Jump to content
Sign in to follow this  
bollje1000

lego dimensions moet updaten bij starten

Recommended Posts

Hallo,

Hopelijk kan ik hier een vraag stellen. Zou anders niet weten waar dan wel.

Ik heb Lego dimensions gekocht maar nu wordt er in het begin gevraagd of ik Applications wil downloaden. Waarom moet ik dit doen? :sorry: Dat duurt zo'n 10 uur voor ik die dingen binnen gehaald heb.

Bedankt voor het antwoord :kusje:

Edited by Duken

Waar speel je Lego dimensions op? De WiiU, Xbox, Playstation?

Het zou geen probleem mogen zijn dat het spel wilt updaten bij eerste gebruik omdat er nieuwe verbeteringen zijn.

Goeie avond,

Ik speel het spel op de PS4. Ja geupdate heeft ie al alleen werd de vraag gesteld of ik Apps wilde hebben. En omdat ik dat nog niet gedaan heb, zou ik graag willen weten waar die apps. voor dienen. De vraag of ik die Apps wilde was meteen toen ik het spel voor de eerste keer wilde gaan spelen. Toen werd meteen geschreven dat dat 10 uur zou duren. Had geen zin om 10 uur te wachten dus ben gelijk begonnen.

Edited by bollje1000

Goeie morgen,

Ik heb het spel er helemaal afgehaald en opnieuw geinstalleerd. Helemaal volgens de regels gedaan. Geupdate en al dus nu moet het goed zijn.

Bedankt voor je reactie Duken. :kusje:

Edited by bollje1000
  • Like 1

Fijn om te horen dat het is gelukt. Het lijkt mij ook een goed bedacht spel van lego. Veel plezier :)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Duken
      De Lego Film 2
      Dat het niet per se een slecht idee hoeft te zijn om een (animatie)film te baseren op beroemd speelgoed bewezen de makers van The Lego Movie vijf jaar geleden al. De animatiefilm van regieduo Phil Lord en Christopher Miller combineerde het Deense constructiespeelgoed waar we allemaal groot mee zijn geworden met een charmant verhaal over de goedgemutste bouwvakker Emmet die de strijd met Lord Business aanging. 
      Dit laat onverlet dat de animaties wederom van hoge kwaliteit zijn. Ook al is alles uit de computer komen rollen, je krijgt door de fijntjes uitgewerkte texturen compleet met vingerafdrukken, krassen en vetvlekken het idee dat je met echte Lego te maken hebt. Grandioos zijn de momenten waarop Emmet en zijn vrienden stante pede een voertuig in elkaar moeten zien te flansen. De nummers van de onderdelen vliegen je om de oren.
      bron: https://www.filmtotaal.nl/recensie/13365 Download bestand
      The Lego Movie 2: The Second Part (2019) [WEBRip] [1080p] [YTS] [YIFY] Grote 1.7 GB bron Afbeeldingen

De Lego Film 2 downloaden via Torrent / NZB / Stream
      Directe links naar websites voor De Lego Film 2 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.

• Latest news

• Nu op het forum

• Bedankt voor de tip, maar de hele paper uit typen is geen optie. De hele paper is ruim 18000 woordjes verdeeld over 53 pagina's. Er moet wel een simpelere manier zijn om het probleem op te lossen.
    • Hallo @bambi1515, zo werkt het natuurlijk niet, want je moet het zelf ook voor elkaar kunnen krijgen. Open om te beginnen eens een blanco Word pagina die nog helemaal standaard is ingesteld vanuit je Office of Word. Zet boven in de balk in de kolom Alinea jouw regelafstand even op 1,5 en ga vervolgens eens een aantal regels typen zoals ik dat ook heb gedaan. Als je een stuk of 6 regels hebt getypt ga je er een paar aanmerken als Voetnoot zodat de bijbehorende nummers onderaan je pagina komen. Zet nu je muisaanwijzer (pijltje) aan het begin van de regel onder de streep voor het nummer 1 en klik dan op je linkermuisknop. Ga nu weer even boven in je balk naar de kolom Alinea om je regelafstand weer te veranderen en als je met je muis over de verschillende afstanden gaat 1,0 - 1,15 - 1,5 - enz. zie je de afstand op je pagina tussen je voetnoten ook veranderen. klik dan vervolgens de afstand aan die jij wil hebben. Als je nu de afstand tussen de regels wel kan aanpassen zoals dat bij mij ook gewoon lukte, zou ik je adviseren om de tekst van jouw paper opnieuw uit te typen op de manier zoals je nu de test hebt gedaan. Ik zou geen tekst kopiëren uit jouw bestaande paper op een nieuwe blanco word pagina, want dan loop je het risico dat je ook weer een verkeerde regel instelling mee kopieert en krijg je misschien weer dezelfde narigheid met je voetnoten.
    • Ik heb precies gedaan zoals je het omschrijft, maar tevergeefs. Er is nog steeds witte regel tussen voetnoot 6 en voetnoot 7. Zal ik anders de hele paper naar jou sturen dan kun je zelf zien en testen?
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Jumanji: The Next Level

• Actie
    • Avontuur

Penoza: The Final Chapter

• Misdaad
    • Drama

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur