Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
wilt iemand me helpen want ik heb dead space gedonwload klaar maar nu klik ik op play en dan staat er voer uw regrisratie code in en dan staat er vedergaan of niet verder gaan. ik heb windows vista en 4 gb ram en werkgeheugen. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb dus battlefield 2 gedownload serial op internet gezocht en een no cd crack erbij gedaan dus ik heb net gespeeld al 2 keer computer opnieuw opstarten omdat battlefield vast hing dus ik probeerde het nog eens maar na ong 10 min sloot battlefield 2 weer af(hoefde niet de computer af te sluiten) ik gebruik geen cracked servers dus wat doe ik fout??? en wat kan ik doen??? bvd Post Merge: februari 23, 2009, 11:52:14 am ik weet niet zeker maar kan het komen omdat ik ook nog battlefield 2 demo heb dat daarom battlefield de gedownloade full version het niet doet??? Post Merge: februari 23, 2009, 11:54:22 am ik heb net gevonden dat je vpu-recover moet instellen maar …
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. naja me pa dan, ik heb er zelf niet veel verstand van. dat ging allemaal goed.. en heeft daarna oook deameentools gedownload.. en gedaan wat die verder nog moest doen.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
mensen, ik hoop dat ik hier goed zit met mijn probleem ik heb een asus a6000 notebook ik wil graag half life 2 episode 2 spelen, maar elke x dat ik het spel opstart loopt het spel vast, en sluit de pc af... wat kan ik hieraan doen..? het is namelijk wel zonden van mn geld.. dus ik sta open voor sugesties grtzz
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Yo mensen! Er zullen vast mensen zijn die er al van hebben gehoord. Maar ik leg het even uit. Om de zoveel tijd is er een nieuwe bundel (een 'gewone' en een wekelijkse), in die bundels zitten verschillende games en soms andere dingen. Om ze te 'unlocken' moet je een bepaald bedrag betalen. Graag willen ze dat je zo veel mogelijk betaald, om een goed doel te steunen. Maar het is maar wat je wilt geven. Ik ben zelf van plan om dit topic gewoon bij te houden en up te daten als er een nieuwe Bundel is. Humble Indie Bundle 9 Standaard: Trine 2: Complete Story + Soundtrack download Mark of the Ninja Eets Munchies Beta Brütal Legend + Soundtrack download Extra: FT…
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik zoek guitar hero games, maar aangezien ik geen zin heb ( :-[) om een payserver te nemen, zoek ik bestanden die 10 dagen of jonger zijn. Van guitar hero voor de wii ;D Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] The Inquisitor Book I The Plague-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Inquisitor Book I The Plague-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Inquisitor.Book.I.The.Plague-RELOADED Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-netbitp Bron: Stream Grootte: 1.05 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: TIconBLU Ontwikkeld door: TIconBLU Omschrijving De middeleeuwse avontuur werpt spelers in de dubbele rollen van Nicolas Eymerich en zijn partner, frater Jacinto Coro…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
NCAA Football 11 Er is vrij weinig informatie over deze game. Maar hier toch een korte inleiding om je een beetje een idee te geven van wat dit spel inhoud. In Amerika heb je een aantal sporten die aardig groot zijn. Nu is american football daar eentje van en in deze game doe je mee met het college kampioenschap. Speel als echte american football speler en beuk iedereen onderuit! Maak doelpunten en wordt steeds beter Review: Screens: http://www.gamecloud.nl/games/1015/ncaa-football11/screenshots/ Xbox 360 , PS3, PSP, PS2 op 13 Jul 2010 (is dus al uit) Gemiddelde score: 8,6
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo, Ik heb de software arm7fixa gedownload en een spel omgezet tot nu toe alles gelukt, maar als ik het spelletje wil spelen dan krijg ik een zwart beeld. Wat doe ik fout?? Gr. Mireille
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik speel al een tijdje super mario bros op de Nds. maar als ik een level speel. kan ik nergens saven, ik heb alle huisjes open gemaakt die 5 munten kosten. Kan iemand mij helpen :sos:
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Heeft iemand misschien deze versie voor mij :
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Dit is het vorvolg van het topic WoWscape probleem (World of Warcraft) want ik kan blijkbaar niet meer antwoorden in het topic :-[ maar goed, kan iemand me nu helpen met mijn probleem? (http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25399.40)
Virtua Tennis 3
door Vision- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Nadat hij goed geïnstalleerd is en de crack geplaatst. Druk ik op play en vervolgens doet hij niks, hij geeft geen foutmelding hij doet gewoon niks, hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Vision, -
sims 3 voor mac?
