Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
World of Warcraft probleem - Launcher requires write permission to the World....
door anoniemaccount4457- 7 reacties
- 3k weergaven
hey, ik heb gisteren wow gedownload, daarna the burning crusade en daarna the lich king. nu wil ik graag in de private server molten-wow.com gaan spelen. maar als ik het spel op start zegt hij: "Launcher requires write permission to the World Of Warcraft Registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the Registry key using an administrator account." ik zit in een administrator account en rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren' helpt ook niet. ik blijf die melding krijgen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik dan in de WoW-folder niet de 'launcher' moet starten maar de 'WoW.exe'. Als ik dat doe krijg ik de melding in de k…
Laatste reactie door Valcorb, -
cs 1.6 Non steam.
door Pctje- 7 reacties
- 3k weergaven
Moge iedereen, Ik heb ff een vraagje namelijk: Ik wil met headsh0t 1.6 non steam spelen. Maar aangezien ik ook veel games in steam heb is er dan geen kans dat mijn steam account gebannen kan worden en ik alle spellen kwijt ben? pc
Laatste reactie door Cédric., -
key
door Gast karper- 0 reacties
- 3k weergaven
heeft iemand een key voor mp3 splitter & joiner 2.8
-
kopie sims 2
door Gast stinovitch- 4 reacties
- 3k weergaven
hoi, ik heb een probleem ik heb de sims 2 gebrand op dvd dit is ook gelukt maar nu kan ik hem niet spelen met ik een crack ofzo nodig? deze heb ik gedownload maar weet niet hoe ik dit moet instaleren met het spel. help me groetjes sharon [img size=128]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/hondje.jpg
-
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik krijg met de R4i kaart met gedownloade spellen alleen maar een icoontje van star wars of zoiets te zien en als ik daarop klik, komt in het bovenste scherm in rood het woordje menu met een vraagteken. Het onderste scherm blijft dan leeg. Wie weet wat ik moet doen om gedownloade spellen te kunnen spelen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Hallo, ik heb een vraag? ik heb championship manager gedownload maar nu heb ik een probleem? hoe maak je hem nederlands? of heb je ergens een nederlandse versie groetjes ;D ingrid ;D
Laatste reactie door yvon, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen week Need for Speed Pro Street gedownload. Deze game wilde ik op dvd branden, maar nero gaf aan dat ie niet paste op een dvd van 4,7 GB. Is er een mogelijkheid om de ISO kleiner te maken? Dat ie wel op een dvd van 4,7 GB past? Ik vind het namelijk zonde om een dual layer dvd of 2 dvd's te moeten gebruiken, voor de overige mb's die niet op de dvd passen. Alvast bedankt voor jullie hulp. René
Laatste reactie door duikgek89, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
hoi, hoe vind ik de crack en keys bij pc games in iso bestand? ik heb een winrar programma,moet ik soms het iso bestand uitpakken en mounten met daemon tool?
Laatste reactie door Azaruc, -
Lijst met mmorpgs
door Pctje- 10 reacties
- 3k weergaven
Liijst met mmorpgs: Gunbound www.softnyx.net http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22956.0 Maplestory www.mapleeurope.com http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23112.0 Votage Century online www.voyagecenturyonline.com http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23116.0 Rose online(betaald) www.roseonlinegame.com Ragnarok online http://iro.ragnarokonline.com/ Silkroad online http://www.silkroadonline.net/ World of Warcraft (betaald) http://www.worldofwarcraft.com/index.xml World of Warcraft (niet betaald) http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/top…
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben bezig om een zwarte WII (4.3E) om te bouwen. Bij de Priloader krijg ik dit melding: ES_Identify failed, error -1017(-0x3f9. ios36 not patched with ES_DIVerify? using cios (holding b and then pressing + or -) will probably solve this. NOTE: you need CIOS for this. Do you wish to continue? Als ik op Continune druk, wordt de installatie afgebroken. Hoe los ik dit op?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
Mensen help mij,, had het spel NFS Most Wanted bijna uitgespeeld en ben zo dom geweest om een programma te downloaden waarmee ik 18 extra autos zou krijgen, toen ik het had geinstalleerd moest ik muhn SAVEDGAME-bestand (Alias: bestand waar je je spel opslaat) selecteren en nadat ik dat had gedaan deed het spel niet meer.. dus ik kan het spel gewoon opslaan maar opgeslagen bestand kan hij niet openen omdat hij beschadigd is...en dus moet ik nu helemaal opnieuw beginnen.... Mijn vraag is dus: kan ik met een of ander programma die bestand weer fixe...??? help me alsjeblieft anders is het allemaal voor niets geweest..!! pls help me
-
Virtuele cd opstarten lukt niet
door Gast wanda- 3 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb de Sims 8 in 1 gedownload en als ik met Daemon het icoontje \"Simscd\" aanklik, krijg ik de melding dat Daemon fouten heeft gegenereerd en sluit hij zichzelf af. Weet iemand wat er mis is/ kan zijn? Groetjes Els
