Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.285 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
weet iemand of het mogelijk is om fifa 2006 te spelen maar dat de spelers bij de clubs wel zijn zoals het momenteel is. een soort update van de spelerslijst zegmaar heb al een beetje rondgekeken maar wordt er niet echt wijzer van :S groeten
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb alone in the dark 5 (2008) maar het lukt me niet om hem te cracken of wat dan ook om hem speelbaar te krijgen kan iemand mij hiermee helpen over hoe ik dan zou kunnen oplossen want iedere keer zeurt hij om een serial en dan weer unlock requestcode wil iemand mij helpen het op te lossen groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
gta 4
door lekkereten4- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik had laatst de gta 4 van de buren geleend alleen hij zij na de instalatie telkens dat de product code verkeert was eb ook al andere geprobeert van zo'n key generator programma. alleen daar deet hij ook niks op uit. hopelijk weet iemand het antwoord. gr. lekkereten4
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb via bittorrent the sims 2 gedownload met alle uitbreidings pakketten erbij in. Je moest eerst de sims 2 installeren en dat ging allemaal goed. Er zat ook een bestand bij van magicISO virtual CD/DVD, en tijdens het downloaden werkte die helemaal goed, alleen nu ik het spel wil spelen niet. Heb ook nog 2 uitbreidingspakketten geinstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee. ik krijg de hele tijd een melding van: plaats de cd. maar ik doe dat via virtual cd...bij het installeren werkte het wel :S Het is voor mij echt al 2 jaar geleden dat ik zoiets heb gedownload dus sorry als het verhaal niet helemaal duidelijk is. Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem met Red Alert 3. Ik wil dit geluid namelijk graag door mijn head set, maar elke keer als ik het opstart, komt het geluid uit mijn laptop. Ik heb bij instellingen gekeken, maar kan niks vinden. Bij andere spellen heb ik dit probleem niet en kan ik via mijn head set luisteren, behalve bij C&C tiberium wars. Waarom weet ik niet, want ik kan echt niks vinden. Mijn laptop is een Dell latitude E6500. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
COD 4 Addons
door repoc- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hej, zijn er addons voor cod 4 online? want ik zou graag bv een addon willen; als ik een g3 gebruik gebruik ik de scroll knop om te schieten, maar als ik dan een keer een smg of wat wil gebruiken, dat dan die addon er voor zorgt dat schieten weer op de muisknop staat. bestaat zoiets? of andere addons. alvast bedankt
Laatste reactie door repoc, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik had de pc game CSI 3 dimensions geinstalleerd via internet & dat iso bestand omgezet met daemon tools. Nu is echter het probleem dat ik een foutmelding krijg na de installatie omdat er geen disc aanwezig is. Hoe kan ik dit oplossen??
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleem met downloaden van games ik download ook films dus dat lukt me wel maar van games downloaden snap ik echt niks van ik ben nu ghost recon aan het downloaden dus dat duurt nog even maar hij is ongeveer aan het eind van de middag klaar maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Laatste reactie door KianYu, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb Scarface TWIY gedownload. Ik weet dat hij niet Vista compitabel is ofzo. Nu draai ik hem dus met DXWND. Lukt allemaal prima, alleen ik heb lagg en als ik AA uit zet is het weg alleen springt hij terug op fullscreen en dat wil ik nou juist niet want dan gaat hij raar doen. Iemand misschien een idee wat ik moet doen? Ik zou je erg dankbaar zijn.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hoi ik speel nu ook minecraft maar me vriend liep erover te praten dat hij boten kon bouwen enzo maar als ik minecraft download zegt hij dat ik niet premium ben en dat ik eerst online moet spelen... en als ik t op de website speel kan ik niet met tools enzo.. kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb nfs carbon(iso bestand) en nfs most wanted (een .rar bestand) als ik ze open dan komt er te staan plaats de juiste cd rom in of dvd? wat moet ik doen kan iemand mij ermee helpen plzz???
