Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb nu ook een Playstation 3. Mooi ding, youtube enzo kan ik allemaal bekijken, maar uitzending gemist kan ik niet kijken evenals sommige films.... andere films speelt 'ie weer wel. heeft denk ik te maken met het programma dat word gebruikt door de site op de film af te spelen (Uitzending gemist speelt ie gewoon in Windows Media Player op mijn laptop... hoe die 'm moet spelen op de playstation weetikniet, hij doet het iig niet. bij films die het niet doen is het oa Divx. Dan krijg ik de melding (in het scherm waar de film zou moeten spelen) dat 'deze applicatie niet word ondersteund' hoe kan ik dit oplossen zodat hij de film wel speelt of gaat dit niet? Alvas…
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoi allemaal, een tijdje geleden heb ik pirates of the caribbean online gedaan. ik vond het een leuk spel, maar op een gegeven moment hielden de opdrachten op en voor het volle spel moest je betalen. ik vraag me af of er voor dit spel ook een crack is zodat je voledige toegang hebt?!
Laatste reactie door animallovertje, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal! Ben al tijden niet maar op duken.nl geweest maar ik moet zeggen dat de website er fantasties uitziet. Ik heb eigenlijk een klein probleempje met mijn gedownloade spel. Ik heb Take one helicopter Reloaded gedownload van TPB Maar wanneer ik heb bespeel en de crack plaats gaat het de eerst 5 a 10 min goed met spelen. Maar na een tijdje komt het logo van take on a helicopter tevoorschijnen en word het beeld als ware een soort zeeachtig golven. Alles begint heen en weer te schudden enzovoort:S Nu was mijn vraag. Heb ik mijn crack niet goed geplaatst of is het wat anders? Ik heb mijn crack in de installatie folder geplakt. zoals werd vermeld bij de torrent. Ik w…
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Heeft iemand misschien deze versie voor mij :
Laatste reactie door Cédric., -
cod mwf2 online
door njahaaa- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik speel nu 1 weekje het spel online en vraag me af als iemand het echt leuk vind ,want ik heb nu gespeeld tot luitenant en eigenlijk is het maar zo snel mogelijk rondlopen en hopen dat jij iemand 1 sec sneller ziet dan hij jou , want echt strategie is er niet voor nodig ,ook vraag ik me af als er in gecheat kan worden want soms merk ik dat mensen al een helicopter in zetten na 1 min waar je weet ik hoeveel kill's voor nodig hebt ??? Moet iemand mij eens vertellen hoe je b.v 25 kill's op rij kan maken?? terwijl als ik de score zie heeft de winnaar net 20 kill,s gemaakt en zelf 25 keer dood gegaan hoe kan je dan allemaal die dingen inzetten ,helicopter ,raketten enz?
Laatste reactie door Wesley, -
hallo, ik ben nieuw en ik weet nog niet goed hoe dit forum werkt maar ik heb een vraag kun je xbox 360 spelletjes downloaden en spelen? en als je het kunt, hoe doe je dat dan?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Weet iemand hoe je Ps2 aankansluiten om ook online te gamen ??? Bedankt O0
Laatste reactie door IOwnd, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoy weet iemand waar ik deze spel kopen kan voor PC
Laatste reactie door katarina, -
VERPLAATST: ps3
door Robin- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26994.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, ik heb Virtua Fighter 5 gedownload voor de XBOX 360. Toen hij klaar was met downloaden had ik 1 RAR file, van 7.05 GB. Normaal gesproken pak ik die RAR file uit, en krijg je een .iso en .dvd of zo. Nu nadat ik hem had uitgepakt kreeg ik 2 nieuwe mapjes, een AUDIO_TS en een VIDEO_TS. Het AUDIO_TS mapje is leeg, en in het VIDEO_TS mapje zitten een aantal files, maar geen .dvd of .iso.. Wat moet ik nu doen? Het heeft zeker geen zin om de RAR file te branden? Alvast bedankt
- 6 reacties
- 1,3k weergaven
Toen ik tijdens een fun war van cod4 aan het recorden was gebeurden er iets vreemds. Ik zag dat mannetje buiten staan ik zocht dekking. Ik dacht laat ik eens op goed geluk op de muur knallen. Eerst maakten ik een draai van 720 graden (gewoon voor de fun/nutteloosheid ) en toen kilde (headshot) ik die kerel ook nog Alleen je ziet de kogel links tegen de muur aan vliegen terwijl die kerel staat waar ik op het laatste kijk. Hoe kan dat? Die kogel kan toch niet met effect gaan of wel? Dis is het filmpje http://www.xfire.com/video/2262ea/
Laatste reactie door snor1991, -
start menu
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
soms als ik aan het gamen ben druk ik op dat knopje dat het start menu komt en dan verdwijnt me spel en zie je het bureaublad. is er een manier om er voor te zorgen dat als je aan het gamen ben en je drukt op dat knopje van start menu dat er dan niks gebeurt ???
