Spring naar bijdragen

fm 2013 erg traag zodra westrijd begint


mummy

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Op mijn laptop heb ik Fm 2013 staan. Dit spel draaide erg snel. Mijn laptop voldoet ook makkelijk aan de vereisten. Als ik een carrière startte met 7 verschillende landen en grote database had ik alsnog 3.5 ster game snelheid. Nadat ik eerst widows 8.1 had geïnstalleerd en vervolgens via een ander programma van HP nog behoorlijk wat updates moest instaleren kreeg ik elke keer een rare foutmelding. Doordat ik dit niet kon oplossen heb ik het spel verwijderd en vervolgen weer via steam geïnstalleerd (eerste keer heb ik via DVD geïnstalleerd, zit nu in Florida waardoor dat niet meer kan). Daarna startte ik FM 2013 weer op en doet het spel het goed, totdat ik een wedstrijd start. Dan wordt die enorm traag, onspeelbaar.

Nog een keer opnieuw installeren, nieuwe carrière starten (zelfs met maar 2 competities waardoor geschatte computer / speel prestaties op 5 sterren blijft staan) heeft allemaal niet geholpen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Drivers en fm 2013 geupdate?

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Met FM13 heb ik volgens mij de laatste versie. De updates die ik heb gedaan hebben echter helemaal niks met FM13 te maken. Desondanks kreeg ik opeens een foutmelding waardoor het spel niet meer kon opstarten.

Ik weet niet of ik de drivers heb geupdate. Heb dat in ieder geval niet handmatig gedaan. Zou ik dat moeten doen? En zo ja, hoe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Heb zojuist een wedstrijd in FM afgespeeld zonder 3D. Dan doet de wedstrijd het wel gewoon snel. Dit is echter wel een stuk minder leuk. Voor ik de updates van HP heb geïnstalleerd deed FM het wel in 3D en was de wedstrijd gewoon snel.

Als iemand nog een oplossing heeft, hoor ik die graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Android

terugdraaien is het enigste wat ik zo een twee drie kan bedenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 157

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...