Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 5,3k weergaven
[table][th] Dishonored The Brigmore Witches DLC-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Onteerd De Brigmore Heksen DLC-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Dishonored.The.Brigmore.Witches.DLC-RELOADED Releasedatum: 13 augustus 2013 Retail Datum: 13 augustus 2013 Bestandsnaam: RLD-dhbrig Bron: Stream Grootte: 6,55 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld door: Arkane Studios Omschrijving Vervolg uw reis als de legendarische moordenaar, Daud, in Dishonored: D…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 10 reacties
- 5,3k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 14 september 2010 Cijfer: 8,5 Platform: Xbox 360 Ontwikkelaar: Bungie Uitgever: Microsoft [gmod]Direct linken naar illegale content![/gmod] De persoonlijke ontwikkeling van het personage Noble Six is slechts een van de vele onderdelen die in het verhaal van Halo: Reach intrigeren. Dat verhaal begint tamelijk onschuldig. Het Noble Team is gestationeerd op de planeet Reach, op dat moment een strategisch punt voor de menselijke kolonies, die in oorlog zijn met de Covenant, een verzamelijk van alien-rassen. Wanneer het team op onderzoek uit is om mogelij…
Laatste reactie door Heisenberg, -
Zien of xbox360 gebanned is
door Gast Vlutje- 15 reacties
- 5,3k weergaven
Ik heb op marktplaats naar wat accesoires voor mijn xbox gezocht(chatpad, extra controller, netwerk adapter) voor mijn xbox360 en heb nu iemand die dit aan mij verkoopt, en misschien ga ik hier vandaag nog langs, maar er zitten ook 2 xboxen bij(alles bij mekaar kost net zoveel als met beide xboxen, dus die neem ik ook):1 met RROD en 1 die geflashed is maar niet gebanned(zegt hij), hoe weet ik zeker dan de geflashde niet gebanned is? Kan ik dit zien op het hoofdmenu ofzo? En als hij gebanned is kun je toch nog wel spellen op de hard disc opslaan en single player games spelen? mvg, Niels
-
- 3 reacties
- 5,3k weergaven
Is er nu al eindelijk een goede No-CD crack uit voor DTM Race Driver 3? Of een duidelijke uitleg hoe je het moet doen met DAEMON TOOLS? Met vriendelijke Groeten
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 5,3k weergaven
ik wil wii spellen downloaden. maar weet niet of ik pal of ntsc moet downloaden. alvast bedankt ;D
Laatste reactie door bilal4, -
game mounten
door Gast antigua- 3 reacties
- 5,3k weergaven
hallo Ik raak er niet uit. Ik heb dus het spel titanic gedownload en heb het in (d-schijf) geplaatst. Maar wanneer ik setup klik krijg ik dit te zien. Wanneer ik met power-Iso wil mounten zie ik enkel dit: en wat doe ik dan ?? Heeelp , Thanks
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 5,3k weergaven
Hallo, Ik ben al 3 uur bezig met het proberen van media center op mijn Xbox 360. Ik doe als volgt : de code van media center op xbox ingeven op media center in pc, dan zoekt media center maar vind hem niet. Ook als ik test connection doe, vind hij mijn pc en media center niet. Ik heb al naar verschillende handleiding gekeken maar als zij hun xbox 360 aanzetten krijgen ze een melding op de pc dat er een extender is aangesloten. Dat dus bij mij het geval niet is... Verbinding : Ik gebruik een draadloze-router als hub. Daarin zit dus de internet kabel die van de router komt (internet), dan de internet kabel van xbox 360 en dan internet kabel van de pc. Dat is toch juis…
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 5,3k weergaven
Heeft iemand ervaring met het ombouwen van de xbox 360? Ik wil het misschien zelf gaan doen is dit mogelijk met een sata kabel? Ik vond deze tutorial op het internet maar weet niet of die up to date is http://members.home.nl/v.tongeren/xbox360/ en blokkeert microsoft je de toegang tot xbox live? bijvoorbaad dank,
