Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Sims 2 gedownload en geinstalleerd.. start niet op
door Gast paj3- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Hi! Ik heb totaal geen ervaring met games downloaden enzo.. maar ik heb een gedownloade versie van de sims 2 gekregen, en hem zonder problemen geinstalleerd. Als ik hem opstart komt het erop neer dat hij de cdrom niet kan vinden.. er staat op de cdrom GEEN bestand/map met de naam Crack! Wat moet ik nu doen? HELP ME PLEASE , bij voorbaat dank
-
- 4 reacties
- 3,2k weergaven
Ik heb een omgebouwde WII console. Met een Flatmod chip Ik krijg het niet voor elkaar een spel te brenden ik heb het volgende gedaan: gedowload bestand: mario.iso bestandgrote: 4.699.979.776 Gebrand met Imgburn op een DVD-r van Verbatim snelheid 2 x en later een ander met 4 x Ik denk dat er wat fout gaat met het brandproces, want als ik hem in mijn computer steek geeft hij aan Free space 0 bytes Total space 0 bytes Wie kan en wil mij helpen? edit 03.07 : HEt is me nu gelukt om via Nero wel de image te branden, waarschijnlijk doet die imgburn het niet goed. Helaas werkt het spel nog steeds niet. Ik heb dit spel gedownload:http://thepiratebay.org [modbreak=mod…
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 3,2k weergaven
Ik heb een probleem met mijn omgebouwde psp. Steeds zet ik er een paar spellen op en dan speel ik bijvoorbeeld een spel en dan stop ik. En dan zijn mijn spellen ineens weg en dan staat er Er zijn geen games. En dan kijk ik op mijn computer in de map iso en dan staan ze er gewoon nog maar niett op mijn psp?? Help ME?? :-\
Laatste reactie door Farid., -
Ik heb fifa 08 op de pc. Ik heb nu een nieuwe pc en heb fifa 08 geinstalleerd. Als ik in het menu van fifa omlaag ga gaaat dat heel erg traag, ook tijdens wedstrijden gaat alles traag. Weet iemand wat ik kan doen? Mijn computer kan fifa 08 aan: windows vista 512mb videocard
Laatste reactie door haris23, -
ik heb pas een ds en ik vroeg me af of ik nou een r4 een r4i een r4 gold ofzoiets wil kan iemand helpen ik weet het verschil niet en welke heeft de beste prestatie het hoeft geen hier in genoemde tezijn! ???
Laatste reactie door wilbert03, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
[table][th] The Wolf Among Us Episode 1-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Wolf Among Us Episode 1-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Wolf.Among.Us.Episode.1-RELOADED Releasedatum: 11 oktober 2013 Retail Datum: 11 oktober Bestandsnaam: RLD-thwoamus Bron: Stream Grootte: 1.15 GB Genre: Grafische avontuur Critici: 95/100 Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving Van de makers van de 2012 Game van het Jaar: The Walking Dead, komt een zanderige, gewelddadige en volwasse…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
[table][th] The Stanley Parable-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Stanley gelijkenis-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Stanley.Parable-SKIDROW Releasedatum: 17 oktober 2013 Retail Datum: 17 oktober 2013 Bestandsnaam: The.Stanley.Parable-SKIDROW Bron: Stream Grootte: 1.46 GB Genre: Avontuur, Indie Critici: 90/100 Uitgegeven door: Galactic Cafe Ontwikkeld door: Galactic Cafe Omschrijving De Stanley gelijkenis is een experimentele verhaal-gedreven first person spel. Het is een verkenning van keuze, vrijh…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
[PSP] Ombouwen/unbricken
door Gast Play_Gangsta- 8 reacties
- 3,2k weergaven
/Mod: Handleiding wordt geplaatst wanneer hij af is en goedgekeurd is.
