Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
hallo ik heb een m3 zero i en zoek nu een slotkaart 2 voor gba spellen op de lite te kunnen spelen welke kunnen jullie me aan raden groetjes jayson
Laatste reactie door jayson, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
hoi. ik heb de wii al een hele tijd en heb ook best veel legale spellen gekocht. maar het kost me toch best veel. dus wil ik hem misschien om laten bouwen. maar nu heb ik dus al legale in de winkel gekocht en ben nu bang dat als ik gedownloade spellen wil spelen dat mijn legale spellen dan niet meer werken na het updaten enzo. is hier iets voor? of kan ik het maar beter niet doen? m.v.g esther94
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Hey, Voor de Need For Speed: Most Wanted liefhebbers: Hier een 100% savegame met maximaal geld, premie,mijlpalen en alle auto en onderdelen zijn beschikbaar! Veel Plezier! P.S. Je moet deze savegame plaatsen in je mijn documenten/NFS: MW directory. #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
sims 2 crack
door magicn14- 6 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb een probleem met bouwen als ik dingen zoals muren enz. kan ik niet bouwen. Wat is er mis??? ligt het aan de crack of is dat niet zow
Laatste reactie door magicn14, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
wie kan mijnzoontje blij maken, heb het spel cars gedownload maar na het installeren vraagt ie om de orginele cd, die heb ik dus niet. :-[ alvast bedankt O0
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hoi, FIFA 09 staat op mijn PC, maar het lukt me niet deze op te starten. Rondneuzen bij de verscheidene FIFA-topics heeft me ook niet verder geholpen, dus ik hoop dat het zo lukt. De eerste keer registreren ging prima met de code die erbij was gedownload. Maar wil ik het spel zelf starten, wordt er weer een code gevraagd en die paktie niet (heb een key generator gebruikt). Zowel met poging om vanaf de C-schijf als met mount image te starten lukt het niet. Ik ben verder een grote leek, dus wellicht is de oplossing simpel :redface: Graag hulp iig! Bedankt, groet Oj1
Laatste reactie door Robin, -
serial Fable-the lost chapters
door Gast Wimpy- 4 reacties
- 2,5k weergaven
hallo, weet iemand waar ik een serial voor fable the lost chapters kan downloaden?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 8 reacties
- 2,5k weergaven
Hee iedereen! Ik wil een Xbox binnenkort bestellen en ook op xbox live gaan, maar ik heb even rond gezocht en ik heb gevonden dat je daar een kabel voor nodig hebt die erbij zit. Nu wil ik boven zitten en mijn router is beneden. Je hebt een wireless apparaatje maar dat is meteen zo duur. Zijn er andere mogelijkheden om dit op te lossen? Bijvoorbeeld een netwerkversterker kopen en die daarin doen, of via de computer.. Wie weet oplossingen? Alvast heel erg bedankt! Maartenn
Laatste reactie door Maartenn, -
Foutmeldingen
door Gemke- 9 reacties
- 2,5k weergaven
Krijg o.a. onderstaande foutmeldingen: 1. Bij opstarten van een spel : Komt de melding : In "naam spel" is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Of het spel start heel even op en dan komt er zwart scherm met een wit blokje dat je met de muis kunt verplaatsen. 2. Als ik een van die spellen probeer te verwijderen via Configuratiescherm/Software gaat dat niet en komt melding: Could not open INSTALL.LOGfile. Als ik het probeer te verwijderen via de uninstall die bij het spel zit komt melding: Installation log file not found. Heb systeemherstel gedaan maar helpt niet. Heb de indruk dat er e.e.a. van de pc verdwenen is zoals ook exe bestanden. Kan dit allemaal ie…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
hallo, ik ben niuw in ds games nu lees ik dat er sommige games alleen op dstt kaart afgespeeld kunnen worden na patchen. Kan iemand mij zeggen hoe het moet en waar ik de patches kan vinden ik geraak er niet uit. BEDANKT BIJ VOORBAAT
Laatste reactie door Heisenberg, -
gta 4 serial
door nlbairke- 1 reactie
- 2,5k weergaven
ik heb gta 4 gedownload maar ik heb geen serial. iemand een idee hoe ik hieraan kan komen? ik heb hem wel gespeeld alleen ik heb nu een nieuwe pc. nu doet hij het niet meer. alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Ok hier is mijn probleem ik heb net the sims 2 seizoenen gedownload en geinstalleerd (serial en crack gevonden). Nu vraagt ie op het einde sims 2 updater (instert sims 2 dics) deze heb ik wel (gebrand) maar deze had ik al voordat ik de uitbreiding had gedownload. Nu heb ik dit probleem eerder gehad en ik heb zojuist al een mini image geprobeerd maar ik krijg maar niet het berichtje weg. Heeft iemand een idee hoe ik dat updater shit kan ontwijken. Of moet ik simpelweg eerst the sims 2 update downloaden en dan een uitbreiding? bedankt Botjeman
Laatste reactie door Botjeman, -
escape to mankey island
door Gast kimmekuh- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hi kijk dit is het resultaat van het gedownloade spel. Zou het niet een fout kunnen zijn dat het een fout in het spel is? ps : Weet iemand waar ik een goeie versie kan downldn van dit spel.?.
