Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
DVD-R
door Pietje8501- 12 reacties
- 3,1k weergaven
weet er soms iemand of ik (please...) met een dvd-r writer dvd+r dvds' kan branden???? :'( :'(
Laatste reactie door yihaa, -
Call Of Duty 2 cracked servers
door Gast .:beginner:.- 7 reacties
- 3,1k weergaven
hallo mensen, ik speel cod2 op cracked servers. maar ik wil graag op de echte servers kunnen spelen. moet ik dan een andere key hebben? ik heb het spel gekocht alleen was toen mijn key kwijt en heb gwn een van internet. en als ik in een echte server wil dan staat er: ''bad key code'' alvast bedankt O0
Laatste reactie door Wous, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
hallo, ik heb een paar weekjes geleden een aantal wii games gedownload, maar ze doen het allemaal niet :-\ Ik gebruik Neogamma R7 (als ik het goed heb) en alle eerdere games doen het wel. Hebben ze een nieuwe beveiliging ofzo?? Rabbids Go Home Alice In Wonderland Avatar The last Airbender doen het allemaal niet.. en ik heb nog steeds geen werkende New Super Mario Bros gevonden het patchen lukt niet, want ik snap het halverwege niet meer :S en de gepatchte die ik gedownload heb doet het niet > Alvast bedankt PS: is er een manier om Wii Sports Resort zonder motion plus te spelen? (we hebben er daar maar 1 van, en het zou leuk zijn als we het met me…
Laatste reactie door annemar1e, -
Wii u Softmod
door Paula- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo. Ik heb een gesoftmodde wii u. Ooit heb ik hier een externe harde schijf aan gedaan met spellen. Nu wil iemand de spellen die ik erop heb staan ook op zijn harde schijf kan dat gewoon door hem met de wii u te formatteren en dan de spellen over te zetten via wii u of moet er dan nog een apart programma op gezet worden eerst?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Hallo ik heb mijn oude ds lite uit de kast gehaald en ik wil mijn r4 kaart erin doen maar hij werkt niet er staat dat er geen ds card in zit, maar als ik een ander spel erin doe doet die het wel, hoe kan mijn r4 kaart het wel weer doen?
-
- 5 reacties
- 3,1k weergaven
kan je psp op pc spelen? ??? zo ja welke emulator heb je ervoor nodig? ??? ik download emulators van emulator-zone.com maar kan geen goede emulator vinden alvast bedankt
Laatste reactie door bilal4, -
- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Mooie review> dat mag gezegt worden. en ik heb 'm gespeeld maar ik als nietstrategiespelspeler vind het niet echt een bijzondere game... Zelfs niet uitgespeeld... absoluut niet mijn type spel.
-
- 19 reacties
- 3,1k weergaven
Hey, weet er iemand een leuke shooter(mag ook anders) voor op de pc, er moet wel een online functie op zitten. Lord of the rings online:shadows of Angmar kost toch geld net als WoW(als je er dan voor gaat betalen)?
Laatste reactie door xxlbuk, -
wat is een anti-blacklisting tool?
door Gast slikie- 0 reacties
- 3,1k weergaven
ik heb even een vraagje hieroover, wat is een anti-blacklisting tool en wat doet het? ik heb er zelf wel 1 namelijk anti blaxx maar ik weet niet hoe ik hem moet gebruiken op de game prince of persia 3 kan iemand aub even hiermee helpen. alvast bedankt
-
Fifa 08 probleem
door Noize- 10 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb Fifa 08 (orgineel) al 4 x geinstalleerd, en elke keer als ik de patches installeer om online te kunnen spelen krijg ik een foutmelding : http://i35.tinypic.com/2hnsxlg.jpg Weten jullie hoe ik dit kan fixen?
