Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb 2 r4 kaarten voor de nds van mijn kinderen. Het komt steeds vaker voor dat de kaarten niet willen opstarten, we komen dan in het hoofdmenu. Ik heb 2 nieuwe adapters aangeschaft maar het probleem blijft zich voordoen. Blazen hielp wel maar nu niet echt meer! Wat is dit, slijtage van de NDS of iets anders?? groeten, Wdg
Laatste reactie door Cédric., -
Fifa 06 Branden
door Gast oosterlaak- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Beste Forumleden, Ik heb FIFA 06 gedownload en wil het op een DVD branden, dat het dan automatisch opstart. (net als je hem orgineel koopt) Weten jullie welke bestanden ik dan op DVD moet branden, en/of er dan een crack bij moet. Alvast bedankt WillemIITilburg
-
Bluescreen of death
door Gast angel_creek- 9 reacties
- 2,4k weergaven
Ik speel de laatste tijd weer het spelletje flyff... En nu krijg ik na een tijdje bluescreens? Ik denk wtf waarom dit nu weer. Weet iemand wat het probleem ofzo kan zijn? Hoe kan ik die foutcode laten zien?
-
Hoe krijg ik die klo.. cracks werkend???
door Gast pax- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Wat moet ik in godsnaam doen met de gedownloade \"no-CD\"-cracks voor verschillende gedownloade games (via BitComet). Na installatie van de game door bijv. de BIN-file te mounten, wordt er gevraagd om de CD. Nou heb ik via \"Game copyworld.com\" verschillende cracks voor de spellen binnengehaald; maar waar laat ik ze zodat ze werken??? Eeen BIN-file kun je niet verkennen dus hoe vervang je je daar iets in? Dat geldt ook voor een MDS of MDF bestand. En hoe werkt een crack bij een ISO bestand? Please, wie dan ook, wat voor tip dan ook, want ik wordt wat moe van het voor niets (lijkt het) binnenhalen van games en mijn harde schijf vol te laten lopen (DVD-RW-drive werkt ni…
-
- 7 reacties
- 2,4k weergaven
zoals velen hier heb ik ook cod4 gedownload. maar ik wil het ook online spelen maar hoe. als ik op xfire een cracked server intype en die dan opstart dan doet hij het niet hij geeft aan: server connection timed out. ik heb al die ene fix gedaan dat je 30 seconden wachttijd hebt maar dan krijg ik die melding na 30 sec in plaats van 10 sec. ik heb trouwens de 1.7 versie van cod4. dus kan iemand mij hiermee helpen. niels
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Ik zoek minecraft cracked. Is er een manier om deze ook online te spelen? Ik begreep dat je ook via websites kan spelen maar zijn deze dan ook cracked? Misschien dat iemand een stappen plan heeft om van a tot z minecraft cracked te kunnen spelen. Ik wil hem dan samen spelen spelen met een maatje. in iedergeval bedankt voor de tips, door de bomen zie ik het bos niet meer. Ps. Op school had iemand het over de efteling minecraft. Wat is dat?
-
Enkele weken geleden heb ik mijn PS3 gejailbreakt via USB. De software was versie 4.82 maar heb het kunnen downgraden naar 4.81.2 rebug. Op mijn PS3 staat wel nog steeds dat ik 4.82 DEX heb, maar dat is het probleem niet. Na enkele keren mod menu enzo te gebruiken heeft Sony mijn PlayStation een consoleban gegeven. Heb al reeds geprobeerd om mijn MAC adres te veranderen via SEN Enabler maar dan crasht mijn PS3 en als ik het probeer via CCAPI werkt de software op mijn PC niet. Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
Rumble pack
door lisetteu- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Mijn zoontje krijgt 5 december een M3 real kaartje voor zijn ds met rumble pack. Nu heb ik al diverse roms op het kaartje gezet, maar zie nog niet wat hij met dat rumble pack kan doen. De ds moet er van gaan trillen begrijp ik, maar bij wat voor spellen is dat dan? en waar kan ik die downloaden? Ik heb nog maar 2 dagen, wie helpt mij???
Laatste reactie door fokkema, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb Far Cry 2 gespeeld, werkte allemaal goed, en nu start ik hem op en is hij niet meer Full Screen, je ziet een rand er om heen en de knoppen minimaliseren, vergroten (niet aanklikbaar) en sluiten. Hoe kan ik dit weg halen want dit is irritant.
Laatste reactie door snor1991, -
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een oude DS liggen (Phat). Ik wil daarmee via Wi-Fi gamen. Dit lukt niet, omdat ik WPA2-PSK beveiliging heb. Om dat te omzeilen is er toch zo'n Nintendo Wi-Fi stick? (Die je in je PC duwt?) Ik kan ze alleen niet vinden. Dus concreet: Hoe kom ik online met mijn NDS Phat via een WPA2-PSK beveiligd modem/router?? Alvast Bedankt O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
hallo , ik heb voor de psp de nieuwe fast to furius maar dat is .pmp (psp media player) maar dat werkt niet kan iemand me helpe?? :opa:
Laatste reactie door Joris., -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb ftpii opgestart met de ip adres van de wii en luistert naar TCP poort 21. met WinSCP probeer ik een verbinding op te bouwen Hij bouwt een verbinding met de melding: ophalen van directorylisting..... daarna krijg ik een foutmelding: Time-out kan de directorylisting niet opvragen transferring data Fout tijdens het weergeven van de overzicht van directory" /". Ik heb de firewall uitgeschakeld, maar dat heeft niet geholpen. Weet iemand waar het fout gaat?
