Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Verschil private server/betaalde server WOW
door Gast dibyo- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Weet iemand het verschil tussen de private en gwone server?
Laatste reactie door Wesley, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
hey! ik speel nu al bijna 2jaar maple story, en ik vroeg me af waar je de hack voor maple kan downloaden. om alle beesten tegelijk aan te vallen. Greetzz
Laatste reactie door Releases, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb ook wat problemen met de Ps2 Ik heb verschillende problemen. Het grootste probleem is dat de meeste dvd's blijven hangen tijdens het laden van het spel (vooral singstar!) ik brand op dvd-R van tdk hetgeen wat meestal toch wel moet lukken... Iemand die me kan helpen hierbij?
Laatste reactie door Elbert, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo mensen! Als ik De Sims 3 Ambities speel dan krijg ik deze foutmelding! En als ik dan verdergaan druk laad het spel niet zelfs na een half uur niet wat moet ik doen?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb scarface gedownload en geinstaleerd. Alleen er zit geen image file bij. Hij start wel op maar als ik hem wil opstarten zie ik alleen zwart beeld hopelijk weet iemand het probleem;) Gr. Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 7 reacties
- 2,4k weergaven
Hoy heb probleem met lord of the rings return of the king op windows 10 te starten weet iemand raad alvast bedank
Laatste reactie door k2711, -
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
hoi ik heb lord of the rings bfme2 gedownload op internet ik wil het nu spelen maar het vraagt naar cd1 er staat plaats cd1 ik heb deamon tools als geporbeert dat werkt niet of ik doe iets fout help plzz :'(
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
hallo ik heb net prototype voor de pc gedownload, maar als ik hem start krijg ik een melding: "wrong disc inserted please insert the original cd/dvd" moet ik dan zo'n no-CD ding (?) hebben? zoja, weet iemand waar ik dan een goeie no-cd patch/ding voor prototype kan downloaden?? of moet ik er iets anders aan doen? Alvast bedankt rowinesli (ps. ik heb dit nu al 2 keer gevragen, maar ik krijg steeds geen antwoord en het heeft nogal haast )
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
help!! Ik heb dus een tijdje geleden via marktplaats een Nintendo dsi met R4 kaart gekocht. Helaas is tijdens het instellen van de nintendo de nintendo geüpdatet omdat hij op het WiFi netwerk kwam. Hij staat nu op versie 1.4.5E. Zodra ik nu de R4 kaart erin doe en aanklik geect hij een Error aan. De nintendo is al geformatteerd maar hij blijft op deze versie staan. Ook is de sd kaart van de spelletjes helemaal geformatteerd en er is nieuwe software opgezet. Helaas doet de R4 kaart nog steeds de foutmelding.. Is dit nog op te lossen of moet ik een nieuwe R4 kaart kopen?
Laatste reactie door William1, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
ik heb nog een oude pentium 3 en wil daar een mail server van maken weet iemand hoe ik dat moet doen of weet iemand een website waar het helemaal uitgelegt staat zodat ik m,n oude pc kan ombouwen tot mail server alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleem met wga.. ik kan hem verwijderen enzo.. zodat ik geen opstart popup heb en dat soort dingen maar ik kan nu niet meer updaten omdat die dan zeggen dat je geen windows geniune advantage hebt.. ik kan zo niet wmp 11 installeren en andere handige updates installeren ja ik heb een illegale windows (denk ik) anders zou ie niet zeuren.. please help me..!!!
Laatste reactie door yvon, -
Call of Duty
door DigiDjeff- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Kan iemand voor mij een goeie Call of duty 1 torrent vinden, zonder de uitbreiding. Ik heb al gezocht en ook gevonden alleen die downloaden allemaal niet Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
even een paar vraagjes. kan je dit met zen 2en (of meer) offline doen? kan dit online? zo ja welke modus zijn er dan? kan je BV party mode doen (net zoals bij gta 4) bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
eY allemaal, Dit is iets wat ik wil delen met iedereen die Gran Turismo heeft op de PSP! - Bugatti Veyron - Chevrolette Corvette Hier te downloaden: Download UCES01245.rar for free on uploading.com Wat moet je weten: Pak de map UCES01245 uit. Sluit je PSP aan. Ga naar de GAME map. Zet daar de hele map in. Start gewoon Gran Turismo, NIET de nieuwe file (niet op te starten trouwens ). Je zult een melding krijgen dat er 2 auto's in je spel zijn toegevoegd. Vragen kunnen gepost worden, voor een bedankje stuur je maar een PM. MVG VMYT
Laatste reactie door Joris., -
Vraag over WOW online spelen
door Gast erik_gek- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb alles gedaan wat die jongen zei over wow online spelen, maar een ding snap ik niet: als je die regel moet verwijderen, moet je dan de hele regel verwijderen en niets voor in de plaats zetten (dus moet het helemaal leeg blijven?) Bij mij zegt ie dat ik geen connectie kan krijgen
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Hopelijk kan ik hier een vraag stellen. Zou anders niet weten waar dan wel. Ik heb Lego dimensions gekocht maar nu wordt er in het begin gevraagd of ik Applications wil downloaden. Waarom moet ik dit doen? Dat duurt zo'n 10 uur voor ik die dingen binnen gehaald heb. Bedankt voor het antwoord
Laatste reactie door DukeNPDA, -
[xbox360] jtag
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb een paar dagen geleden een xbox360 gekocht met dashboardversie 6690 via marktplaats(verzenden). Hij doet het zoals omschreven stond in de ad(dvd-drive kapot, dashversie 6690), maar hij is ook gemod(andere fans achterin, en blauwe leds). Als hij reeds is omgebouwd(bv met lite-on drive), kan hij dan nog ge-jtaged worden? En weet iemand in de buurt van Borne(ov) die dit doet voor maximaal 50 euro, kon op google niets vinden. Niels
-
HDPVR gezocht
door guilpje- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, dus zet ik het hier. Ik en een paar vrienden zijn van van om een trickshotclan op te richten voor MW2 en MW3. Maar we weten niet welke HDPVR we moeten nemen en hoe we die moeten gebruiken. Kan iemand ons helpen?