Laatste reactie door Farid., -
- 16 reacties
- 3,1k weergaven
Hoy Bij starten van spel melding de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is waar moet ik de probleem zoeken alvast Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Hallo allemaal. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. Ik heb C.O.D. united offensive de luxe edition. Ik heb alles geprobeerd volgens mij. Het rare is dat ik nog nooit problemen had zelfs eergisteren gewoon gespeeld. Er is op mijn pc niets veranderd en toch krijg ik de melding: waiting for response from masterserver. Dit heb ik al gedaan: Opnieuw geinstalleerd. Stroom van alles afgehad. Firewall staat ook goed. Mijn zoon heeft met zijn laptop via dezelfde router geen probleem. Ik heb een orginele cod dus. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, ik kan toch niet de enige zijn die dit heeft of gehad heeft. Alvast bedankt voor de hulp! Groeten colbrett
Laatste reactie door Phairdy, -
- 12 reacties
- 3,1k weergaven
Vanaf vandaag is het mogelijk je in te schrijven voor deelname aan de beta van EA's Battlefield Heroes. De game is de afgelopen tijd meer richting de afrondingsfase gekomen en het is daarom tijd dat de game getest wordt door een klein publiek. De beta is dus beperkt, wat betekent dat je eerst aan een registratie zal moeten voldoen voordat je kans maakt op een beta key. Mensen die in eerdere fases al deel hebben genomen aan de beta, zullen zich nu niet opnieuw op hoeven te geven. Staan zij nog op de wachtlijst, dan maken zij als eerste kans op een beta key. Degenen die zich nieuw hebben aangemeld, maken vervolgens ook kans op een beta key. Voor meer informatie over de be…
Laatste reactie door Releases, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Beste mensen Ik heb net een spel gedownload voor de xbox360 , Rogue Worrior. En nu heb ik hem getest met Abgx360 en nu geeft ie dit aan . Kan iemand mij dit verder uitleggen wat al die fout inhouden ? en of ik mischien Abgx360 mischien verkeerd heb ingesteld. alvast bedankt. ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\ //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\// ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v1.0.2───────[http://abgx360.net]──── ▀▀▀ Checking for updates to abgx360.dat... ERROR…
Laatste reactie door boekema, -
- 8 reacties
- 3,1k weergaven
wie kan me helpen ik wil wie op me internet ik heb er alles voor gekocht maar nu doet die het niet als ik hem aansluit wie weet waar het aan kan liggen?[move] alvast bedankt[move]
Laatste reactie door lucandwii4ever, -
- 7 reacties
- 3,1k weergaven
Welkom op het AirMech topic! AirMech is een Free to Action RTS MOBA. Speel in de vroege alpha fase wordt ontwikkeld door Carbon Games, een kleine indie studio gevestigd in de Verenigde Staten. Wil je in de Alpha? Controleer de links beneden en ga naar de Chrome App Store en begin te spelen AirMech gratis! --- Toevallig tegen gekomen in een HTML5 demo... dit is dus een HTML5 game. De toekomst! Echt super mad om te doen Spelen via https://www.carbongames.com/chrome.html Je weet niet wat je ziet... Spelen kan volgens mij alleen via Chrome "log dan in Chrome en klik hier . Er moet een soort van zwarte magie er achter de schermen om …
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 6 reacties
- 3,1k weergaven
Daar ik al wekenlang niet verder kwam in het spel Return to the Castle Wolfenstein heb ik ten einde raad toch maar even gebruik gemaakt van een cheat ( \\god ). Nu wil ik graag weer op de normale manier verder spelen. Maar hoe krijg ik die cheat \\god er weer af?? Op de snelkoppeling op het bureaublad heb ik de toegevoegde tekst weer verwijderd maar dat helpt niet. Wie weet de oplossing? Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen! Alvast bedankt voor een reactie.
