Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 9 reacties
- 3,1k weergaven
[table] [th] Sniper Ghost Warrior 2 [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://city-interactive.com/en/Games/Sniper-Ghost-Warrior-2[/td2] http://www.sniperghostwarrior.com/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]In tegenstelling tot zijn voorganger draait Sniper: Ghost Warrior 2 helemaal om het sniperen. Je kunt de machinegeweren van dode tegenstanders niet langer oppakken om de rest van de missie als een Rambo uit te spelen. Je uitrusting bestaat uit een sluipschuttersgeweer, pistool en mes. Verknal je een schot, dan is het verstandig om je terug te trekken of j…
Laatste reactie door kroonkurk, -
'' Can you run it?''
door Luc.- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Heuj. Ik weet niet of dit al eens gepost is, maar ik vind het onwijs handig als je wilt weten of je een bepaalde game kunt spelen op je pc. Zodat je straks niet achter je pc'tje zit en uren op die download hebt zitten wachten/maanden gespaard hebt voor die ene coole game die je altijd al hebt willen spelen, en je pc kan het spel niet aan! Daarom is deze site erg handig: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Je kiest gewoon een game die je wilt gaan downloaden/kopen en je klikt op ''Can you run it?''. Je moet wel eerst iets downloaden als ik me niet vergis, maar dat is maar een klein bestandje. Hier een voorbeeldje, heb even Bioshock getest: …
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 3,1k weergaven
hallo ik heb een vraag hoe werkt de sims drie?? want ik zie verschillende icoonjes op me bureablad?? moet ik ze dan allemaal cracken (heb ze gedowload)?? of werkt t niet zo?
Laatste reactie door reneetje1969, -
ik heb laatst cod5 gedownload, en toen ik hem wou starten kwam er een error, dat er een fout is opgetreden. toen ben ik vandaag naar de winkel gegaan om hem echt te kopen maar nu krijg ik nog steeds de error. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo ik heb een probleem met need for speed carbon bij het opstarten zegt hij iets met nfsc.exe dat is me crack ik heb er al meerdere geprobeerd maar niks want ik moet verzenden of niet verzenden druken ik zag een soort gelijke topic maar daar werd het me niet helemaal duidelijk wat ik moest doen dusz kan iemand me helpen Groeten jep123
Laatste reactie door jep123, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
hallo, ik heb de sims 2 op de pc met bijna elk uitbreidingspaket ;D , ik kan winkels, restaurants, e.d. runnen. nu was mijn vraag, hoe kan ik een hotel runnen ??? ? ik zie er wel een balie staan voor een hotel, maar dat is het. de mensen lopen en zomaar binnen en buiten en ik kan niemand aan die balie zetten, ik kan er zelfs niet op klikken :-\ . weet iemand wat ik meer moet doen ofzo zodat ik een volledig hotel heb? anders heb ik alles voor niets gemaakt en ik vond het net goed gelukt :'( . mvg :peace: en alvast bedankt O0
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik heb rollarcoaster tycoon 3 gedownload, alleen hij loopt na een tijdje spelen telkens vast, en ik krijg de melding: bestand wel/niet verzenden. Word er echt schijt ziek van, moet telkens overnieuw beginnen met het park. Wie kan mij helpen? Licht het aan de crack of iets? Groetjes Robin
-
- 9 reacties
- 3,1k weergaven
Beste forumleden, ik heb voor mijn zoon een nieuwe nintendo dsi gekocht. Daarbij een r4i sdhc v1.4 wifi met 4 gb geheugen kart gekocht. Ik heb het geheugen kaartje geformateerd 32 fat, met 32 kb. Vervolgens de software 1.27b gedownload en er op gezet. Nu krijg ik de melding “there is no card in the DS game card slotâ€. Ik weet niet wat ik verder kan doen. Ik heb het ook geprobeerd op de wat oudere nintendo dsi ca 1/2 jaar oud maar krijg dezelfde melding. Wie kan me verder op weghelpen.?? Gertjan.
Laatste reactie door bijtje, -
- 8 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, ik heb dus battlefield 2 geïnstalleerd met euro force en armored fury en to 1.3 gepatched en gecracked maar als ik hem wil spelen zie ik zwart beeld en na 5 seconden zit ik weer op mijn bureablad! hoe kan ik dit fixen?
Laatste reactie door roykev3, -
[DS] waarom r4?
door x90x- 12 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi moet je nou perse een r4 hebben of kan je ook gewoon de software op een sd kaartje zetten dat die het dan wel doet? En wat heeft r4 dan meer te bieden want ik kan hem al in mijn pc steken dus daarvoor heb ik die usb niet nodig. Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik zoek naar een goede BF2 cd crack, ik heb er al een paar van gamecopyworld gedownload maar als ik de game wil starten, krijg ik steeds een zwart beeld en dan na 10 seconden zegt hij: BF2.exe werkt niet meer. Weet er iemand een goede cd crack? Bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 3,1k weergaven
Dit zegt die elke keer als ik hem start. Ik heb de DVD van een vriend van mij, en moest alleen de crack nog toevoegen. Ik heb toen een crack van gamecopyworld gehaald. Deze heb ik geplaatst zoals het volgens mij moet. Maar elke keer weer als ik het wil proberen te spelen komt dit er te staan: Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA 08 wat moet ik??