Laatste reactie door Bolleeder, -
NFS: Carbon
door Xilan- 3 reacties
- 2,4k weergaven
hallo mensen, Ik heb een probleempje met mijn NFS: Carbon.. :-\ Ik kan alles doen totdat ik een laadscherm krijg, dat blijft staan, het spel laad dan niet meer terwijl er wel "Spel Laden" .. :-[ Ik hoop dat jullie kunnen helpen.. Thanks alvast PS. Ik heb de test gedaan op www.srtest.com en men minimum waren allemaal pass behalve men videokaart was Info, toen heb ik dat gedownload wat ze aanbevolen en bij de installatie zei: "De software die u voor deze hardware installeerd: NVIDIA GeForce 6150 LE voldoet niet aan de eisen van de Window Logo-Test, die op compabiliteit met Windows XP controleert.. Ik snap er echt NIKS meer van :-[ :-[ :-\
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Kan iemand mij vertellen waar ik de crack kan vinden en waar ik deze moet installeren. Heb het spel op 2 dvd's gebrand maar nog niet kunnen installeren.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb trouwens nog een probleem met WiiMC. Ik krijg namelijk een foutmelding dat de huidige IOS niet wordt ondersteund. Als ik MMM opstart dan is de huidige IOS36. Zou dat misschien de oorzaak zijn?
Laatste reactie door Robin01, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, ik heb een xbox 360 elite en een samsung SyncMaster P2350 23inch die Full HD ondersteunt, nou zit er op de monitor alleen een dvi en een rgb-in aansluiting. Mijn xbox is aangesloten op de rgb aansluiting met een resolutie van 1920x1080. Alleen hij geeft op de xbox niet aan dat dit full-hd is. Nou hoort de xbox volgens mij aan te geven 1080P. Klopt het dat als ik deze koop, dat ik wel in Full-HD speel? Of speel ik nu al gewoon op de beste kwaliteit ( heb dat idee namelijk niet, vind het beeld niet echt scherp), komt dit omdat ik analoog speel en niet digitaal? http://www.xcm.cc/xcm_white_360_hdmi_1080i_cable.htm Dus voor de duidelijkheid heb ik nu de xbox o…
Laatste reactie door Granaat90, -
Slaapstand in Windows ME
door Gast milan987987- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Geachte helpers, Laatst las ik in het blad Computer idee del 6 van 06 hoe je Windows XP in slaapstand moest zetten het stond alleen voor XP beschreven (hier baal ik van er wordt bijna niet meer rekening gehouden met Lagere Windows dan XP) Maar nu probeerde ik het in W ME maar dat lukte niet weet iemand hoe je Windows Me in slaapstand erbij kan instellen . IK zou heel blij zijn als het in ME ook kan! (mijn pa heeft ook Windows ME maar daar staat Slaapstand al bij ingesteld) mvg, Jel,mobelmo
-
Image mounten
door Gast sharrie- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Als ik een image mount in daemon tools krijg\'k dus een hele map...op wat moet ik klikken.... als ik op setup klik verschijnt er een zwart venster en da\'s dan weer direct weg... help mij! ?
-
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal, Een hele tijd geleden heb ik wel eens een programma gehad waarbij je alle big fish games volledig kon spelen. Nu was ik vandaag weer op zoek naar dit programma, maar kan helaas geen werkende vinden. Weet iemand of deze nog bestaan? En waar ik ze kan vinden?
Laatste reactie door animallovertje,
