Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb een spel gedownload en als ik de map open krijg ik 30 win rar archive files (00t/m0029),57 r bestanden(r30 t/m r87), 1 winrararchive bestand zonder nummer, 1 sfv bestand en 1 nfo bestand. Als ik de genumerde bestanden probeer uit te pakken krijg ik de melding: no archives found,wil ik de ongenummerde winrar archive openen krijg ik de melding: this file is an unknown format or damaged... wat doe ik fout of wat kan ik doen?
Laatste reactie door John E, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
AceKard 2.1/2i Handleiding Dit is een handleiding om je AceKard 2.1/2i klaar te maken voor gebruik. Wat heb je allemaal nodig? Micro SD(HC) kaart AceKard 2.1/2i Cardreader WinRAR NL De nieuwste firmware Als eerst moet je de Firmware voor je kaart hebben, dit kun je hier downloaden, de firmware is afkomstig van http://www.normmatt.com/forum/ Nadat je PC klaar is met het downloaden van je firmware, moet je het uitpakken. Hier heb je winrar voor nodig, die kan je downloaden vanaf rarlabs.com. Stop je microSD(HC) kaart in de meegeleverde cardreader. En sluit het aan op je PC Er zal een melding komen dat er een nieuwe hardware is gevonden. Klik op je "…
Laatste reactie door ferrariking, -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Ok , het gaat hier om de harry potter 6 . Het installerern verloopt vlotjes , geen problemen gehad , ik speel het , crack werkt , maar dan , ingame. Ingame is de helft doorzichtig (of zie je het gewoon niet) eigenlijk is 90% doorzichtig. En een printscreen nemen lukt niet , ik zie alleen af en toe het hoofd van harry , meer niet. (behalve de subtitles dan) ik heb de graphics al op low gezet , dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan. Weten jullie wat?
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 7 reacties
- 2,8k weergaven
als ik halo 2 wil gaan installen en de map heb gekozen waar ik het wil installeren (C:/program files/microsoft games/halo 2/ dan geeft hij een fout weet iemand waar dit opslaat :'( (zie bijlage) Grtz, DutchFighter [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door DutchFighter, -
The Da vinci code
door Gast daantjedegekste- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Wie weet waar ik het spel de da vinci code kan downloaden. Ik heb hem al 2x gedownload maar hij wil steeds niet instaleren
Laatste reactie door Erwin., -
FiFa 2006 Xbox
door Gast berend1- 2 reacties
- 2,8k weergaven
hallo allemaal ik heb uit een nieuwsgroep Fifa2006 gedownload.het bestand dat ik nu heb is 2,45 Gb groot en heeft slt-fp.iso als naam.wat moet ik nu verder doen(svp niet te moeilijk want ik ben een beginner).alvast hartelijk bedankt.
Laatste reactie door Clausje72, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
hoi ik heb overal gezocht, gamecopyworld, megagames, gameburnworld. maar heb geen goede en werkende no cd crack voor monopoly new edition gevonden. weet iemand waar het wel is?? bvd
Laatste reactie door evissu, -
besturing fifa 08
door dikken- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Wanneer ik fifa 08 op PC speel zijn er bepaalde (schuine) richtingen waarin ik niet kan spurten of een pass geven. Heeft nog iemand dit probleem? En is er iets aan te doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door dikken, -
fifa 2005
door Gast bilocan11- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hoi ik heb weer een andere fifa 2005 binnen. is compleet.+ no cd crack alleen als ik nu weer een vitruele schuif maak zegt die weer het zelfde please insert the correct cd-rom ,select ok and restart application ik word er gek van hoe kan ik dit oplossen
Laatste reactie door Duken, -
- 10 reacties
- 2,8k weergaven
hoi, Ik heb op de DSTT van mijn zusje wat nieuwe spelletjes gezet, Laura's Passie (een 15 pack van isohunt) en Rhythm Paradise (van romulation.net) en hij blijft nu ik ze er heb opgezet oppeens bij elk spel staan op loading, wat is dit en wat kan ik ertegen doen? Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
FIFA 08 online
door Vico- 12 reacties
- 2,8k weergaven
Heey, Mijn vraag is simpel: Hoe moet ik fifa08 online spelen (heb het ook gedownload via torrent)
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
eej ik heb dus een vraag ik wil mijn xbox 360 elite late ombouwen maar is dit -veilig -welke zaak kan ik vertrouwen -wat flashen. -is dit een betrouwbare site: - http://www.ombouwexpert.nl/xbox360.html - http://www.ombouwlimburg.nl/xbox360.php - http://www.xboxheerlen.nl/ -http://www.ombouwmaastricht.nl/2008/xbox360.html ik zou echt heel graag willen weten welke het veiligst is en die niet beschadiging van het garantieplaatje. plz help me bvd
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
Op mijn laptop heb ik Fm 2013 staan. Dit spel draaide erg snel. Mijn laptop voldoet ook makkelijk aan de vereisten. Als ik een carrière startte met 7 verschillende landen en grote database had ik alsnog 3.5 ster game snelheid. Nadat ik eerst widows 8.1 had geïnstalleerd en vervolgens via een ander programma van HP nog behoorlijk wat updates moest instaleren kreeg ik elke keer een rare foutmelding. Doordat ik dit niet kon oplossen heb ik het spel verwijderd en vervolgen weer via steam geïnstalleerd (eerste keer heb ik via DVD geïnstalleerd, zit nu in Florida waardoor dat niet meer kan). Daarna startte ik FM 2013 weer op en doet het spel het goed, totdat ik een wedstrijd st…
Laatste reactie door Phairdy, -
World of Warcraft: vragen?
