Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 5,6k weergaven
hallo. ik zou graag willen weten hoe ik een privat server kan maken. ik wil dit graag online zetten dan, maar wel met vrienden. of iemand me dan in duidelijke stappen kan uitleggen hoe ik een privat server kan maken, en hoe ik die online zet voor vrienden. mvg, raa
Laatste reactie door pufan, -
bagger simulator
door .Wouter.- 10 reacties
- 5,6k weergaven
ik weet niet of iemand hier ooit van heeft gehoord maar ik zag hem zomaar liggen en ik ging het eve probere maar hij is in het duits :-[ heeft iemand een patch dat in het nederlands is of als het niet anders kan in het engels alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 5,6k weergaven
Een vriend van me wil zijn PS3 zelf downgraden naar 3.55 maar weet niet hoe. Kan er iemand uitleggen hoe hij dit moet doen? We zouden je echt dankbaar zijn
Laatste reactie door guilpje, -
- 5 reacties
- 5,6k weergaven
hallo, Ik wil graag een runescape private server voor runescape maken maar ik weet niet hoe. Kan iemand helpen? Thx.
-
- 14 reacties
- 5,6k weergaven
Ik ga een PSP voor mijn zoontje kopen en heb al ervaring met NDS games downloaden middels een R4 kaartje. Hoe werkt dat bij een PSP ? Wat heb je daar voor nodig ??
-
The Settlers 6 serial
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 5,6k weergaven
Hallo, Ik heb the settlers rise of an empire gedownload en goed kunnen uitpakken. maar nadat ik de update had voltooid en de de fix-bestandjes .dll in de bin map had gezet. blijf hij nog om een serial code te vragen... :-[ ik heb ook al op vorige topics gekeken maar het hielp niet :'( Iemand raad ? Zlatan
-
- 3 reacties
- 5,5k weergaven
lol ben nu aan het downloaden, ik heet: zeroesheroes :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 5,5k weergaven
Hoi Ben helemaal nieuw hier en hoop wat hulp te vinden bij mijn vreemde probleem!! Ik heb al flink zitten spitten in dit forum maar kan niks verglijkbaars vinden Nou komt die Ik ben al een tijdje bezig met de DSTT kaart Onze hele familie is fan Ik heb dus al div kaartjes gemaakt (neefjes nichtjes je kent het wel) Die van mijn eigen dochte draait al maanden probleemloos Maar andere lopen na een behoorlijke tijd spelen vast Kaart start nog wel op,games ook zichtbaar Maar met spel opladen slaat de boel vast Ik wordt er helemaal horre torre dol van want tantje mag alles zien op te lossen Akties die ik al heb ondernomen,hele boel over nieuw gemaakt Speelt dan weer …
Laatste reactie door Cédric., -
NFSC
door Frank1324117107- 20 reacties
- 5,5k weergaven
Ik heb Need For Speed Carbon gedownload maar hoe moet ik hem nou instaleren? hier ff een screentje van de bestanden die het zijn
Laatste reactie door Frank1324117107, -
- 2 reacties
- 5,5k weergaven
Hey, Ik heb een compleet gesoftmodde wii, maar ik heb een paar probleempjes met mijn harde schijf. Ik kan perfect wii games spelen met mijn harde schijf met wiiFLow, maar dan kan ik er geen films enzo... meer op zetten (wegens geformatteerd). Ik heb ergens gelezen dat je je harde schijf niet hoeft te formatteren (gewoon op NTFS laten staan), maar dan weet ik niet hoe ik er spellen moet opzetten vanaf de pc. Heeft iemand hier een goede guide voor? Alvast Bedankt, Groetjes Peaceandsilent
Laatste reactie door Peaceandsilent, -
- 3 reacties
- 5,5k weergaven
hallo allemaal ik heb wat oude spellen gekocht uit 1999 voor mijn zoon maar ik kan ze niet installeren omdat ze incompatible met mijn 64bit versie van windows7 zijn. ik heb al geprobeerd het op te lossen met compatibiliteitsproblemen maar dan doet ie het nog niet. heeft iemand nog een idee. bvd
Laatste reactie door Duken, -
- 19 reacties
- 5,5k weergaven
Ik heb een omgebouwde wii en wil nu games gaan downloaden. Ik woon in Belgie, ben aangesloten bij telenet (kabel). Ik heb een limiet 100gig Ik weet dat ik volgens de regels hier geen links kan posten van sites waar je games kan downloaden, dus zou het misschien mogelijk zijn dat iemand mij even verder helpt via pm. Wat ik kan vertellen is dat je éénmalig een bedrag van 10€/37€ moet betalen en dat je dan virusvrije wii games kan downloaden. Betaling is via ideal of visa Ik heb op het internet gekeken en de site van 37€ zou heel betrouwbaar zijn (Engels) De site van 10€ (nederlands) kan ik geen review van vinden. Zou iemand mij kunnen verder helpen om wii ga…
Laatste reactie door Releases, -
Dead Rising 2 is traag 1 2
door guilpje- 39 reacties
- 5,5k weergaven
Ik heb gisteren Dead Rising 2 gedownload omdat het me een leuk spel leek. Maar als ik het spel speel gaat het zeer traag. En het spel zegt dat ik het niet kan opslaan. Kan ik hier iets aan doen of niet? Please help me!
