Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Ik heb het spel freedom fighters gedownload, alleen daar zat geen crack bij. Heeft iemand een link met de crack van freedom fighters voor mij?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Resonance v1.3-VACE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Resonantie v1.3-VACE Release-informatie Groep : VACE (Scene) Release naam: Resonance_v1.3-VACE Releasedatum: 9 juli 2013 Retail Datum: 9 juli 2013 Bestandsnaam: v-rv1303 Bron: DVD Grootte: 381 MB Genre: Avontuur | Point-and-click | Detective-mysterie Critici: 7.9/10 Uitgegeven door: Wadjet Eye Games Ontwikkeld door: Xii games en Wadjet Eye Games Omschrijving Een deeltje natuurkundige’s mysterieuze en spectaculaire dood vonken een race om zijn verborgen kluis vinden en beweren zijn …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
sims 3 op laptop
door hanin12- 4 reacties
- 1,4k weergaven
NB: dit bericht wacht op goedkeuring van een moderator. hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb Top Spin voor de PC (niet de originele versie) en ik weet niet hoe ik ermee online kan komen om tegen anderen te spelen. (Het is dus niet Top Spin 2 maar gewoon de eerste) Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door elmo1234, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo Heb al enkele torrents afgezocht op the piratebay,maar sommige werken niet of er zijn problemen enz... Weet iemand een goede torrent om GTA 4 full version te krijgen? Of een andere manier. Hij is al een tijdje released dus zal die al gecraakt zijn zeker O0 Kunnen jullie me helpen? : :-\ mvg
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Kan iemand helpen? Ik heb net the sims 3 gedownload maar ik krijg al deze files, dus heb ik ze uitgepakt met winzip/winrar wat moet ik nu doen om mijn spel aan de praat te krijgen?
Laatste reactie door marco1, -
Misschien een beetje laat, maar weet iemand van jullie misschien een goede torrent voor PES 2009?
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een vraag. Ik ben een echt fan van oudere games, zoals die op de PS1 en de oude PC’s. Maar ik heb nu een nieuwe pc en ik heb geen idee hoe ik ze daarop kan spelen. Zijn er programma’s of zo om dat te doen? Iemand tips? TechGuru99 Hey GamePeter! Goed dat je dit vraagt! Er zijn verschillende manieren om je oude games op je nieuwe pc te spelen. Emulators: Dit is een van de meest populaire manieren. Emulators zijn programma’s die de hardware van de oude consoles nabootsen. Voor PS1 kan je bijvoorbeeld “ePSXe” gebruiken. Je downloadt de emulator, en vervolgens heb…
Laatste reactie door gamer12, -
hallo ik heb nu gta 4 gekocht en als ik het wil installeren staat er eerst launch social club en als i0k daar dan op klik. staat er your system is incompatible please follow the link below. wat moet ik nu doen?' bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
COD 4 Online
door repoc- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hey ik wil graag COD4(illigaal) online spelen maar er staat dat ik een punkblocker moet hebben, nu heb ik die gedownload en heb daarmee dus COD4 aangevinkt. maar er staat nog steeds dat ik geen punkblocker heb. weet iemand hoe ik wel online kan?
Laatste reactie door repoc, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Beste, Ik had gta iv gedownload hij werkte nzo maar normaal heb ik een goede pc ati 3400 serie, goede processor, 3GB RAM, normaal zou ik hem moeten kunnen draaien. Maar als ik hem dan nog op het laagste van de laagste instellingen zet, hapert hij nog steed ... dit is men test:
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Ws hoort mijn vraag hier niet thuis????Maar weet effe niet waar hij wel thuis hoort. Kan iemand me vertellen hoe ik spellen van een R4I gold kaart kan afhalen met een apple pc? Steeds als ik ze verwijder van het kaartje, wordt het aantal mb niet hoger in het geheugen. (zie de spellen dus niet meer, maar ws staan ze er wel nog ergens op?) Bij de oude ds kon ik de spellen op de ds zelf verwijderen. Kan dit evt bij de Dsi ook? Zo ja hoe doe ik dat en zo nee, hoe krijg ik ze eraf, of kan dat alleen op een pc met Windows? Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel? bedankt alvast voor evt reacties!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb nfs underground 2 gedownload met nieuwsgroepen. Ik heb het image bestand gemound met DAEMON tools, nu heb ik het spel geinstalleerd, maar nu vraagt ie steeds om de serial,, ik heb met de instalatie ookal de serial ingevoerd,, maar nu pakt hij diezelfde serial niet. Hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt !
Laatste reactie door woepaaa, -
need for speed
door gkeeee- 1 reactie
- 1,4k weergaven
eey ik heb nog steeds dezelfde probleem ik kan mijn spel nog steeds niet openen er staat plaats de juiste c rom in of dvd ik heb een spel van nfs carbon en most wanted die zo doen kan ieman mij helpen
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb Scarface TWIY gedownload. Ik weet dat hij niet Vista compitabel is ofzo. Nu draai ik hem dus met DXWND. Lukt allemaal prima, alleen ik heb lagg en als ik AA uit zet is het weg alleen springt hij terug op fullscreen en dat wil ik nou juist niet want dan gaat hij raar doen. Iemand misschien een idee wat ik moet doen? Ik zou je erg dankbaar zijn.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo Allemaal, Heeft iemand voor mij nog een goede site voor Gamecube ISO's? Dit omdat de "grote" scene nu op de site heeft staan: "Account Suspended"... :'( Je mag het hier niet neerzetten (volgens mij) maar je kunt me PB'en en/of mailen op downloadfreak007[A]gmail.com Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen O0 Alvast Bedankt! PS. Als ik hier toch iets illegaals neerzet, haal het dan maar weg! Ik wil niet dat Duken in gevaar komt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Scarface TWIY
door maxmeyer- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb Scarface: The World is Yours gedownload. Alleen ik hoor geen stemmen. Als Tony belt niet enz. hoort dit ofwat? En nee, ik heb geen rip gedownload. Wat het wel kan zijn. Ik had eerst wel een rip gedowload. Om te kijken of het leuk was. Toen full version. Toen ik die .iso ging mounten. Stond er al meteen: Play Scarface. Misschien opnieuw installeren vanaf de full version?
Laatste reactie door maxmeyer, -
kan iemand me zeggen hoe ik van de melding van curse kan af komen waarin die zegt dat ie WoW niet kan vinden? ik heb nog geen zin om curse er van af te gooien omdat ik mischien nog warhammer ga kopen
Laatste reactie door maraveno, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 . jaccodagansta
Laatste reactie door Mol023, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hey, Als ik bf2 singleplayer doe en ik haal bijv. 150 punten. Tellen die dan mee voor mijn rank? OF alleen multiplayer om te ranken?
Laatste reactie door Thijs, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag welke spel is beter Uncharted 2 of Assasins creed 2 Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg
Laatste reactie door Erwin., -
hoi iedereen, misschien is ie al eens gepost of zit ik niet in de juiste groep, in ieder geval heb ik hem niet opgelost gevonden. hier komt ie, had voor mijn zoontje een R4 kaart gekocht en kon hier een 8gig kaart insteken zonder problemen. nu kocht ik voor hem een nieuwe kaart, echter hier kan ik geen 8gig kaart meer in. heb al alle mogelijke firmwares geprobeert maar hij blijft weigeren, het bekende 'loading' probleem. heeft hier nog iemand ervaring mee en zoja, wat te doen. aub huuuuuulp
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Enkele weken geleden heb ik Black Ops 1 van Skidrow voor PC gedownload en kan solo zombies spelen. Maar ik zou graag eens zombies met een mod menu doen. Ik heb gehoord dat je dit via een injector kan doen, dit heb ik geprobeerd maar dat was geen succes. En als het ook kan zou ik graag World at War zombies met mod menu willen spelen. Kan iemand me helpen hiervoor?
Laatste reactie door guilpje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb namelijk een vraagje, ik heb een paar bekraste spelletjes... ik vraag me af als je die met ISO buster maakt, en ze daarna brand op een gewone cd/dvd werken ze dan op je PS2, of kan iemand het toch nog eens uitleggen?
Laatste reactie door martijn1,