-
- 2 reacties
- 3k weergaven
ten eerste weet niet precies waar ik dit moet plaatsen ik ben beetje internet aan het afstruinen gewoon om even wat te lezen over de ps4. maar dan bedenk ik me in eens kan je je games je ps3 op je ps4 afspelen want ik heb heel wat ps3 games. toen ik dat even bij google had in getypt kwam ik er achter dat het via een soort stream moet. maar daar bleef het ook bij. hoe gaat dit werken? ik begrijp dat je niet eventjes je ps3 cd in je ps4 doet. graag niet te technische uitleggen want dan snap ik er niks meer van Alvast bedankt
Laatste reactie door Wouter_feyenoord, -
empire earth 2
door appiemarco- 0 reacties
- 3k weergaven
hey ik heb een paar dagen geleden empire earth 2 gekocht maar toen ik hem wou instaleren vraagt ie om een serial key moet dus een code hebben en die heb ik niet bij gekregen en die staat ook nergens op heeft iemand mischien die code voor mij bedankt
Laatste reactie door appiemarco, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb een m3 kaart met de nieuwste software, en als ik de rom Cars 2 opstart, wordt het scherm zwart. Andere roms doen het gewoon wel. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Ik heb wat problemen met de installatie van Red Alert 3. Na eerste de illegale versie te hebben geinstalleerd en te hebben gespeeld heb ik de update geinstalleerd. Zoals was te verwachten kreeg ik de melding dat ik een juiste key moets invoeren heb ik besloten om de game in de winkel te kopen. Eerst de oude download verwijderd maar nu kan ik het nieuwe spel niet installeren. Hij opent het auto run bestand wel, maar als ik op instaleren druk gebeurt er helemaal niks!!! blijkbaar staat er ergens op mn pc een bestand opgeslagen waardoor ik helemaal geen red alert 3 meer kan installeren. Weet iemand hoe en wat want ik kom er niet meer uit!!!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
Ik heb Pro Cycling Manager 2007 al een hele tijd geleden gedownload. Ik heb zojuist de crack ook gedownload. Ik ging het opstarten en telkens als ik bijvoorbeeld een carrière start, kan hij geen verbinding maken en gaat het direct terug naar bureaublad. Hoe kan dit? :'(
Laatste reactie door Jeremyy, -
viruteel image maken
door Gast soundgarden1960- 2 reacties
- 3k weergaven
hoe kan ik zon virueel image ding maken ? Zodat ik die met daemon tools weer kan laden ?
-
Crysis online
door Gast Zlatan- 5 reacties
- 3k weergaven
hey lui, ik heb sindskort Crysis gedownload en geinstalleerd. de SP verloopt verder prima maar de multiplayer niet... Als ik een server aan klik krijg ik: ''server authentication failed'' heeft iemand verstand van Crysis online of weet een site met een torturial ? bijvoorbaat dank, Zlatan
Laatste reactie door Tuny, -
hallo ik heb een pc game gedownload en die game heet The Stalin Subway. nou kan ik het spel niet spelen want het vraagt om een key,code. waar kan ik die key of code vinden om het spel te spelen? gr
Laatste reactie door predator, -
openen file
door Gast kimmekuh- 5 reacties
- 3k weergaven
Hi Als leek inzake het downloaden heb ik een twijfelgeval. Ik doe dit nog niet zo lang en wil wel wat bijleren.. dit zit in de map. Dan start ik alcohol en download de 1e cd alles gaat goed, ook met de tweede cd.. Dan vraagt ie de 1ste cd en dan loopt het fout... Dan krijg ik dit.. Ik probeerde ook reeds een no cd crack maar geen geluk
-
- 4 reacties
- 3k weergaven
wie kan mij helpen heb een dstt kaartje voo mijn nintendo. werkt perfect. dacht ik. heb nu vier speletje die ik wil spelen maar ze werken niet, na het opstarten load eror. heb de nieuwste updates voor mijn dstt kaartje. wie kan me helpen. de spellen die ik wou en wil spelen zijn 101 en 1 sportgamemix de nieuwste my sims jewel master hoop dat jullie me veder kunnen helpen.
Laatste reactie door lovecodkdj, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Ik heb een Nintendo switch lite met animal crossing en wil hem misschien ombouwen. Is er ergens een test zodat ik weet of je na het ombouwen nog op het internet kan spelen met vrienden? En hoe kan ik het makkelijkste ombouwen zonder het opmaken van de switch.
Laatste reactie door Jacky, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb geprobeerd skyrim dawnguard te spelen op de pc, ik heb gewoon skyrim gedownload en in mijn skyrim map gezet, alleen als ik nu skyrim opstart en met een guard praat komt er helemaal geen quest. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Ik heb ook al een andere versie geprobeerd en die werkte ook niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hierbij een Review van het spel 'Emergency 4' Waarom? Ik persoonlijk vind het een leuk spel en wil jullie graag wat info geven over deze leuke game! 'Stel je eens voor dat jij alle dingen in een stad mag regelen. Je mag regelen hoeveel politieauto's er naar die ene dief gaaf, hoeveel brandweerauto's er naar die ene brand gaan en hoeveel ambulances er naar dat ongeval gaan. Dat zou eens leuk wezen hé? Juist, dat dachten de ontwikkelaars ( Sixteen Tons Entertainment ) van de Emergency reeks ook. He…
Laatste reactie door Farid.,
