Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
ejay dance 7
door niro- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo daar ik heb ejay dance 7 en heb al een paar liedjes gemaakt maar er is een probleem en dat probleem is heel belangrijk..... namelijk ik kan niet saven (opslaan dus) kan iemand me alsjeblieft helpen!!! gr niro Post Merge: september 05, 2009, 11:22:50 am nimand die dit weet???????
Laatste reactie door snor1991, -
cod mwf2 online
door njahaaa- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik speel nu 1 weekje het spel online en vraag me af als iemand het echt leuk vind ,want ik heb nu gespeeld tot luitenant en eigenlijk is het maar zo snel mogelijk rondlopen en hopen dat jij iemand 1 sec sneller ziet dan hij jou , want echt strategie is er niet voor nodig ,ook vraag ik me af als er in gecheat kan worden want soms merk ik dat mensen al een helicopter in zetten na 1 min waar je weet ik hoeveel kill's voor nodig hebt ??? Moet iemand mij eens vertellen hoe je b.v 25 kill's op rij kan maken?? terwijl als ik de score zie heeft de winnaar net 20 kill,s gemaakt en zelf 25 keer dood gegaan hoe kan je dan allemaal die dingen inzetten ,helicopter ,raketten enz?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. naja me pa dan, ik heb er zelf niet veel verstand van. dat ging allemaal goed.. en heeft daarna oook deameentools gedownload.. en gedaan wat die verder nog moest doen.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Helloww Ik heb met dank aan deze site de sims 3 prachtig gedownload. Werkt prima dus nog bedankt daar voor O0 Maar nu heb ik een aantal haarstijlen gedownload omdat de haarstylen in game gewoon al uit de mode zijn Alleen wil ik nu weten in welke map ik ze moet gooien, want bij de sims 2 was er een speciale map voor waar ik ze in propte, maar deze is er blijkbaar voor de sims3 niet.. Ook heb ik ergens gelezen dat er een speciaal programma voor nodig is, deze heb ik al, maar ook weet ik niet waar ik deze moet neerzetten en hoe het verder werkt. Heeft iemand een goede stapvoorstap handleiding (ik ben blond) of wil iemand het mij uitleggen? (ps ik heb ze al wel…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoi allemaal, een tijdje geleden heb ik pirates of the caribbean online gedaan. ik vond het een leuk spel, maar op een gegeven moment hielden de opdrachten op en voor het volle spel moest je betalen. ik vraag me af of er voor dit spel ook een crack is zodat je voledige toegang hebt?!
Laatste reactie door animallovertje, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
wilt iemand me helpen want ik heb dead space gedonwload klaar maar nu klik ik op play en dan staat er voer uw regrisratie code in en dan staat er vedergaan of niet verder gaan. ik heb windows vista en 4 gb ram en werkgeheugen. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
Cabal accounts
door geraldo13- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb een account nodig voor cabal kan iemand me alsjeblieft helpen P.S kan iemand een account geven THX alvast O0
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste ik heb een Pioneer Blu ray Brander in mijn laptop zitten Type: PIONEER BD-RW BDRTD01RS Ik lees hier dat je u bookmarksetting bij DVD+r schijfjes op DVD-ROM moet zetten Ik woon in BE dus heb ik nog geen manier gevonden om goedkoop aan DVD-r schijfjes te komen Maar Pioneer ondersteunt geen bookmark setting, heb al rondgesnuffeld naar een firmware hack maar niets gevonden of zet mijn pioneer die automatisch om naar DVD-rom? Graag hulp gevraagd Dank bij voorbaat
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb nu ook een Playstation 3. Mooi ding, youtube enzo kan ik allemaal bekijken, maar uitzending gemist kan ik niet kijken evenals sommige films.... andere films speelt 'ie weer wel. heeft denk ik te maken met het programma dat word gebruikt door de site op de film af te spelen (Uitzending gemist speelt ie gewoon in Windows Media Player op mijn laptop... hoe die 'm moet spelen op de playstation weetikniet, hij doet het iig niet. bij films die het niet doen is het oa Divx. Dan krijg ik de melding (in het scherm waar de film zou moeten spelen) dat 'deze applicatie niet word ondersteund' hoe kan ik dit oplossen zodat hij de film wel speelt of gaat dit niet? Alvas…
Laatste reactie door Markey54, -
hallo, ik ben nieuw en ik weet nog niet goed hoe dit forum werkt maar ik heb een vraag kun je xbox 360 spelletjes downloaden en spelen? en als je het kunt, hoe doe je dat dan?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Weet iemand hoe je Ps2 aankansluiten om ook online te gamen ??? Bedankt O0
Laatste reactie door IOwnd, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo daar ben ik weer ik had laatst me age of mythology onder het stof vandaan gehaad e wilde het weer eens gaan spelen. (online natuurlijk). het bleek dat ik hem moest updaten naar 1.03v. helaas vraagt mijn computer nu als ik het spel wil startten om een cd-rom* terwijl er een originele cd-rom erin zit. ik vind dat maar vreemd en ik kan geen goede hulp krijgen van microsoft zelf. als iemand me hierbij kan helpen graag. (het probleem is van toepassing bij zowel de uitbreiding -de Titans- als bij het basisspel) sorry van de typfouten in andere posts me toetsebord is zo'n beetje naar zijn grootje.
