Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Cabal accounts
door geraldo13- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb een account nodig voor cabal kan iemand me alsjeblieft helpen P.S kan iemand een account geven THX alvast O0
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Onlangs heb ik Tomb Raider Underworld gedownload en geinstalleerd op min PC. Helaas blijft het programma vragen om de originele CD. De crack die erbij zit werkt niet (of ik doe iets niet goed). Kan iemand mij raad geven hoe ik Tomb Raider wel aan de gang krijg??? Of waar ik een goede crack kan vinden????
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb net COD WAW gedownload maar allleen in duitse versie. Mijn vraag is hoe kan ik dit in het engels krijgen?
Laatste reactie door Maddock, -
goed, ik wil world of warcraft gaan spelen, me vrienden hebben me overtuigd... ik kijk ff op de site om te zien wat de beste configuratie zou zijn om het te spelen. daar stond geforce 5700FX om het het beste te spelen. ik ging dan naar system requirements lab om te vergelijken en daar stond dan weer 6600! wie heeft er nou gelijk? ik weet dat allebij die kaarten niet hoog zijn maar ikzelf heb maar een 6150SE nForce 430 dus bij mij maakt het wel enig verschil
Laatste reactie door robin1994, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
wie meet hoe je van .rar bestanden een spel maakt dat snap ik nog steeds niet. Gr Yannickboy2
Laatste reactie door Schaapje, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik zoek guitar hero games, maar aangezien ik geen zin heb ( :-[) om een payserver te nemen, zoek ik bestanden die 10 dagen of jonger zijn. Van guitar hero voor de wii ;D Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38474.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb zo'n apparaatje gekocht zodat ik mijn draadloze xbox controller kan aansluiten op de pc maar nu is mijn vraag ofdat de headset hier dan ook op werkt? en wat moet je doen om dat te laten werken? Post samenvoeging: april 26, 2010, 18:08:19 ik heb nu ondekt dat de headset het doet met de controller maar ik had nu de vraag ofdat het mogelijk is om alleen het prate door de headset te krijge en verder al het geluid gewoon via de boxen netzoals bij de xbox zegmaar
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik zag dat ookal iemand anders het had gevraagd maar ik snapte er niks van Maargoed Ik heb dus Need for speed carbon gedownload en toen zei die dat ie geen dvd had. Er zat wel een crack bij, maar die gaf zwart beeld en daarna een foutmelding. Ik heb ook nog andere cracks geprobeerd maar die doen hetzelfde Kan iemand me ffe helpen
Laatste reactie door miran102, -
guild wars
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,5k weergaven
sinds gister speel ik weer guild wars en heb ik meteen voor de lol een eigen clan gemaakt. maar nu wil ik ook nog zo een cape maken allen ik heb geen idee hoe en waar ik dat kan doen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy weet iemand waar ik deze spel kopen kan voor PC
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Just Cause 2 werkt gewoon goed. Maar als ik de resolutie veranderen dan saved hij de resolutie niet. Hoe kan dat? Ik start het spel met admin rechten.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb de first decade gekocht en hem geïnstalleerd op vista alle games werken maar allen Generals en Zero Hour geeft het probleem dat er geen cd in zit terwijl de cd er wel in zit iemand een oplossing ? Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe omgebouwde Xbox en gebruik ABGX om mijn spellen te controller. Ik heb gelezen dat ik eigenlijk alleen spellen moet spellen als alles groen is in de ABGX, maar nu krijg ik de laatste tijd wat meldingen met dit erin: Caution: This SS contains a value (angle 359) that will cause older versions of iXtreme to return a detectable bad response! Make sure your drive is flashed with iXtreme version 1.4 or newer. Alternatively, you may enable the option to adjust angle 359 for compatibility with iXtreme < v1.4 Ik heb al een beetje gezocht via google maar wilde het toch graag zeker weten of het niet schadelijk is om deze spellen te spelen…
Laatste reactie door woutertje6, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hey, ik zie op youtube allemaal filmjes opgenomen van de xbox 360 (zonder cam) ik zou dit ook graag doen en nu heb ik gehoord van de easy cap capture cord. deze neemt het beeld op door de capture cord gewoon in de USB poort van de 360 te steken. is er ook een manier om dit gratis te doen met een of ander programma?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
eey beste forumleden, Ik kan nu eindelijk cod 4 spelen. (cracked servers) ,maar sinds vandaag blijft de pc bij het laden van de map steeds op precies hetzelfde puntje steken waarna ik een melding van vista krijg dat ie niet meer werkt. recentelijk(net dus) gebeurde dit ook bij crysis...,maar ik zou het heel erg fijn vinden als jullie me kunnen helpen met mijn cod 4 probleem. p.s mijn pc kan het denk ik niet aan liggen net nieuw... q6600 sapphire 4870 die 2 zijn toch wel goed genoeg voor cod4 grtz, headhunter
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik hier juist ben. Ik wil graag een cracked cod5 server maken :geheim: een gewonnen server lukt maar weet niet hoe je cracked maak iemand die hier verstand van heefd
Laatste reactie door gijsco, -
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
Laatste reactie door Stacytje, -
Halo 1 doet vaag
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Ewa Als ik op de halo 1 snelkoppeling op mijn buroblad druk dan geeft het dit aan: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb bij DXDIAG gekeken maar kzie niks. Post Merge: juni 07, 2009, 09:58:13 am Ohjah ik heb windows xp [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hey, ik heb volgens het bovenstaande topic de patches en de client van WOW gedownd, maar is hier the lich king (uitbreiding) perse nodig?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik wil online gaan en dat lukt ook met iemand maar als ik dan start game druk dat staat er dat ik cd erin moet plaatsen weet iemand wat ik hier moet doen?
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
gwn uit nieuwsgierigheid!!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
gta chinatown wars heb ik een download van megauload, maar daarmee kun je niet multyplayer spelen heeft iemand een site waar je wel een mee kunt multyplayer spelen
Laatste reactie door Nigel, -
Pokémon Emerald
door ben1203- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hello Ik heb eens een klein vraagje! Ik ben namelijk Pokémon Emerald aan het spelen, en ben ondertussen aangekomen in een stad genaamd: Lavaridge Town. Nu mijn probleem ligt bij de gym van deze stad. Deze is namelijk volledig bedekt met een soort stof. Het enige dat ik binnenin zie zijn de mensjes die stilstaan. Is dit normaal? Moet ik hier nog iets voor doen voor het "stof" verdwijnt? Of klopt dit niet helemaal? Even nog mededelen dat ik dit via No$gba speel. Greetz Ben
Laatste reactie door mannetje123, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Bestaat er een no cd-crack voor skylanders spyro's adventures
Laatste reactie door Duken,