Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Heeft iemand misschien deze versie voor mij :
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey! heeft 1 van jullie toevallig een betakey weten te bemachtigen? Zoja, waar kan je ze krijgen, zoek er namelijk zelf ook 1. Als je er niets mee doet, zou je er dan AJB een aan mij willen geven! danku!
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik heb het spel nu gedawnlaod en ik klik op het icon en komt je moet het spel www.thehunter.com starten ik ga en weet neit waar dus kheb lang gezoekt op die site maar laat het over op de pro's ik kon niks vinden echt raar maar dankje als je het vind O0 Post Merge: augustus 26, 2009, 14:40:47 pm echt niemand :-\ :'(
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik heb connectie problemen met mijn xbox360 Ik kan mijn vrienden niet meer joinen (CoD Black Ops), en ook hun party's kan ik niet accepteren Een vriend van mij vertelde me dat als je na het multiplayer menu gaat van CoD, dat het op open moet staan, maar bij mij staat het op strict Weet iemand wat ik moet veranderen om weer met mijn vrienden te kunnen gamen? En moet het IP Adress hetzelfde zijn als Primary DNS Server? Bij mij hebben ze namelijk allebei een ander adress
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo, ik wil online gaan en dat lukt ook met iemand maar als ik dan start game druk dat staat er dat ik cd erin moet plaatsen weet iemand wat ik hier moet doen?
Laatste reactie door kipneck, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik zoek guitar hero games, maar aangezien ik geen zin heb ( :-[) om een payserver te nemen, zoek ik bestanden die 10 dagen of jonger zijn. Van guitar hero voor de wii ;D Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, Ws hoort mijn vraag hier niet thuis????Maar weet effe niet waar hij wel thuis hoort. Kan iemand me vertellen hoe ik spellen van een R4I gold kaart kan afhalen met een apple pc? Steeds als ik ze verwijder van het kaartje, wordt het aantal mb niet hoger in het geheugen. (zie de spellen dus niet meer, maar ws staan ze er wel nog ergens op?) Bij de oude ds kon ik de spellen op de ds zelf verwijderen. Kan dit evt bij de Dsi ook? Zo ja hoe doe ik dat en zo nee, hoe krijg ik ze eraf, of kan dat alleen op een pc met Windows? Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel? bedankt alvast voor evt reacties!
Laatste reactie door Zombymario, -
ejay dance 7
door niro- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo daar ik heb ejay dance 7 en heb al een paar liedjes gemaakt maar er is een probleem en dat probleem is heel belangrijk..... namelijk ik kan niet saven (opslaan dus) kan iemand me alsjeblieft helpen!!! gr niro Post Merge: september 05, 2009, 11:22:50 am nimand die dit weet???????
Laatste reactie door snor1991, -
NDS Cheats
door Ki- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo... Ik ben zelf geen gamer,,dus mocht ik rare dingen noemen,,,neem t mij niet kwalijk haha,,ik stel de vragen namens mijn zoon ;D Hij wil graag cheats voor transformers autobots, werkt dit net als bij de ps2 met codes,,of kan ik deze ergens downloaden en dan op zijn kaartje zetten??? Alvast thanx
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
ik heb onlang het spel medal of honor allied assault [tm] geinstalleert maar nu wil ik graag gaan spelen op gamespy maar krijg steeds een foutmelding van in medal of honor allied assault [tm] is een fout opgetreden en moet worden afgesloten excusses voor dit ongemak weet iemand er raad mee ik kan er echt niet uitkomen alvast bedankt gr hendry
Laatste reactie door Duken, -
online op ps3
door lser- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Vaak als ik online op de ps3 wil gaan spelen, kom ik de eerste keer dat ik de ps3 opstart NIET online. Heel raar, maar dan doet internet het gewoon niet, en als ik de ps3 dan afsluit en opnieuw opstart doet hij het over het algemeen wel (soms dus nóg niet). Heeft iemand anders hier nog problemen mee? En wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! Gr. lser. p.s. ik heb draadloos internet.