door Gast dterhaar- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Heb je inhoudelijke vragen over World of Warcraft? Post ze hier. Laat me in dit topic ook weten wat voor race en class je bent. Quests, wapens, armor en andere dingen kun je ook opzoeken op www.thottbot.com. Vragen over Quests, wapens en andere dingen kun je hier wel aan me stellen, maar misschien weet ik het ook niet, maar iemand anders wel. Reageer dan! Voorbeeld: Ik ben een: level 30 Human Paladin, alchemy en herbalism. Alt(s): level 44 Dwarf Warrior, mining en blacksmithing. [En hieronder dan je vraag, indien van toepassing.] (Bij ieder bericht moet je level, race, class en professions staan, waarover de vraag van toepassing is. In het begin is ook verplicht je…
-
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Weet iemand waar ik het spel "mijn honden en katten" kan downloaden. Zou je er dankbaar voor zijn.
Laatste reactie door Siebrand, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Pffff, ik heb net om mijn nieuwe laptop call of duty 4 geinstalleerd (Versie van Scr@ppy via FTD). de multi player werkt. maar wanneer ik de single player wil starten krijg ik de melding ïw3sp.exe werkt niet meer." ik heb het bestand (origineel) vervangen door het bijgeleverde bestand (razor). waar kan dit aan liggen? Post Merge: december 27, 2008, 09:50:13 pm Haha, laat maar. na vele malen googlen heb ik een juiste patch gevonden. daarnaast de meest actuele drivers van nvidia gedownload en voila.......hij doet het. slotje.
Laatste reactie door Michiel, -
cd/dvd-emulatie
door Gast piepelotje- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Ik krijg altijd het bericht: ER IS CD/DVD EMULATIE SOFTWARE GEVONDEN. SLUIT HET EMULATIE PROGRAMMA EN START HET SPEL OPNIEUW. Ik heb dit aan de hand met :FEAR en NFSMW . Moet ik ergens iets uit of aanvinken in windows.De spellen zijn voledig geinstaleerd met crack,toch lukt het niet. Kan mij iemand helpen die hetzelfde hebben meegemaakt?? GROETJES N.
-
Multiplayer Crack
door Maddock- 12 reacties
- 2,8k weergaven
Kan iemand me helpen ik heb een probleem met Call Of Duty 1 ik had hem gedownload en de Mp crack er op gezet 1ste paar keer deed tie het. Maar later niet meer telkens als ik een server probeer te joinen dan duurt het een eeuwgiheid voor dat hij in de server zit (beter gezegd niet). :'(
Laatste reactie door Maddock, -
- 4 reacties
- 2,8k weergaven
Wii O wie kan me iets vertellen over gamecube spellen die op de wii gespeeld kunnen worden. Ik heb zelf originele controllers en 64MB memorycard. Ik heb inmiddels vijf spellen van sites gehaald zoals daar zijn : http://rom-gods.net/roms/GAMECUBE/A/ http://thepurplecube.org http://www.allstargaming.net/roms/6gamecube.htm ik heb ze gebrand met Verbatim-R IMGBurn maar geen van de vijf spellen werkt. Heb ik pech?? Doe ik iets fout?? HELP
Laatste reactie door motherwell, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
mijn dochter heeft haar dsi xl per ongeluk geupdated. nu werkt haar kaartje niet meer. ik heb overal gezocht voor een upgrade maar kan deze niet vinden. Is er iemand die weet wat ik moet doen.
Laatste reactie door Zombymario, -
Heb Doom3 gekopiërd via Alcohol120 en via GameCopyWorld.com diverse cracks geprobeerd. Het spel start wel op, maar bij : nieuw spel, enz, gaat hij wel laden, maar gooit me er daarna uit. Kunnen jullie zeggen wat ik fout doe en wat ik dan wel moet doen???? In afwachting, m.vr.gr. Jan
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik heb de sims 3 versie 1.0.615.00107 , kwam erachter dat dit een beta is. Maar wie kan een patch van Beta naar final vinden? Ik nergens. :redface: Alvast bedankt, Lolbroek O0 EDIT: Ik had ergens een patch gezien , maar kan het niet meer vinden.
Laatste reactie door Robin, -
visualboyadvance
door repoc- 10 reacties
- 2,8k weergaven
hey, ik heb zon gamboy emulator(visualboyadvance) mr ik wil graag codes invoeren bij het spel Pokemon sapphire. ik heb heel veel op internet gezocht en ook wel aardig wat gevonden maar de codes werken gwoon niet:S weet iemand hoe ik de codes kan laten werken?
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Topic: Hoe kan ik mijn Nintendo Switch gemakkelijk ombouwen zonder technische kennis? GamePeter Hey allemaal! Ik heb een Nintendo Switch en ik hoor steeds meer over ombouwen enzo. Maar ik heb echt geen technische kennis. Is er een makkelijke manier om dit te doen zonder dat ik mijn apparaat opblaz? Iemand tips? SwitchExpert92 Hey GamePeter! Snap je zorgen, ombouwen kan een beetje intimiderend lijken. Maar geen paniek, ik leg het graag even uit. Allereerst, wat bedoelen we met ombouwen? Vaak gaat het om het installeren van alternatieve software, zoals custom firmware (CFW). Hiermee kun je meer uit je Switch halen, zoals het spelen van games die je niet in de …
Laatste reactie door gamer12, -
soldierfront
door Jacob- 12 reacties
- 2,8k weergaven
mijn broertje speelt soldierfront maar nu tijdens de installatie/deistallatie krijgt hij de volgende fout [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Heisenberg,
