Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
forza foto's
door shadowwatch- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo mensen hoe kan ik foto's die k op forza heb gmaakt naar de pc zette als k gband ben? hopelijk weet iemand het alvst bdankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand of het mogelijk is om fifa 2006 te spelen maar dat de spelers bij de clubs wel zijn zoals het momenteel is. een soort update van de spelerslijst zegmaar heb al een beetje rondgekeken maar wordt er niet echt wijzer van :S groeten
Laatste reactie door svenholtman, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik had een vraagje over wow private server. in de realmlist heb ik precies gezet wat moet namelijk:Set Realmlist wowtopia.net alleen als ik me inlog in wow zegt hij dat ik naar world of warcraft moet gaan (hun eigen site). kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen?
Laatste reactie door timothy250, -
Stimulus map packs
door mummy- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb op de PS3 de stimulus map packs gedownload, maar ik heb de vraag of je deze ook af en toe uit kan zetten. Ik vind het namelijk mooie maps, maar als ik nu een andere game mode dan de stimulus doe, krijg ik nog steeds vaak de nieuwe maps. Ik wil ook de orginele MW2 maps veel blijven spelen, dus dan zou ik dat graag uit willen zetten en als ik dan zin heb in de nieuwe maps, zet ik het wel weer aan en doe ik de stimulus game mode. Is dit mogelijk?
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag welke spel is beter Uncharted 2 of Assasins creed 2 Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg
Laatste reactie door Erwin., -
sims 3 op laptop
door hanin12- 4 reacties
- 1,3k weergaven
NB: dit bericht wacht op goedkeuring van een moderator. hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb pas cod gedoenload maar als k nu online wil spelen doet ie het niet. ik krijg telkens het programma werkt neit meer alleen single player werkt perfect :-[ (ik heb xfire) vlamer12
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een vraagje heb je dat spel gedounlod of gewoon gekocht heb je anders een goedde torrent voor mij M.V.G stitch
Laatste reactie door sstitchh, -
hoi iedereen, misschien is ie al eens gepost of zit ik niet in de juiste groep, in ieder geval heb ik hem niet opgelost gevonden. hier komt ie, had voor mijn zoontje een R4 kaart gekocht en kon hier een 8gig kaart insteken zonder problemen. nu kocht ik voor hem een nieuwe kaart, echter hier kan ik geen 8gig kaart meer in. heb al alle mogelijke firmwares geprobeert maar hij blijft weigeren, het bekende 'loading' probleem. heeft hier nog iemand ervaring mee en zoja, wat te doen. aub huuuuuulp
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Beste mensen, Ik heb het spel freedom fighters gedownload, alleen daar zat geen crack bij. Heeft iemand een link met de crack van freedom fighters voor mij?
Laatste reactie door mummy, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb Scarface TWIY gedownload. Ik weet dat hij niet Vista compitabel is ofzo. Nu draai ik hem dus met DXWND. Lukt allemaal prima, alleen ik heb lagg en als ik AA uit zet is het weg alleen springt hij terug op fullscreen en dat wil ik nou juist niet want dan gaat hij raar doen. Iemand misschien een idee wat ik moet doen? Ik zou je erg dankbaar zijn.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik wil graag weten wat beter is medevrienden Ik hoop dat er snel een antwoord is
Laatste reactie door Erwin., -
dstt kaartje
door kanerniksvan- 1 reactie
- 1,3k weergaven
oeps het lukt me niet meer om de nieuwste spellen te spellen op mijn nintendo ds. heb een dstt kaartje en heeft de nieuwste updates. maar als ik nu een spel probeer, de nieuste dan krijg ik de foutmelding load eror. wie wil en kan helpen.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik wou bij RCT3 downloads toevoegen aan het spel. Ik heb het gedowload en kreeg 2 bestandjes met tracks .ovl en 2 bestandjes met cars .ovl Ik moes volgens de handleiding die er bij zat de 2 mapjes, in Cars en in Tracks zetten. Dat heb ik gedaan maar kan het spel de download niet vinden. Iemand een iedee? Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer1, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey, Ik heb sinds kort PES2010.. Alleen, ik heb het nu wel een beetje gehad met die messi's en Ronaldo's enzo Hoe kan ik mijn eigen poppetje/karakter er in zetten? Ik heb er al een aangemaakt bij bewerken en dan speler en dan kun je er een aanmaken.. Bij FIFA10 kun je je karakter zodra je hem gemaakt hebt een club geven.. maar BIJ PES2010 niet? Hoe zet ik mijn Karakter in bijv. Inter Milaan? Oja, EN hoe zet ik van die mods (voetbalschoenen) in het spel? Mvg Pmixer