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 3,2k weergaven
Ik wou minecraft spelen (crack versie) maar als ik het opende en login drukte sloot het vanzelf af en kwam er een raar bestand in mijn map maar ok een vriend van mij zei dat ik mijn driver moest verwijderen en terug installeren maar ik heb hem verwijdert en mijn pc heeft zelf een geinstalleert en ik kan het niet meer updaten. heel mijn pc-scherm is uitvergroot en de pictogrammen op mijn bureaublad ook. help aub
Laatste reactie door Rooo1o, -
Ik zou graag mijn PSP hacken voor gratis games te kunnen spelen (wel op een veilige manier). Ik heb een fat psp met versie 3.95. Ik heb niet gezien dat dat al kan. Alleen tot versie 3.90. Maar misschien heb ik niet goed genoeg gekeken. (zonder pandora-batterij) Alvast bedankt.
-
Tropico 3 Serial
door PCgamer- 6 reacties
- 3,2k weergaven
Ik heb een probleem met tropico 3 elke keer als ik hem opstart moet ik de serial code invoeren hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet elke keer opnieuw moet? mvg PCgamer,
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Goedemiddag, ik heb sinds gister een tweedehandse nintendo 3ds en heb een paar van die r4 kaartjes nog liggen hier thuis, ik wil graag voor de skivakantie spelletjes op de kaart zetten zodat ik die onderweg kan spelen, maar op een kaartje zitten al wel heel wat spelletjes wat mijn oom best lang geleden erop had gezet maar als ik dat kaartje nu in mijn nintendo stop dan geeft die het volgende aan : An error has occured. Press and hold the power button to turn the system off. please refer to the operations manual for details. ik heb echt geen idee wat ik moet doen om dit op te lossen, en hoe ik dan uiteindelijk wel gewoon spelletjes erop kan krijgen. kan iemand mij hierbi…
Laatste reactie door black, -
Fifa 2009
door SneakySnake- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Beste Allemaal, Ik download niet zo vaak spellen, maar besloot eens Fifa 2009 te downloaden om het uit te testen. Ik speelde een Carriere seizoen en werd verliefd met bewijze van spreke Dus ik speelde het seizoen uit, en wilde door naar het volgende seizoen, totdat ik de volgende foutmelding kreeg : Oops, je spel is niet juist geverifieerd! En vervolgens kan ik nu geen enkele mode meer spelen. Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen? Note: Aan het begin vragen ze wel naar een registratie code, maar geen enkele key-gen van internet helpt.
Laatste reactie door SneakySnake, -
Probleempje.
door Niels.- 6 reacties
- 3,2k weergaven
Kheb een probleem met Cod 4 , die ik gedownload heb. Als ik hem opstart krijg ik een error , die zegt dat ik wat mis : Weten jullie waar ik dit bestand kan downloaden ? Of kan 1 van jullie mij helpen? Alvast heel erg bedankt! :zwaai: Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 1 reactie
- 3,2k weergaven
Ik heb al een tijdje een omgebouwde wii, maar deed er niet veel mee. Nu wil ik weer opnieuw wii games gaan downloaden en branden, dus ging ik opzoek naar een handleiding die ik ook gekregen had waar alles heel duidelijk op stond, ook links van een site waarvan je kon zien of dat spel werkte ofzo... Anyway die handleiding ben i kkwijt ik vind het te risicolvol om het gewoon maar op 'de gok' te gaan downloaden en branden, dus mijn vraag is eigenlijk: Heeft iemand een goede handleiding over een omgebouwde wii (games downloaden&branden)? Groetjes!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
welke nero7 is beter premium of ulta edition
door Gast gabberterreur- 5 reacties
- 3,2k weergaven
hoi ik heb een vraag over welke versie ik het beste kan nemen, welke is het meest compleet premium of ultra ik ben ze beide aan het downloade maar de ultra is 967,70 mb groot en de premium 509,03 mb. wie weet hier meer over te vertellen en is er ook ergens een nederlandse handleiding voor te downloaden alvast bedankt
-
gta san andreas
door killbunny- 1 reactie
- 3,2k weergaven
kheb gta san andreas binne en de crack er ook al over gegooid maar ik krijg een error > kan entrypoint van procedure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll. mja en als ik ga spele heb ik denk ik ook weer deamontools nodig ma dat heeft nog nooit bij mij gewerkt als iemand kan helpe graag! ;D weet iemand wat ik hier aan kan doen? :
Laatste reactie door XfanX, -
Norton Antivirus Trial verlengen.