door manu666- 3 reacties
- 1,4k weergaven
weet iemand of dat deze topic ook voor de mac is en hoe het moet geïnstalleerd worden? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 of weet iemand een link waar ik de sims 3 voor de mac kan vinden? mvg :peace:
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hoi allemaal, ik heb met de nieuwe sims 3 alleen nog maar problemen gehad, eerst kreeg ik m op de mac niet geinstalleerd, en nu heb ik hem op de pc, maar krijg ik naar ongeveer 5 min een zwart beeld. spel liep door. Via via hoorde ik om iets te downloaden voor mijn video kaart, heb ik gedaan het zwarte beeld is nu weg, maar nou is hij heel traag en blijft het beeld hangen! iemand een idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? videokaart heb ik NVIDIA GeForce 7500 LE wie kan en wil mij er een beetje mee op weg helpen? alvast thanks! XxX Brenda
hallo, ik ben nieuw en ik weet nog niet goed hoe dit forum werkt maar ik heb een vraag kun je xbox 360 spelletjes downloaden en spelen? en als je het kunt, hoe doe je dat dan?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb onlang het spel medal of honor allied assault [tm] geinstalleert maar nu wil ik graag gaan spelen op gamespy maar krijg steeds een foutmelding van in medal of honor allied assault [tm] is een fout opgetreden en moet worden afgesloten excusses voor dit ongemak weet iemand er raad mee ik kan er echt niet uitkomen alvast bedankt gr hendry
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
halloo allemaal als ik football manager 2010 start dan bij het menu staat er van unable to found Football manager 2010 disc Kunnen jullie me asjeblieft helpen
Laatste reactie door marco1, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hoi allemaal, een tijdje geleden heb ik pirates of the caribbean online gedaan. ik vond het een leuk spel, maar op een gegeven moment hielden de opdrachten op en voor het volle spel moest je betalen. ik vraag me af of er voor dit spel ook een crack is zodat je voledige toegang hebt?!
Laatste reactie door animallovertje, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Baldurs.Gate.II.Enhanced.Edition-RELOADED Releasedatum: 16 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: RLD-bg2ee Bron: Stream Grootte: 2.35 GB Genre: RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Beamdog Ontwikkeld door: Beamdog Omschrijving Ontvoerd. Gevangengezet. Gemarteld. De wizard Irenicus houdt je gevangen in zijn bolwerk, een p…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
beste lezers, ik had vandaag weinig tedoen en liep ff door de stad en zag battlefield 2 liggen voor bijna niks. ik gekocht en naar huis om teinstalleren. alles verliep goed volgens mijn 100% geinstalleerd maar toch niet. install wizard bleef maar in menu balk staan en na 10 min was ik het zat en ga naar programma`s en start battlefield 2 ziet er allemaal veel belovend uit maar nee toch niet. foute boel en kom weer op desktop. nouw ik taak beheer opgestart en install wizard gesloten want stond er nog steeds. terwijl wel het allang klaar was met installeren en moest alleen nog op voltooien wachten. ik alles dus afgesloten en bf2 nog eens proberen optestarten maar nee to…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Weet iemand hoe je Ps2 aankansluiten om ook online te gamen ??? Bedankt O0
Laatste reactie door IOwnd, -
[PC] Pure, help!
door bertjj- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb vanmiddag Pure.Multi-3.Full-Rip.Skullptura gedownload, deze netjes uitgepakte en zo, crack erop gezet.. alleen nu heb ik 2 problemen: - het spel laad héél traag, dit duurt wel een minuut per keer dat'ie moet laden, kan ik de op een 1 of andere manier de filmpjes eruit halen, zodat het spel dat niet meer gaat laden? - als ik 1 track heb gespeeld (in campaign) en dan naar een andere ga, loopt het spel vast, het geeft wel het normale beeld dat ie aan het laden is, maar niet het pictogram laden.. Mvg, Bertjj.
Laatste reactie door bertjj, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
het is gedownload 100% en dan?? B.v.d. Laturzz
Laatste reactie door Sander, -
VERPLAATST: ps3
door Robin- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26994.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin,