Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Nah ik ben weer eens dom geweest en ik heb het voor elkaar gekregen om de FS disc 4 kwijt te raken :-\ En je raad het al, zonder disc 4 kan je um niet installeren en spelen. Mijn vraag is dus aan julie: Kan ik zonder het spel van 1.8 GB te downloade, tog het spel installeren zonder disc 4. Zelf zat ik aan cracks te denken maar of dat gaat werken Ik kan de installatie wel starten maar op het einde zegt hij dan: Please insert disc 4. Ik hoop dat julie mij kunnen helpen want ik mis het spel erg :'( Groetjes Daan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
sims 3 voor mac?
door manu666- 3 reacties
- 1,5k weergaven
weet iemand of dat deze topic ook voor de mac is en hoe het moet geïnstalleerd worden? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 of weet iemand een link waar ik de sims 3 voor de mac kan vinden? mvg :peace:
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik speel al een tijdje super mario bros op de Nds. maar als ik een level speel. kan ik nergens saven, ik heb alle huisjes open gemaakt die 5 munten kosten. Kan iemand mij helpen :sos:
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
weet iemand regristratie code voor lord of the rings the battle for middle earth plz help me ???
Laatste reactie door Heisenberg, -
start menu
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,5k weergaven
soms als ik aan het gamen ben druk ik op dat knopje dat het start menu komt en dan verdwijnt me spel en zie je het bureaublad. is er een manier om er voor te zorgen dat als je aan het gamen ben en je drukt op dat knopje van start menu dat er dan niks gebeurt ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Komt football manager 2011 ook voor de ps3 uit?
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
beste, wie kan me de dawnlaod geven van Driving simmilator school helemaal full ik kan die zo juist niet vinden :S
Laatste reactie door gangstermo, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb dus battlefield 2 gedownload serial op internet gezocht en een no cd crack erbij gedaan dus ik heb net gespeeld al 2 keer computer opnieuw opstarten omdat battlefield vast hing dus ik probeerde het nog eens maar na ong 10 min sloot battlefield 2 weer af(hoefde niet de computer af te sluiten) ik gebruik geen cracked servers dus wat doe ik fout??? en wat kan ik doen??? bvd Post Merge: februari 23, 2009, 11:52:14 am ik weet niet zeker maar kan het komen omdat ik ook nog battlefield 2 demo heb dat daarom battlefield de gedownloade full version het niet doet??? Post Merge: februari 23, 2009, 11:54:22 am ik heb net gevonden dat je vpu-recover moet instellen maar …
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Ms Splosion Man-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Ms Splosion Man-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ms.Splosion.Man-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 3 april 2013 Bestandsnaam: rls-MSSM Bron: Stream Grootte: 2.10 GB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 85% Uitgegeven door: Microsoft Studios Ontwikkeld doo…
Laatste reactie door Duken, -
Call of duty 5
door xxlbuk- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hee mensen ik vroeg me af..ik heb net call of duty 5 uitgespeeld, en het leek me leuk om het ook online te spelen. alleen ik kan geen profiel aanmaken, en, ik denk niet dat er al cracked servers zijn. als mensen een idee voor het profiel probleem hebben zou ik het graag horen. (er stonden al enkele profielen in de lijst..die niet te verwijderen zijn.. ???) en als mensen een cracked server vinden zou het ook leuk zijn ;D Heeft iemand hem al gespeeld? en zo ja wat vond je ervan? lijkt me leuk de meningen te horen
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Ride to Hell Retribution-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ride to Retribution-FLT Hel Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Ride_to_Hell_Retribution-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: flt-rthb Bron: Stream Grootte: 10,45 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving Ride to Hell: Retribution is een onbevangen brawler set in de tumultueuze tijdperk van de 1960 ‘s. Een eenzame ruiter, Jake Conway, wordt o…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb monsterhunter tri gedownload voor de Wii en op de harde schijf gezet samen met nog 400 spellen. Alleen monster hunter tri werkt niet . Enig idee waarom en natuurlijk hoe ik m wel werkend krijg??
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Telkens als ik een cracked server wil joinen in crysis, krijg ik een timeout, weet iemand hoe dit komt?
