Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.285 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb zojuist met succes de sims 2 met alle uitbereidingen geinstaleerd. Ik had via bittorrent de .iso bestanden binnen gehaald en deze met daemon tools geinstaleerd. (door de handleiding op duken.nl ging het supersnel, nog bedankt! O0) maar mijn vraag is nu: Kan ik de .iso bestanden verwijderen? Want ze nemen best veel ruimte in beslag en als het goed is staan de simsspellen nu op mijn computer toch? Bovendien heb ik zelf een cd met de laatste uitbreiding zelf in bezit (vrije tijd) waardoor ik geen cd meer nodig heb. Ik hoop op spoedig anwoord, zodat ik weet of ik de .iso bestanden van mijn computer af kan halen.. groetjes
Laatste reactie door rubysanne, -
4 elements 2
door Albert B- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb net 4 elements 2 gedownload en nu wil mijn zoon het spelen, floept het spel voor de 1e level er al uit. Telkens als ik het weer wil opstarten, floept het spel in 1x uit. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet niet waar ik het moet zoeken, om het probleem op te lossen. Wie weet wat hier aan de hand is.
Laatste reactie door Albert B, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27230.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 . jaccodagansta
Laatste reactie door Mol023, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ws hoort mijn vraag hier niet thuis????Maar weet effe niet waar hij wel thuis hoort. Kan iemand me vertellen hoe ik spellen van een R4I gold kaart kan afhalen met een apple pc? Steeds als ik ze verwijder van het kaartje, wordt het aantal mb niet hoger in het geheugen. (zie de spellen dus niet meer, maar ws staan ze er wel nog ergens op?) Bij de oude ds kon ik de spellen op de ds zelf verwijderen. Kan dit evt bij de Dsi ook? Zo ja hoe doe ik dat en zo nee, hoe krijg ik ze eraf, of kan dat alleen op een pc met Windows? Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel? bedankt alvast voor evt reacties!
Laatste reactie door Zombymario, -
hallo hoe kan ik mijn versie van een spel controlleren? zonder hem optestarten alvast bedankt
Laatste reactie door rodney12, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
het is echt heel raar. ik kocht het spel spore en er gezegd: geef je e-mail adrees en dan krijg je een code voor de downloadmanager en dan kan je het spel beter spelen. ik gaf mijn e-mail adress maar kreeg geen e-mail en nu kan ik het niet spelen. mijn vraag is dus: weet iemand de code voor de downloadmanager of hoe ik mijn a-mailadress opnieuw kan invoeren ofzo
Laatste reactie door hyvesopu, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb deze game recent binnen gekregen, maar als ik de serial invoer krijg ik de volgende foutmelding: ''Communicatie fout:' De externe host heeft een verbinding verbroken'' Kan iemand me hier ajb mee helpen? Mvg, Emile
Laatste reactie door Coredome, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb nfs underground 2 gedownload met nieuwsgroepen. Ik heb het image bestand gemound met DAEMON tools, nu heb ik het spel geinstalleerd, maar nu vraagt ie steeds om de serial,, ik heb met de instalatie ookal de serial ingevoerd,, maar nu pakt hij diezelfde serial niet. Hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt !
Laatste reactie door woepaaa, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey, ik wil een private server gebruiken voor wow maar het mislukt steeds. ik probeerde reeds wowbeez maar als ik alle stappen had gedaan gaf hij nog de melding dat ik een account op blizzard moet maken. wil iemand mij vertellen in stappen wat ik moet doen plz. ik gebruik het liefst wowbeez! ik heb wrath of the lich king nog niet geinstalleerd maar is dat een probleem?
Laatste reactie door dinges123, -
kan iemand me zeggen hoe ik van de melding van curse kan af komen waarin die zegt dat ie WoW niet kan vinden? ik heb nog geen zin om curse er van af te gooien omdat ik mischien nog warhammer ga kopen
Laatste reactie door maraveno, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
beste mensen. ik krijg in call of duty 4 mijn punkbuster niet aan. in multiplayer options zet ik het aan. maar als ik cod4mp herstart is het weer uit. (ps: zal ik een cod4 centraal topic maken. want er zijn veel vragen. en nu dus veel verschillende topics.)