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Blizzard heeft tijdens een presentatie meer informatie over de aankomende uitbreiding van de mmorpg World of Warcraft onthuld. De spelers kunnen nieuwe gebieden verkennen en kiezen uit een nieuwe spelersklasse. Wrath of the Lich King is de tweede uitbreiding voor WoW en volgt in de voetstappen van The Burning Crusade. De limiet van de level die de spelers kunnen bereiken is gestegen van 70 naar 80 en de wereld van Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend, waar de titulaire Lich King heerst met zijn leger van ondode Scourge. Dit nieuwe continent is bedoeld voor spelers van level 68 en hoger. In Northrend zijn verschillende dungeons te vinden…
Laatste reactie door Tom, -
Steam questpasses
door Pctje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ewa, Ik heb een questpass voor counterstrike source, en 1 voor day of defeat source. Zeg maar welke je wilt vergeet niet om dan ook je steam naar erbij te zetten dat ik je kan toesturen. De 1e 2 krijgen em. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb vandaag wow (world of warcraft) gedownload en alles met de server Enzo zodat ik het gratis kan spelen. Maar ik vraag me nu dus af of ik ook gewoon nieuwe patches kan downloaden in het spel. Want ik dacht zelf namelijk dat het gewoon hetzelfde is als het originele spel,maar je bent alleen met mensen van die private server. Dit zijn dus mijn twee vragen: 1.kan ik normale nieuwe patches downloaden. 2.zit ik in het spel alleen maar met mensen van die server.
Laatste reactie door timothy250, -
Steam loopt vast bij 26% bij de update
door Gast IceCube- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Iemand een oplossing? Geklooi met de firewall werkt niet reinstaleren werkt niet opnieuw opstarten werkt niet fixwareout(filetje dat alle progammas die steam kunnen blokeren sluit) werkt niet (ondersteunt vista niet) IceCube
-
GTA 4 kraak
door anrx1- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Beste mensen, Ik heb zojuist GTA 4 gedownload en geinstalleerd.. Ik moet nu een serial nummer intypen en ik kom er niet uit met al die crack en dll bestanden? kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? ben niet zo bekend met cracks kocht alles altijd, dus een uitgebreide uitleg is nooit overbodig groetjes Mij
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Valve heeft aangekondigd dat het vanaf maandag de game Alien Swarm gratis zal weggeven via zijn Steam-platform. Ook de broncode van de top-down-shooter zal beschikbaar komen en moet gaan dienen als voorbeeld voor de Source engine-sdk. Alien Swarm was oorspronkelijk een modificatie voor Unreal Tournament 2004. De ontwikkelstudio werd opgekocht door Valve, waarna de top-down-shooter werd omgezet naar de Source-engine. Daarnaast hebben de Alien Swarm-ontwikkelaars binnen Valve werk verricht aan de Left 4 Dead-serie en maken ze momenteel deel uit van het Portal 2-ontwikkelteam. Valve heeft op zijn site aangekondigd dat het maandag Alien Swarm kosteloos zal gaan aanbieden …
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 1.4k weergaven
heb probleem met deze spel start niet heb zwzrt beeld het spel is origineel gekocht geen copy
Laatste reactie door katarina, -
Goedmorgen. Ik ben op zoek naar Football Manager 2010 voor de PC. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden en of tie überhaupt wel te downloaden is. Alvast bedankt. Groeten
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27230.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo Allemaal, Heb hier een omgebouwde xbox 360 staan. Ik weet dat als ie niet is omgebouwd, niet alle oude xbox 1 spellen kan draaien. (dat Backwards compatibility "verhaal"). Nu is die van mij omgebouwd, en ik heb nog een zwikkie xbox 1 spellen gedownload (ooit...) Kan de X360 nadat hij is omgebouwd, WEL alle Xbox 1 spellen aan? Dat kan ik namelijk nergens vinden... Kan iemand mij daarover wijzer maken? Alvast heel veel dank, sowieso voor het meedenken! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey mensen, Ik heb CoD:WaW gedownload (met een valid serial uit de winkel ;D) en zit zelf op 1.2 Een vriend van me heeft CoD:WAW ook gedownload (met geen valid serial) en zit op 1.0 Mijn vraag is of hij dan wel kan updaten naar 1.2, want hij heeft het spel gedownload en geen valid serial. Gr. Lajos
Laatste reactie door Heisenberg,