb dan mijn opstelling neergezet en meot ik op bevestigen drukken zodat ie naar de wedstrijd kan gaan, op dat moment blijft ie elke keer haken, maakt niet uit hoevaak ik new game doe, of opnieuw installeer, het blifjt gebeuren.. hoop dat iemand me kan helpen :police: X :peace:
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hey Ik heb sims 3 en ik ben een privédetective nu moet ik remsporen analyseren bij het politie bureau. Nu klik ik op die activiteit en dan gebeurt er niks.. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door Zombymario,