Spring naar bijdragen

Headset voor Xbox 360


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hey,

Bij bol.com hebben ze op het moment een actie waarbij je 50% korting op gaming accessoires krijgt. Ik zit al een tijdje te kijken voor een headset voor mijn xbox, omdat ik het geluid van het spel bij me oor wil hebben ipv televisie ivm geluidoverlast bij de rest van mijn gezin. Ik weet dat turtle beach goede headsets heeft en daar heb ik dus op zitten kijken. Ik kwam deze twee modellen tegen:

X12: http://www.bol.com/nl/p/games/turtle-beach-x12-headset-voor-xbox-360-pc/1004004011687972/index.html#product_images

PX21: http://www.bol.com/nl/p/games/turtle-beach-ear-force-px21-call-of-duty-modern-warfare-3-limited-edition/1004004011555407/index.html

Ik ga het liefst voor de goedkopere (ook omdat het een speciale versie is van mw3), dus de px21. Maar zou toch graag even verschil tussen deze 2 willen weten. Ik weet niet of iemand er ervaring mee heeft. De px21 zou breekbaarder zijn dan de x12 volgens reviews, maarja hoe gaan hun ermee om is dan ook weer de vraag.

Ik hoor het graag snel, want actie verloopt eind april en wil dus niet te lang mee wachten.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ik weet niet hoe het zit met die headsets qua kwaliteit ik heb zelf de px5 echt een geweldig ding.

maar ik heb die niet op bol.com besteld maar op een site waar het zo'n €50 euro scheelde met bol ben even vergeten welke site het ook weer was zal hem even voor je proberen te vinden;)

ps. dat geld misschien niet voor de minder dure headset van turtle beach.

ik had trouwens ook ergens gelezen dat ze pas een award voor beste headset hebben gewonnen met de xp400 geen idee wat die kost. maar als je echt kwaliteit wil zou ik misschien toch een prijsklasse hoger gaan bij die headsets dan kom je al op dingen uit zoals 7.1 surround.

die xp400 is nog niet uit volgensmij..

en de x41 staat volgensmij goed aangeschreven voor de xbox 360

EDIT: die van mij heb ik toen op gamedumper.nl besteld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik wil weer niet te duur gaan zitten. Heb daar niet veel geld voor, die x12 is 50 euro en dat is wel mijn max. Bij gamedumper staan geen headsets meer en daarbij heb ik 30 euro aan cadeaubonnen die ik wou gebruiken om de headset te kopen.

Dus zou echt graag het verschil tussen de gene die ik gegeven heb willen horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

dan zou ik voor de x12 gaan die heeft meer het design ook van de duurdere modellen dus qua stevigheid zou ik daarvan uitgaan.

qua specificaties zit er niet heel veel verschil in de 2 headsets de x12 heeft wel microfoon volumeregeling en een mute-functie en dit zie ik bij de px21 zo snel niet staan verder hebben ze allebei gewoon 2.0 kanalen en zelfde aantal hertz. Voor de stevigheid zou ik dan voor de x12 kiezen maar als je gewoon normaal met je headset omgaat zoals het hoort lijkt me de px21 ook geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oke dankje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oke het wordt waarschijnlijk toch de x12. Die idiote bij bol hebben vandaag de prijs van de px21 omhoog gegooid van 20 naar 70 euro ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dat is wel balen ik zou proberen eens contact op te nemen met bol.com of er misschien toch nog wat aan de prijs te doen is en waarom die in een keer 50 euro duurder is en dat je als het mogelijk is hem nog steeds voor 20 wil. Het zal waarschijnlijk niks uithalen maar je kan het altijd proberen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgens mij was die 20 euro een vergissing, maar heb niet te klagen bij bol. 3 jaar geleden hebben ze de fout gemaakt om 2 xbox 360's te sturen terwijl ik er maar 1 besteld had. Nooit meer iets van gehoord, dus had de 2de aan een vriend verkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb ook nog een gioteck ex-05 zien staan op bol. Weet niet of dat wat is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...