Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
GTA san andreas
door ThaTanya- 1 reactie
- 2,8k weergaven
hoi ik de de orriginele versie van gta san andreas maar er zit opeens een scheur van 3 centimeter op mijn dvd en als ik hem in mijn pc stop gebeurt er niks. mijn vraag is Valt dit te repareren of is het einde GTA san andreas reageer pleasz.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
hallo ik heb allemaal muziek op mijn computer staan dat is allemaal mp3 maar ik heb een SD-kaart voor in mijn DSI maar daar heb ik acc bestanden voor nodig hoe doe ik dit of moet ik op nieuw downloaden
Laatste reactie door Heisenberg, -
top spin doet het niet
door Gast julernoff- 0 reacties
- 2,8k weergaven
ik heb top spin gedownload en via daemin tools geinsteleert en een crack er ik gezet maar hij doet het nog niet ken iemand mij helpen??
-
minecraft server
door proboss- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo ik heb is een vraagje. Ik speel een tijdje minecraft. Maar nu wel ik multiplayer met een vriend van me. Maar ik kan geen server opzetten. Ik heb via piratebay de server plus game geinstalleerd in de juiste mappen. Maar als ik een server opstart. Kan ik niet in me game omdat, hij aangeeft dat ik geen verbinding kan maken. Of omdat ik geen premium user ben.
Laatste reactie door proboss, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Heb net Halo Reach (used) gehaalt bij gamemania, nu doe ik hem in mijn xbox en staat er unrecognized disc
Laatste reactie door DukeNPDA, -
FIFA 08 gecrasht
door PES2008- 11 reacties
- 2,8k weergaven
Hey, Mijn FIFA 08 is gecrasht. Omdat ik teveel Pataches enal heb gedownload. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die het weer doet? Kan ik Patches met Creation master 08 verwijderen en naar zijn originele versie brengen?
Laatste reactie door fonzzz, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Only CrackFix v2-P2P [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Alleen CrackFix v2-P2P Release-informatie Groep : P2P Naam: Assassins.Creed.IV.Only.CrackFix.v2 -P2P Releasedatum: 14-11 – 213 Retail Datum: 29 oktober 2013 Bestandsnaam: Assassins.Creed.IV . Only.CrackFix.v2-P2P Bron: Detailhandel Maat: 10 Mb Genre: actie-avontuur, stealth Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Laat Omschrijving Zoals het geval is in de vorige games in de Assassin’s Cree…
-
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Ik heb een probleem met de language changer voor de sims 3. Ik heb een torrent gedownload, die alleen beschikbaar was in koreaans, engels en chinees ofzo. Uit een comment onder die torrent stond er dat je de language changer kon gebruiken en hem bijv. in het nederlands kon veranderen. De game doet het gewoon normaal, maar is engels dus ik proberen met de language changer, maar er gebeurde niks. Als ik op 'ok' klikte, bleef het kadertje er gewoon staan. Ik las ergens dat als je Vista hebt, je het als administrator moet uitvoeren, ik deed dat en heb daarna zelfs me pc opnieuw opgestart en het spel opgestart. Nog steeds is het spel engels :S Ik heb hem spel nu al 5 keer opge…
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
okee ik heb dus NFS pro street gedownload maar er zat geen mount image bij ik ging ff op zoek naar een mount image gevonden op gamecopyworld.com maar dan mount ik hem, het spel wil opstarten zegt hij dat hij het emulatie software heeft ontdekt ik maak gebruik van Y.A.S.U 1.4 ?? weet iemand welk progje wel emulatiesoftware kan laten verdwijnen voor NFSPS
Laatste reactie door TukkerFC, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
kan iemand mij vertellen hoe ik een ander achtergrondje op mijn DS kan krijgen ? Ik heb een DSTT kaart en ik heb al een paar achtergrondjes van internet gehaald maar kan nergens vinden waar ik ze op mijn micro SD moet zetten en hoe ik ze vervolgens te zien krijg op mijn DS Kan iemand me helpen ?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
ik heb hier hl2 ligggen voor te spelen maar moet een steam account hebben. heb deze game van iemand gekocht. kan ik iemand zijn steamaccount krijgen en het paswoord of weet iemand hoe ik dit anders kan doen.