Laatste reactie door nick9319, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
mensen, ik hoop dat ik hier goed zit met mijn probleem ik heb een asus a6000 notebook ik wil graag half life 2 episode 2 spelen, maar elke x dat ik het spel opstart loopt het spel vast, en sluit de pc af... wat kan ik hieraan doen..? het is namelijk wel zonden van mn geld.. dus ik sta open voor sugesties grtzz
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb onlang het spel medal of honor allied assault [tm] geinstalleert maar nu wil ik graag gaan spelen op gamespy maar krijg steeds een foutmelding van in medal of honor allied assault [tm] is een fout opgetreden en moet worden afgesloten excusses voor dit ongemak weet iemand er raad mee ik kan er echt niet uitkomen alvast bedankt gr hendry
Laatste reactie door Duken, -
ejay dance 7
door niro- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo daar ik heb ejay dance 7 en heb al een paar liedjes gemaakt maar er is een probleem en dat probleem is heel belangrijk..... namelijk ik kan niet saven (opslaan dus) kan iemand me alsjeblieft helpen!!! gr niro Post Merge: september 05, 2009, 11:22:50 am nimand die dit weet???????
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
halo ik download need for speed undecover met utorrent maar ik moet nu nog 4weken en 2 dagen wachten tot dat hij klaar is. heeft iemand misschien een oplossing? en aan mijn poorten kan het niet liggen want ik heb cod 4 in 1 dag en 9 uur gedownload greetzz egry
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een ps3 code voor de beta dc universe online voor de ps3 ik hoop dat iemand me kan helpen en naar dit e-mail kan sturen. E-Mail: gerald_damian@hotmail.com Ik hoop dat iemand me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
www.dutchrapid.eu biedt gemodde rapidfire controllers aan voor zowel playstation 4 als xbox one, ik vroeg mij af hoe men er tegen aan kijkt. Controllers zijn op zich eigendom van gebruiker en er kan mee gedaan worden zoals gebruiker dat wilt. Echter kunnen andere spelers op een server het niet prettig vinden.. een rapidfire controller maakt je wapens in games wel degelijk sterker! Naast een mogelijk server kick, zijn er geen consequenties, hoe kijkt men hier tegen op aan? Viking digital maakt top-of-the-line rapidfire controllers, dutchrapid verkoopt ze, iemand ervaring mee?
Laatste reactie door Dutchrapid, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Als ik een spel gebrand heb met Image burn. Krijg ik time out te zien op het beeld bij het laden van het spel. Wat is hier de oorzaak van?
Laatste reactie door anko, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hey. Ik heb nu dus Cod Mw2 geinstalleerd maar als ik op de snellkoppeling druk(of als ik gwn op de exe klik) gebeurd er gwn niks Helemaal niks. De mp doet ook niks Terwijl op mijn pa,s pc hij het wel deed maar een foutmelding gaf omdat zn pc bagger is. What to do?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik heb swat 4 gedownload leuke singelplayer maar nu wil ik online op een gecracked server ik heb qtracker. ik wil graag nog een lijst hebben nou mensen graag hulp;)
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb my fitness coach gedownload voor de wii van wiierd, ik heb hem meteen gebrand, En het is een pal. maar toen ik hem in de wii deed, stond op mijn wii dat de disk niet gelezen kon worden? ik heb een wii met wiikey. wiikey heeft de laatse update MvG. AntiAdmin
Laatste reactie door antiadmin, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb zojuist met succes de sims 2 met alle uitbereidingen geinstaleerd. Ik had via bittorrent de .iso bestanden binnen gehaald en deze met daemon tools geinstaleerd. (door de handleiding op duken.nl ging het supersnel, nog bedankt! O0) maar mijn vraag is nu: Kan ik de .iso bestanden verwijderen? Want ze nemen best veel ruimte in beslag en als het goed is staan de simsspellen nu op mijn computer toch? Bovendien heb ik zelf een cd met de laatste uitbreiding zelf in bezit (vrije tijd) waardoor ik geen cd meer nodig heb. Ik hoop op spoedig anwoord, zodat ik weet of ik de .iso bestanden van mijn computer af kan halen.. groetjes
Laatste reactie door rubysanne,