Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Empire earth III
door Earth- 10 reacties
- 2,6k weergaven
Goeden avond, Ik heb een probleem met empire earth 3, heb het spel gedownload en geinstalleerd maar nu geeft hij de volgende foutmelding als ik het spel probeer op te starten: " Kan toegangspunt van procedure _BinkCopyToBufferRect@44 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll ". wat moet ik doen zodat het spel wel werkt??? gegroet, earth
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 2,6k weergaven
hey(hiervoor ook al topic voor COD4 online ) ik wil ook graag unreal tournament online doen(ook illigaal), als ik hier dan een game join gaat hij eerst laden en dan staat er dat ik niet kan verbinden, dat is zo bij elke game die ik probeer weet iemand hier raad mee?
Laatste reactie door repoc, -
crash bij games
door Gast wortel- 4 reacties
- 2,6k weergaven
dag mensen, ik heb een vraag . ik heb een nieuwe video kaart gekocht, een ati radeon x1600 pro. maar als ik games speel crasht hij heel vaak en start de comp opnieuw op. een kennis zij dat ik meer ram geheugen moest hebben ,dus dat heb ik ook gekocht. ik heb nu 1500 mb ram geheugen. maar maar dat is er niet veel beter op geworden. zou iemand mij kunnen helpen want ik word er echt flauw van. groeten.
-
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Ik maak hier een aparte topic voor aan, omdat ik liefst zoveel mogelijk meningen zou willen horen. Zodat ik mijn beslissing meer fundament kan geven.. Laatste console was een playstation 3 waar ik niet erg vaak op hebt gespeelt (eerder vanwege vriendin die graag de tv inneemt dan dat ik persoonlijk er geen zin in had de playstation 3 te gebruiken.. Ik heb momenteel een 2ehandse xbox one staan, die naar mijn beleving meer naar mijn zin is.. Ik heb deze xbox one gekocht omdat ik graag eens wat anders wilde doen dan constant achter de pc te zitten.. Alleen het budget was wel de bepalende factor (liefst zo laag mogelijk). Ik heb de xbox kunnen kopen zo rond de 200 e…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
hoi beste mensen kan iemand mijn vertellen hoe ik playstion 2spellen kan branden en waarop op cd's of op dvd's
Laatste reactie door Zombymario, -
- 11 reacties
- 2,6k weergaven
Hoi, Ik wil F1 2010 downloaden, maar ik weet niet of mijn pc het wel aankan. Dit zijn de minimale eisen; Besturingssysteem Windows XP/Vista/7 Processor Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz or Athlon X2 Geheugen 1GB RAM (2GB for Vista) Videokaart GeForce 7800 / Radeon X1800 or above Geluidskaart DirectX Compatible Sound Card or motherboard audio Hardeschijf Ruimte 12.5 GB Hard Drive Space DirectX Versie DirectX 9.0c Overige - mijn instellingen Kan hij het aan? mvg, cimbom
-
Fifa Manager 2008
door Aernoet- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb gisteren deze torrent gedownload: http://search.utorrent.com/search.php?q=fifa%20manager&e=http%3a%2f%2fisohunt.com%2ftorrents.php%3fext%3d%26op%3dand%26ihq%3d&u=1 (Derde: Fifa Manager 08 [PC-DVD] [Multi6] [www.topetorrent.com]) Het is een mdf/mds-bestand. Ik heb eerst geprobeerd op het met Alcohol 120% op DVD te branden, maar dat lukte om de één of andere reden niet (de DVD was na het branden leeg). Daarna heb ik het bestand geopend met Daemon Tools, dit werkte wel en de installatie van de game verliep compleet normaal. Na de installatie probeerde ik de game op te starten, maar er kwam een melding: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd. Dit was g…
Laatste reactie door Vico, -
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een probleem als ik een game: bijvoorbeeld FIFA08 of GTA San Andreas wil opstarten. Als ik erop klik krijg ik een bluew scherm te zien met de volgende tekst: Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen. IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opniew opstarten. Als u het scherm nogmaals krijgt, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren: - Controleer of alle hardware en software op de juiste wijze is geinstaleerd. - Als dit probleem zich blijft herhalen, dient u alle hardawre en software te verwijderen en opnieuw te installeren. Zorg er wel voor dat in de BIOS …
Laatste reactie door steffris, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Als ik bijna op het eidn van de 2 van de 3 cd's ben, krijg ik de melding: Fout 1350. Fout bij het lezen van D:\Files\x301_000.z2f. Controleer of het bestand bestaat en of u er toegang tot hebt, Hert bestand bestaat wel, en als ik het wil openen zegt hij:"kan geen programma vinden om te openen. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat ik die error niet krijg? alvast bedankt!
Laatste reactie door roosjaaa, -
vette game??
door Dark Legend- 8 reacties
- 2,6k weergaven
heej ik heb laatst mijn laatste spel uitgespeeld en ik ben van plan een nieuwe game te kopen... wat is nou egt een top game van dit moment??(of wat bijna uitkomt) zat te denken tussen COD:WAW en Farcry 2? zijn er aanraders?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Ik ben op zoek naar een crack.. Heb er nu al een paar geprobeerd maar deden het allemaal niet. Weet iemand toevallig waar ik wél goede kan vinden? (het liefst zodat mijn spel wel nederlandstalig blijft) Het is niet meer nodig
Laatste reactie door mohammedb, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een omgebouwde Wii met USB loader op poort 1 We willen erg graag zingen alhier. Hebben microffos aangeschaft ( staat Wii op de verpakking ) we hebben een gebrand spel ( Glee en t spel werkt ) maar helaas de microfoons werken niet. Moet ik andere instellingen gebruiken?? Wie o Wii helpt me ( ons )
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
heb het spel fifa 2009 gedownload maar krijg de volgende foutmelding. [rom loading failed] savfile not founded! . hoe kan ik dit oplossen.