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 2,5k weergaven
hallo allemaal, ik heb gta san andreas gedownload en eindelijk is het gelukt . ik heb via deze torent gedaan: http://thepiratebay.org/tor/4014678/PC_GTA_San_Andreas_-Ultimate-_(read_nfo)-.direct.play.-ToeD maar nu is het spel heel langzaam, alles blijft vasthaken enzo. ik had gelezen dat je van 32 bit naaar 16 bit moet gaan. dat hielp ook niet. kan iemand mij helpen ? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb gehoord van een maat van mij dat het niet goed voor je PlayStation is wanneer je gekopieerde dvd's op je playstation afspeelt? Ook zou het niet goed zijn om gekopieerde blue-ray films hier op af te spelen. Wat is hier van waar? Alvast Bedankt.
-
xbox 360 HD
door robin1994- 11 reacties
- 2,5k weergaven
heb ik een HD-tv nodig om een HDMI kabel te gebruiken op een xbox 360? ik vraag dit omdat ik een nogal oude, dikke, goedkope tv heb staan en dus geen HD
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Als ik die download krijg ik inplaats van een rondje een vierkantje :-[ En de download begint niet Ook staat er de download snelheid enz. niet bij :'( Help me Xx en alvast thanx! O0
Laatste reactie door afratjuh, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb battlefield 2 gekocht, maar ik vroeg me af of je andere spelers die op dat moment ook aan het spelen zijn, op kan zoeken om samen te spelen bij voorbaat dank
Laatste reactie door keutie, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
ik wil zelf een game pc samen stellen maar kan iemand mij helpen : weet iemand voor onder de €180 een goeid moederbor + prosesor hij moet lkkr snel zijn voor games het liefst zo goed koop mogelijk met goeie prestaties
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
hallo iedereen, ik heb een klein probleempje met kirby het spel start op en ik kan spelen maar bij sommige levels krijg ik gwn zwart sherm ik hoor de muziek wel maar de wii reageert niet meer ik heb al eens geprobeerd de ios aan te passen maar dat was niet echt een succes aangezien hij dan gwn nie opstarte
Laatste reactie door Zombymario, -
Waar kan ik farcry 5 downloaden voor de pc?
door Gast Timmer- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Ik wil graag farcry 5 spelen. Ik wil hem graag downloaden voordat ik en koop voor online spelen. Er is nergens een demo te spelen. Maar er zijn zoveel downloads van farcry 5. Weten jullie welke torrent of usenet download van farcry 5 werkt en te vertrouwen is?
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Als ik op de ps3 black ops doe, speel ik vrij veel zombies. Ik heb daar nu 3 maps die ik nu kan doen, namelijk Kino der Toten, Five en Dead ops arcade. Nu zag ik op internet dat iemand naast deze 3 maps nog 4 maps heeft namelijk, Nacht der Untoten(uit cod world at war), Verruckt, Shi no numa en Der riese heeft. Ik ben op internet gaan zoeken, maar het is mij een beetje onduidelijk hoe ik deze maps nu ook op mijn ps3 kan doen. Ik weet wel dat bij de nieuwe map pack van black ops First Strike nog een extra zombie level zit. Is hier ook een speciale map pack van of weet iemand hoe ik deze maps kan krijgen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Als ik het spel opstart dan kom ik weer terug bij me bureau blad als ik loading zie wat moet ik doen?
-
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi, Heb laatst een 4 gb kaartje voor nds gekocht. R4 kaartje was te oud. Hierop een passend R4 kaartje erbij gekocht. Hier zit nu nieuwe software op. Alle spelletjes draaien en werken zoals het hoort. Alleen 1 spelletje krijg ik niet draaiende. New super mario bros krijg ik niet draaiende. Komt niet door het gehele opstart heen. Bij een andere NDS met andere R4 kaart met software draaid het spelletje wel. Wie kan mij verder helpen. Heb al diverse malen het spelletje er op gezet. Ook al van diverse verschillende sites het spelletje gedownload. Maar nog steeds zonder resultaat. Wie weet raad.....
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Topic: Hoe los ik de Xbox foutcode op zonder technische kennis? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn Xbox. Er verschijnt een foutcode en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik ben niet zo technisch aangelegd, dus hopelijk kan iemand het makkelijk uitleggen? Alvast bedankt! ExpertAlex: Hey GamePeter! Geen paniek, het is helemaal niet zo moeilijk om die foutcode aan te pakken. Eerst, laten we even kijken wat je kunt doen. Herstart je Xbox: Dit klinkt simpel, maar soms is dat alles wat nodig is. Koppel de stroomkabel los en wacht even. Sluit het daarna opnieuw aan en kijk of de foutcode weg is. Controleer je verbinding: Zorg ervoor dat…
Laatste reactie door gamer12,