Laatste reactie door Robin01, -
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
ik had een vraag over call of duty 5 voor de wii is er met multiplayer ook weer dat je lvl up kan net zo als ik cod 4? en dan weer andere wapens krijgt??
Laatste reactie door magicn14, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
hallo iedereen, ik heb een klein probleempje het geheugen van mijn wii is vol dus had ik een paar van mijn VC games over gezet naar mijn sd kaart nu is het probleem dat ik ze niet meer kan spelen > en ook niet terug zetten naar het wii menu en het probleem is als ik iets van mijn opgeslagen spellen op de sd kaart zet ben ik het ook kwijt dit heb ik al eerder getest het staat dan wel op de sd maar je kan die gegevens niet gebruiken in je spel je begint gwn weer op nieuw :'( dus als iemand een oplossing weet ben ek ze uiterst dankbaar mvg Flemming
Laatste reactie door Flemming, -
Splinter cell 3
door Hulsmans- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo Dukes, kan iemand mij goed uitleggen hoe ik Splinter Cell 3 kan cracken. Groetjes Ivo
Laatste reactie door koenmaarleveld, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
ik heb football manager 2008 gedownload met bittornado, maar zit met een probleem. ik heb hem gemount met DEAMON en geinstalleerd. ook de deamon op emulation -> securom ingesteld. uiteindelijk ook nog meerdere cracks toegevoegd en krijg dan steeds de foutmelding dat ik de verkeerde cd heb geplaatst??? wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door spraayer, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
[table] [th] Kingdoms of Amalur: Reckoning [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC, PS3, XBOX360[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]http://www.gamer.nl/game/pc/kingdoms-of-amalur-reckoning/[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Avontuur[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]http://reckoning.amalur.com/[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]Electronic Arts[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]09-02-2012[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Aangeraden wordt een quadcore-processor van Intel op 2,4GHz of een van AMD op 2,6GHz, met 3GB werkgeheugen onder Windows XP en 4GB voor systemen met Vista of Wi…
Laatste reactie door ActionWaction, -
assassin's creeds
door nisteri- 5 reacties
- 2,4k weergaven
hallo ik heb assassin's creeds gedownload met crack, ik zit ook te klooien met daemon tools maar ik heb dus echt geen idee wat ik moet doen want elke keer als ik het wil starten vraagt hij om een cd. wat nu te doen??
Laatste reactie door fonzzz, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Ik kan geen games spelen; blijft op laden staan. Hier onder in de foto’s welke ds ik heb en welke kaart. Heb er voor t laatst een tijdje terug mee gezeten, doet t nu niet meer. Iemand?
Laatste reactie door B-Light, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
hey kan er iemand mij uitleggen hoe ik mijn psp moet hacken het is een psp 2000 slim and lite ik ken iemand die het voor mij wil doen mar die vraagt er 10 euro voor mar ik wil eerst kijken of het zelf niet lukt thx
Laatste reactie door Yourgamecrew, -
- 9 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb nou een game, en als ik die speel dan is like de eerste 3 minuten niks aan de hand. Op een gegeven moment blijft de muziek haken, dus hoor je trrrrr trrrrr enzovoort, en het beeld blijft steken, waarna vaak nog een andere trrr komt en dan wordt het scherm zwart. Bij sommige games kan hij daarna nog door, sommige moet ik afsluiten. Wat is er kapot? Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb het spel Garry's Mod 11 gedowload via nieuwsgroepen. Het downloaden, uitpakken, mounten, en instaleren was geen probleem. Alleen als ik hem nu wil spelen dan doet die het niet. Ik start hem op, krijg een laad-schermpje en dan opeens krijg ik zwart beeld en krijg ik de melding dat het spel niet meer werkt. Maar, nou heb ik vaak gehoord dat Garry's Mod vaak problemen geeft met Intel-videokaarten (ik heb een Intel GMA X3100). Ik denk dat het daaraan ligt want ik had ook precies hetzelfde probleem met Garry's Mod 10. Dus weet iemand een fix, patch of wat dan ook, om hem werkend met me Intel GMA X3100?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal, Kan je met je ps3 controller spelen op fifa 11 op de computer? Alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
Frets on fire!
door Niels.- 9 reacties
- 2,4k weergaven
Heey mensen , Jullie kennen vast wel de game 'Guitar Hero' ! Nou , dit is een leuke replica , die je GRATIS kan downloaden op ; http://fretsonfire.sourceforge.net/ Het is een erg vette game , waarin jou toetsenbord, de gitaar moet voorstellen! Ik zelf vind het erg leuk , en het is gratis! Dacht , ik deel het met jullie , miss vind jullie het ook wel wat Niels . :peace:
Laatste reactie door yihaa, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb enkele games gekocht op Steam, namelijk de reeks van Assassin's Creed. Ik zou deze willen spelen via een controller (PS4), maar wanneer ik de game wil opstarten krijg ik een waarschuwing dat dit niet gaat. Kun je enkel met een Steam controller spelen dan? En zo ja, is er een manier om Steam te laten denken dat ik toch een Steam controller gebruik terwijl ik één van PS4 gebruik? Ik speel deze games niet graag met keyboard. Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door Duken,