Laatste reactie door payat, -
start menu
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
soms als ik aan het gamen ben druk ik op dat knopje dat het start menu komt en dan verdwijnt me spel en zie je het bureaublad. is er een manier om er voor te zorgen dat als je aan het gamen ben en je drukt op dat knopje van start menu dat er dan niks gebeurt ???
guild wars
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
sinds gister speel ik weer guild wars en heb ik meteen voor de lol een eigen clan gemaakt. maar nu wil ik ook nog zo een cape maken allen ik heb geen idee hoe en waar ik dat kan doen ???
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo, Ik heb de software arm7fixa gedownload en een spel omgezet tot nu toe alles gelukt, maar als ik het spelletje wil spelen dan krijg ik een zwart beeld. Wat doe ik fout?? Gr. Mireille
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb net COD WAW gedownload maar allleen in duitse versie. Mijn vraag is hoe kan ik dit in het engels krijgen?
Laatste reactie door Maddock, -
sims 3 voor mac?
door manu666- 3 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand of dat deze topic ook voor de mac is en hoe het moet geïnstalleerd worden? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 of weet iemand een link waar ik de sims 3 voor de mac kan vinden? mvg :peace:
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Yo mensen! Er zullen vast mensen zijn die er al van hebben gehoord. Maar ik leg het even uit. Om de zoveel tijd is er een nieuwe bundel (een 'gewone' en een wekelijkse), in die bundels zitten verschillende games en soms andere dingen. Om ze te 'unlocken' moet je een bepaald bedrag betalen. Graag willen ze dat je zo veel mogelijk betaald, om een goed doel te steunen. Maar het is maar wat je wilt geven. Ik ben zelf van plan om dit topic gewoon bij te houden en up te daten als er een nieuwe Bundel is. Humble Indie Bundle 9 Standaard: Trine 2: Complete Story + Soundtrack download Mark of the Ninja Eets Munchies Beta Brütal Legend + Soundtrack download Extra: FT…
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Grand Prix 4
door .Wouter.- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb GP4 weer eens gedownload maar ik wil er nu mods in plaatsen. bijvoorbeeld de auto van force india. ik heb nu een Wadupdater gedownload maar die zien de bestandjes niet die ik voor de force india heb gedownload. en als dat is gelukt waar moeten die bestanden heen? ik probeer het zelf al een tijdje maar het lukt maar niet alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door Shaddix, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand regristratie code voor lord of the rings the battle for middle earth plz help me ???
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb net fifa maneger 09 gedownload van duken die word aangegeven. maar nu heb ik die crack nodig maar die link doet het bij mij niet
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb het spel nu gedawnlaod en ik klik op het icon en komt je moet het spel www.thehunter.com starten ik ga en weet neit waar dus kheb lang gezoekt op die site maar laat het over op de pro's ik kon niks vinden echt raar maar dankje als je het vind O0 Post Merge: augustus 26, 2009, 14:40:47 pm echt niemand :-\ :'(
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb virtua tennis gedownd.uitgepakt en de iso op cd gebrand.na het installeren wat geen problemen opleverde kreeg ik een prachtig mooi openings beeld te zien.alleen het geluid miste ik.in de vt3 folder staat wel sound en heb deze map gecopieeerd naar de map waar je het spel kunt starten,de rest van de games heeft wel gewoon geluid,en mijn geluidskaart is een soundblaster live 5.1 kaart.verder draai ik op xp.heb 2048 mb aan geheugen erin zitten.de videokaart is er een van ati radeon x1650 pro 512 mb,en tja wie weet hoe ik het geluid aankrijg?heb bij de opties in het spel het geluid harder proberen te zetten maar ik hoor nog niets.Groet Don :peace:
Laatste reactie door dready, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Bestaat er een no cd-crack voor skylanders spyro's adventures
Laatste reactie door Duken,