Laatste reactie door guilpje, -
wat vinden jullie ervan moet COD 5 in de WO2 setting? of tog weer in de moderne warfare?? ik vind moderne warfare leuker :cool2: zet ff je mening O0 bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
Silent hunter 5
door PCgamer- 7 reacties
- 5,5k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist silent hunter 5 gedownload van de piratebay maar lukt niet echt met installeren, ik zal evan een screenshot bijvoegen van de bestanden die ik heb. het iso bestand heb ik gemount en geïnstalleerd maar dan vragen ze om een serial. mvg Dylan, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Freddytje, -
Minecraft: Let's Play NL 1 2
door iOrale- 28 reacties
- 5,5k weergaven
Ik begin met een Minecraft Let's play serie, ik wil dit graag Multiplayer doen met 2 andere. Wat ik van je verwacht/nodig heb: - Teamspeak - Microfoon - Iets om het mee op te nemen - Tijd Wat je eraan hebt: - Een unieke Minecraft ervaring - Toegang tot "Castle of The Lost Saint" onofficieel het grootste bouwwerk op Minecraft - Toegang tot een 48 slot Minecraft server - Mogelijke beroemdheid op Youtube - Toegang tot een 55 slot TS server Ik zou het liefst iemand hebben die niks van Minecraft weet en iemand die er juist veel van weet om de lol er in te houden.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 5,5k weergaven
hallo allemaal, ik heb Need for Speed ProStreet gedownload ik heb het spel geinstaleerd maar nu staat er onjuiste cd/dvd geplaatst Plaats de originele cd/dvd van Need for Speedâ„¢ ProStreet. kan iemand mij helpen ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
[PS3] Headset
door .Wouter.- 19 reacties
- 5,5k weergaven
wie weer een goeie headset voor mijn ps3 ?? van ongeveer 20euro ofzow niet te duur dus maar die wel gewoon goed werkt. er hoeft niet van alles aan te zitten hoor, gewoon een goede headset O0 bedankt ;D
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 5,5k weergaven
[table][th] The LEGO Movie Videogame-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De LEGO Movie Videogame-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Naam: The_LEGO_Movie_Videogame-FLT Releasedatum: 7 februari 2014 Retail Datum: 7 februari 2014 Bestandsnaam: flt-tlma Bron: Steam Maat: 8 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Entertainment Ontwikkeld door: TT Games Laat Omschrijving Join Emmet en een onwaarschijnlijke groep verzetsstrijders in hun heldhaftige zoektocht naar Lord Business ‘kwade plannen…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 5,5k weergaven
hallo, hopelijk weet iemand van jullie raad: gisteren nieuwe spelletjes op de DS van mijn zoon gezet, ging allemaal goed, heeft er ook nog op gespeeld. vanmorgen zet hij m weer aan,alles gaat goed,maar na de smiley aanklikken (voor de spelletjes) loopt hij vast bij het 1e icoontje(1e spelletje.) weet iemand wat er misgaat? heb de spellen er al afgehaald,en opnieuw opgezet,paar minder erop,etc. niks helpt!!?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 8 reacties
- 5,5k weergaven
Ik heb het spel Euro Truck Simulator gedowload en geinstalleerd. In plaats van de normale kleuren is alles blauw ??? Kan iemand mij hierbij helpen om dit te verhelpen? Mvg
-
Dolle waterpret
door Gast the guy- 11 reacties
- 5,5k weergaven
Weet iemand waar ik site/torrent Roller Coaster Tycoon Dolle waterpret kan downloaden? Ik kan hem nergens vinden Liefst in het nederlands maar in het engels is het geen probleem.
-
GTA 4 crack
door danny21- 1 reactie
- 5,5k weergaven
eey mensen ik heb GTA 4 ook gedownload maar kzit met een crack die me beeld laat schommelen en de auto's spontaan in de fik laat vliegen en nog meer rare dingen. iemand betere crack of iets anders wat het oplost? bedankt alvast,
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 5,5k weergaven
Hooi Ik heb met daemon tools de sims 2 standaard al geïnstalleerd. (ISO bestanden ) Nu heb ik ook het ISO bestand van de sims 2 'op reis' en 'huisdieren' bij huisdieren zegt hij na het installeren mij de cd/dvd in de computer te plaatsen, terwijl ik het ISO bestand in Daemon Tools heb. Moet ik dan gewoon een No - CD crack zoeken en plaatsen op de plek waar de originele *.exe bestand in de map van sims 2 huisdieren staat? En heeft iemand de serial code van de sims op reis? dankjee !! Groetjes, Nynkee
Laatste reactie door nynkee, -
- 8 reacties
- 5,5k weergaven
Sinds vandaag is voor de PSP Chinatown Wars uitgekomen ;D. Hier is de trailer: [modbreak]Deeplinken naar illegale content niet toegestaan, zie huisregels[/modbreak] Groetjes Joris.
Laatste reactie door Joris.,
