Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, Ik heb net need for speed most wanted gedownload en wou dit nu graag in multiplayer spelen. Niet voer het internet, maar gwn met 2 op zelfde pc ( vb 1 met joystick, 1 met klavier) Is dit mogelijk ? Indien niet : kennen jullie een goed racespel waar dit wel op mogelijk is? Alvast bedankt
Laatste reactie door Seight, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo iedereen! IK ben hier nieuw, ik zag dat hier veel mensen actief zijn, dus post ik mijn vraag hier maar even! Het gaat hier om de Flight simulator Heroes over europe. Ik downloadde een image van de game, meerbepaald die van ]AVENGED Ik mount hem dus, installeer hem, hier is geen enkele beveiliging op, dus stond er in de .info dat ik hem direct kon runnen. Als ik hem run start hij niet eens in full screen op, maar in een gewoon venster. Dan zie ik dus euh het eerste schermpje van de game, met daarin van ubisoft copyright blabla ;D Daar stopt het dan ook. Na enkele seconden sluit hij weer af, geen error, geen niks. Nog niet veel zo iets tegengekomen. Ik start he…
Laatste reactie door C4Alvarez, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Haay haay.[move] ;D[/move] Wij willen Singstar kopen voor op de PS3. Ze zeggen dat je meer dan 300 songs kunt downloaden in de Singstore. Maar ik ken Sony en mijn vraag is of dat je, net als bij Little big Planet, voor datsoort dingen moet betalen. Ik vraag dit omdat er op de game zelf maar 30 nummers staan en ik de meeste dnek ik niet zo leuk vind. Alvast bedankt. SilverScribbler
Laatste reactie door SilverScribbler, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb een probleem met Red Alert 3. Ik wil dit geluid namelijk graag door mijn head set, maar elke keer als ik het opstart, komt het geluid uit mijn laptop. Ik heb bij instellingen gekeken, maar kan niks vinden. Bij andere spellen heb ik dit probleem niet en kan ik via mijn head set luisteren, behalve bij C&C tiberium wars. Waarom weet ik niet, want ik kan echt niks vinden. Mijn laptop is een Dell latitude E6500. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
heeey weet iemand hoe je internet op ds lite kan instaleren om gwn naar google enz. te gaan??
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Wie kan mij helpen met het volgende probleem in Vista 64X Als ik een game mount met daemon tools en vervolgens de crack toevoeg en hem daarna wil starten dan start hij op maar sluit dan weer af met de mededeling dat er problemen zijn met windows. Als ik een game van CD start gaat het wel. Weet iemand hoe het komt dat het niet werkt in Vista 64X?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met m’n PS5. Elke keer als ik een nieuwe game probeer te installeren, krijg ik een installatiefout. Iemand hier die weet wat ik kan doen? Ik krijg het echt niet opgelost, en ik wil zo snel mogelijk spelen! Dank alvast! GamerExpert99 Hey GamePeter! Dat klinkt vervelend. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om die installatiefout op je PS5 op te lossen: Herstart je PS5: Dit lijkt simpel, maar soms lost een reboot veel op. Zet je PS5 helemaal uit en trek de stekker eruit voor een minuut. Steek hem er weer in en zet hem aan. Controleer j…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, mijn BFBC2 crasht na een tijdje spelen. Hier is hoe de crash eruit ziet: System Crash Bad Company 2 System Crash Bad Company 2 Sapphire Radeon HD 5850 1gb GDDR5 MSI P55 - GD65 Windows 7 64 bits Intel Core i7 2,93 GHz 4gb Ram Alvast bedankt. Post samenvoeging: september 19, 2010, 01:12:13 Sorry voor de dubbel-post, maar dit gebeurt niet alleen bij Bad Company 2, maar ook bij Modern Warfare 2. Als de games zeg maar crashen, freezed eerst de game, daarna kan er een zwart scherm, of een willekeurig gekleurd scherm komen. Soms maakt het een geluid als in het filmpje, maar soms ook niet. Na het gekleurde of zwarte scherm word het zeg maar zwart, of staat er net als in h…
Laatste reactie door Zombymario, -
Fifa''09''
door ramon_nmgn- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Yow,, Ik heb sinds kort Fifa 09 gedownload voor de pc ( van Skullptura ) En nou wil ik weten hoe je online kan spelen. Want als ik me inlog bij de online widget bij fifa, vraagt hij om een Serial code. Helaas heb ik die niet. Hoe kan ik online spelen? Cheers
Laatste reactie door Tom, -
Burnout Paradise
door Pitfire8- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb een klein probleempje :-[ Als ik het spel wil opstarten nadat ik de serial heb ingevoerd staat er dat ik internet verbinding nodig heb terwijl ik gewoon mijn internet aan heb staan. Voordat ik de serial in had gevoerd kon ik het spel wel gewoon starten maar niet spelen Weet iemand hier iets voor??