Laatste reactie door gluon, -
- 10 reacties
- 5,3k weergaven
Ik heb nu nog een dstt kaart maar daar kan je niet de nieuwe spellen mee spelen. Dus moet ik nu overstappen naar een ander kaartje of weet iemand waar je nog een nieuwe firmware kan downloaden? Ik heb al wel gekeken naar die unofficial firmware maar daar snap ik niet heel veel van. Groetjes Robin
-
- 14 reacties
- 5,3k weergaven
wat is de beste wii oplader? ik wil eentje waar je 2 remotes kan plaatsen O0
Laatste reactie door bilal4, -
- 15 reacties
- 5,3k weergaven
hier is een uitleg hoe je call of duty 4 online kan spelen met een gedownloade versie. eerst download je het spel. zolang het geen skullptura rip is is alles goed. patch hem naar 1.7 (1.6 - http://www.gamershell.com/download_27186.shtml) (1.7 - http://www.gamershell.com/download_28304.shtml ) we changen nou eerst je cd-key de standaart key is meestal geband an alle cracked servers. ( http://www.youtube.com/watch?v=ImQpBn4U_Y ) kies hier een leuke key en schrijf deze op. start nu call of duty 4 multiplayer. ga naar options. kies multiplayer options. kies nu change key. verander deze key in de door jou opgeschreven key. om op cracked servers te spelen heb je een progr…
Laatste reactie door kipneck, -
- 7 reacties
- 5,3k weergaven
Hallo mensen, Ik wil graag mijn eigen gratis online game maken. Misschien hebben jullie sites of codes. maakt mij verder niet uit maar als je codes hebt moet je het wel even uitleggen; ik ben er nog niet echt bekend mee. Ik wil er best wel wat tijd insteken dus doe het maar lekker uitgebreid Het moet een schietgame worden. Zoiets als WarRock of Soldier Front. Alvast Bedankt!!! Mvg Ivo B.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 5,2k weergaven
Hallo, ik heb football manager 2008 razor1911 gedownload maar ik heb een passcode nodig die ik nergens kan vinden >. ik hoop dat iemand de passcode weet of miss waar je FM2008 ergens anders kan downloaden? :peace:
Laatste reactie door stijnow, -
- 13 reacties
- 5,2k weergaven
Weet er iemand of ik GBC/GBA spellen kan afspelen op mijn DSTT?
Laatste reactie door guilpje, -
- 9 reacties
- 5,2k weergaven
hallo, ik wil graag mijn omgebouwde wii met alle assecoires (balance board, motion plus+, oplaadstation, enz enz) verkopen als een tweedehands set. Maar op marktplaats werd mijn advertentie meteen verwijdert, en op een andere 2ehands-site ook (naam even kwijt, tijdje geleden). omdat hij is omgebouwd en dat vinden ze illegaal..... weet iemand waar ik mijn wii mag/kan verkopen? (of iemand hier interesse? ) mvg Rowinesli
Laatste reactie door shetan, -
- 10 reacties
- 5,2k weergaven
[img width=220] http://www.entertainment-electronics.org/wp-content/uploads/2009/07/Monster_Hunter_31.png In Monster Hunter Tri trek je er als avonturier op uit om beestachtige vijanden te lijf te gaan met verschillende soorten wapentuig. In een groot aantal missies word je op pad gestuurd om bepaalde monsters te verslaan. Deze missies vinden zowel op land als onder water plaats. Monster Hunter Tri maakt gebruik van de besturingsmogelijkheden die de Wii biedt. Monsters kunnen verslagen worden door met de Wii-afstandsbediening te zwiepen en met de Nunchuk te lopen, maar een klassieke besturing via de knoppen is ook mogelijk. Er valt te kiezen uit verschillende wapen…
Laatste reactie door maxim130, -
3DS emulator
door guilpje- 9 reacties
- 5,2k weergaven
Bestaat er een werkende 3DS? Ik heb er enkele willen downloaden maar het waren er telkens met een survey. Ik heb dan deze kunnen downloaden met de BIOS en plugins: 3DS emulator 2.9.4 maar krijg dan een scherm met deze tekst: failed to anitialize component, make sure that you have the latest plugins dll files installed, or try reinstaling the software. Kent er iemand een werkende 3DS emulator of bestaat deze nog niet?