Laatste reactie door rinusagema, -
- 7 reacties
- 3,1k weergaven
Algemene informatie: Eind vorig jaar werd het vervolg op Batman: Arkham Asylum aangekondigd en destijds kreeg de game nog de werktitel Batman: Arkham Asylum 2 mee. Warner Bros. maakt nu aan de onduidelijkheid een eind, want men heeft bekendgemaakt dat de game Batman: Arkham City gaat heten en in de herfst van 2011 verschijnt. [table] [td]Release datum:[/td] [/table] November 2011 Platform: PlayStation 3, Xbox 360, PC Genre: action-adventure game Uitgever: Warner Bros Systeemeisen: N.N.B Multiplayer elementen: Nee Ontwikkelaar: Rocksteady Studios verhaallijn: Dit betekent dat we in de game naar Arkham City ga…
Laatste reactie door iOrale, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
HaajHaaj,, Keb ff vraagje over hoe en waar ik sims 2 kan downloaden, zow dat ie ut dan ook goed doet,, En heb ik der dan owk nog n download programma voor nodig ofzz?? Tnx,,!! (K) anne :kiss: www.cu2.nl/0o-anne-o0
-
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 29 Oktober Multiplayer elementen:Xbox (4) / Ps3:(6) Platform: Xbox360/PS3 Ontwikkelaar:Yuke's Media Creations Uitgever: THQ verhaallijn: Met wereldwijd meer dan 50 miljoen stuks, keert de bejubelde WWE simulatie ervaring dit jaar terug met nog meer creatieve vrijheid voor de speler in het creëren van hun eigen verhaal binnen de WWE. WWE Smackdown vs. Raw 2011 zal de speler meer dan ooit de mogelijkheid geven om hun gameplay ervaringen zelf vorm te geven in een dynamische en voortdurend veranderende WWE. De gameplay scenario's zullen veranderen op ba…
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 8 reacties
- 3,1k weergaven
ey ik heb gta san andreas gedownload op www.amazing-unreal.se en ik kan nu gewoon spelen maar hoe kan ik online...?
Laatste reactie door Wesley, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Is er al iets bekent over de systeemeisen vaan Assassin's Creed? Want waarschijnlijk zal mijn videokaart hem we niet aankunnen(128 mb) MVG Vencinto
Laatste reactie door kaasbroodje, -
battlefield 2
door smartass- 6 reacties
- 3,1k weergaven
heej is er een manier dat je bij battlefield 2 in de singelplayer modus ook in mapgrote 64 kan spelen? de standaard 16 begint een beetje saai te worden, en die vliegdekschepen zijn wel cool dus.... greetz smartass
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Heey Ik ben op zoek naar een crack voor Command and Conquer 3: Tiberium Wars. Ik heb zelf ook al een beetje gekeken maar vond uiteindelijk niks, hopelijk kan iemand me hier helpen Groetjes Marc
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo Mensen, Ik hoop dat iemand mij kan helpen ik heb firmware v1.17 en heb via filetrip v1.18 en update 6.50 gedownload echter ik krijg het niet voor mekaar om lingo aan de praat te krijgen. Heb al van allles geprobeerd en gedownload. Hoop op bruikbare tips dan heb ik een gelukkig zoontje. PS: dit is een te gekke site. Gr. KR :'(
Laatste reactie door KR, -
- 13 reacties
- 3,1k weergaven
Heey, Een vriend van me speelt ook mw2 en hij wil een Aimbot, had hij er 1 gevonden doet hij het niet? kan dat misschien liggen aan dat hij een gedownloade versie heeft? Peace. Edit: ik weet niet of hij hier goed staat :$
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 3,1k weergaven
zou iemand me kunnen helpen ik heb no cd crack en al gebruikt niets helpt?
Laatste reactie door Michiel, -
- 10 reacties
- 3,1k weergaven
[table] [td]Release datum:[/td] [/table] Allang released, vanaf 1 November FREE! Platform: PlayStation 3, Microsoft Windows Genre: Massively multiplayer online role-playing game Uitgever: Sony Computer Entertainment WB Games [table] [/table] Intel CPU - Core 2 Duo E6700 2.66GHz AMD CPU - Athlon 64 X2 Dual Core 5800+ GFX Card - GeForce GT 330 GFX Card - Radeon HD 6530D RAM - 2 GB Hard disk space - 30 GB Direct X - 9 Multiplayer elementen: Alleen maar! Ontwikkelaar: Sony Online Entertainment verhaallijn: DC Universe Online laat spelers een compleet eigen superheld creëren, o…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 11 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi, ik heb een playstation 3 uit amerika maar ik vroeg me af of deze uberhaubt wel werken in Nederland. Ik zat te denken om deze te bestellen maarja ik weet zeker of dat wel zou werken, heeft iemand enig idee?http://www.elektroni...ts/nl/d992.html
Laatste reactie door T H W I T, -
- 10 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb de torrent van fifa 2008 gedownload, maar hoe moet ik het spel nu spelen? Moet ik het nu mounten of de .exe vervangen? Ik heb het al verschillende malen geprobeerd, maar het lukt voor geen meter. > Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Sander,
