Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.271 discussies in dit forum
-
prison tyc00n 3
door davey1515- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen ?? ik speel net Prison tycoon3 en ik kan nu Al niet meer verder... Ik kan geen prisoners in mijn Gevangeis krijgen terwijl ik een dominator en ene Cellblock ?? Hoe kan dit ??
Laatste reactie door davey1515, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een vraag. Wie heeft er nog een Battlefield 2 Hamachi server waar ik op kan spelen ik zoek maar op google en ik vind niks als iemand een leuke server weet post het hier dan Alvast bedankt. ScorpionQ
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handeld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27040.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
zijn er thema`s voor de wii menu die je als achtergrond en de hand in plaats is van een master sword
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hey ik speel nu borderlands nu heb ik overal gezien dat je wapens kon maken maar ik weet niet hoe.. Ik ben nu al lvl 12 en kan nog steeds geen wapens maken.. Weet iemand hoe dat werkt?
Laatste reactie door dinges123, -
Hallo, Heb net een PS 2 gekocht en vroeg me af of die memory card ook bij deze zou werken. modeln° = SCPH - 90004
Laatste reactie door oreli, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23074.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over guitar hero 5 op de wii. Elke keer als je een nummer speelt blijft hij de zelfde band aanhouden. Ook als je dus nummers speelt die een vrouw hoort te zingen :-[ Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om het eruit te krijgen. Weet iemand hier een instelling voor. Of wat ik kan doen om er vanaf te komen? Alvast bedankt Groetjes Marcella
Laatste reactie door marcella22, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
[table][th] Dust An Elysian Tail-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Bestuif An Elysian Tail-FLT Release-informatie Groep : FLT Release naam: Dust_An_Elysian_Tail-FLT Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 1.3GB Genre: Role-Playing Critici: N / A Uitgegeven door: Microsoft Game Studios Ontwikkeld door: Humble Hearts Omschrijving ligt in…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Na de originele Unreal Tournament uit 1999 te hebben gedownload, heb ik deze gemount (zoals mooi beschreven op een handleiding elders op deze site) en wilde ik hem gaan cracken, aangezien het spel aangeeft dat er geen cd is zodra ik hem opstart. Nu heb ik op Megagames een crack gevonden voor versie 436 van Unreal Tournament (de versie die ik heb gedownload). Dit is echter een zogenoemd icd-bestand. De handleiding zegt dat ik dit bestand moet vervangen voor het andere icd-bestand, maar zoals met alle games start ik het spel met een .exe bestand. Iemand een idee wat ik fout doe, of moet ik gewoon ergens een .exe crack file vinden voor Unreal Tournament v436 …
Laatste reactie door The_Bird, -
- 0 reacties
- 3,7k weergaven
[table][th] Worms Clan Wars-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Wormen Clan Wars-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Worms_Clan_Wars-FLT Releasedatum: 15 augustus 2013 Retail Datum: Worms_Clan_Wars-FLT Bestandsnaam: flt-wocw Bron: Stream Grootte: 1.67 GB Genre: Strategy Critici: 75/100 Uitgegeven door: Team17 Software Ltd Ontwikkeld door: Team17 Software Ltd Omschrijving uitsluitend Coming to PC, Worms ™ Clan Wars brengt vrienden en familie samen in het nobele streven van zelfverbetering, wereldoverheersing en ex…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hallo allemaal ik ben bezig mijn psp 2000 te hacken daarvoor heb ik een mmakkelijke video gevonden How to hack your PSP WITHOUT A PANDORA BATTERY (HD) Easiest tutorial on youtube! maa rmijn firmware is 6.37 en dat lukt alleen op 5.03 nu is mijn vraag hoe doe ik dat mijn firmware naar 5.03 te brengen mvg
Laatste reactie door delly, -
fm 2010 voor ps3
door mummy- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey, Fm 2010 is helaas nog niet voor de ps3, maar weet iemand of hij daarvoor nog zou kunnen uitkomen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 3,1k weergaven
hee mense ik had een vraagje(duh) zijn er al cracked servers voor rainbow six vegas 2?? of een private server whatever thnx
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
[table][th] The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]De ongelooflijke avonturen van Van Helsing-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-tiaovh Bron: Stream Grootte: 9,753 GB Genre: Actie, RPG Criti…
- 0 reacties
- 866 weergaven
Hoe kan ik de gemiddelde leeftijd van een team vinden?
Laatste reactie door maartenr, -
- 0 reacties
- 3,7k weergaven
[table][th] PAYDAY 2-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]PAYDAY 2-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: PAYDAY_2-FLT Releasedatum: 13 augustus 2013 Retail Datum: 13 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-pad Bron: Stream Grootte: 11,65 GB Genre: Actie, RPG Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door:. OVERKILL – een Starbreeze Studio Omschrijving PAYDAY 2 is een actie-verpakt, vier-speler co-op shooter die wederom laat gamers aan te trekken van de maskers van de oorspronkelijke PAYDAY bemanning – Dallas, Hox…
- 0 reacties
- 4k weergaven
[table][th] LEGO MARVEL Super Heroes-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]LEGO MARVEL Super Heroes-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: LEGO_MARVEL_Super_Heroes-FLT Releasedatum: 22 oktober 2013 Retail Datum: 22 oktober 2013 Bestandsnaam: flt-lmsh Bron: Stream Grootte: 5.75 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 83/100 “MC ” Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Entertainment Ontwikkeld door: TT Games Omschrijving LEGO ® Marvel ™ Super Heroes heeft een origineel verhaal oversteken van de gehele Marvel Universe. Spe…
- 0 reacties
- 2k weergaven
als ik het spel probeer te installeren komt er te staan: kies een andere locatie om het installatieprogramma te.......(InstallAnywhere) dit is al de 2e torrent waar ik dit bericht krijg:s weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt
Laatste reactie door rus, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Hallo Iedereen, Ik denk dat er vast meerdere mensen dit probleem hebben gehad maar kon in de geschiedenis niets erover vinden dus hier mijn probleem: Ik heb een illegale versie van Unreal Tournament 3. Om de campaign te saven heb je een account nodig. Omdat mijn versie illegaal is kan dit dus niet. Kan ik op een andere manier mijn campaign saven en zo de volgende keer door kunnen spelen? Alvast bedankt voor de reacties, Vriendelijke groet, Martin van der Heide
Laatste reactie door Gamla, -
- 0 reacties
- 5,1k weergaven
Hey, Ik speel al een tijdje de sims 2, ik download dan ook een hoop objects om mijn spel nog leuker te maken, spullen downloaden en in het spel zetten geen probleem. Maar ik snap niet hoe ik kleding of kapsels in het spel kan zetten. Kan iemand mij meschien vertellen welke mappen ik moet openen en waar ik de gedownloade kleding enz.. moet plaatsen? Groetjes Charita :-*
Laatste reactie door Charita, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
[table][th] Rotastic-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Rotastic-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Rotastic-PROPHET Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 456 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: Dancing Dots Omschrijving Rotastic, navigeren elke cur…
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39822.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,