Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.285 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
dit is echt klote heb hem net gekocht doet ie het niet. je moet een of andere code invoeren die er niet in zit. :-[ :-[ :-[ wtf heb ik daaraan. hoe dan ook help plz tnx
-
DVD+r en wii?
door Nigel- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Nou,Bij mij werkt dvd-r cdtje niet en dvd+r cdtjes wel,En ik heb een handleiding gelezen op duken dat dvd+r niet slecht is,Of wel?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27285.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Dit ter info: ;D Kopieerslot Ubisoft na een dag gekraakt 08 maart 2010 | Pieterjan Van Leemputten De gloednieuwe kopieerbeveiliging die Ubisoft voor zijn games gebruikt is in minder dan 24 uur gekraakt. Volgens Infoaddict zette een releasegroup de gekraakte versie razendsnel online. Door de nieuwe kopieerbeveiliging (DRM) moeten spelers over een internetverbinding beschikken om het spel te spelen, ook al hebben de games zelf geen online multiplayermodus. Silent Hunter V is samen met Assassin’s Creed 2 het eerste spel waar de beveiliging werd toegepast. Het spel slaat de bestanden die je spelprestaties onthouden online op. Daardoor is een constante internetverbind…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo mensen, Sinds gisteravond heb ik voor de pc de stimulus maps gekocht. Heel leuk die maps maar ik kan niets anders meer doen dan de stimulus mode. Als ik iets anders probeer (bijvoorbeeld ground war of demolition) dan vind hij GEEN lobby's na 5 minuten. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Groetjes Robert.
Laatste reactie door Robertoz, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik ben nieuw hier en heb een probleem waar ik een tijdje al mee zit . Een tijdje gelden heb ik Simcity societies verwijderd via configschrm/software. Nu heb ik hem opnieuw gedownload omdat ik hem weer wil gaan spelen, maar als ik hem wil installeren krijg ik deze melding: Er is al een andere versie van dit product geinstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. gebruik het onderdeel software in het configuratie scherm om de bestaande versie van dit product te configureren of te verwijderen. Dat heb ik al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet, heb de hele computer al doorgespit. iemand een oplossing? Post samenvoegin…
Laatste reactie door Soccer, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hoi, ik zit net op dit forum en ben al bezig met downloaden ^-^, ik heb net gta sa binnen, maar krijg er steeds geen goede cracks voor, kan iemand me wat aanwijzingen geven hoe ik de goede crack kan vinden, (hij geeft steeds aan dat hij een bestand mist .dll). Ik wil plz zosnel mogelijk antwoord want het is best een leuke game, alvast bedankt wilbert03
Laatste reactie door wilbert03, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]27 mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur en RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Sony Computer Entertainment Europe[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]n.v.t.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (6 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Level-5[/td] [/table] verhaallijn: In White Knight Chronicles II, in Japan bekend als White Knight Chronicles: Awakening of Light and Darkness, kruipt de speler net als in het eerste deel in de huid van Leo…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 6 reacties
- 1,2k weergaven
hallo mensen, k dacht laat k eens een topic make voor alle forza lievhebbers waarin je het kan hebbe over tuning setups painting jobs, wat de beste auto's zijn en dergelijke;) k zal zelf wel eens beginne met een van me paint jobs te showe (deze heb k 2 weke gelede gmaakt was me eeste paintjob ) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi ik heb een vraag. Bij lotrbfme2 zit een multiplayermode. maar als ik die aanklik staat er de melding dat ik de game moet updaten. dat kan ik wel maar dan doet hij het niet meer. weet iemand hoe dit kan en hoe ik hem toch kan updaten? Alvast bedankt!