Laatste reactie door Zombymario, -
Muziek op xbox360 harde schijf zetten
door Gast Vlutje- 4 reacties
- 5,2k weergaven
Ik weet niet of ik deze post onder het goede topic heb gezet, maar: Ik wil muziek op mijn xbox360 zetten, ik heb het eens gedaan met een cd, maar dit duurde heel erg lang(en is aardig duur), weet iemand hoe je dmv bv een usb-stick muziek/andere bestanden op een xbox360 kunt zetten(daarmee bedoel ik niet streamen), ik had ook een usb-stick aangesloten en de muziek die erop stond afgespeeld, maar de namen van de nummers waren in het Chinees ofzow, weet iemand hoe dit komt? bvd
-
Vraag over psp 1 2
door gwnlol- 29 reacties
- 5,2k weergaven
Ik heb een psp omgebouwd. Hij is versie 4.05. Ik stop een game in ISO maar werkt niet heel raar. de games hebben een icon van een wit blad. sommige zijn een ander icon van kladblok of zoiets naar welke standaard programma moet ik het zetten. en hoe doe ik theme's er op en video's dat werkt ook niet echt heel raar alsjeblieft help me er mee zit er al een tijdje mee
-
- 1 reactie
- 5,2k weergaven
Haay iedereen, Het downloaden van spelletjes lukt niet helaas niet voor de Nintendo Switch die ik heb laten ombouwen. Zijn er mensen die hun SD kaart willen delen tegen een kleine bijdrage, zodat ik de spelletjes kan overzetten op mijn sd kaart? of iemand die het voor mij kan doen tegen een kleine betaling??? Holla at your girlllll xxxx
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 5,2k weergaven
jow gasten ik heb onlangs the sims 2 gaan het maken gedownload en geïnstaleerd maar de pc blijft om cd vragen. ben dan een crack gaan zoeken op gamecopyworld.com maar dat waren alleen .rar bestanden kan iemand mij helpen!!!!
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 5,2k weergaven
ik snap er echt geen vlikker van wil gwwn ff pokemon platnum dowlaoden maar ken geen site of ze doen et niet wil ook new mario bros en broders in arms enz maar dat zijn toch wel de leukste denk ik kan iemand me een link sturen alfast bedankt
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 12 reacties
- 5,1k weergaven
Hallo Allemaal, Ben ik weer even. Ik zit met het volgende: Ik heb net en nieuwe PC gemaakt, die ik op mijn Monitor/TV heb aangesloten, via HDMI. Nu komt het: Ik heb ook een PS3, en die heeft ook een HDMI aansluiting nodig (vind ik). Maar ik hem maar één ingang. Dus ik kan wel steeds van kabeltje wisselen, maar het misschien ook anders. Ik vond het volgende op het internet, namelijk een HDMI-Splitter. Dus 1 uitgang en 2 ingangen. Zie ook: http://www.allekabels.nl/na/1780/1144940/2-Poorts-HDMI-1.3-Schakelaar.html Maar daar staat bij: HDMI Type 1.3. Mijn vraag is dus: Kan die bovenstaande splitter het signaal aan, van de PC, en van de PS3. Want ik heb nog nooit v…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 5,1k weergaven
Hallo, heb nu voor de tweede keer de iso gedownload van Red Alert 3. op twee verschillende pc's geinstalleerd met Deamon tools , secu-rom modus. heb dmv key generator sleutel aangemaakt,maar krijg in alle gevallen onjuiste registratiecode. ook de crack in de installatiefolder gekolieerd en gerund, kreeg wel foutmeldingen. de topic doorgelezen, key gen gebruikt nada!! pc opnieuw opgestart enz enz wi herkent dit probleem? en heeft een idee/oplossing? xxl
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 16 reacties
- 5,1k weergaven
Hoi! Ik wil need for speed carbon spelen, alleen lukt dat niet helemaal:P K heb een CD, waarop hij staat, alleen weet ik niet precies hoe een crack werkt, want ik denk dat het daaraan ligt. Er komt als ik het op wil starten: Please, insert DVD ofzo.. Kan iemand me helpen? Patrick
Laatste reactie door Wesley,