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallotjes, ik wil lotr bfme 2 spelen, met een no cd crack. ik ga het nu dowloaden, alleen heb ik geen flauw idee hoe je moet werken met een no cd crack, > zou iemand een link kunnen geven naar een topic met uitleg. of zou iemand kunnen uitleggen waar ik het vandaan haal en hoe ik het erinzet. mvg nongrada ^-^
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Yo mensen! Er zullen vast mensen zijn die er al van hebben gehoord. Maar ik leg het even uit. Om de zoveel tijd is er een nieuwe bundel (een 'gewone' en een wekelijkse), in die bundels zitten verschillende games en soms andere dingen. Om ze te 'unlocken' moet je een bepaald bedrag betalen. Graag willen ze dat je zo veel mogelijk betaald, om een goed doel te steunen. Maar het is maar wat je wilt geven. Ik ben zelf van plan om dit topic gewoon bij te houden en up te daten als er een nieuwe Bundel is. Humble Indie Bundle 9 Standaard: Trine 2: Complete Story + Soundtrack download Mark of the Ninja Eets Munchies Beta Brütal Legend + Soundtrack download Extra: FT…
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
beste lezers, ik had vandaag weinig tedoen en liep ff door de stad en zag battlefield 2 liggen voor bijna niks. ik gekocht en naar huis om teinstalleren. alles verliep goed volgens mijn 100% geinstalleerd maar toch niet. install wizard bleef maar in menu balk staan en na 10 min was ik het zat en ga naar programma`s en start battlefield 2 ziet er allemaal veel belovend uit maar nee toch niet. foute boel en kom weer op desktop. nouw ik taak beheer opgestart en install wizard gesloten want stond er nog steeds. terwijl wel het allang klaar was met installeren en moest alleen nog op voltooien wachten. ik alles dus afgesloten en bf2 nog eens proberen optestarten maar nee to…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Is het leuk om een keer met wat DukeN leden af te spreken op Xbox Live en dan samen in 1 game te gaan?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
mensen, ik hoop dat ik hier goed zit met mijn probleem ik heb een asus a6000 notebook ik wil graag half life 2 episode 2 spelen, maar elke x dat ik het spel opstart loopt het spel vast, en sluit de pc af... wat kan ik hieraan doen..? het is namelijk wel zonden van mn geld.. dus ik sta open voor sugesties grtzz
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb virtua tennis gedownd.uitgepakt en de iso op cd gebrand.na het installeren wat geen problemen opleverde kreeg ik een prachtig mooi openings beeld te zien.alleen het geluid miste ik.in de vt3 folder staat wel sound en heb deze map gecopieeerd naar de map waar je het spel kunt starten,de rest van de games heeft wel gewoon geluid,en mijn geluidskaart is een soundblaster live 5.1 kaart.verder draai ik op xp.heb 2048 mb aan geheugen erin zitten.de videokaart is er een van ati radeon x1650 pro 512 mb,en tja wie weet hoe ik het geluid aankrijg?heb bij de opties in het spel het geluid harder proberen te zetten maar ik hoor nog niets.Groet Don :peace:
Laatste reactie door dready, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
heey ik heb AIX 2.0 gedownload maar als ik het opstart dat lukt allemaal wel maar als ik multiplayer wil doen dan hoor je een lijst met servers te krijgen maar die heb ik niet dus kan iemand me helpen om die wel te krijgen.
Laatste reactie door appelkoek123, -
Grand Prix 4
door .Wouter.- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb GP4 weer eens gedownload maar ik wil er nu mods in plaatsen. bijvoorbeeld de auto van force india. ik heb nu een Wadupdater gedownload maar die zien de bestandjes niet die ik voor de force india heb gedownload. en als dat is gelukt waar moeten die bestanden heen? ik probeer het zelf al een tijdje maar het lukt maar niet alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door Shaddix, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb net fifa maneger 09 gedownload van duken die word aangegeven. maar nu heb ik die crack nodig maar die link doet het bij mij niet
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
halloo allemaal als ik football manager 2010 start dan bij het menu staat er van unable to found Football manager 2010 disc Kunnen jullie me asjeblieft helpen
Laatste reactie door marco1, -
guild wars
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
sinds gister speel ik weer guild wars en heb ik meteen voor de lol een eigen clan gemaakt. maar nu wil ik ook nog zo een cape maken allen ik heb geen idee hoe en waar ik dat kan doen ???
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Bestaat er een no cd-crack voor skylanders spyro's adventures
Laatste reactie door Duken,