Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey, Ik heb sinds kort PES2010.. Alleen, ik heb het nu wel een beetje gehad met die messi's en Ronaldo's enzo Hoe kan ik mijn eigen poppetje/karakter er in zetten? Ik heb er al een aangemaakt bij bewerken en dan speler en dan kun je er een aanmaken.. Bij FIFA10 kun je je karakter zodra je hem gemaakt hebt een club geven.. maar BIJ PES2010 niet? Hoe zet ik mijn Karakter in bijv. Inter Milaan? Oja, EN hoe zet ik van die mods (voetbalschoenen) in het spel? Mvg Pmixer
Laatste reactie door C.K7, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb 12-05-11 CALL OF DUTY world at war gedownload maar ik moet een code intypen maar ik weet die code niet > dus als iemand het weet wat ik moet doen zeg het alstublieft!!!! want ik wil het spel natuurlijk graag spelen!! ;D!!!! help me alstublieft?!
Laatste reactie door Markey54, -
mijn wii is wel om gebouwd ik heb moh 2 gedownload en gebrand met img burn maar kan die niet op de wii afspelen heb al andere remoten gebruikt en een andere versie afgehaald maar kan hem nog niet spelen hij blijft hangen bij de informatie van het polsbandje kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan oplossen want ik wil dit spel graag spelen alle hulp en uitleg is welkom heb die gebrand op sony dvd -r alvast bedankt
-
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb een probleem ik heb oblivion gedownload en wilde hem instaleren maar tijdens de installatie heeft m'n broertje de pc afgesloten:( nu kan hem niet spelen en niet opnieuw installeren kan iemand me helpen?
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
halo ik download need for speed undecover met utorrent maar ik moet nu nog 4weken en 2 dagen wachten tot dat hij klaar is. heeft iemand misschien een oplossing? en aan mijn poorten kan het niet liggen want ik heb cod 4 in 1 dag en 9 uur gedownload greetzz egry
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hoi, kan iemand mij een keycode voor diablo 2 geven aub? ik ben de mijne kwijt! ik heb originele voor alle duidelijkheid maar de keycode ben ik kwijt!
Laatste reactie door Sander, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb my fitness coach gedownload voor de wii van wiierd, ik heb hem meteen gebrand, En het is een pal. maar toen ik hem in de wii deed, stond op mijn wii dat de disk niet gelezen kon worden? ik heb een wii met wiikey. wiikey heeft de laatse update MvG. AntiAdmin
Laatste reactie door antiadmin, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik kan geen een private ik blijf maar you must enable punkbuster on the client to connect to a punkbuster enabled server. enable punkbuster on krijgen. en dan kan ik kiesen uit yes en no kies ik yes kom ik weer menu. foto 1: http://foto-uploaden.nl/img2/c7sxlna.jpg foto 2: [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
Laatste reactie door ferrariking, -
Hallo, ik heb een probleem als ik het spel wil gaan spelen. Het probleem is namelijk dat hij is ingesteld voor de xbox controller alleen dan voor de pc. Maar ik kan geen toetsebord settings kiezen ( mischien kan het wel maar dan doe ik het fout). Iemand enig idee? gr Stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Algemene Cracked Servers Call of Duty Series [PC] Call Of Duty 1: 85.17.45.69:28960 109.121.229.197:28960 Call Of Duty 2: 79.99.24.11:28962 79.99.24.11:28960 82.101.233.27:28961 82.217.152.169:28961 Call Of Duty 4: 86.91.204.135:28960 (www.dutchfunfactory.info) 81.171.125.95:28960 178.63.10.213:28960 208.167.251.27:28960 88.198.102.1:28960 Call Of Duty 5: 82.217.152.169:28962 Post hieronder je meest betrouwbare en leukste cracked servers voor de Call of Duty series, en ik zal ze hier erbij zetten zo hebben we een mooi overzicht over op welke servers we het beste kunnen spelen.
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door guilpje, -
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb battlefield 2142 gedownload en geinstalleerd nu heb ik een crack gedownload. En dan heb ik hem opgestard en dan moet ik inloggen!! Nou ik wou er een maken en toen zij die dat ik geen goede cd code had! Weet iemand wat ik nu moet doen? Pls help me Bedankt alvast O0
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik wou bij RCT3 downloads toevoegen aan het spel. Ik heb het gedowload en kreeg 2 bestandjes met tracks .ovl en 2 bestandjes met cars .ovl Ik moes volgens de handleiding die er bij zat de 2 mapjes, in Cars en in Tracks zetten. Dat heb ik gedaan maar kan het spel de download niet vinden. Iemand een iedee? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer1, -
hallo hoe kan ik mijn versie van een spel controlleren? zonder hem optestarten alvast bedankt
Laatste reactie door rodney12, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb gisteren Fi 2010 gekocht. Na instalatie vraagt hij wil je automatisch saven Ja dit wil ik Hiervoor heb ik account aangemaakt Games for windows live Alles werk Krijg alleen geen conction met games voor windows Roept kijk op www.xbox.com/support ( en iets met ip adres) Wie kan mij helpen Wat word er aangegeven Als ik mij spel moet aanmelden bij Games for live The live service may be unavailable ore the may be an issue withyour home networking equipment or firewall to check live service status Status is Ok Ik werk met XP Met vista draaid hij in een keer . Wat kan dat zijn
Laatste reactie door TeamRSP, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24836.0[/iurl]
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Iemand enig idee hoe je AI-gestuurde bots kunt toevoegen, zodat je player vs bots kunt spelen? Ik ben al zover dat ik een bot kan toevoegen, maar dan blijft ie gewoon stilstaan zonder iets te doen.
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo ik heb pas cod gedoenload maar als k nu online wil spelen doet ie het niet. ik krijg telkens het programma werkt neit meer alleen single player werkt perfect :-[ (ik heb xfire) vlamer12
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Goeiemorgen, Ik heb al een tijdje geleden Sims 3 gedownload, maar het spel blijft regelmatig vast lopen (en moet ik mijn computer resetten). Als het probleem zich voor doet, krijg ik hele rare horizontale/verticale balken op mijn scherm en blijft het geluid haperen en vervolgens moet ik dus mijn PC resetten. Bij Sims 3 doet het zich vaak voor bij de create-a-sim mode, maar heel soms ook bij de build mode. Een tijdje later kreeg ik hetzelfde probleem bij Call of Duty 4 ook. Maar daarbij is het onregelmatig (soms 2 min na het gamen en soms 8 min). Moederbord: P5VD2-X CPU #0: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz CPU #1: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz Sys…
Laatste reactie door miran102, -
Sims 2 freeze
door joppesmurf- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Hai, Ik heb net de Sims 2 gedownload via BitTorrent, en dat ging allemaal goed. Eventjes gezocht naar de juiste crack maar had hem uiteindelijk toch gevonden. Maar nu is het probleem: Als ik een sim heb gemaakt en hem wil 'opslaan' (het groene vinkje dus gewoon) dan loopt het spel vast, en het zandlopertje blijft maar draaien. En toen probeerde ik maar naar een familie te gaan die al door het spel zelf was gemaakt, en toen liep hij ook vast bij het laadscherm. Ik heb niet zo'n goeie computer, maar als ik de game opstart staat hij automatisch al op de beste graphics, en hij loopt gewoon soepel, dus ik denk niet dat het erg aan mn computer kan liggen. Aan de crack den…
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hoi, na het installeren van badcompany 2,heb ik crack in de map van badcompany 2,te vinden in program files geplaatst. daarna startte ik het spel,maar ik kreeg een mededeling dat mijn versie te oud is en dat ik een nieuwe versie moet even downloaden om te kunnen spelen. na het downloaden van de nieuwe versie kreeg ik de volgende mededeling: failed to move the file: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\temppatch\patched\BFBC2Game.exe to: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\\BFBC2Game.exe enig idee wat ik moet doen om het spel te starten?
Laatste reactie door Jeroen, -
crack invoegen
door marco1- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, Als ik een crack versleep wordt het altijd een snelkoppeling. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb een probleempje namelijk ik wil op flight simulator x brussels airlines toevoegen via WOAI packages. Maar als ik op install druk zegt gy dit : http://img96.imageshack.us/img96/4761/naamloosxl.png Ik heb dit bij elke luchtvaartmaatschappij en weet geen raad meer wat te doen. Groetjes
Laatste reactie door Crackske,