Laatste reactie door HanniebalIV, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Curse.Of.Nordic.Cove-SKIDROW Releasedatum: 27 juni 2013 Retail Datum: 23 april 2013 Bestandsnaam: sr-thecurseofnordiccove Bron: Stream Grootte: 1.21 GB Genre: Actie, Avontuur, Sport, Horror Critici: gemiddelde beoordelingen 7.5/10 Uitgegeven door: Digital Ontwikkeld door: De Level Game Studios Omschrijving Het begon allemaal in Nordic Cove, een klein gehucht in de f…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Sinds vandaag heb ik de error op cod4 als ik ong. 2/4 minuten speel, iw3mp.exe, ik heb heel google al afgezocht en al van alles geprobeert, maar ik krijg het probleem niet verholpen. Nu had iemand het over geluidskaart update, ik heb everest gedownload, en ik dacht dat dit mijn geluidskaart was: nVIDIA MCP73 - High Definition Audio Controller PCI Zou iemand mij kunnen helpen met dit probeem, en mij kunnen helpen met het updaten van mijn geluidskaart, ik weet niet hoe dat moet. MvG Bryan
Laatste reactie door jensu_4, -
Call of duty 4
door gangstermo- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik zoek Call of duty 4 server die private is en zonder Pb ik had ook nog probleem met Pb mishcien als we die oplossen dat ik in PB servers kan komen en ik heb al de foto maar hoe 'kan ik uploaden dat ik ze her kan plaatsen :S
Laatste reactie door Robin, -
Ik weet niet cker of het in dese genre hoort maja ik post het tog maar ff ;D Ik ben een groot Flight Simulator fan en ik vlieg ook met ivao O0 Maar zoals meer mensen problemen hebben met overstappen naar FSX. Ik heb FSX wel maar de addons van aerosoft, PMDG en Level-D zijn er nog niet. Ik heb wel ergens gelezen dat de PMDG-MD11 uit is voor FSX. Ik heb alleen de beta mee gekregen voor FS9 zonder VC. Weten julie misschien wanneer er bijv. een PMDG-737 uitkomt voor FSX want dan overweeg ik om op FSX te gaan Ik hoop wel dat er hier een paar mensen zitten die ook FS spelen en dat hun waardevolle info bezitten :cool2:
Laatste reactie door daandj, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb fifa 2009 en ik wil deelnemen aan een online comp maar ze vragen constant een wachtwoord weet iemand toevallig of ik me nog ergens moet aanmelden of zo. Ik heb wel online al gespeeld
Laatste reactie door roeney, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Jahjah ik weet het een old skool game ..maar ik vind een gruwelijke vinden! Heb hem gedownload maar hij opent deze dus niet, ik heb windows vista misschien is dat het probleem, weet iemand hoe ik alsnog de editor kan openen?
Laatste reactie door Giully, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb Pokémon SoulSilver gedownload. De europese versie. En nu ik hem op me r4 heb gezet doet hij het wel, maar loopt ongv. om de 10/5 min vast. Dan bv als ik een huisje binnenloop dan krijg ik een zwart scherm met alleen maar muziek. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg, Floris
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hee Heeft iemand een paar serials voor Age of Empires 3 the asian dynasties voor mij want ik heb hem gedownload en wil hem graag tegen mijn broertje spelen maar ik heb maar 1 serial online kunnen vinden en dat werkt natuurlijk niet
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
nadat ik alles geinstalleerd heb en de update voor elkaar heb gekregen doet mijn muis vreemd bij het spel. Ik kan alleen maar 1 kant opdraaien en naar de lucht kijken en verder niks. Heeft iemand een idee???
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey! ik heb Pes 2010 een paar maanden geleden nog kunnen spelen op mijn windows 7, maar als ik de disc er nu in doe, krijg ik niet dat de game automatisch start. Als ik kijk bij Deze Computer staat er ook niet vermeld dat de disc van pes er inzit. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Groeten
-
Closed
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb the sims 2 gedownload. in een exe bestandje maar hij doet raar. als ik hem aanklik komt er alleen een kruisje :\ maar wat moet ik nu precies doen?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb dus need for speed shift gedownload en hij was klaar met downlaoden en instaleren. en toen ik de crack erin heb geplaatst wou ik hem spelen. maar toen kreeg ik steets een melding dat die niet meer werkte. hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hey, ik heb problemen met call of duty 2. als ik de game wil starten krijg ik een error die aangeeft dat ik een bestand mis, namelijk msvcr80.dll als het niet helemaal duidelijk is zal ik wel een screenshot van de error laten zien.
Laatste reactie door firecrack,