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey mensen als ik bij mass effect 2 de entitlments_v2 crack run op mn maat zn windows xp professional krijg ik deze error error could not encrypt the entitlment cache. de oude crack werkt ook niet de entitlments dan zegt hij ook nog steeds unable to autharize the listed dlcs > moet er ergens een ontbrekend windows bestandje of update zijn of iets anders wat is hier het probleem van en hoe kan ik hier een oplossing voor vinden??
Laatste reactie door geraldo13, -
FlyFF Spelers hier op DukeN.NL?
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey DukeNaars xD, Ik speel sinds gister FlyFF weer En vroeg me af of er nog Nederlandse spelers van DukeN.NL zijn?! Even wat info over mij: IGN: AoEiL Lv: 95 Job: FS/CW RM Hopelijk zijn er wat spelers, want ik wil opnieuw beginnen met geld maken :zwaai: See you there, LatinBabe
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een vraag ik heb de gekrackte versie van call of duty2 maar kan niet anline naar schijnt zijn daar patches voor als iemand die heeft stuur ze dan door aub
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo gasten, ik heb vandaag Internet Explore 9 geinstalleerd. en nu kan ik runescape niet meer spelen, ik krijg deze melding: WEET IEMAND WAT IK HIER MEE MOET ?? alvast bedankt
Laatste reactie door firecrack, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb het spel gedownload en gemount en geinstalleerd daarna de crack in de map geplaatst maar dan krijg ik dit te zien als ik het spel wil opstarten: d3dx9_43.dll kan niet worden gevonden. Wat moet ik doen? ???
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
fifa 11
door ipodtouchmania- 2 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand hoe je na het seizoen van competitie moet veranderen. ben nu barca alleen aan het eind van het seizoen kan ik alleen maar kiezen uit barca en een andere slechte competitie
Laatste reactie door Zombymario, -
hallo, ik ben van plan om gta 4 te kopen.. maar ik weet niet of hij leuk is.. dus vinden jullie hem leuk of niet... alvast dank, eggied97
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, waarom werken een aantal WIIware spelletjes niet via de SD maar wel via de intern geheugen van de WII. Iemand die mij een antwoord kan geven?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb via bittorrent the sims 2 gedownload met alle uitbreidings pakketten erbij in. Je moest eerst de sims 2 installeren en dat ging allemaal goed. Er zat ook een bestand bij van magicISO virtual CD/DVD, en tijdens het downloaden werkte die helemaal goed, alleen nu ik het spel wil spelen niet. Heb ook nog 2 uitbreidingspakketten geinstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee. ik krijg de hele tijd een melding van: plaats de cd. maar ik doe dat via virtual cd...bij het installeren werkte het wel :S Het is voor mij echt al 2 jaar geleden dat ik zoiets heb gedownload dus sorry als het verhaal niet helemaal duidelijk is. Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33737.msg172687#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Shadowrun Returns-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Shadowrun Returns-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Shadowrun_Returns-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: flt-shre Bron: DVD Grootte: 743 MB Genre: RPG, Strategie Critici: 9.0/10 Uitgegeven door: onbezonnen Regelingen Ontwikkeld door: onbezonnen Regelingen Omschrijving MAN MEETS MAGIC & MACHINE. Het jaar is 2054. Magie is teruggekeerd naar de wereld, ontwaken machtige wezens van mythen en legenden. Technologie fuseert…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38660.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Call of duty patch gebruikt, maar doet het nog steeds niet :S eerst kwam er te staan dat de gecrackte server waar ik in wou een ander versie is; 1.7. dus ik kreeg te horen dat een patch zoiets kan oplossen dus ging ik een patch downloaden (1.6-1.7). die zei dat ik als eerst 1.6 nodig had dus deed ik dat, lukte het ook, en daarna deed ik de 1.6-1.7 patch, toen stond er dat het succesvol was. maar toen ik het ging uitproberen lukte het niet en stond er wat er eerst ook stond :S heeft iemand raad?? alvast bedankt kaweian
Laatste reactie door kaweian, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb nfs carbon(iso bestand) en nfs most wanted (een .rar bestand) als ik ze open dan komt er te staan plaats de juiste cd rom in of dvd? wat moet ik doen kan iemand mij ermee helpen plzz???