door Gast dennis6006- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Mensen, Ik heb pas een nieuwe PC gekocht en daar zat dan zon \"trial\" op van Norton Antivirus, dus dat ie maar voor 90 dagen geldig is. Nu zou ik graag willen weten hoe je die datum kan verlengen zonder ervoor te betalen.. Ik hoor het graag van jullie! Thanks zovast Gr. Luca
-
- 18 reacties
- 3,2k weergaven
Hoi ik heb Harry potter en de half bloed prins gedownload met bit torrent en nu heb ik het voor elkaar gekregen om het op te starten maar na het begin flimpje is het zwart beeld. al vast bedankt gr dwayne
Laatste reactie door rolts88, -
Sid Meiers Civilization V Brave New World-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 3,2k weergaven
[table][th] Sid Meiers Civilization V Brave New World-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Sid Meiers Civilization V Brave New World-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Sid.Meiers.Civilization.V.Brave.New.World-RELOADED Releasedatum: 13 juli 2013 Retail Datum: 9 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-civ5bnw Bron: DVD Grootte: 3,7 GB Genre: Turn-Based Strategy Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Firaxis Games Omschrijving De tweede uitbreiding voor Sid Meier’s Civilization V, Brave New World, intro…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Fifa 2006 Mini Bestand
door Gast diana40- 3 reacties
- 3,2k weergaven
ik zag al staan dat ik op www.gamecopyworld.com dat mini bestand moet downloaden maar hoe werkt die site?? best wel vaag, en ik heb ook al andere site geprobeerd maar daar kon ik het ook niet vinden....wat moetik doen???? :S
-
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Ik heb veel plezier gehad met mijn Wii U en een SD kaartje waar mijn spellen op stonden. Via een simpele truck kon ik deze spelen op de Wiiu (open van een internet website) nu werkt dat niet meer. Mijn wii u is geupdate naar een versie met de naam 5.5.2 . hoe kan ik op deze versie de spellen spelen die op mijn sd kaart staan? De website werkt niet meer. Of moet ik weer de dvds uit de la trekken. Ik ben dan alleen de savegames kwijt. Of kunnen die nog over?
Laatste reactie door Kopje, -
- 6 reacties
- 3,2k weergaven
Tekken x Street Fighter Algemene informatie: Release datum: USA: 6 maart 2012 EU: 9 maart 2012 Multiplayer: Ja Platform: Xbox 360 & Playstation 3 Uitgever: Namco Bandai & Capcom Game info: Two of the greatest fighting game franchises of all time face off in the first of two cross-over melee games that mix Street Fighter and Tekken characters. Street Fighter x Tekken makes history as fighters from these two bastions of the fighting genre come together for the very first time. Utilizing the same 2D viewpoint and technology that powered Street Fighter IV, this game allows for Tekken characters s…
Laatste reactie door Duken, -
No cd-crack
door inkies7- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Wie weet waar een no-cd crack voor familie pret. Die het ook doet een preciese link
Laatste reactie door Wesley, -
- 12 reacties
- 3,1k weergaven
heey allemaal, Ik heb mijn Xbox360 laten ombouwen met iXtreme v.1.60 erop. Maar nu ben ik spelletjes gaan brande op : DVVD+R DL eerst had ik CoD6 gedaan maar die gaf alleen een zwart scherm. :geheim: daarna GTA4 maar ik kwam erachter dat het spel niet region free was en daarna had ik Tekken 6 geprobeerd maar daar stond :attempting to read disc. Nu is mijn vraag wat is er aan de hand? Kan ik sommige spellen nu niet spelen ofzo of doe ik iets verkeerd? Ik brand op speed 4x met IMG burn ik heb een handleding van internet gevolg hoe je moet branden: http://www.xbox360spellenbranden.nl/tutorial.html alvast bedankt groeten bram : :peace:
Laatste reactie door Wesley,
