Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
[table] [th] Mass Effect 3 [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC, PS3, Xbox[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]http://www.gamer.nl/game/pc/mass-effect-3/[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Actie, Avontuur[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]http://masseffect.bioware.com[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]Electronic Arts[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]09-03-2012[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]De aanbevolen systeemeisen zijn een Intel Core 2 Duo-processor van 2,4 gigahertz (of vergelijkbare AMD), 2 gigabyte aan Ram op Windows XP, 4 gigabyte op Windows Vista en Windows 7 en Dir…
Laatste reactie door gluon, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Heeeeeeeej Ik heb sinds kort een r4 kaartje voor de nds. Maar ik snaper niks van. Het is van het merk: AceKard Het is een 2.1 kaartje ofzoiets.. Maar ik snap er niks van. :-X ik wil er spelletjes, muziek en internet op hebben, kan iemand me helpen? xx :-* [move]NIEMAND? [/move]
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Met deze manier kun je gratis en legaal 500 wii points verdienen maar je moet wel van België komen. je sluit gewoon je wii aan op het internet en kies bij wii winkelkanaal voor verbindingshulp en dan voor hulp gekregen. dan vul je even rap mijn wii nummer in : 3923 4856 5602 5601 en vul je een kleine vragenlijst in. Als ik dan jouw Wii nummer ingeef bij hulp gegeven krijgen we allebij 500 wii points ( je mag slechts 1 keer hulp krijgen). (stuur dan je wii id per pm) Om je wii met internet te verbinden kies je in de linkeronderhoek op het scherm Wii opties. Daarna kies je voor Wii-instellingen. Dan ga je ééntje naar rechts en kies je internet. Dan ga je voor verbinding…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 7 reacties
- 2,3k weergaven
Beste Mensen, Ik speel NFS U2 en op een keer starte ik hem op en kon ik alleen nog de muis gebruiken. Ik kan wel normaal racen maar ik moet een sponsor kiezen om verder te kunnen en ik kan "kies een sponsor" niet aanklikken. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn toetsen bord weer kan gebruiken. Alvast Bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Fredpascal, -
race 07
door Dark Legend- 3 reacties
- 2,3k weergaven
hey, ik heb laasts de game Race 07 gedownload... nu heb ik alles geinstalleerd zonder problemen en ook de crack eraf gehaald. als ik op het icoontje op m'n deskop klik start het spel gewoon niet op! :buck: ik gebruik Deamon Tools om het bestand (iso) de mounten. kan iemand mij plz helpen??? Royke93
Laatste reactie door appelsap, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Weet iemand of er al iets zoals een patch uit is voor de online versie van halo 1 voor op de PC? Ik hoor 't graag, Groetjes, Robin
Laatste reactie door Tim., -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
hallo mensen van duken en mischien ook zijn er kenners onder jullie daarom een vraagke van een zeer goede kameraad hij is een gamer via de pc nu hij vroeg aan mij hoe kan livestreamen be welke software of dergelijk kan dat
Laatste reactie door guguuihuifhidhfihellboy, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Heey mensen, Ik heb dat topic eens gelezen over ditzelfde spel. Ik volg die serie elk jaar eigenlijk en ben dus ook in bezit van dit spel. Echter, in de andere topic ging het om een gedownloade versie, deze is de originele CD versie... Vandaar dat ik er nog een topic over maak. Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Ik vond dat het spel niet lekker liep na het installeren van een patch die er juist voor moest zorgen dat dat wel zo was. Dit werkte dus niet.. Ik besloot om eens opnieuw te installeren. Alles klaar en ik wou gaan spelen, vraagt het spel (wat beveiligd is door Starforce) om mijn serialcode. Nou niks aan de hand dacht ik want die staan doorgaans op de hoes of…
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Weet iemand leuke offline multiplayer games voor de ps3 (Sport, racen, ect...) Alvast bedankt, Patrick
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Goede middag allemaal, Ik heb gisteren Nfs undercover geinstaleerd op mijn laptop, nu vroeg hij de serial en die heb ik ingegeven. Verder bij de instalatie vroeg hij de instalatie code, na heel internet afgezocht te hebben werkt geen enkele code, dus heb ik maar een patch geinstalleerd en toen ging hij wel. Bij het opstarten merkte ik de slechte kwaliteit van het spel al, leek wel een spel voor op windows 98. Nu ben ik bij de instellingen gaan kijken en daar krijg ik het beeld nog niet goed. Nu dacht ik dat het aan de patch lag dus heb ik een nieuwe geinstaleerd, zonder succes. Heeft iemand hier mischien een oplossing voor? Mijn laptop heeft een video kaart …
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]01-11-2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PS3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Avontuur,Shooter en Platform[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Sony computer entertaiment Europa[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Onbekend[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Naughty Dog[/td] [/table] verhaallijn: Nathan Drake is terug. Samen met zijn oude vriend Victor Sullivan gaat hij op zoek naar een verloren stad, de beruchte 'Atlantis of the Sands'. Tijdens zijn zoektocht komen…
Laatste reactie door roelvvv, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb Command.And.Conquer.Red.Alert.3-RELOADED gedownload en mbv de key gen geinstalleerd. bij opstarten wordt een registratie code gevraagd? wat bedoelen ze daarmee. gr Rick
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
We hadden onze wii even uitgeleend. Nu hij weer terug is, wilde ik weer wat nieuwe games downloaden en spelen. Maar geen van de games (.iso) doen het. Ze geven de melding: error #002 wat kan ik daaraan doen??
