Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoy Heb problemen met deze spel loopt vast op Windows 7 wat kan ik doen
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Kan je een patch installeren voor Stronghold legends ook al is het spel illegaal? Want als je volgens mij die patch installeert gaat de pc kijken of het spel legaal is. Wie weet het? Alvast bedankt.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
JONAS ds
door DemiLoJBfan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heeft iemand JONAS op de DS?? ik kom niet verder bij de kist van Episode 1 weet iemand hoe ik daar verder kom?
Laatste reactie door DemiLoJBfan, -
Closed
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
de laatste tijd zijn er een heleboel mensen die problemen hebben met een game maar die niet even kijken of de game op de Centrale topics staat. voor dat je een nieuwe topic start : Kijk eerst of de game al op de Centrale Topics staat!!! en misschien vind je je antwoord daar!!! zo niet dan start je natuurlijk wel een nieuw topic
Laatste reactie door C.K7, -
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
hallo mensen, k dacht laat k eens een topic make voor alle forza lievhebbers waarin je het kan hebbe over tuning setups painting jobs, wat de beste auto's zijn en dergelijke;) k zal zelf wel eens beginne met een van me paint jobs te showe (deze heb k 2 weke gelede gmaakt was me eeste paintjob ) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Quake voor de WII
door Robin01- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoy Beste Wensen voor 2010 ik heb help noodig met installeren Dragon Age Origins AddOns het lukt niet Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik heb een micro sd card voor mijn nintendo ds flashcard (dstt) - sommige spellen opent deze micro card onmiddellijk andere slechts na vijf minuten enig idee hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt
Laatste reactie door monjean, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hey, ik heb problemen met call of duty 2. als ik de game wil starten krijg ik een error die aangeeft dat ik een bestand mis, namelijk msvcr80.dll als het niet helemaal duidelijk is zal ik wel een screenshot van de error laten zien.
Laatste reactie door firecrack, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben aan het een wedstrijd aan het spelen en oppeens staat er niet verzenden je weet wel wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Sander, -
Knight online
door gangstermo- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb een probleem met knight online als ik knight start en het beeld komt waar ik start moet klikken kan ik dat niet klikken heb al paar keer over nieuwe geinstalleert maar dan dawnlaodn die die patches enz niet echt raar kan iemand me helpen :S :vechten:
Laatste reactie door Farid., -
Welke nickname?
door Ibriboy- 2 reacties
- 1,1k weergaven
xfuziionsz of revolutiionsz Welke is het mooiste/beste?
-
hallo iedereen. Ik heb een keer gta 4 gedownload en geinstalleerd maar toen ging hij heel sloom en was er een gedoe met frame rates. Het is me toen niet gelukt het normaal te kunnen spelen en nu ben ik van plan hem te gaan kopen. De vraag is nu doet hij het dan wel? Bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb Kingdom Hearts gedownload en het enige wat niet lukt is lopen met het poppetje, omdat er een analog controller gebruikt moet worden. Ik heb ergens gelezen dat de LilyPad plugin gebruikt kan worden zodat ik toch met m'n keyboard het poppetje kan laten lopen. Alleen ik heb geen idee hoe ik de plugin moet instellen. Ik zou het erg waarderen als iemand mij hiermee kan helpen . Groetjes, Daphne Post Merge: februari 17, 2009, 07:39:25 pm Ik zie nu dat ik vergeten ben erbij te zetten dat ik kingdom hearts via pcsx2 op de computer wil spelen! Post Merge: februari 18, 2009, 07:12:17 pm Het is al gelukt!
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb ook Asian Dynasties gedownload, nu heb ik op de aangegeven site voor een serial code gekeken (www.serials.ws). Het is gelukt om het spel te installeren met de serial code en ik wilde een multiplayer account aanmaken. maar het spel gaf gelijk aan dat het niet kon omdat er al een account op die serial code was aangemaakt wat kan ik nu het beste doen om het spel alsnog multiplayer te kunnen spelen?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een probleempje... Zodra ik in Call of Duty Modern Warfare 3 een Dedicated server wil joinen gaat er iets fout. Zodra ik join laad de map en spawn ik gewoon, daarna werkt alles prima voor 5/10 seconden. Waarna de hele map en alle spelers laggen en blijven staan waardoor ik uit de server gegooid wordt gevolgd door de melding: "Unable to connect" of "Connection lost" o.i.d. Maar wanneer ik op de "gewone" servers ga spelen is er niks aan de hand en loopt alles prima. Ik heb geen last van extra lagg of andere rare fratsen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al het een en ander gegoogled maar geen juist antwoord gevonden wat mij heeft geholpen... O…
Laatste reactie door KianYu, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Is er voor Call Of Duty 5 v1.5 al een crack/lanfix uit? Ik heb gezocht alleen kan het niet vinden Weet iemand er eentje? alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
Wat bedoel je met de crack, in de juiste map?
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
kan het zo zijn dat je systeem te sterk is voor cod2? want ik had een videokaart een maand terug ( ati radeon HD4650, maar heb inmiddels een sterkere (Nvidia GeForce GTX 260) met mijn oude videokaart haalde ik een fps van 250 steady. maar met deze veel sterkere krijg ik hem niet eens naar 250. Heeft iemand hier een antwoord op? mvg Rowin
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Viking.Battle.for.Asgard.MULTi7-PROPHET Releasedatum: 27 april 2013 Retail Datum: 27 april 2013 Bestandsnaam: Viking.Battle.for.Asgard. MULTi7-PROPHET Bron: DVD Grootte: 4 GB Genre: Actie Gewest: Gratis Uitgever: Sega Developer: Creative Assembly Omschrijving Een felle strijd vindt plaats in het rijk van de Noorse Goden. De godin Hel is verbannen voor het trotse…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb medieval 2 gekocht een tijdje terug en nu wil ik het weer gaan spelen. Maar na heb ik telkens bij de installatie als ik bij het zogenaamde data_2.pack kom dat dat ding rare geluiden maakt en een foutmelding geeft en de installatie afbreekt. Ik weet dat het niet aan de cd ligt,want ik heb het spel op een xp computer geïnstalleerd en dan doet hij het wel. Maar op die computer kan ik niet spelen. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Besturingssysteem:Windows 7 Processor:Intel Pentium T4400 Videokaart:Geforce G210M (512 MB) 280 GB vrije schijf ruimte.
Laatste reactie door Wouter_, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. …
Laatste reactie door sirah, -
Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Crazy.Machines.2.Invaders.from.Space.Bundle.Edition-TiNYiSO Releasedatum: 16 juli 2013 Retail Datum: 16 juli 2013 Bestandsnaam: t-cm2ifsbe Bron: DVD Grootte: 624 MB Genre: Strategie, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: Viva Media Ontwikkeld door: Fakt Software Omschrijving Invaders from Space zijn gekomen om buitenaards uitd…
Laatste reactie door Vraagbaak,