Laatste reactie door Schaapje, -
- 13 reacties
- 2,6k weergaven
Hey allemaal Ik heb assassin's creed brotherhood gedownload van btjunkie.org als torrent met utorrent. [mod=Commentaar van Zombymario]Even je download link verwijdert, check ff de huisregels! [/mod] Na de download stond het bestand in winrar. vorm dus ik extracte dat bestand en opende het. Ik vond daar verschillende icoontjes zoals: data 1,data2, data3, autorun.exe, setup.exe,... Ik drukte op setup.exe en toen begon de installatie maar halverwege de installatie stopte het en vroeg hij naar disc 3. Ik heb hem van het internet gehaald dus ik heb geen disc 3. weet iemand wat ik moet doen? grtjs
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hallo, ik heb een Memor 32 nu heb ik een spel gedownload en wil ik hem branden, ik heb hem uitgepakt tot een .iso bestand daarna heb ik hem gepatcht met het Memor 32 programma het branden doe ik met een DVD-r rw ik brand het als een bestand op de schijf. als ik hem in de playstation start dan krijg ik niets, start ik hem en houd ik de R-1 toets ingedrukt in beeld dan krijg ik de tekst : MOMENTO HELP mij alstjeblieft ! Thankx
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
heeft iemand een crack voro dit spel ik weet dat er nog een andere manier is alleen ik kan niet x4 branden
Laatste reactie door sven1989, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hoi waar ka ikNFSMW virus vrij downloaden
-
PSP game
door zwarthoed94- 8 reacties
- 2,6k weergaven
soms download ik een psp game van het internet en dan pak ik mijn bestanden uit en dan komt er: USRDIR SYSDIR in plaats van een ISO/CSO bestand en dan kom ik er niet meer uit zou iemand mij daar uitleg over willen geven?
Laatste reactie door tommyboy5, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hey allemaal! ;D Ik moet binnenkort een nieuwe pc kopen omdat ik aan deze pc niet echt veel heb. Omdat ik het spel Counter Strike Source speel en fps(Frames per seconde) haal van max 50.... Dus heb een nieuwe pc nodig. Maar heb ik een beetje jullie hulp bij nodig ! Ik wil er max 1200 euro voor uitgeven miss kunnen jullie een beetje een redelijke setup maken van hoe jullie dit zouden doen(+prijzen aub plz ) ? Mvg Sander O0
Laatste reactie door candesco, -
- 10 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb de sims superstar gedownload en met 2 cd iso, ik heb ze met deamen gemount maar het vraag alsnog een cd in drive G als ik het in drive G heb gedaan zegt die gewoon hetzelfde weet iemand raad mee? x
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hallo mjn externe schijf doet het helaas niet meer op de wii Zag dat je dan moest updaten. Nu werdt er naar een site verwezen in een andere vraag waar een handleiding staat. Heb de nieuw files op de sd kaart gezet. Daarna moet je het mmm menu openen. Die heb ik dus helemaal niet in mijn homebrew channel staan. Wel heb ik het bootmii starten maar meer niet. Bedoelen ze dit menu of zit ik nu helemaal verkeerd? Alvast bedankt voor de hulp.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi, ik wil weer een xbox 360 game gaan branden maar vroeger had ik zo'n programmatje om te checken of de iso wel helemaal goed was. Ik heb even gekeken op google, daar kon ik hem ook niet vinden. Zou iemand toevallig de naam daarvan nog weten?
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hallo computeraars, Ik heb een Playstation 2, maar leest alleen maar orginele DVD's (dus geen copie) Ik heb copie DVD's die ik zelf gedownload en gebrandt hebt op DVD. maar nu wil ik mijn PS2 game ombouwen om ook de copie DVD's te spelen. heeft iemand voor mijn een handleiding(Tips), of een site waar ik kan (leren) ombouwen van een Playstation gameapparaat. Groetjes, gerson
Laatste reactie door svenholtman, -
PSP Homebrews
door Gast angel_creek- 7 reacties
- 2,5k weergaven
Er is net een leuke homebrew voor psp uit je kan dan via je psp je computer besturen! Via usb of wlan. Geintereseerd? Vraag ernaar het is best wel handig! Je kan alles behalve typen...
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Een hele goeie middag, ik zit hier natuurlijk met een probleem, ik heb splinter cell double agent gedownload voor de computer en ik kreeg een winzip bestand die ik vervolgens heb uitgepakt en geplaatst bij mijn programm files en toen kreeg ik daar een map die je normaal krijgt als je het spel al geïnstalleerd hebt, en dus druk ik op het programma icoontje en krijg ik een menu met single player multiplayer credits en exit dus gewoon normaal dan druk ik op single player en krijg ik een bericht met : Must Check en dan kan ik alleen op oke drukken en dan krijg ik deze foutmelding: This Application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact th…
Laatste reactie door koenmaarleveld,