-
Battlefield 4 Digtal Deluxe Edition x86 CRACKED-P2PGAMES – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 3,1k weergaven
[table][th] Battlefield 4 Digtal Deluxe Edition x86 CRACKED-P2PGAMES [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Battlefield 4 Digtal Deluxe Edition x86 GEBARSTEN-P2PGAMES Release-informatie Groep : P2PGAMES (P2P) Release naam: Battlefield.4.Digtal.Deluxe.Edition.x86 . GEBARSTEN-P2PGAMES Releasedatum: 24 oktober 2013 Retail Datum: 24 oktober 2013 Bestandsnaam: Battlefield.4.Digtal . Deluxe.Edition.x86.CRACKED-P2PGAMES Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Digital Illusions …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
.Pro.Evolution.Soccer.5 pakt niet uit
door Gast julernoff- 0 reacties
- 3,1k weergaven
ik heb hem gedownload en ik wil de 1 ste uitpakken maar hij vraagt om een paswoort weet iemand die of weet iemand hoe je da ken op lossen
-
Worms 4 Mayhem
door Gast gidius- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Weet iemand of deze al gecrackd is Of ten minste speelbaar want kep al een soort van crack kom in eht menu maar daarna sluit hij um automatish.
Laatste reactie door Duken, -
Hey, Ik heb een shooter genaamd warrock. Dit is geen torrent ofsow maar gwoon legaal te downloaden en gratis te spelen. Alleen nu blijft het spel steeds hangen. En als ik het dan afsluit is de resolutie in een keer heel groot!(weet niet precies meer hoeveel) Weet iemand hoe dit komt. Ik heb 512 mb RAM geheugen, en een 128 mb videokaart. Maar volgens mij ligt het hier niet aan want hij heeft het altijd gedaan.
Laatste reactie door Thijs, -
- 5 reacties
- 3,1k weergaven
Heey! Als ik een spel download krijg ik bijv. een bin bestand. Om deze te spelen moet ik hem openen het progje daemon tools. Als ik het spel op een cd wil zetten, kan ik het gewoon met een bin file met nero op een cd zetten, en dan doet hij het als ik het in de cd drive stop?
Laatste reactie door sjost, -
- 7 reacties
- 3k weergaven
Hooi, Ik heb Fable III gedownload, en verschillende cracks geprobeerd. Maar geen crack werkt. Ik krijg steeds een of andere rare .dll bestand die ik in de installatie map moet doen. Maar deze werken maar niet? Iemand enig idee wat ik fout doe?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 9 reacties
- 3k weergaven
ik heb al lange tijd een probleem met de nieuwe directX 9.0c Ik heb al wat op internet rondgesnuffelt maar kan niet echt iets vinden. Op de een of andere manier crashen verschillende games (zoals, c&c3 demo, Company of Heroes Update en Lord of The rings II) om de zoveel tijd. Ik heb gelezen dat de oorzaak mijn widescreen computer scherm zou zijn wat ik eigenlijk betwijvel. Nu heb ik 2 vragen: 1: ik heb omega driver voor m'n ATI videokaart gedownload (voor een game) deze wil ik weer terug naar de oude hebben zodat ik hopelijk dat direct X problem niet meer heb. Maar hij schijnt de correct driver te negeren... Kan iemand me daarmee helpen?? videokaart = ATI …
Laatste reactie door ma.blok, -
- 7 reacties
- 3k weergaven
Ik kreeg van iemand een DSi xl die ze zelf niet werkend kon krijgen met een flashcard. Maar wat ik ook doe, mij lukt het ook niet. Ze heeft een gele R4i gold kaart. heb op de site van die kaart gekeken www.r4i-gold.com en daar het software weggehaald. De DSi heeft als firmeware 1.4.3E dus ook daar de update voor gedownload. Alles op het kaartje gezet, oude ds erbij om de update te doen. Krijg ik de melding "sorry the card is not supported please power off now". Wie heeft enig idee hoe of ik het kaartje werkend kan krijgen voor deze dsi xl. Ligt het misschien aan die gele kaart?
Laatste reactie door Zombymario,