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Resonance v1.3-VACE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Resonantie v1.3-VACE Release-informatie Groep : VACE (Scene) Release naam: Resonance_v1.3-VACE Releasedatum: 9 juli 2013 Retail Datum: 9 juli 2013 Bestandsnaam: v-rv1303 Bron: DVD Grootte: 381 MB Genre: Avontuur | Point-and-click | Detective-mysterie Critici: 7.9/10 Uitgegeven door: Wadjet Eye Games Ontwikkeld door: Xii games en Wadjet Eye Games Omschrijving Een deeltje natuurkundige’s mysterieuze en spectaculaire dood vonken een race om zijn verborgen kluis vinden en beweren zijn …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
heyz ik had dit al in het sims 3 topic gevraagt maar het viel kennelijk niet zo erg op? mijn vraag is: ik heb de sims op mn pc goed kunnen installeren ( ik heb de razer versie) maar nu wilt mn broertje het op zn mac instaleren en daar gaat het al meteen mis. zijn systeem is gloednieuw dus ik denk niet dat het aan het systeem van zn mac ligt. zodra hij de installatie opstart, krijgt ie een foutmelding over een hulp programma dat niet gestart kan worden ofzo? ik copy paste dit zo wel effe... iig dat was het
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
hallo ik heb nu gta 4 gekocht en als ik het wil installeren staat er eerst launch social club en als i0k daar dan op klik. staat er your system is incompatible please follow the link below. wat moet ik nu doen?' bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Call of duty 4 mw (opgelost)
door Gast dibyo- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Error during initialization: Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder. Wat is het probleem? Post samenvoeging: december 22, 2009, 14:59:37 pm Oplossing: mount hem met daemon tools, installeer hem, vervang de crack door het origineel .exe bestand en spelen maar:D
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb astro nodig alsjeblieft en is daar voor een hack die ineuropa werkt en hoe het dan ook werkt ik hoop adt jullie me kunnen helpen. Ogplanet is een site waar je rumble fighters, cabal, la tale en lost saga kan spelen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo ik heb Call of duty modern warfare 2 nu op mijn pc gedownload maar er komt een error. er staat:Error during initialization:Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Wat betekent dit en wat moet ik doen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hey mensen als ik wil inloggen op Burnout Paradise krijg ik de volgende melding: [img width=600 height=18]http://img11.imageshack.us/img11/serverproblemo.jpg/1/w640.png Weet iemand hoe dit kan? MVG Lajos
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi, na het installeren van badcompany 2,heb ik crack in de map van badcompany 2,te vinden in program files geplaatst. daarna startte ik het spel,maar ik kreeg een mededeling dat mijn versie te oud is en dat ik een nieuwe versie moet even downloaden om te kunnen spelen. na het downloaden van de nieuwe versie kreeg ik de volgende mededeling: failed to move the file: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\temppatch\patched\BFBC2Game.exe to: C:\ program files\electronic arts\battlefield company 2\\BFBC2Game.exe enig idee wat ik moet doen om het spel te starten?
Laatste reactie door Jeroen, -
serienummer
door appeltje123- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb een spel gedownload en uiteindelijk geinstalleerd en nu moet ik een serienummer invullen, ik weet niet hoe dat moet er stond iets van crack maar waar moet ik dat dan neerzetten?? En op google opzoeken heeft ook geen nut weet iemand hoe ik het serienummer krijg?
Laatste reactie door appeltje123,