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb Knight online gedownload maar de update werkt niet Ik krijg een melding en die is : Extract failed En dat doet hij altijd bij de update 1511 Weet iemand een oplossing voor die error ? Ik gebruikt Vista.
Laatste reactie door Cédric., -
Battlefield 2 problemen
door Gast alberto- 2 reacties
- 2,3k weergaven
hoi. ik heb een problee, met battlefield 2. ik heb een iso gedownload van battlefield 2 en een tijdje met deamon gespeeld, maar toen ging ik de iso branden met nero zodat het spel meteen opstart en dat je geen deamon hoeft te gebruiken maar toen ik het spel weer wilde installeren krijg ik een fout melding en moet ik de installatie afbreken. wie weet wat ik fout doe of wat er mis is. Rodericky
-
hoe zet ik een video op mijn psp ?? mijn psp is omgebouwd alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 8 reacties
- 2,3k weergaven
hallo mensen ik heb een vraag ik heb een spel gedownload en geinstaleert maar nu vraagt hij om de dvd/cd, ben net nieuw hier in dus kan iemand mij hiermee helpen!!!!! alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik had een vraagje! Ik heb een xbox 360 gekocht. En die zou ik graag laten ombouwen, alleen hoorde ik dat als je zelf spellen willen downloaden en branden. Dat je dan een speciale Dvd brander moet kopen, om die spellen op de dvd's te branden. Klopt dat ? of kan je het ook gewoon met je eigen brander branden ? Ik weet wel, dat je duel layer dvd's moet hebben. Kan je die dvd's ook bij media markt ofzo kopen ? Met vriendelijke groet, Monier.
Laatste reactie door teun2, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo heb een probleem met sims eilandverhaal. Toen alles geinstalleerd was en het spel begon op te starten loopt dit vast tijdens de intro en merk ook dat het scherm niet schermvullend is heb aan beide kanten een ruimte van 9 cm over hoe kan ik verder . Zit echt met mijn handen in het haar heb al gedeinstalleerd en terug opnieuw maar steeds blijft die vasthangen bij de intro het is nochtans een origineel spel dus :-\
Laatste reactie door Catzilla, -
- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi allemaal, Wat werkt het beste voor een ps2 ombouwen of de memor 32? Graag jullie reactie. groeten Mariella
-
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Heeft iemand al de sims 3 in het Nederlands? Naar die versie ben ik opzoek. Voor de torrent zet hier even neer of PM mij Heel erg bedankt Of alleen het bestandje wat ik in de installatiefolder moet plakken is ook welkom! :cool2: Alvast bedankt, Snor
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Dochter heeft een DS i XL met een R4 SDHC Dual-core 2017 kaartje erin. Een aantal spellen deden het niet. Scherm bleef op zwart of wit staan. Ik heb de firmware van de DS geupdated en op de site van R4 (volgens mij) de laatste firmware van het kaartje gedownload. hoogste versie was die van 2018. Een aantal spellen doen het weer maar alsnog een hele lijst niet. scherm gaat na het laden op wit of op zwart. Wat heb ik gedaan: - alles van het kaartje op de laptop gezet. - kaartje Fat 32 geformatteerd. - gedownloade firmware op het kaartje gezet - Spellen terug gezet - nadat ze het niet deden heb ik van die spellen de SAV-bestanden ve…
-
Reservoir dogs
door Niels.- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Heey, me broertje heeft voor zijn pc Reservoir dogs gekocht , en nu wil ik het ook spelen , dus ik d8 oh nou gwn ffkes een no-cd fix downloaden en erop pleuren , maar dat ging niet helemaal want als ik het spel dan opstart krijg ik een foutenrapport met of ik het wil verzenden of niet. Nu weet ik niet echt wat er aan de hand is . Moet ik nu een Europese cd-fix vinden ? Zoja , zou iemand dan die link willen plaatsen ? Liefst geen Gamecopyworld want die pakt hij steeds niet :S. Alvast bedankt!! Niels.
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Ik wil bypassen op MW3 omdat ik de prestige token glitch wil doen en ik heb gehoord dat je dit via bypass moet doen. Maar ik weet niet hoe je hieraan begint. Er bestaan wel tutorials op YouTube maar die zijn anders dan ik het moet doen. Kan iemand me hier mee helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
Getting Up
door Gast lilyilona- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Wie kan mij helpen aan een crack voor Marc Ecko\'s Getting Up; Contents Under FIre? BVD Babi