-
wacky races
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb het spel wacky races, kan het gewoon installeren, maar als ik het op wil starten loopt m'n pc vast... weet iemand hoe dit komt? OS=vista
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo iedereen! IK ben hier nieuw, ik zag dat hier veel mensen actief zijn, dus post ik mijn vraag hier maar even! Het gaat hier om de Flight simulator Heroes over europe. Ik downloadde een image van de game, meerbepaald die van ]AVENGED Ik mount hem dus, installeer hem, hier is geen enkele beveiliging op, dus stond er in de .info dat ik hem direct kon runnen. Als ik hem run start hij niet eens in full screen op, maar in een gewoon venster. Dan zie ik dus euh het eerste schermpje van de game, met daarin van ubisoft copyright blabla ;D Daar stopt het dan ook. Na enkele seconden sluit hij weer af, geen error, geen niks. Nog niet veel zo iets tegengekomen. Ik start he…
Laatste reactie door C4Alvarez, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb guild wars gekocht gwoon omdat ik hem nie kon downloaden maar. Hij loopt vast en dat ligt aan directX want ik heb de nieuwste nodig. Dat zat ook bij guildwars maar toen was die installatie binnen een seconde klaar. En nu loopt hij nog steeds vast...Weet iemand waar ik directx anders kan downloaden? Ik kan t ook van de site downloade maar ik heb gedownloade windows Ik had ook bij binsearch gekeken maar die installer wou niert runne en in de andere zat een virus. Kan iemand me helpen?? Oh en ik heb directX redist ook geinstalleerd maar daarbij doet ie t ook nie. hij loopy ook bbij andere games vast..
Laatste reactie door mannetje123, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo ik heb een vraag ik heb de gekrackte versie van call of duty2 maar kan niet anline naar schijnt zijn daar patches voor als iemand die heeft stuur ze dan door aub
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag welke spel is beter Uncharted 2 of Assasins creed 2 Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg
Laatste reactie door Erwin., -
Knight online
door gangstermo- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb een probleem met knight online als ik knight start en het beeld komt waar ik start moet klikken kan ik dat niet klikken heb al paar keer over nieuwe geinstalleert maar dan dawnlaodn die die patches enz niet echt raar kan iemand me helpen :S :vechten:
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik krijg alleen maar dit te zien als die bijna klaar is ik heb crack ook al gedaan maar hij doet het gewoon niet kan iemand me helpen hiermee [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42105.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hoi ik wou weten of ik product key kan wijzigen? ik ga namelijk een cs key van iemand kopen voor 5je en ik wil weten of je de key kan wijzigen
Laatste reactie door Wesley, -
domme vraag
door downloadfreak- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Ok, waarschijnlijk de domste vraag in tijden, ik heb jaren niet meer op de pc gegamed dus ik zou het niet meer weten... Als ik een spel opstart (alle spellen is het zo) is me pc alleen met dat spel bezig, ook als ik op de windows toets druk kan ik niets anders doen. Kan ik ergens instellen dat ik het spel toch kan minimaliseren en nog andere dingen kan doen?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb deadliest catch alaska geïnstalleerd en het spel werkt goed maar zodra ik de throttle omhoog zet gaat mijn pc vanzelf opnieuw opstarten ????? als of iemand de stekker eruit trekt en dan weer erin ??!! Weet iemand wat er aan de hand is??
Laatste reactie door njahaaa, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb onlangs alexander gedownload via torrent en op een virtuele schijf gezet maar telkens ik het wil opstarten vraagt hij naar de cd kan iemand mij helpen ?
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik wil RA3 online spelen. Ik ben niet zo goed maar leer snel. Iemand een hamachi server voor mij? Groeten Buzzy
Laatste reactie door Buzzycutty, -
hey ik heb gta 4 gedownload maar er zat geen crack bij niks nadas noppes! weet iemand een crack die t doet? Bedankt
Laatste reactie door Tom,