Spring naar bijdragen

welke nero7 is beter premium of ulta edition


Gast gabberterreur

Aanbevolen reactie

Gast opelmantagek

hoi ik heb een vraag over welke versie ik het beste kan nemen, welke is het meest compleet premium of ultra ik ben ze beide aan het downloade maar de ultra is 967,70 mb groot en de premium 509,03 mb. wie weet hier meer over te vertellen en is er ook ergens een nederlandse handleiding voor te downloaden

alvast bedankt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast opelmantagek

hoi ik heb nu dus nero 7 ultra edition gedownload maar ik krijg de volgende foutmelding als ik nero home open.

error3px.png

wie weet wat ik hier aan kan doen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Even een andere versie downloaden en die testen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast opelmantagek

ik heb er even op gegoogle\'t en ik vind ergens op een duits forum hier een topic over het schijnt dus een bekend probleem te zien in nero zelf, maar daart praten ze over een update maar als ik zo\'n update dan download en wil instaleren gaat het over een demo versie :S ik weet dus niet wat er gebeurt als ik de al geinstaleerde versie overschijf met die demo wat er dan gebeurt, zal die demo dan de fouten die in nero zitten herstellen en de rest ongedeert laten ?

hier is de link naar dat topic

http://www.winfuture-forum.de/lofiversion/index.php?t54857.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

het probleem is opgelost bij nero scout staan twee mappen gedeelde documenten en documenten van ......... in toegevoegt die alles naar nero home verplaatst en daar stonden dus ook dingen in waar nero geen raad mee wist denk.. gaat om programma bestanden en van mijn crack game\'s enzo, die heb ik dus maar verplaatst en nu krijg ik geen foutmelding meer :woohoo: dus het werkt nu perfect.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...