Laatste reactie door Duken, -
:redface: helpen jullie mij asjeblieft :'( bij opstarten staat dan onjuiste cd/dvd plaats orginele cd/dvd van fifa 08 Wie kan mij helpen
Laatste reactie door glennsch, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC,Xbox 360 en PS3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Warner bros Interactive[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Niet bekend[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Niet bekend[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Day 1 studios[/td] [/table] verhaallijn: F.E.A.R., een speciale politie-eenheid gespecialiseerd in het bestrijden van bovennatuurlijk geweld. Na twee spannende games vanuit het oogpunt van de politie beleefd te hebben, wordt in F.E.A.R. 3 het roer omgegooid. De altijd enge Alma kee…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Zoals de naam het zegt is er een progamma voor? Want ik weet nog wel dat ik vroeger een progamma had om playstation 1 spelletjes te spelen dus mischien is er ook een voor de 360
Laatste reactie door Jeroen, -
Sims 2 opstart probleem
door Gast wallaroofreak- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Dit doet hij bij het laden van the sims 2, de no-cd crack en het fixed image.. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? IK WIL DE SIMS 2 KUNNEN SPELEN!!! bvd, Soemie
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
hallo mensen ik heb hier een externe hd liggen en k vroeg me af ofdat k via deze schijf ook xbox spellen kan spele door hem aan te sluiten op de xbox en zo ja hoe moet dit dan? alvast bdankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
gister even weer spore geïnstalleerd.XD maar nu ik heb probeer op te starten zie je heel even dat hij aan het laden is maar daarna is zie ik niks meer. als ik dat in taakbeheer bij processen kijk staat hij daar wel bij. eerst was het ook zo dat ik dat ea download menager tekentje zag staan. dus dat heb ik verwijderd (ea download menager). maar nu krijg ik nog steeds hetzelfde. ik heb het spel overigens gedownload en er een crack over gezet. alvast bedankt, :friends: niels
Laatste reactie door nielsjansen94, -
- 8 reacties
- 2,8k weergaven
Hey, Bij bol.com hebben ze op het moment een actie waarbij je 50% korting op gaming accessoires krijgt. Ik zit al een tijdje te kijken voor een headset voor mijn xbox, omdat ik het geluid van het spel bij me oor wil hebben ipv televisie ivm geluidoverlast bij de rest van mijn gezin. Ik weet dat turtle beach goede headsets heeft en daar heb ik dus op zitten kijken. Ik kwam deze twee modellen tegen: X12: http://www.bol.com/nl/p/games/turtle-beach-x12-headset-voor-xbox-360-pc/1004004011687972/index.html#product_images PX21: http://www.bol.com/nl/p/games/turtle-beach-ear-force-px21-call-of-duty-modern-warfare-3-limited-edition/1004004011555407/index.html Ik ga het liefst voor…
Laatste reactie door r4dioactivity, -
FM2006 patch 2.0.3
door Gast meurso- 3 reacties
- 2,8k weergaven
kheb de nieuwe patch geinstalleerd en kheb nu het nieuwe .exe bestandje nodig...KAn iemand me helpen op gamecopy staat ie nog niet! Thx
Laatste reactie door mohammedb, -
Commandos- Beyond the call of duty
door Gast chrissie007- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Wie heeft van dit oude spel een torrent kan zelf geen goeie vinden :ermm:
-
- 12 reacties
- 2,8k weergaven
hallo allemaal ik heb nfs carbon gedownload en geinstallerd werkt allemmaal perfect tot dat ik online wil spelen als hij dan een game sessie wil aan maken lukt het niet en moet ik updaten dat heb ik gedaan (naar v1.4) maar het blijft v 1.2 en hij wilt nog steeds niet online :'( :'( :'( :-\ weet iemand wat er mis is p.s. ik heb mijn virus scan e.d al uitgezet voor het geval dat het tegen hielt maar werk ook niet ook mijn firewall laat hem gewoon door( bij uitzonderingen teminste) :'( :'(
Laatste reactie door wmaster, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden?
Laatste reactie door mummy, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik heb Woodcutter simulator geïnstalleerd maar als ik ga spelen krijg ik het beeld wat als bijlage staat. Als systeemeisen staan: Windows 2000/XP/Vista Pentium4 2.4Ghz oder vergleichbarer Prozessor 1GB Ram (2000/XP), 2GB Ram (Vista) 1GB of free space DirectX-kompatible 3D-Grafikkarte (mind. Geforce 5900 oder ATI X700) en ik heb Windows XP Pentium4 2.8Ghz (2cpu) 1GB Ram (XP) Geforce 6200 Zij zou dus moeten werken. Iemand enig idee wat de boosdoener kan zijn? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door r4dioactivity, -
Quake 4
door Gast MalukuT- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Hoi, Ik heb een vraagje: Ik heb quake 4 geinstalleerd met de no-cd file. nu start hij hem netjes op, maar vraagt hij om een cd-key die ik in t begin heb ingevoerd. Als ik dezelfde invoer gebeurt er niets. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken, -
Key Codes pc games
door ToineS- 12 reacties
- 2,8k weergaven
hallo Duken weet iemand een site waar ik key Codes kan kopen ? ik ben namelijk mijn code voor cod2 kwijt... alvast bedankt
Laatste reactie door IfElse,