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb vandaag wow (world of warcraft) gedownload en alles met de server Enzo zodat ik het gratis kan spelen. Maar ik vraag me nu dus af of ik ook gewoon nieuwe patches kan downloaden in het spel. Want ik dacht zelf namelijk dat het gewoon hetzelfde is als het originele spel,maar je bent alleen met mensen van die private server. Dit zijn dus mijn twee vragen: 1.kan ik normale nieuwe patches downloaden. 2.zit ik in het spel alleen maar met mensen van die server.
Laatste reactie door timothy250, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste, Ik had gta iv gedownload hij werkte nzo maar normaal heb ik een goede pc ati 3400 serie, goede processor, 3GB RAM, normaal zou ik hem moeten kunnen draaien. Maar als ik hem dan nog op het laagste van de laagste instellingen zet, hapert hij nog steed ... dit is men test:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik zoek de registratiecode voor SimCity Societies, kan iemand mij daar aan helpen???? mail me dan effe groetjes sandra 28 alrozenburg(at)hotmail(dot)com Mod:/ Graag normale letters gebruiken, en heb even je mail adres veranderd tegen spambots.
Laatste reactie door Sandra1978, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi, zijn er nadelen verbonden aan game hosten? bijv:trage interneverbinding na hosten etc?
-
Hallo, ik heb een probleem als ik het spel wil gaan spelen. Het probleem is namelijk dat hij is ingesteld voor de xbox controller alleen dan voor de pc. Maar ik kan geen toetsebord settings kiezen ( mischien kan het wel maar dan doe ik het fout). Iemand enig idee? gr Stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo vanaf heden kan je via *** weer verbinden met de dangerous cod4 server
Laatste reactie door Duken, -
Company of Heroes
door Maddock- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb al heel lang een spel dat Company of Heroes heet,een paar maanden geleden heeft het altijd gewerkt. Alleen ik probeer het nu de hele tijd op te starten en dan geeft die dit aan. Failed to find a supported hardware rendering device .Ensure that your system meets the minimum requirements for Company of heroes.Verify that Direct X is properly installed and that you have the latest drivers for you system. En mijn pc kan gewoon de minimale systeemeisen aan . Mijn pc: Intel® Pentium® 4 CPU 2.41GHz System RAM 512MB En mn videokaart een 128MB
Laatste reactie door Maddock, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoi, ik heb in de gaten dat nieuwe pc spellen zoals, black ops, lost planet 2, dark sider,metro 2033 etc black screen veroorzaken nadat ik de spellen opstart. na de black screen,wordt het beeld geminimaliseerd. wat is er aan de hand?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Releasedatum: 30.04.13 Retail Datum: 30.04.13 Bestandsnaam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,03 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 8,0 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Welkom op een 80′s VHS visie op de toekomst. Het jaar is 2007 en je bent Sargent Rex Colt, een Mark IV Cyber Co…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik kan geen een private ik blijf maar you must enable punkbuster on the client to connect to a punkbuster enabled server. enable punkbuster on krijgen. en dan kan ik kiesen uit yes en no kies ik yes kom ik weer menu. foto 1: http://foto-uploaden.nl/img2/c7sxlna.jpg foto 2: [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
Laatste reactie door ferrariking, -
NDS Cheats
door Ki- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo... Ik ben zelf geen gamer,,dus mocht ik rare dingen noemen,,,neem t mij niet kwalijk haha,,ik stel de vragen namens mijn zoon ;D Hij wil graag cheats voor transformers autobots, werkt dit net als bij de ps2 met codes,,of kan ik deze ergens downloaden en dan op zijn kaartje zetten??? Alvast thanx
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Kan mischien mij iemand helpen /uitleggen wat ik moet doen .. De probleem is dat ik de spel gisteren heb gekocht, wanner ik de spel opstart en begin te spelen begintie oming traag te spelen .. Info van me Lappie .. Intel ® Core 2 Duo CPU t7500 @ 2.20GHZ 2.20 GHz geheugen ram 4,00 gb 32 bits besturingssysteem videokaart = NVIDIA GEFORCE 8600 M GS Ik start spel op en dan gaatie beetje spelen begintie oming traag te worden ?????? helpmeeexdxd
Laatste reactie door kaasbroodje,